Skocz do zawartości

Xdrive


Marcin79

Rekomendowane odpowiedzi

24 minuty temu, Marcin79 napisał:

W suvie mam 4x4 ale w drugim aucie sam tyl i ostatnio po jezdzie xdrivem w ciężkich warunkach chyba nie chce  juz innego napedu.

Miałem xdrive w E90. W warunkach drogowych fajnie to działało. Do tego preferencja na tył pozostaje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Marcin79 napisał:

W suvie mam 4x4 ale w drugim aucie sam tyl i ostatnio po jezdzie xdrivem w ciężkich warunkach chyba nie chce  juz innego napedu.

Zaraz przyjdą spece i powiedzą że to proteza nie napęd :phi:

 

Ale prawda jest taka że elektronika daje radę

I auto potrafi ruszyć mając przyczepność na 1 kole

A napęd działa na tyle szybko że jeździ się jak stałym 4x4

Do tego w BMW kontrola trakcji daje się wyłączyć 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Koonrad napisał:

to proteza

 

proteza pewnie nie ale do napedu subaru jednak troche brakuje

tam gdzie wjezdzalem subaru tylko na zimowkach to do bmw musze dodatkowo zalozyc lancuchy (oba auta z asb)

xdrive najlepiej dziala na autostradach bo w trudniejszych warunkach zaczyna wymiekac

 

tapatalked

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Koonrad napisał:

Ale prawda jest taka że elektronika daje radę

I auto potrafi ruszyć mając przyczepność na 1 kole 

A napęd działa na tyle szybko że jeździ się jak stałym 4x4 

z kilkoma bmw xdrive miałem doczynienia i niestety jak sytuacja jest inna niż płaska droga z obniżoną przyczepnością to ten napęd nie daje jednak rady. Zresztą w ostatnich dniach na słabo utrzymanych drogach widok 'tańczącego' x3 czy x5 wcale nie jest niczym nadzwyczajnym.

U siebie pod blokiem mam parking za lekkim krawężnikiem i beta z xdrive, na dobrych zimówkach, nie umiała tam podjechać (przodem, tyłem, było sporo kombinowania). Ja w to miejsce foresterem wjeżdżam niemal na pełzaniu w tych warunkach, ośką zamieli ale wjedzie, a tu napęd poprostu szalał po osiach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ozarek napisał:

Ja w to miejsce foresterem wjeżdżam niemal na pełzaniu w tych warunkach, ośką zamieli ale wjedzie, a tu napęd poprostu szalał po osiach.

 

Z tym Foresterem to w ogóle trochę śmiesznie. Nie wiem czy to jakiś wybitny napęd (którykolwiek ze stosowanych) czy po prostu inne marki mają problem, żeby ogarnąć temat, ale o tym, że gdzieś nie można podjechać dowiaduję się przeważnie po fakcie ;] mam np. pod firmą taki parking do którego zimą ludzie nawet nie startują. Ja po prostu …parkuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, camel00 napisał:

 

Z tym Foresterem to w ogóle trochę śmiesznie. Nie wiem czy to jakiś wybitny napęd (którykolwiek ze stosowanych) czy po prostu inne marki mają problem, żeby ogarnąć temat, ale o tym, że gdzieś nie można podjechać dowiaduję się przeważnie po fakcie ;] mam np. pod firmą taki parking do którego zimą ludzie nawet nie startują. Ja po prostu …parkuję.

 

Tak to jest z tym Subaru, niby wszyscy robią AWD, testy potwierdzają ich skuteczność, ba czasem wyższość ale jak przychodzi co do czego to pod schroniskiem, hotelem, wyciągiem Subaraki. :cfaniak2:

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się właśnie nad zakupem x3 z benzynowym silnikiem 2,5 lub 3,0. Jak jest z trwałością tego napędu? Czy są jakieś przebiegi graniczne, po których awarie xdrive mogą występować częściej? Co jest "bolączką" napędu xdrive, na co należy zwrócić uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, yanek napisał:

Zastanawiam się właśnie nad zakupem x3 z benzynowym silnikiem 2,5 lub 3,0. Jak jest z trwałością tego napędu? Czy są jakieś przebiegi graniczne, po których awarie xdrive mogą występować częściej? Co jest "bolączką" napędu xdrive, na co należy zwrócić uwagę?

