Skocz do zawartości

Kompakt do 100 tys.


LukaszWro

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, bielaPL napisał:

Z tych trzech to Civica pewnie. Chociaż nie obcowałem z nim ;).

A mając 100 kafli to pewnie bym się skusił na insignię albo mondeo.

Nie potrzebuje powierza wozic.A większe auto ciężej zaparkować w dużym mieście. 

To wolal bym Superb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, LukaszWro napisał:

Nie potrzebuje powierza wozic.A większe auto ciężej zaparkować w dużym mieście. 

To wolal bym Superb

To turlania się we wrocławskich korkach to tym bardziej automat... Poziom stresu spada dramatycznie, człowiek zdrowiej żyje...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, grogi napisał:

To turlania się we wrocławskich korkach to tym bardziej automat... Poziom stresu spada dramatycznie, człowiek zdrowiej żyje...

Auto samo jedzie jak ma asystenta.

 

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie potrzebuje powierza wozic.A większe auto ciężej zaparkować w dużym mieście. 
To wolal bym Superb
Ech... to kup citigo i przestań gwiazdorzyc. Naprawdę nie ma dużej różnicy między kompaktem a insignia. Dopiero na takim maluszku jak citigo odczujesz i wykorzystasz mikro wymiary
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bielaPL napisał:
22 godziny temu, LukaszWro napisał:
Nie potrzebuje powierza wozic.A większe auto ciężej zaparkować w dużym mieście. 
To wolal bym Superb

Ech... to kup citigo i przestań gwiazdorzyc. Naprawdę nie ma dużej różnicy między kompaktem a insignia. Dopiero na takim maluszku jak citigo odczujesz i wykorzystasz mikro wymiary

Nie ma dużej różnicy? Insignia jest dłuższa od Kii Carnival, którą miałem poprzednio, a Superb podobnych wymiarów. I zaparkować Carnivalem, który miał 4,8m, a cee'd który ma 4,3m była na tyle spora, że nie trzeba było jeździć jak idiota w kółko szukając miejsca, bo vanem się nie zmieściło w połowę miejsc, w które kompakty wjeżdżały spokojnie. Nie mówiąc już o mniejszych autach. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bielaPL napisał:
23 godziny temu, LukaszWro napisał:
Nie potrzebuje powierza wozic.A większe auto ciężej zaparkować w dużym mieście. 
To wolal bym Superb

Ech... to kup citigo i przestań gwiazdorzyc. Naprawdę nie ma dużej różnicy między kompaktem a insignia. Dopiero na takim maluszku jak citigo odczujesz i wykorzystasz mikro wymiary

Skoro tak sadzisz to ok dla mnie jest duza roznica. Pozatym za 100 tys zl kupisz insignie biedna wersje a takiej nie chcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bielaPL napisał:
Dnia 12.02.2019 o 20:26, LukaszWro napisał:
Nie potrzebuje powierza wozic.A większe auto ciężej zaparkować w dużym mieście. 
To wolal bym Superb

Ech... to kup citigo i przestań gwiazdorzyc. Naprawdę nie ma dużej różnicy między kompaktem a insignia. Dopiero na takim maluszku jak citigo odczujesz i wykorzystasz mikro wymiary

Co ty piszesz .. właśnie w mieście jest ogromna różnica między kompaktami a segmentem D. Mam Mondeo MK5 i Civica VIII. Civiciem mogę zaparkowac w 80% miejscach po innych samochodach ... Mondeo w 80% przypadków nie mogę zaparkować. W Warszwie np. lepiej się parkuje SUVem (Outlander) niż takim Mondeo. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Azbest napisał:

Co ty piszesz .. właśnie w mieście jest ogromna różnica między kompaktami a segmentem D. Mam Mondeo MK5 i Civica VIII. Civiciem mogę zaparkowac w 80% miejscach po innych samochodach ... Mondeo w 80% przypadków nie mogę zaparkować. W Warszwie np. lepiej się parkuje SUVem (Outlander) niż takim Mondeo. 

 

Zaraz przyjdzie @Polarny i wyjaśni, żeś dupa nie kierowca...

