cesarz Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 (edytowane) Jak wyżej Najchętniej bym celowałc w 3.0Diesla. Co tam najcześciej pada? Edytowane 7 Lutego 2019 przez cesarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 W skrócie się nie da odpowiedzieć. E65 jest autem, które lubi się z warsztatami. 3.0d w przedlificie jest jeszcze mało problematyczne, ale auto to nie tylko silnik. E65 płata różne figle, zazwyczaj mniej lub bardziej dokuczliwe, zwłaszcza elektronika, moduły sterujące, klema iBS itp. Dodatkowo większość ma aktywne stablizatory ( Dynamic Drive ), które lubią już sobie już podciekać, a w zasadzie nie ma nikogo kto to regeneruje. Nie jestem pewien czy E65 miały Active Steering, jeżeli tak, to również jest to pretendent do wykrzaczenia się szybciej, jak później. Jak działa super sprawa, jak się psuje jest drogo. Posiadają też standardową bolączkę E60, czyli zatykające się odpływy w podszybiu, co powoduje przelewanie się wody przez ścianę grodziową pod wykładzinę na podłodze. Skutkuje to zalaniem wszelkich modułów na podłodze ( a tych jest tam sporo, zwłaszcza po stronie pasażera ). Po wysuszenia zazwyczaj wracają do życia, ale później dzieją się cuda w najmniej oczekiwanym momentach. Skrzynie w zasadzie bez zarzutu, siedziały tam ZF 6HP26, przy odpowiednim przebiegu odezwie się mechatronika z tłoczkami oraz konwerter, w zależności co pierwsze to robi się jedno z drugim. Polifty miały już mniej awaryjną elektronikę, ale szczytem bezawaryjności nie są. Podstawa to dobry egzemplarz, z pewnym udokumentowanym przebiegiem. Większość pewnie ma przeszło pół bańki w kołach, te auta nie były kupowane żeby dookoła komina podróżować, po wnętrzu ciężko oszacować przebieg, bo jednak materiały są świetnej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 8 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 20 godzin temu, cesarz napisał: Jak wyżej Najchętniej bym celowałc w 3.0Diesla. Co tam najcześciej pada? Patrząc na Twoje auta w stopce to tak. Miałem znajomego który miał E60, szukał z rok czasu z bratem mechanikiem. Kupili naprawdę zadbany egzemplarz a i tak potrafił postraszyć właściciela kosztami. Przy E65 sporo czasu musisz poświęcić na rozkminianie potencjalnych problemów. Jak masz naprawdę kumatych mechaników ale bardziej pod kątem elektroniki to tak, można się interesować. Ceny niskie bo utrzymanie i problemy są kosztowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 8 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 Poza croma to stopka nie aktualna Auto miało by być jako drugie weekendowo bardziej. Ale jak mówicie że nie bardzo ktoś to ogarnie to dupa. Zapłacić mogę - ale lubie jeździć po 10 mechanikach i szukać czemu coś nie działa. A E39 540i? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 8 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 Godzinę temu, cesarz napisał: Poza croma to stopka nie aktualna Auto miało by być jako drugie weekendowo bardziej. Ale jak mówicie że nie bardzo ktoś to ogarnie to dupa. Zapłacić mogę - ale lubie jeździć po 10 mechanikach i szukać czemu coś nie działa. A E39 540i? E39 dużo łatwiejsza w ogarnięciu, tylko starsza i ścioprana pewnie bardziej będzie ;). Generalnie stare zajawkowe weekendowe auto - to częścią elementarną takiej zabawy w starocia jest właśnie jazda po mechanikach albo grzebanie samemu. Czasu się nie oszuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 8 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 Ja to rozumiem - ale wole jechac do jednego a nie do dziesięciu bo bedą szukać czy to czujni tego czy tamtego W E39 chyba łatwiej dojść co jest nie tak - no i model popularniejszy - nie liczac silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 8 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 13 godzin temu, cesarz napisał: A E39 540i? Kozak wybór, do ogarnięcia tylko słynna rurka wodna pomiędzy głowicami a reszta to typowa eksploatacja, no może czasem jeszcze VANOS potrafi dokuczyć. E39 540i to auto, które już zyskuje na wartości. AutoBawaria z Puław, będą teraz wystawiać na dniach 540i, które fabrycznie wyszło z manualem 6biegowym. Ceny jeszcze nie podali, ale obstawiam ponad 30k zł. Na ich fejsbookowym profilu jest film z wstępną prezentacją.@cesarz Pomyśl, jeszcze nad E38, te auta też już nie tracą na wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 9 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2019 (edytowane) 3 lata temu sprzedałem taką E65 730D z 2004 roku a jeździłem nią 4 lata nakulałem około 1700000 km wizyty u mechanika koszty z pamięci razem z pracą mechanika - pęknięty dekiel skrzyni biegów - gubiła olej (znakowała teren) koszt około 1000zł - jakaś guma do intercoolera (oryginał bo podróba nie istnieje) 1200 zł - urwana linka do otwierania maski awarie inne - ostatnia świeca odmówiła współpracę - ale nie robiłem - zimą albo zostawiłem albo opadło prawe okno (mała szparka) i się nasypało śniegu i potem padł akumulator - padł czytnik CD do mapy no i tak zwana exploatacja olej co 15000 km + 2 razy klocki i czujniki edit był to jeden z najmniej kosztujących pojazdów (w sensie eksploatacji) w mojej karierze oraz najmniej się psujące auto - najkrócej stało w warsztacie i tylko raz było na lawecie bardzo to auto lubiłem i fajnie się tym jeździło. Edytowane 10 Lutego 2019 przez prebek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 3 Maja 2019 Udostępnij Napisano 3 Maja 2019 Dnia 7.02.2019 o 12:19, cesarz napisał: Jak wyżej Najchętniej bym celowałc w 3.0Diesla. Co tam najcześciej pada? Świece żarowe + sterownik, grzanie foteli (pojedyncze maty), potencjometry w kierownicy przez co nie odbijają kierunki, moduł ABS, elektryczny siłownik hamulca ręcznego. Koniecznie trzeba podłączyć do kompa przed kupnem i odczytać błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 8 Maja 2019 Udostępnij Napisano 8 Maja 2019 Dnia 9.02.2019 o 17:33, prebek napisał: 3 lata temu sprzedałem taką E65 730D z 2004 roku a jeździłem nią 4 lata nakulałem około 1700000 km wizyty u mechanika koszty z pamięci razem z pracą mechanika - pęknięty dekiel skrzyni biegów - gubiła olej (znakowała teren) koszt około 1000zł - jakaś guma do intercoolera (oryginał bo podróba nie istnieje) 1200 zł - urwana linka do otwierania maski awarie inne - ostatnia świeca odmówiła współpracę - ale nie robiłem - zimą albo zostawiłem albo opadło prawe okno (mała szparka) i się nasypało śniegu i potem padł akumulator - padł czytnik CD do mapy no i tak zwana exploatacja olej co 15000 km + 2 razy klocki i czujniki Ponad 1,5 bańki km a tylko 2x klocki?! Szacun! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 8 Maja 2019 Udostępnij Napisano 8 Maja 2019 11 godzin temu, borbet napisał: Ponad 1,5 bańki km a tylko 2x klocki?! Szacun! sorka, jedno 0 się przykleiło 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.