Jako posiadacz tego modelu, mogę powiedzieć że jeśli siedzi tam ta sama skrzynka co w 3.0d to jednak trzeba dodatkowo o nią dbać - wymieniać olej (co dwie wymiany) wyłącznie na org. z aso - wchodzi litr, koszt około 100zł, do tego kasowanie kalibracji siłowniczka (ludzie o tym zapominają)

 

Xdrive to napęd dołączany za pomocą elektrycznego siłownika poprzez tarczki cierne (korkowe?) jak w sprzęgłach motocyklowych. Całość jest na łańcuchu (który lubi się wyciągnąć). Wycierają się również "slimaki" na siłowniku, oraz czasem padają łożyska. Są warsztaty, które wyspecjalizowały się w remontach tych skrzynek rozdzielczych. 

 

Co do samego napędu, to wielokrotnie przetestowałem go w terenie i wbrew pozorom daje rade. Nie mówię tu o zimowych warunkach, bo na lodzie żaden 4x4 nie pomoże, ale jako "cywilny" napęd jest bardzo fajny (zresztą jako taki został zaprojektowany) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, yanek napisał:

Zastanawiam się właśnie nad zakupem x3 z benzynowym silnikiem 2,5 lub 3,0. Jak jest z trwałością tego napędu? Czy są jakieś przebiegi graniczne, po których awarie xdrive mogą występować częściej? Co jest "bolączką" napędu xdrive, na co należy zwrócić uwagę?

Ciężki temat bo u nas auta z 400kkm mają nagle 190kkm i pada xdrive

W necie znajdziesz opinie że się wysypał przy 150kkm, a rozmawiałem z gościem co ma 240kkm nie dotykał napędu

Poza tym X3 ma silniki z mocą od 150KM do grubo ponad 200KM

Może w takim dwustukonnym biturbo ten xdrive padnie szybciej ?

Do tego olej, opony, serwis

 

Mój ma 170kkm i napęd działa ok

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Kalkstein napisał:

 

dokladnie

w tym roku nie podjechalem pod felberntauern i wracalem jak zbity pies do kitza

w subaru nie do pomyslenia

 

tapatalked

 

Ja myślę że jakbyś na Subaru założył opony z BMW i na BMW założył opony z Subaru to wynik mógłby być ciekawy. BMW często mają bardzo szerokie opony o wysokich indeksach prędkości a to na śliskim nie pomaga.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, to warto dopłacać do xdrive w 3'ce czy nie? Dwie poprzednie 3/3gt miałem rwd i teraz mam dylemat przy zamawianiu kolejnej?

W góry jeżdżę 1x w roku jeśli to ma jakieś znaczenie.

 

Przez chwilę jeździłem 3gt z xdrive i jak dla mnie prowadzenie to był kibel w stosunku do mojej rwd - auto strasznie nerwowo reagowało na ruchy kierownicą, ale nie wykluczam że to był problem konkretnego egzemplarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
18 godzin temu, chojny napisał:

 

Tak to jest z tym Subaru, niby wszyscy robią AWD, testy potwierdzają ich skuteczność, ba czasem wyższość ale jak przychodzi co do czego to pod schroniskiem, hotelem, wyciągiem Subaraki. :cfaniak2:

 

Heheh, wczoraj po południu w Krakowie zrobił się armagedon, do południa +4 i roztopy potem śnieżyca i nagły zjazd do -2. Ale było wszędzie lodowisko i od razu było widać kto w klubie letnich 😄, a Forester niewzruszony... trochę sobie tylko pomigał jakimiś lampkami jak mu za mocno wcisnąłem gaz. Niestety żona Fabią rady nie dała i trzeba było wyjąć odśnieżarkę.. 

