Koonrad Napisano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 9 godzin temu, fanlan napisał: Tak uwazam, wg Twojej wizji nie powinni sprzedawac niczego co ma niecale 4m, a juz np MX5 z glowa na wysokosci maski to juz w ogole. Raz nie kazdy chce wielkiego modnego suva, dwa nie kazdego stac na X3 (nowe pewnie 3 x drozsze) , trzy to czesc ludzi zwyczajnie nie potrzebuje wielkiego kloca a zamiast kupowac kolejne POLO dojrzeli by wsiadalo sie lepiej i widzialo wiecej z gory. To tak pokrotce ranny wywod wg mnie. Długość to jedno, tak jak pisałem przy strzale w tyl ... słabo MX5 dzieci się nie wozi, auto służy raczej jako zabawka, taki jimny przy lekki strzale w bok leci na dach, zawieszenie sprawia że auto skacze jak piłka, myszkuje w koleinach, itd w nowym pewnie się to nie zmieni, bo to dalej bardziej terenówka jak suv 9 godzin temu, fanlan napisał: P.S.A co sklonilo zone do przesiadki z Vitary 3D do X3? wszystko - ma stały napęd na 4koła, ma abs/esp, ma poduszki, ma kawał maski, kawał bagażnika i trochę blachy na bokach, ma 4drzwi itd itd jedyną zaletą vitary było łatwiejsze parkowanie ze względu na wymiary (x3 jest prawie metr dłuższe), ale z tym sobie jakoś poradziła i nawet auto nie ucierpiało gdybym nie szukał auta do zabawy w terenie, to vitara nie pojawiła by się w domu - miało być drugie i miało być coś co pozwoli wjechać w teren, marzył się wrangler ze względów finansowych padło na vitarę teraz vitara jest 3autem, więc więcej stoi jak jeździ, a x3 kosztowała połowę jimnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 8 godzin temu, camel00 napisał: Podejrzewam, że chodziło bardziej o to, że poprzednik zachowywał się na drodze jak radosne prosie w błocie a - tu bardziej strzelam - z racji wysoko położonego środka ciężkości, każda kolizja to potencjalne dachowanie. dokładnie tak, vitarą dostałem strzała w tył, nexia wjechała pod vitarkę niby fajnie bo mnie się nic nie stało, a przód nexi został zmasakrowany - całe uderzenie poszło na maskę przy mocniejszym uderzeniu vitara na dachu i auto do kasacji dużo mocniejszy strzał w astre kombi skończył sie połamanym zderzakiem i klapą przy strzale w bok dachowanie prawie pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 14 godzin temu, Koonrad napisał: Długość to jedno, tak jak pisałem przy strzale w tyl ... słabo MX5 dzieci się nie wozi, auto służy raczej jako zabawka, taki jimny przy lekki strzale w bok leci na dach, zawieszenie sprawia że auto skacze jak piłka, myszkuje w koleinach, itd w nowym pewnie się to nie zmieni, bo to dalej bardziej terenówka jak suv wszystko - ma stały napęd na 4koła, ma abs/esp, ma poduszki, ma kawał maski, kawał bagażnika i trochę blachy na bokach, ma 4drzwi itd itd jedyną zaletą vitary było łatwiejsze parkowanie ze względu na wymiary (x3 jest prawie metr dłuższe), ale z tym sobie jakoś poradziła i nawet auto nie ucierpiało gdybym nie szukał auta do zabawy w terenie, to vitara nie pojawiła by się w domu - miało być drugie i miało być coś co pozwoli wjechać w teren, marzył się wrangler ze względów finansowych padło na vitarę teraz vitara jest 3autem, więc więcej stoi jak jeździ, a x3 kosztowała połowę jimnego Vitara miala 2x4?, nie miala ABS/esp? Bez poduszek? Co to za wersja? Ile lat ma ta X3? Dizel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 18 minut temu, fanlan napisał: Vitara miala 2x4?, nie miala ABS/esp? Bez poduszek? Co to za wersja? Ile lat ma ta X3? Dizel? vitara 94r - Igen, ma 4x4 i tylko tyle, nie ma abs, nie ma esp, nie ma nawet jednej poduszki mowa o czyms takim X3 benzyna, 2007r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 56 minut temu, Koonrad napisał: vitara 94r - Igen, ma 4x4 i tylko tyle, nie ma abs, nie ma esp, nie ma nawet jednej poduszki mowa o czyms takim X3 benzyna, 2007r. Vitarka super:) 4x4 to jej zaleta. Bez abs czy esp mozna tez