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
  • Haha 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty piszesz .. właśnie w mieście jest ogromna różnica między kompaktami a segmentem D. Mam Mondeo MK5 i Civica VIII. Civiciem mogę zaparkowac w 80% miejscach po innych samochodach ... Mondeo w 80% przypadków nie mogę zaparkować. W Warszwie np. lepiej się parkuje SUVem (Outlander) niż takim Mondeo. 
 
Różnica jest na długości. Szerokość podobna. Większość miejsc jest prostopadla tylko kwestia dobrego złamania auta. Ale jak z prawego pasa od razu prostopadle się wjeżdża na miejsce to fakt insignia będzie problem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bielaPL napisał:
14 godzin temu, Azbest napisał:
Co ty piszesz .. właśnie w mieście jest ogromna różnica między kompaktami a segmentem D. Mam Mondeo MK5 i Civica VIII. Civiciem mogę zaparkowac w 80% miejscach po innych samochodach ... Mondeo w 80% przypadków nie mogę zaparkować. W Warszwie np. lepiej się parkuje SUVem (Outlander) niż takim Mondeo. 
 

Różnica jest na długości. Szerokość podobna. Większość miejsc jest prostopadla tylko kwestia dobrego złamania auta. Ale jak z prawego pasa od razu prostopadle się wjeżdża na miejsce to fakt insignia będzie problem.

 

W mieście każdy centymetr się liczy .. jak wyjdzie ktoś segmentem B z miejsca parkingowego, to kompaktem jeszcze się zmieścisz ... segmentem D już nie.

Druga sprawa jest taka, że w segmencie D masz już zazwyczaj grubsze i większe drzwi, lepiej wyciszone ... trzeba je niekiedy szerzej otworzyć żeby w ogóle wysiąść. 

 

Dla mnie poruszanie się segmentem D po ciasnym mieście i ogólnodostępnych parkingach to straszna udręka. Nie mówi już że jak się parkuje po skosie, to zazwyczaj dupa gdzieś wystaje ponad to co bym chciał.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
W mieście każdy centymetr się liczy .. jak wyjdzie ktoś segmentem B z miejsca parkingowego, to kompaktem jeszcze się zmieścisz ... segmentem D już nie.
Druga sprawa jest taka, że w segmencie D masz już zazwyczaj grubsze i większe drzwi, lepiej wyciszone ... trzeba je niekiedy szerzej otworzyć żeby w ogóle wysiąść. 
 
Dla mnie poruszanie się segmentem D po ciasnym mieście i ogólnodostępnych parkingach to straszna udręka. Nie mówi już że jak się parkuje po skosie, to zazwyczaj dupa gdzieś wystaje ponad to co bym chciał.
Ale weź mi nie pisz o mieście jak na codziennie jadę na mordor i tam parkuje. Obecnie robię to jeepem gc wcześniej c2.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak sadzisz to ok dla mnie jest duza roznica. Pozatym za 100 tys zl kupisz insignie biedna wersje a takiej nie chcę.
Tylko w biedzie wersji masz prawie wszystko co trzeba... A w takiej kii już nie

Ale jeśli chodzi konkretnie o kompakt brałbym ceeda... Nie wiem czy proceed jest warty aż tyle dopłaty do zwykłego ceeda

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Oberon napisał:

Tylko w biedzie wersji masz prawie wszystko co trzeba... A w takiej kii już nie

Ale jeśli chodzi konkretnie o kompakt brałbym ceeda... Nie wiem czy proceed jest warty aż tyle dopłaty do zwykłego ceeda

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
 

A co jest takiego "co potrzeba" w biednej Insignii, czego nie ma cee'd GT, o którym jest mowa od początku czy w innym kompakcie na wypasie? :hmm: Bo przecież nikt nie porównuje teraz biednej wersji Kii do biednej Insigni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jest takiego "co potrzeba" w biednej Insignii, czego nie ma cee'd GT, o którym jest mowa od początku czy w innym kompakcie na wypasie? :hmm: Bo przecież nikt nie porównuje teraz biednej wersji Kii do biednej Insigni.
Odwrociles stwierdzenie do którego się odniósłem. Przeczytaj jeszcze raz.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.02.2019 o 00:02, Oberon napisał:

