Skocz do zawartości

Wy tu o nowych autach ....


Majkiel

Rekomendowane odpowiedzi

53 minuty temu, wilu napisał:

a ile jest rejestrowanych na nawzwisko i wprowadzonych jako środek trwały do firmy?

Raczej niewiele osób tak robi przy nowych autach, króluje leasing.

Przy używkach już i owszem, ale tylko tych tańszych, droższe i młodsze pewnie nadal leasing..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ZUBERTO napisał:

Raczej niewiele osób tak robi przy nowych autach, króluje leasing.

Przy używkach już i owszem, ale tylko tych tańszych, droższe i młodsze pewnie nadal leasing..

 

Z firmy w której pracuje tylko jedno i to szef sobie Kodiaq sprawił przez leasing, reszta bierze prosto "na siebie" Są berlinga i skody. Skody rejestrowane jako ciężarowe z kratką, ale jak wiadomo do dilera trafiają jako osobówki przecież

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wilu napisał:

Z firmy w której pracuje tylko jedno i to szef sobie Kodiaq sprawił przez leasing, reszta bierze prosto "na siebie" Są berlinga i skody. Skody rejestrowane jako ciężarowe z kratką, ale jak wiadomo do dilera trafiają jako osobówki przecież

Jak to reszta bierze?

To nie szef troszczy się o auta w firmie?

Pracownicy sami te auta kupują?

Za czyja kasę?

Jakoś tak dziwnie to opisałeś, że nie wiem co o tym sądzić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ZUBERTO napisał:

Jak to reszta bierze?

 

literówka miało być "resztę"

 

Teraz, ZUBERTO napisał:

To nie szef troszczy się o auta w firmie?

pracownicy masz auto to dbaj

Teraz, ZUBERTO napisał:

Pracownicy sami te auta kupują?

w pewnym stopniu, przy swoim rapidzie mogłem z nim trochę ponegocjować

Teraz, ZUBERTO napisał:

Za czyja kasę?

za jego choć to działalność gdzie łatwo przeliczyć ile pracownik "przynosi" do firmy i "dać" droższe lub tańsze auto

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, technix napisał:

głupoty wypisujesz 

 

Mam Ci zrobić fotki wymontowanych tylnych kanap, które serwis pozostawia w aucie luzem? Wiesz gdzie się to odbywa? Wiesz, że nie istnieje coś takiego jak fabryczna fabia czy rapid w wersji van? Wiesz, że po zamontowaniu kratki za przednimi fotelami importer wystawia nową homologację a Ty musisz zmienić wpis w książce pojazdu na etapie rejestracji? Chętnie jednak poznam Twój stan wiedzy jeśli masz inną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Dnia 11.01.2019 o 10:09, Maciej__ napisał:

 

Tak myslalem :ok:

Nie chce rozpoczyna kolejnej gownoburzy, ale LPG jakie by nie było to niestey zawsze będzie zrodlem problemów ;]

 

Ale są wyjątki - w moim Note E11, który od 140 000 do aktualnych 234 000 jeździ na LPG, to właśnie instalacja LPG jest chyb jedynym elementem nie sprawiającym problemu. Cała reszta już była wymieniana/naprawiana ( chłodnica klimy, zawieszenie, wydech itp ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Stag4/Valteki czerwone/AT-09 zrobiłem prawie 100kkm bez problemów, po 100kkm zmieniłem wtryski lpg na AC W03. Po 123kkm zmieniłem reduktor na Shark1200 i do tej pory niema problemów a w sumie na lpg teraz jest przejechane u mnie 170kkm. Ale to stary idiotoodporny silnik Fiata 1.2 16v fire.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.