 

Krawiec

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, krawiec napisał:

Heheh, wczoraj po południu w Krakowie zrobił się armagedon, do południa +4 i roztopy potem śnieżyca i nagły zjazd do -2. Ale było wszędzie lodowisko i od razu było widać kto w klubie letnich 😄, a Forester niewzruszony... trochę sobie tylko pomigał jakimiś lampkami jak mu za mocno wcisnąłem gaz. Niestety żona Fabią rady nie dała i trzeba było wyjąć odśnieżarkę.. 

 

Krawiec

 

 

Jak się ludzie pytają po co SAWD? Na 2, 3x w roku? Czasami lepiej żeby tylko raz się przydało i nie wylądować w rowie albo zwyczajnie dojechać do domu bez stresu. :oki:

 

Subaru w takich warunkach naprawdę robi super robotę. :oki: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
1 minutę temu, chojny napisał:

 

Jak się ludzie pytają po co SAWD? Na 2, 3x w roku? Czasami lepiej żeby tylko raz się przydało i nie wylądować w rowie albo zwyczajnie dojechać do domu bez stresu. :oki:

 

Subaru w takich warunkach naprawdę robi super robotę. :oki: 

Bez stresu to się nie da. Ja się stresowałem czy jakiś baran  z tyłu mnie nie walnie albo z przeciwka nie wyleci mi z zakrętu... A było paru takich co odstawiało dzikie harce. Na szczęście było tak diabelnie ślisko że oni wszyscy przy dodawaniu gazu się ślizgali więc prędkości mieli żółwie. Ale jak mi gość Rav4 się zatrzymał i zaczął zsuwać w bok na zablokowanych kołach to trzeba było na szybko uciekać..

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, zet napisał:

do tego kasowanie kalibracji siłowniczka

 

w serwisie po wymianie oleju resetuja silownik (przynajmniej w niemczech)

roznie z tym bywa w nie-aso

 

5 godzin temu, Ryb napisał:

jakbyś na Subaru założył opony z BMW i na BMW założył opony z Subaru to wynik mógłby być ciekawy

 

w bmw zimowki to 225/18cali na obu osiach (letnie faktycznie szersze na tylnej), w subaru mialem 225/17cali o ile dobrze pamietam

naped subaru to inna liga, gdyby mieli w ofercie mocne silniki to anie chwili nie zastanawialbym sie nad nastepnym autem

 

tapatalked

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy jestem czy a propos xDrive to tylko kwestia wyłączenia ESP czy tez jakości napędu, jeżeli mówimy o radzeniu sobie w trudnych sytuacjach.  Wrzucam link: xDrive vs Quatro ale nie celem zrobienia goofnoburzy. Co do Subaru, nie mam wątpliwości po latach obcowania z Outbackiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, lucash napisał:

Ciekawy jestem czy a propos xDrive to tylko kwestia wyłączenia ESP czy tez jakości napędu, jeżeli mówimy o radzeniu sobie w trudnych sytuacjach.  Wrzucam link: xDrive vs Quatro ale nie celem zrobienia goofnoburzy. Co do Subaru, nie mam wątpliwości po latach obcowania z Outbackiem. 

 

Takie filmiki mają to do siebie, że "porównują" zupełnie inne warunki. Ja mogę wrzucić filmik jak Quattro nie potrafiło zjechać z głupich rolek. Nie ma co się przywiązywać do tego co tam pokazują.

A zimą jest tyle rodzajów śniegu ile przypadków. Moim zdaniem jeśli auto nie ma blokad mechanizmów różnicowych to wszystko inne jest tak naprawdę porównaniem elektroniki sterującej kontrolą trakcji, a nie samych napędów.