Tylko w biedzie wersji masz prawie wszystko co trzeba... A w takiej kii już nie

Ale jeśli chodzi konkretnie o kompakt brałbym ceeda... Nie wiem czy proceed jest warty aż tyle dopłaty do zwykłego ceeda

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
 

nie wiem jaki sens proponować Insignię jak kolega chce mocnego kompakta :nie_wiem: przecież to dwa różne światy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jaki sens proponować Insignię jak kolega chce mocnego kompakta default_niewiem.gif przecież to dwa różne światy.

Ale ja nie proponowałem insigni... przeczytaj co napisalem...

Napisałem że wybrał bym proceeda gdyby był jeszcze trochę tańszy bo 110 chyba za 204 KM GT trochę dużo.

 

Zauwazylem jedynie to że insignia w biedzie ma bardzo dużo. Na przykład systemy bezpieczeństwa itp. Ot co... Napisanie nie chce biedy wersji bo wolę dopłacić za to samo w innej marce jest śmieszne bo trzeba porównać wyposażenia danych samochodów

 

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...
Dnia 10.02.2019 o 12:32, LukaszWro napisał:

Cześć

 

Przyszła pora na zmianę auta i na placu boju zostały tak naprawdę 3 auta.

 

 

 

-Seat Leon 1.5 TSI 150 km. Fajny ale już model stary i w tym roku wychodzi nowy.

 

-Honda Civic .1.5 T 182 Km Tu również wszystko OK ale trochę materiały w środku  robią wrażenie strasznie kiepskich.

 

-Kia Ceed 1.6 GT  204 Km i nie ukrywam ,że podoba mi się najbardziej.Ale kotleta takiego jak KIA nigdy nie jadłem i czy warto spróbować ?

 

Co byście wybrali ?

 

 

 

I jak się skończyło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.02.2019 o 12:32, LukaszWro napisał:

Cześć

 

Przyszła pora na zmianę auta i na placu boju zostały tak naprawdę 3 auta.

 

 

 

-Seat Leon 1.5 TSI 150 km. Fajny ale już model stary i w tym roku wychodzi nowy.

 

-Honda Civic .1.5 T 182 Km Tu również wszystko OK ale trochę materiały w środku  robią wrażenie strasznie kiepskich.

 

-Kia Ceed 1.6 GT  204 Km i nie ukrywam ,że podoba mi się najbardziej.Ale kotleta takiego jak KIA nigdy nie jadłem i czy warto spróbować ?

 

Co byście wybrali ?

 

 

 

Identyczne auta mnie interesowały, z tym, że Ceeda GT jeszcze nie było i wybrałem wersję 140KM. Nie żałuję wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.02.2019 o 21:22, LukaszWro napisał:

Jeździłem.Jedyny automat który mi sie podobał to DSG w Cupra 300km 4x4.Ale takie auto kosztuje okolo 170 tys zl.

Jakoś do słabszego auta automat mi nie pasuje.

Kia Ceed z dwusprzęgłowym automatem ma takie same osiągi jak manual a spalanie niższe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Fisherman napisał:

A ja polecam w Ceedzie 7 DCT z trybem sport i łopatkami ;)

Zwlaszcza jak szybko trzeba ruszyc to wolniejszej skrzyni dawno nie widzialem. Dodatkowo przynajmniej w tej co jechalem nie bylo informacji na jakim biegu jade tylko na jaki zmienic :facepalm: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, wujekcybul napisał:

Zwlaszcza jak szybko trzeba ruszyc to wolniejszej skrzyni dawno nie widzialem. Dodatkowo przynajmniej w tej co jechalem nie bylo informacji na jakim biegu jade tylko na jaki zmienic :facepalm: 

 

A ty nadal swoje. Po pierwsze, kiedyś ci pokazałem, że wskaźnik biegu był. Mowa oczywiście o starym cee'd.

 

 

Po drugie, od czasów kiedy ty jeździłeś minęło ponad pięć lat, i przez ten okres sporo się zmieniło.

