Skocz do zawartości

VeeDud Golf 8 wersja produkcyjna...


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Brzydal 8]
I pomyśleć, że Niemcy kiedyś słynęli z designu :no:
 


Przynajmniej (narazie) sedan został w produkcji ... to jak takingad na wymarciu

Jak to by kiedyś na murach (kreda) napisali;

Passat =


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, stig napisał:

Gdzieś czytałem że producenci usuwają wersje 3D z uwagi na to, że ludzie ich po prostu nie potrzebują. 

Nie można mnożyć modeli w nieskończoność.

Co raz więcej SUVów, więc inne odpadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, stig napisał:

Gdzieś czytałem że producenci usuwają wersje 3D z uwagi na to, że ludzie ich po prostu nie potrzebują. 

 

A dokladniej to producenci twierdza, ze ludzie nie potrzebuja 3D i coupe wiec ich nie robia, zeby ludzie ktorzy nie potrzebuja nie byli zniesmaczeni tym, ze sa w ofercie ;l

A na końcu równania pojawia się premia dla ksiegowego za obnizenie kosztów R&D, sprzedaży, promocji i serwisowania 💰

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Filipfm napisał:

 

A dokladniej to producenci twierdza, ze ludzie nie potrzebuja 3D i coupe wiec ich nie robia, zeby ludzie ktorzy nie potrzebuja nie byli zniesmaczeni tym, ze sa w ofercie ;l

A na końcu równania pojawia się premia dla ksiegowego za obnizenie kosztów R&D, sprzedaży, promocji i serwisowania 💰

Widzą przecież statystki sprzedaży poszczególnych wersji więc to nie dziwi. Jak nakręciła się afera dieselgate to VW ciął choćby takie opcje jak wersje kierownic ograniczając opcje z kilkunastu do kilku - info od pracownika VW.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, bartekm napisał:

Messerschmitt, Hugo Boss i ich mundury. Auta nieco gorzej, chociaż Porsche czy Garbus są ok ;)

Bauhaus - architektura i design, powojenny minimalizm, produkty Apple to też niemiecka szkoła designu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś czytałem że producenci usuwają wersje 3D z uwagi na to, że ludzie ich po prostu nie potrzebują. 



Był ostatnio wywiad z szefem (kolejnym już) R&D VAG.

Są dwa główne powody:

- cięcie kosztu i eliminowanie wewnętrznej konkurencji = możemy ci np sprzedać Polo za więcej którego wyklepanie kosztuje nas (VeeDud) mniej...


- EU kretynizm szkodliwości aut - gdzie ocenia się ze najtańsze auta wraz z wprowadzeniem kolejnej normy długości marchewki - będą musiały kosztować min 15% więcej = ilość klientow na małe, tańsze auta będzie coraz mniejsza a wraz z obcinaniem kosztu wyżej to już 3D nie ma sensu,

- świat generalnie po za EU nie lubi 3d aut.



Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można mnożyć modeli w nieskończoność.
Co raz więcej SUVów, więc inne odpadają.



Nowy cykl życia.

Polo - jesteś młody,
Golf - masz robotę
Tiguan/Karoq - masz dzieciaki,
Kodiaq - jesteś z większymi dzieciakami,

I teraz No właśnie - dzieciaki idą z domu - taki Golf 3D - np GTI czy R żeby im jeszcze dać zarobic - fajnie teraz pasuje - nie zapominajmy ze generalnie ludzie ok 50tki maja jasna (domyślnie dobra) sytuacje finansowa.

Teraz jesteś spychany na np Audi A5 jeśli chcesz mieć 2/3d. A to jest wg mnie błąd ....


77d875e233c823be40ad508a1bd72958.jpg

... bo nie każdy 50 latek tyle chce/może wydać - czyli de facto w tym przypadku wywalamy ich do np znów Golf 5d. Pytanie czy to chwyci - na wielunrynkach może nie...


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, OZI napisał:

- EU kretynizm szkodliwości aut - gdzie ocenia się ze najtańsze auta wraz z wprowadzeniem kolejnej normy długości marchewki - będą musiały kosztować min 15% więcej = ilość klientow na małe, tańsze auta będzie coraz mniejsza a wraz z obcinaniem kosztu wyżej to już 3D nie ma sensu,

 

 

 

 

Sprzedaz modeli 3d jest tak marginalna, ze większość producentow zrezygnowala z tych wersji w poprzednich generacjach aut.