:ok:

 

 

Tu ciekawe filmy:

 

 

Polecam zwłaszcza ostatni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, yanek napisał:

Zastanawiam się właśnie nad zakupem x3 z benzynowym silnikiem 2,5 lub 3,0. Jak jest z trwałością tego napędu? Czy są jakieś przebiegi graniczne, po których awarie xdrive mogą występować częściej? Co jest "bolączką" napędu xdrive, na co należy zwrócić uwagę?

Ukłąd trwały i jak nie będziesz męczył go nierówno zużytymi oponami, to raczej bezproblemowy.

Ojciec miał X3 F25 20d i od nowości do sprzedaży 7 lat i chyba 120 czy 140 000 km bez problemu. Teściowa ma X3 e83 20d i od nowości dojechała już do około 300 000 km i nie ma problemów z napędem. Temat jest tylko taki byś nie trafił napędu wyeksploatowanego przebiegiem np. 500 000 km, bo przy takich przebiegach to nie ma we współczesnych samochodach mechanizmów które nie poddadzą się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Piotrus napisał:

No dobra, to warto dopłacać do xdrive w 3'ce czy nie? Dwie poprzednie 3/3gt miałem rwd i teraz mam dylemat przy zamawianiu kolejnej?

W góry jeżdżę 1x w roku jeśli to ma jakieś znaczenie.

 

Przez chwilę jeździłem 3gt z xdrive i jak dla mnie prowadzenie to był kibel w stosunku do mojej rwd - auto strasznie nerwowo reagowało na ruchy kierownicą, ale nie wykluczam że to był problem konkretnego egzemplarza.

koniecznie z xdrive , nie barć dzisiaj xdriva to tak jak kupować bmw z manualem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Ryb napisał:

 

Ja myślę że jakbyś na Subaru założył opony z BMW i na BMW założył opony z Subaru to wynik mógłby być ciekawy. BMW często mają bardzo szerokie opony o wysokich indeksach prędkości a to na śliskim nie pomaga.

 

Nie wiem jak w ostatnich rocznikach, ale przez poprzednie lata Subaru zakładało uniwersalne Yokohamy, które nie nadawały się do niczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z tym Foresterem to w ogóle trochę śmiesznie. Nie wiem czy to jakiś wybitny napęd (którykolwiek ze stosowanych) czy po prostu inne marki mają problem, żeby ogarnąć temat, ale o tym, że gdzieś nie można podjechać dowiaduję się przeważnie po fakcie ;] mam np. pod firmą taki parking do którego zimą ludzie nawet nie startują. Ja po prostu …parkuję.

jak żyć ;] 

 

btw sprawdz u siebie  bo mam dziwne wrazenie ze w trybie P skrzyni wiecej podaje na tył :hmm:  bo że na S zamula to zauwazyłem 

a teraz w takich warunkach na P tyl mi lata jak zyd po pustym sklepie ;] 

 

7806f12600eb00fef1da8ceda1b3bba4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, mokrii napisał:

btw sprawdz u siebie  bo mam dziwne wrazenie ze w trybie P skrzyni wiecej podaje na tył :hmm:  bo że na S zamula to zauwazyłem 

a teraz w takich warunkach na P tyl mi lata jak zyd po pustym sklepie ;] 

 

W trybie P to raczej nic u mnie nie lata ;] 

Trybu S nie zauważyłem, ale mam R, N i D 😊

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mokrii napisał:

Tryby skrzyni - Power -Hold"snow"

 

Wiesz, że w życiu tego guzika nie klikałem ;] Jest w pozycji neutralnej (ani Hold ani Power)

Szczerze pisząc, to myślałem, że Hold jest do blokowania obrotów (w Jeep miałem coś takiego) a Power - nie wiem - może czymś w rodzaju reduktora. 

Jak będę miał okazję to z ciekawości sprawdzę czy cokolwiek toto zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, camel00 napisał:

 

Wiesz, że w życiu tego guzika nie klikałem ;] Jest w pozycji neutralnej (ani Hold ani Power)

Szczerze pisząc, to myślałem, że Hold jest do blokowania obrotów (w Jeep miałem coś takiego) a Power - nie wiem - może czymś w rodzaju reduktora. 