 

 

 

Edytowane przez K3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, wujekcybul napisał:

Zwlaszcza jak szybko trzeba ruszyc to wolniejszej skrzyni dawno nie widzialem. Dodatkowo przynajmniej w tej co jechalem nie bylo informacji na jakim biegu jade tylko na jaki zmienic :facepalm: 

U mnie pisze, jaki bieg - nr obok literki D na wyświetlaczu centralnie pomiędzy zegarami.

Jeśli przejdę w tryb ręczny, to wyświetla nr biegu na którym aktualnie jadzie, chyba, że wejdzie na wyższe obroty, to sugeruje zmianę na wyższy.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rwIcIk napisał:

U mnie pisze, jaki bieg - nr obok literki D na wyświetlaczu centralnie pomiędzy zegarami.

Jeśli przejdę w tryb ręczny, to wyświetla nr biegu na którym aktualnie jadzie, chyba, że wejdzie na wyższe obroty, to sugeruje zmianę na wyższy.

 

 

Nie znasz się, @wujekcybul wie lepiej, jechał RAZ! Pomijam już fakt, że zawsze mu się trafiają dziwne wersje, nawet takie co producent nie wypuszczał. Bo nie tylko z cee'dem miał problem.

 

A nawet wersja z bieda wyświetlaczem miała wskaźnik biegu...

 

 

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, K3 napisał:

 

A ty nadal swoje. Po pierwsze, kiedyś ci pokazałem, że wskaźnik biegu był. Mowa oczywiście o starym cee'd.

Po drugie, od czasów kiedy ty jeździłeś minęło ponad pięć lat, i przez ten okres sporo się zmieniło.

 

Juz Ci nie raz tlumaczylem, ze nie jechalem topowa wersja wiec nie bylo. I pozniej nadal byly roznice, dodatkowo to i tak znika jak jedziesz na wysokich obrotach. Wiec bez sensu. Jade na 2 a pokazuje mi 5.

 

15 minut temu, rwIcIk napisał:

U mnie pisze, jaki bieg - nr obok literki D na wyświetlaczu centralnie pomiędzy zegarami.

Jeśli przejdę w tryb ręczny, to wyświetla nr biegu na którym aktualnie jadzie, chyba, że wejdzie na wyższe obroty, to sugeruje zmianę na wyższy.

 

To jest wlasnie bardzo mylace. IMO powinno sie pojawiac gdzies indziej bo nie wiesz na ktorym biegu jedziesz jak zredukujesz i wskoczy na wysokie oborty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wujekcybul napisał:

Zwlaszcza jak szybko trzeba ruszyc to wolniejszej skrzyni dawno nie widzialem. Dodatkowo przynajmniej w tej co jechalem nie bylo informacji na jakim biegu jade tylko na jaki zmienic :facepalm: 

To chyba inne auto musiało  być. Z którego roku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Fisherman napisał:

To chyba inne auto musiało  być. Z którego roku?

Nowa generacja jest tak samo w tyle. Po prostu jak chesz szybciej ruszyc to nie ruszysz. Jezdzilem autem z wypozyczalni z automatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujekcybul napisał:

Nowa generacja jest tak samo w tyle. Po prostu jak chesz szybciej ruszyc to nie ruszysz. Jezdzilem autem z wypozyczalni z automatem.

 

Po co Ty zabierasz glos w każdym jednym watku o Kia czy Hyundai?

Przeciez już chyba nikt Cie tu nie traktuje poważnie :hehe: 

Pomijam już fakt, ze pieprzysz te same glupty na temat modeli, których pewnie nie widziales nawet na oczy :facepalm:

  • Lubię to 4
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, K3 napisał:

 

To powiedz temu, że nie jedzie...

 

 

 

Ona idzie jak szatan ale... tu chodzi o zwloke pomiedzy wcisnieciem pedalu przyspieszenia a ruszeniem. Stoisz chcesz skrecic w lewo na swiatlach wciskasz gaz i mija dluzsza chwila niz zazwyczaj zeby ruszyc. Idealnie za to pokazuje biegi z pupy. Jest 3 a za chwile pokazuje zmien na 5.

