Fili_P Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 Cześć Coś mnie ciągnie do tych franc... (swego czasu był P207) Słuchajcie Koledzy; Szukam jakiegoś źródła opinii o tych niby automatach montowanych w P208 (to tylko robot zmieniający biegi jest z tego co znalazłem prawda? EAT6) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raku Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 Cześć Coś mnie ciągnie do tych franc... (swego czasu był P207) Słuchajcie Koledzy; Szukam jakiegoś źródła opinii o tych niby automatach montowanych w P208 (to tylko robot zmieniający biegi jest z tego co znalazłem prawda? EAT6)Słyszałem od użytkownika żeby trzymać się od tego z daleka.Szarpie nawet jak serwis twierdzi że już nie powinno.Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 EAT6 to klasyczny hydrokinetyk. Dostępny z mocniejszymi silnikami (w przypadku benzyniaków to wersje 110 i 130KM) Zautomatyzowany manual to ETG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 13 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 Czyli jak eat w info na stronie pufa piszą i wersja 110 to raczej klasyk a nie robot- to byłaby dobra info... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.