Jak będę miał okazję to z ciekawości sprawdzę czy cokolwiek toto zmienia.

Power trzyma Ci skrzynie na wyższych obrotach i później zmienia biegi. Hold zdaje się używa 2 i 4. Ale też nigdy nie używałem - nie było potrzeby :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sherif napisał:

Nie wiem jak w ostatnich rocznikach, ale przez poprzednie lata Subaru zakładało uniwersalne Yokohamy, które nie nadawały się do niczego.

 

Miałem na myśli zimowe zimą.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Power trzyma Ci skrzynie na wyższych obrotach i później zmienia biegi. Hold zdaje się używa 2 i 4. Ale też nigdy nie używałem - nie było potrzeby
No ja właśnie się bawię trochę, i na power chyba inaczej rozkłada moment ( więcej tył) bo pomimo tych samych prędkości tył żyje trochę bardziej (mam lsd) :)

natapane Redmi5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wziął xdrive, oczywiście, że charakterystyka prowadzenia jest inna niż rwd i czuć lekko wyższą masę. 

Nie wiem jak bardzo ten napęd ewoluowł bo mam babcie e60lci, a przesiadłem się z e91 rwd.

Dnia 15.01.2019 o 06:15, Piotrus napisał:

No dobra, to warto dopłacać do xdrive w 3'ce czy nie? Dwie poprzednie 3/3gt miałem rwd i teraz mam dylemat przy zamawianiu kolejnej?

W góry jeżdżę 1x w roku jeśli to ma jakieś znaczenie.

 

Przez chwilę jeździłem 3gt z xdrive i jak dla mnie prowadzenie to był kibel w stosunku do mojej rwd - auto strasznie nerwowo reagowało na ruchy kierownicą, ale nie wykluczam że to był problem konkretnego egzemplarza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowaliśmy ostatnie BWM to sprzedawca przy konfiguracji nie mógł uwierzyć że nie chcemy Xdrive'a. 500 niutów na jedną oś robi robotę. :pifpaf:

 

Żona zwyczajnie lubi sobie zamiatać tyłem i co poradzę. :cfaniak2:

 

 

Tyle że wczoraj dzwoniła że ślisko i czy Subaru ma zimówki bo jak będzie taka szklanka to jednak bierze Imprezę. ;)

 

 

I fajny, pozytywny filmik z tego roku kierowcy Subaru. Ot podjazd do domu ;) 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.01.2019 o 02:59, Ryb napisał:

 

Ja myślę że jakbyś na Subaru założył opony z BMW i na BMW założył opony z Subaru to wynik mógłby być ciekawy. BMW często mają bardzo szerokie opony o wysokich indeksach prędkości a to na śliskim nie pomaga.

 

bardzo szerokie opony na sliskim powinny pomoc bo tarcie jeat jednak wieksze z wieksza powierzchnia styku opony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, lisik napisał:

bardzo szerokie opony na sliskim powinny pomoc bo tarcie jeat jednak wieksze z wieksza powierzchnia styku opony

 

Jeśli podłoże jest twarde to teoretycznie tak. I nawet nie wynika to tyle z powierzchni tarcia (bo zgodnie z fizyką liczy się siła nacisku a ta przy większej powierzchni będzie mniejsza) co z ilości klocków bieżnika i sumarycznej długości ich krawędzi, którymi można się "zaczepić" o nierówności podłoża. Ale jeśli podłoże jest miękkie to może się okazać że mniejszy nacisk gorzej ubija śnieg pod oponą i w związku z tym koło obraca się w dość luźnej jego warstwie.

Mam wrażenie, że to drugie zjawisko jest częstsze, bo np. w rajdach auta mają na śniegu dość wąskie opony. Zakładam więc że korzystniej jest ubijać luźny śnieg niż liczyć że uda się o niego zaczepić bieżnikiem.