jezdzic. Vitarka ma charakter, zwlaszcza ta na focie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 Godzinę temu, fanlan napisał: Vitarka super:) 4x4 to jej zaleta. Bez abs czy esp mozna tez jezdzic. Vitarka ma charakter, zwlaszcza ta na focie dla mnie genialne auto do zabawy - tanie i proste konstrukcyjnie swego czasu dość sporo jeździliśmy w teren - moja ta ostatnia granatowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 2 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2019 Dnia 29.01.2019 o 16:03, p i p p napisał: Bo jeśli tak to tylko dla auta można jechać na wakacje na Kretę czy inny Cypr. dlatego namawiam małżonkę na taka spontaniczna wycieczkę zapakować rodzinkę i jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vavoom Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 Dnia 29.01.2019 o 09:53, Koonrad napisał: Jimny ma klasyczny napęd 4x4 (bez mechanizmu różnicowego między osiami) co oznacza że nie zapniesz 4x4 na asfalcie bo rozwalisz napęd więc jedziesz sobie do tego domku w górach i musisz wajchować - bo na czarnym napęd odłączasz, na białym/brązowym załączasz (ciekawe czy można w ruchu, pewno 4L trzeba się zatrzymać) 4H można wrzucać w ruchu podczas jazdy na wprost. 4L wiadomo - trzeba się zatrzymać. Dnia 28.01.2019 o 19:33, Fili_P napisał: Dopłata do 4b automatu +15kzl Automat występuje tylko w najdroższej wersji, dopłata to 5k (a np. w Niemczech automat można dobrać tylko do wersji średniej za 1120€, wersja podstawowa tam nie występuje, wersja topowa tylko z manualem). Nie ma żadnej dopłaty do gałki zmiany biegów, można sobie tylko dopłacić do nie standardowej gałki zmiany biegów. Przełożenia tego automatu są bardzo długie - przy 100 km/h na czwartym biegu ma 1000 obrotów mniej niż manual na piątym biegu (2100 vs 3100 rpm). W kwietniu rusza kolejna linia produkcyjna Jimnego, może minimalnie to zmniejszy czas oczekiwania. Wersja japońska ma silnik 0,66T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 5 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 Automat występuje tylko w najdroższej wersji, dopłata to 5k (a np. w Niemczech automat można dobrać tylko do wersji średniej za 1120€, wersja podstawowa tam nie występuje, wersja topowa tylko z manualem). Nie ma żadnej dopłaty do gałki zmiany biegów, można sobie tylko dopłacić do nie standardowej gałki zmiany biegów. Przełożenia tego automatu są bardzo długie - przy 100 km/h na czwartym biegu ma 1000 obrotów mniej niż manual na piątym biegu (2100 vs 3100 rpm). W kwietniu rusza kolejna linia produkcyjna Jimnego, może minimalnie to zmniejszy czas oczekiwania. Wersja japońska ma silnik 0,66T.0,66??!!??... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 7 minut temu, Fili_P napisał: 0,66??!!?? ... Pewnie po to, żeby spelniac wymagania na kei-car Tam chyba jest ograniczenie na pojemność 0.66l... EDIT: Tu masz więcej info: https://auto.ndtv.com/news/new-gen-suzuki-jimny-and-jimny-sierra-launched-in-japan-1879226 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vavoom Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 0,66 turbo. I idzie po terenie jak dzik przez las. Przypomnę, że pierwszy Jimny miał niecałe 0,4. Bez turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 16 godzin temu, vavoom napisał: 0,66 turbo. I idzie po terenie jak dzik przez las. Przypomnę, że pierwszy Jimny miał niecałe 0,4. Bez turbo. Na innych rynkach jest tez 1.0T. Ale takim 0.66 chetnie bym sie przejechal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vavoom Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 @wujekcybulNie słyszałem o 1.0T w Jimnym, gdzie taki występuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 19 minut temu, wujekcybul napisał: Na innych rynkach jest tez 1.0T. Ale takim 0.66 chetnie bym sie przejechal Serio? Przecież to będzie miało osiągi równie fatalne jak seicento czy matiz ... 