Edytowane przez wujekcybul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wujekcybul napisał:

Ona idzie jak szatan ale... tu chodzi o zwloke pomiedzy wcisnieciem pedalu przyspieszenia a ruszeniem. Stoisz chcesz skrecic w lewo na swiatlach wciskasz gaz i mija dluzsza chwila niz zazwyczaj zeby ruszyc. Idealnie za to pokazuje biegi z pupy. Jest 3 a za chwile pokazuje zmien na 5.

 

A rozróżniasz kolory i widzisz strzałkę przy piątce? Bo tak pokazuje nie aktualny bieg, a zalecany. I to będzie albo w manualny, albo w trybie manualnym.

A AUTO zawsze Ci pokaże bieżący bieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, K3 napisał:

 

A rozróżniasz kolory i widzisz strzałkę przy piątce? Bo tak pokazuje nie aktualny bieg, a zalecany. I to będzie albo w manualny, albo w trybie manualnym.

A AUTO zawsze Ci pokaże bieżący bieg.

IMO bez sensu tak samo jak bez sensu jest system mulimedialny w Citroenie. 

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, wujekcybul napisał:

Nowa generacja jest tak samo w tyle. Po prostu jak chesz szybciej ruszyc to nie ruszysz. Jezdzilem autem z wypozyczalni z automatem.

Unikasz odpowiedzi na pytanie. Jeździłeś na pewno z nową skrzynią 7 DCT? Tak się składa, że mam Ceeda model 2019 i nawet bez trybu sport skrzynia śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, wujekcybul napisał:

Ona idzie jak szatan ale... tu chodzi o zwloke pomiedzy wcisnieciem pedalu przyspieszenia a ruszeniem. Stoisz chcesz skrecic w lewo na swiatlach wciskasz gaz i mija dluzsza chwila niz zazwyczaj zeby ruszyc. Idealnie za to pokazuje biegi z pupy. Jest 3 a za chwile pokazuje zmien na 5.

Chyba pijany jeździłeś, bo nie pamiętasz jakim autem. Opisujesz chyba trabanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Fisherman napisał:

Chyba pijany jeździłeś, bo nie pamiętasz jakim autem. Opisujesz chyba trabanta.

Oczywiscie cofam to co napisalem!!! Ceed jest najlepszy a najlepiej pokazuja to statystyki sprzedazy w Europie :skromny: EOT.

  • Lubię to 1
  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, wujekcybul napisał:

Oczywiscie cofam to co napisalem!!! Ceed jest najlepszy a najlepiej pokazuja to statystyki sprzedazy w Europie :skromny: EOT.

Nie ośmieszaj się. Zadałem pytanie jakim autem jeździłeś? Jak coś krytykujesz to napisz co ! To jakaś tajemnica? A może nie jeździłeś tylko czytałeś?

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna alternatywa dla nowego kompakata default_hehe.gif
Trzeba pomyśleć. To są trwałe auta. Koszta większe ale 15tys ma do przodu na starcie + nie robi w aso. Co do jazdy i wrażeń oraz bezpieczeństwa też nie ma co porównywać. Znajomy za 100 kafli kupił s60 2 letnie z usa po lekkim dzwonie naprawione. 250KM skóry automat 8 bieg. Inna klasa jazdy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba pomyśleć. To są trwałe auta. Koszta większe ale 15tys ma do przodu na starcie + nie robi w aso. Co do jazdy i wrażeń oraz bezpieczeństwa też nie ma co porównywać. Znajomy za 100 kafli kupił s60 2 letnie z usa po lekkim dzwonie naprawione. 250KM skóry automat 8 bieg. Inna klasa jazdy.


Ale co tu myslec?
Jak ktos szuka nowego kompakta to chyba nie potrzebuje uzywanej limuzyny klasy premium...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Ale co tu myslec?
Jak ktos szuka nowego kompakta to chyba nie potrzebuje uzywanej limuzyny klasy premium...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pytał się o poradę do dostał myślę fajna alternatywę. Jakby kupował za 70tys kompakta to ok. Ale za 100tys jakieś marne 150KM w kompakcie to bym się 2 razy zastanowił.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.