 

Generalnie uważam, że nie mamy tu do czynienia stricte z rozważaniami dotyczącymi tarcia, bo śnieg nie jest jednorodną powierzchnią lecz potrafi być luźny, a wtedy nie potrzebujemy tarcia lecz innych właściwości opony (np. ubijania go, "wgryzania się" w nierówności zalodzenia itp.).

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.01.2019 o 10:47, Marcin79 napisał:

koniecznie z xdrive , nie barć dzisiaj xdriva to tak jak kupować bmw z manualem .

Patrząc na 2 latki z mobile.de to jednak xdrive w 5er jest w mniejszości - na 4000 aut tylko 1600 ma 4x4, jak weźmiesz analogiczne A6 to na 5000 aut 4000 ma quattro. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Piotrus napisał:

Patrząc na 2 latki z mobile.de to jednak xdrive w 5er jest w mniejszości - na 4000 aut tylko 1600 ma 4x4, jak weźmiesz analogiczne A6 to na 5000 aut 4000 ma quattro. 

instynkt stadny , widocznie ludzie jeszcze nie do końca wiedzą o co chodzi :)

Mam F10 z napędem na tył i jeżdżę dosyć często g30 xdrive i nigdy już więcej nie kupie bmw bez xdriva.

 

Kiedyś skrzynie automatyczne był premium , dzisiaj to już standard.. przynajmniej w bmw. Pewnie z xdrive też tak będzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Piotrus napisał:

Patrząc na 2 latki z mobile.de to jednak xdrive w 5er jest w mniejszości - na 4000 aut tylko 1600 ma 4x4, jak weźmiesz analogiczne A6 to na 5000 aut 4000 ma quattro. 

Już od kilku osób słyszałem pogląd, że Audi kupuje się dla Quattro, a inaczej to nie ma sensu.

Nigdy się tym nie interesowałem - może w Audi napęd quattro wymaga mniejszej dopłaty niż Xdrive w BMW? może lepsze silniki są niedostępne z FWD i stad tyle Quattro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Manx napisał:

Już od kilku osób słyszałem pogląd, że Audi kupuje się dla Quattro, a inaczej to nie ma sensu.

Nigdy się tym nie interesowałem - może w Audi napęd quattro wymaga mniejszej dopłaty niż Xdrive w BMW? może lepsze silniki są niedostępne z FWD i stad tyle Quattro?

Problem wg mnie jest w tym, że Audi jak nie jest Quattro to ma napęd na przód, a wtedy to już wg mnie nie jest premium ani pod względem prestiżu ani jakości prowadzenia.

Nikt o zdrowych zmysłach nie wydaje worka pieniędzy na samochód FWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, krzynios napisał:

Problem wg mnie jest w tym, że Audi jak nie jest Quattro to ma napęd na przód, a wtedy to już wg mnie nie jest premium ani pod względem prestiżu ani jakości prowadzenia.

Nikt o zdrowych zmysłach nie wydaje worka pieniędzy na samochód FWD.

Jak się nad tym zastanowić, to ma sens :ok: W sumie A4 FWD... to prawie jak Passat, tyle że znaczek inny i poziom cenowy inny :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, krzynios napisał:

Problem wg mnie jest w tym, że Audi jak nie jest Quattro to ma napęd na przód, a wtedy to już wg mnie nie jest premium ani pod względem prestiżu ani jakości prowadzenia.

Nikt o zdrowych zmysłach nie wydaje worka pieniędzy na samochód FWD.

Taka jest twoja interpretacja. Ja uważam dokładnie odwrotnie, że w naszym klimacie szkoda jakichkolwiek pieniędzy na RWD jako główne auto :). Wszyscy znajomi co mają (głównie 5-ki) to mają X-drive i też uważam, ze jak BMW to tylko z takim napędem. Premium nic do tego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.