63 KM, maksymalny moment 96 Nm i do tego okrojone jak się da wyposażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 21 minut temu, vavoom napisał: @wujekcybulNie słyszałem o 1.0T w Jimnym, gdzie taki występuje? Ozie wspominal tu na motokaciku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 Teraz, Manx napisał: Serio? Przecież to będzie miało osiągi równie fatalne jak seicento czy matiz ... 63 KM, maksymalny moment 96 Nm i do tego okrojone jak się da wyposażenie. W miescie i na lekki teren sie nada. Bardziej chodzi mi o wrazenia od silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vavoom Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 "Przecieki" przed premierą mówiły o 1.0T i 1.2, żadna z tych informacji się nie potwierdziła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 7 minut temu, wujekcybul napisał: W miescie i na lekki teren sie nada. Bardziej chodzi mi o wrazenia od silnika. Nadać się nada, bo to takie parametry jak we wsyztskich kei-carach (660 cm3 i 63 KM). No ruszy to z miejsca, ale radości z jazdy i występowania czegoś co można nazwać osiągami, to bym się tam nie spodziewał Jak kei-cary ludzie depczą na maxa, to brzmi to tak jakby ktoś stał na ulicy z włączoną wiertarką Z moich obserwacji "pedal to the metal" to podstawowa technika jazdy kei-carem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vavoom Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 12 minut temu, Manx napisał: radości z jazdy to bym się tam nie spodziewał Czy ja wiem... 0.4 bez turbo jeździł tak i widzę tu sporo radości Silnik 0.66T kręci się znacznie wyżej, nawet obrotomierz jest inny niż dla 1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 Dnia 6.02.2019 o 10:15, Manx napisał: Serio? Przecież to będzie miało osiągi równie fatalne jak seicento czy matiz ... 63 KM, maksymalny moment 96 Nm i do tego okrojone jak się da wyposażenie. Nikt tym ścigać raczej się nie powinien, nie jest to też auto na autostrady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 proszę. A teraz niektórzy niech odszczekają swoje wypowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 Auto Messe Osaka 2019 się zaczelo.Jeszcze jeden powód dla którego EU klient będzie musiał poczekać dłużej na Suzie Sent from my iCrap X using Tapacrap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 18 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2019 Dwie sprawy: Nie omijać łosia …i nie zabierać Jamnika na tor W zasadzie to może lepiej w ogóle unikać zakrętów Żartuję w tym ostatnim - poza jednym przypadkiem - daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 18 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2019 Godzinę temu, camel00 napisał: Dwie sprawy: Nie omijać łosia …i nie zabierać Jamnika na tor W zasadzie to może lepiej w ogóle unikać zakrętów Żartuję w tym ostatnim - poza jednym przypadkiem - daje radę Ogladalem Hiszpanow. Generalnie jakby mu inne opony wsadzic to pewnie dalby rade lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vavoom Napisano 18 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2019 Sam pomysł jazdy Jimnym po torze... W teście łosia przy 76 km/h jest bardziej stabilny niż nie jedna osobówka... Jak na kiosk umieszczony na ramie, sztywnych mostach itd. - wg mnie świetny wynik (porównajcie chociażby z Mazdą CX-3 przy tej prędkości). Ten samochód prowadzi się na asfalcie nadzwyczaj dobrze jak na offroadera, do 100 km/h jest bardzo poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 19 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2019 Dnia 28.01.2019 o 19:53, brachu_ napisał: Jimny zawsze był bardzo drogi. najgorsze jest to ze używki starego Jimego na OTO.. poleciały tak do góry że płakać się chce a plany były aby se na lato takiego parcha kupić do grzebania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.