VW był chyba ostatni, który produkowal jeszcze wersje 3d w kompaktach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, rwIcIk napisał:

Nie koniecznie w przypadku samochodów.

Ale design w ogólności, pierwsza połowa XX w.

 

 

Eeee, Bauhaus i Ferdynand Porsche to trochę za mało żeby uogólniać i mówić "Niemcy".

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Sprzedaz modeli 3d jest tak marginalna, ze większość producentow zrezygnowala z tych wersji w poprzednich generacjach aut.

VW był chyba ostatni, który produkowal jeszcze wersje 3d w kompaktach.

No nie - Astra J to co? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, AstraC napisał:

No nie - Astra J to co? :P

 

Ale w Astrze K już nie ma wersji 3d, wiec de facto zakończyli na poprzedniej generacji ;]

No i GTC to IMHO cos więcej niż wersja 3d w takim Golfie, gdzie można było ja zestawić z dowolnym silnikiem i wyposażeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maciej__ napisał:

 

Ale w Astrze K już nie ma wersji 3d, wiec de facto zakończyli na poprzedniej generacji ;]

No i GTC to IMHO cos więcej niż wersja 3d w takim Golfie, gdzie można było ja zestawić z dowolnym silnikiem i wyposażeniem.

Coś innego tak i w H jak i J - jednak nawet bryła nadwozia nie pasowała do 5d. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, fanlan napisał:

To jakas SPESZYL EDYSZYN GOLF  VI????

Rozumiem, ze  to das auto ale zeby tak nudno bylo po wierzchu?

 

Widoczni klientom się podoba.
Jakbyś coś produkował, przez cały cykl produkcji było najlepiej sprzedającym autem w Europie (golf7) to kombinowałbyś bardzo z wyglądem nowej wersji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, TomekD000 napisał:

Widoczni klientom się podoba.
Jakbyś coś produkował, przez cały cykl produkcji było najlepiej sprzedającym autem w Europie (golf7) to kombinowałbyś bardzo z wyglądem nowej wersji?

Ja specem od golfow nie jestem, ale ta 8 wyglada mi bardziej na powrot do 6 (prynajmniej wygladem przodu) niz jakimkolwiek rozwinieciem czy powtorzeniem 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, TomekD000 napisał:

Widoczni klientom się podoba.
Jakbyś coś produkował, przez cały cykl produkcji było najlepiej sprzedającym autem w Europie (golf7) to kombinowałbyś bardzo z wyglądem nowej wersji?

Widocznie klienci golfa lubia miec nudny spokoj i tyle.

Nie bez powodu to Das Auto czyli samochod, zadnych emocji, poprawnie, bezpiecznie i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, fanlan napisał:

Widocznie klienci golfa lubia miec nudny spokoj i tyle.

Nie bez powodu to Das Auto czyli samochod, zadnych emocji, poprawnie, bezpiecznie i tyle.

Czemu nudny i czemu bez emocji? Auto jak auto. Z większym silnikiem jest bardzo fajny. Mi się te nowe dużo bardziej podobają niż cudowne Alfy. Wiem - jestem wieśniak bez gustu. Ale nie bardzo rozumiem co się ludziom podoba w takiej Alfie Stelvio. Zresztą ja w ogóle nie rozumiem sztuki nowoczesnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.01.2019 o 12:15, rwIcIk napisał:

FIAT Stilo 8]

Jak widać Niemcy uczą się :)

Tylko Stilo w wersji 3d miał fajniejszy tył. Ten jest taki zwykły, taki golfowy. Brzydki nie jest, ale nic nie urywa. Oby z ceną nie pojechali ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, fanlan napisał:

Widocznie klienci golfa lubia miec nudny spokoj i tyle.

Nie bez powodu to Das Auto czyli samochod, zadnych emocji, poprawnie, bezpiecznie i tyle.

