ZUBERTO Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 53 minuty temu, wilu napisał: a ile jest rejestrowanych na nawzwisko i wprowadzonych jako środek trwały do firmy? Raczej niewiele osób tak robi przy nowych autach, króluje leasing. Przy używkach już i owszem, ale tylko tych tańszych, droższe i młodsze pewnie nadal leasing.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 5 minut temu, ZUBERTO napisał: Raczej niewiele osób tak robi przy nowych autach, króluje leasing. Przy używkach już i owszem, ale tylko tych tańszych, droższe i młodsze pewnie nadal leasing.. Z firmy w której pracuje tylko jedno i to szef sobie Kodiaq sprawił przez leasing, reszta bierze prosto "na siebie" Są berlinga i skody. Skody rejestrowane jako ciężarowe z kratką, ale jak wiadomo do dilera trafiają jako osobówki przecież Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 Teraz, wilu napisał: Z firmy w której pracuje tylko jedno i to szef sobie Kodiaq sprawił przez leasing, reszta bierze prosto "na siebie" Są berlinga i skody. Skody rejestrowane jako ciężarowe z kratką, ale jak wiadomo do dilera trafiają jako osobówki przecież Jak to reszta bierze? To nie szef troszczy się o auta w firmie? Pracownicy sami te auta kupują? Za czyja kasę? Jakoś tak dziwnie to opisałeś, że nie wiem co o tym sądzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 Teraz, ZUBERTO napisał: Jak to reszta bierze? literówka miało być "resztę" Teraz, ZUBERTO napisał: To nie szef troszczy się o auta w firmie? pracownicy masz auto to dbaj Teraz, ZUBERTO napisał: Pracownicy sami te auta kupują? w pewnym stopniu, przy swoim rapidzie mogłem z nim trochę ponegocjować Teraz, ZUBERTO napisał: Za czyja kasę? za jego choć to działalność gdzie łatwo przeliczyć ile pracownik "przynosi" do firmy i "dać" droższe lub tańsze auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 6 godzin temu, wilu napisał: Skody rejestrowane jako ciężarowe z kratką, ale jak wiadomo do dilera trafiają jako osobówki przecież głupoty wypisujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 6 minut temu, technix napisał: głupoty wypisujesz Mam Ci zrobić fotki wymontowanych tylnych kanap, które serwis pozostawia w aucie luzem? Wiesz gdzie się to odbywa? Wiesz, że nie istnieje coś takiego jak fabryczna fabia czy rapid w wersji van? Wiesz, że po zamontowaniu kratki za przednimi fotelami importer wystawia nową homologację a Ty musisz zmienić wpis w książce pojazdu na etapie rejestracji? Chętnie jednak poznam Twój stan wiedzy jeśli masz inną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 nie che mi się wiem co to homologacja N1 i jakie ma warunki, jak to jest osiągnięte - nie interesuje mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flanel Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 Dnia 11.01.2019 o 10:09, Maciej__ napisał: Tak myslalem Nie chce rozpoczyna kolejnej gownoburzy, ale LPG jakie by nie było to niestey zawsze będzie zrodlem problemów Ale są wyjątki - w moim Note E11, który od 140 000 do aktualnych 234 000 jeździ na LPG, to właśnie instalacja LPG jest chyb jedynym elementem nie sprawiającym problemu. Cała reszta już była wymieniana/naprawiana ( chłodnica klimy, zawieszenie, wydech itp ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 Jakie masz graty w tej instalacji @Flanel ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flanel Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 Nie powiem dokładnie z pamięci, jakiegoś Staga za 3k mi włożyli. Serwisowany co 10kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 Na Stag4/Valteki czerwone/AT-09 zrobiłem prawie 100kkm bez problemów, po 100kkm zmieniłem wtryski lpg na AC W03. Po 123kkm zmieniłem reduktor na Shark1200 i do tej pory niema problemów a w sumie na lpg teraz jest przejechane u mnie 170kkm. Ale to stary idiotoodporny silnik Fiata 1.2 16v fire. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.