 

Tak, lubimy :cfaniak2:

 

Bez emocji, bez stresów, bez problemów. Golf to dupowóz idealny :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marcindzieg napisał:

Czemu nudny i czemu bez emocji? Auto jak auto. Z większym silnikiem jest bardzo fajny. Mi się te nowe dużo bardziej podobają niż cudowne Alfy. Wiem - jestem wieśniak bez gustu. Ale nie bardzo rozumiem co się ludziom podoba w takiej Alfie Stelvio. Zresztą ja w ogóle nie rozumiem sztuki nowoczesnej.

Kwestia gustu i tyle. Masserati Levante miażdży proporcjami Stelvio. Resztą w sumie również choć topowe wersje Stelvio wyglądają bardzo dobrze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marcindzieg napisał:

Czemu nudny i czemu bez emocji? Auto jak auto. Z większym silnikiem jest bardzo fajny. Mi się te nowe dużo bardziej podobają niż cudowne Alfy. Wiem - jestem wieśniak bez gustu. Ale nie bardzo rozumiem co się ludziom podoba w takiej Alfie Stelvio. Zresztą ja w ogóle nie rozumiem sztuki nowoczesnej.

 

Ja generalnie nie lubie SUVów a Stelvio wygląda jakby ktoś na linii produkcyjnej Giulietty rozsypał hormon wzrostu ;l

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Majkiel napisał:

Oby z ceną nie pojechali ;):)

Toyota i Mazda pojechali z cenami swoich kompaktów to myślę że cena Golfa 8 również będzie odpowiednio wyższa. G8 w wersji comfortline z silnikiem 1.5 to pewnie okolice 100 kzł. Teraz podstawowa wersja City z silnikiem 1.0 115KM to jakieś 70kzl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Filipfm napisał:

 

Ja generalnie nie lubie SUVów a Stelvio wygląda jakby ktoś na linii produkcyjnej Giulietty rozsypał hormon wzrostu ;l

 

 

Tylko jak miała by wyglądać? Jak nie Alfa? Chociaż najnowszy wypust Toyoty to tak naprawdę BMWZ4 w przebraniu wiec w sumie można zrobic taki fackup 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, stig napisał:

Tylko jak miała by wyglądać? Jak nie Alfa? Chociaż najnowszy wypust Toyoty to tak naprawdę BMWZ4 w przebraniu wiec w sumie można zrobic taki fackup 🤣

 

Mito jest mniejsze od Giulietty ale jednak wyglada nieco inaczej a nie tylko jak zmniejszone :) mozna zachowac styl i cechy charakterystyczne nie kopiując wszystkiego.

I to nie tylko zarzut do Alfy. Inne marki robią tak samo. Audików czy BMW  jak nie masz na fotce punktu odniesienia wielkości tez trudno rozroznic. Ale juz miedzy liniami jest jakas roznica i seria Q nie wygląda jak przekalowane A3 a X nie wygląda jak nadmuchane 1er 😄

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę Stelvio jako Giulii na sterydach . Już prędzej widzę włoskie BMW 3er (Giulia) 🤣.

Golf ma swój styl i nie za bardzo mogą go zmieniać . Widać jedynie trend w lampach które niedługo będą wymiarów 5 złotówki. Auto globalne, masowe (może nie dla nas), zgodne z nazwą firmy.

Alfa ma swoje scudetto, BMW nerki, nawet KIA ma charakterystyczne nerki (o ile pamietam stylistycznie postawił na nogi tą firmę człowiek chyba z BMW więc stąd chyba inne nerki😀). Inni no cóż . Wielki romb na masce to jednak wydaje mi sie , że to nie o to chodzi. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Filipfm napisał:

 

Mito jest mniejsze od Giulietty ale jednak wyglada nieco inaczej a nie tylko jak zmniejszone :) mozna zachowac styl i cechy charakterystyczne nie kopiując wszystkiego.

I to nie tylko zarzut do Alfy. Inne marki robią tak samo. Audików czy BMW  jak nie masz na fotce punktu odniesienia wielkości tez trudno rozroznic. Ale juz miedzy liniami jest jakas roznica i seria Q nie wygląda jak przekalowane A3 a X nie wygląda jak nadmuchane 1er 😄

 

Za to BMW 5 wygląda jak 7 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.