Skocz do zawartości

2019 Miss a bitch i ASX z nowa mord(k)a


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

@Ryb - gdzie jest Ryb?!

 

Niezłe jak już na 10 letnie auto

 

 

5c759dc92cacb761cfe9c8097c33e530.jpg

 

 

8814f10967c7a56ccff4e449c8915795.jpg

 

 

856e650bbea96c65b78ef19ec18675a8.jpg

 

 

19db652e3de4027fc964c5ac79acc78d.jpg

 

 

Oprócz nowej mordki, i lepszego wnętrza nic się nie zmieniło (przynajmniej w tej części świata).

 

Jeden silnik - dalej bez zmian - 2.0l - 150KM i dalej to samo CVT.

 

 

19,236 klientow za 2018. Tanie, niezawodne taczki i nie straszy psów i dzieci jak Toyota C-HR

 

 

dc4db416d7916f6651a4e93ff5172aa0.jpg

 

 

 

 

 

Sent from my iCrap X using Tapacrap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, OZI napisał:

Niezłe jak już na 10 letnie auto emoji106.png

Jeden silnik - dalej bez zmian - 2.0l - 150KM i dalej to samo CVT.

 

U nas obecnie wolnossący 1,6 i 5-biegowa skrzynia manualna.

Ciekawe, czy w nowym modelu też tak będzie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył ciągle mi się nie podoba / moim zdaniem jest za delikatny do tego samochodu, ale przód jest teraz świetny. Szkoda tylko, że u nas jest straszna bieda jeśli chodzi o wybór silnika/napędu ... Ten samochód z 2.0+CVT+AWD byłby rewelacyjny.

 

W ogóle to oferta Mitsubishi w PL jest przerażająca - ASX, EclipseCross, Outlander ... z czego ASX i Outlander to aż wyją o następcę. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, rwIcIk napisał:

U nas obecnie wolnossący 1,6 i 5-biegowa skrzynia manualna.

Ciekawe, czy w nowym modelu też tak będzie.

 

 

To ze stylisci maja fantazje to jedno, ale ze  platnik placi za jakies dziwactwa swietlno kierunkowskazowe? Co to ma byc w zderzaku? Wyglada jakby Janusz łapy maczal w garazu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód mi się nie podoba. Środek jak w ASX ;] Tylni zderzak to mieszanina wszystkich wersji występujących dotychczas w ASX.

Jeżeli dalej w Polsce będzie alternatywą dla Daci Duster to :oki:

Po niecałych 8 miesiącach użytkowania i 19 kkm nadal jestem zadowolony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, OZI napisał:

 

@Ryb - gdzie jest Ryb?!

 

Niezłe jak już na 10 letnie auto emoji106.png

 

Pajero by mogli poprawić zamiast się go pozbywać.

 

Cytuj

Oprócz nowej mordki, i lepszego wnętrza nic się nie zmieniło (przynajmniej w tej części świata).

 

Wygląd trochę dziwny. IMO obecny model lepszy, bo z wyglądu lżejszy.

 

17MitAsx45drBluFL1_800.jpg

Mitsubishi_ASX_rear1.jpg

 

 

Cytuj

Jeden silnik - dalej bez zmian - 2.0l - 150KM i dalej to samo CVT.

 

U nas 1.6 wolnossący (nie jedzie) i bez 4x4.  :pukpuk:

 

Cytuj

19,236 klientow za 2018. Tanie, niezawodne taczki i nie straszy psów i dzieci jak Toyota C-HR

 

 

U nas też sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Wygodne, bezawaryjne, tanie.  :ok:

 

 

Ale bez 4x4 to nie dla nas. Po obecnym ASX pod domem pojawi się albo Eclipse Cross albo Lexus NX.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Azbest napisał:

Tył ciągle mi się nie podoba / moim zdaniem jest za delikatny do tego samochodu, ale przód jest teraz świetny.

 

Kolejna zmarszczona parówa!!!

:hehe:

 

4 godziny temu, Azbest napisał:

 

W ogóle to oferta Mitsubishi w PL jest przerażająca - ASX, EclipseCross, Outlander ... z czego ASX i Outlander to aż wyją o następcę. 

 

 

Eeeee, na moje oko Outlander ma się dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Ryb napisał:

 

Kolejna zmarszczona parówa!!!

:hehe:

 

 

Eeeee, na moje oko Outlander ma się dobrze.

 

zmarszczona parówa .. lepiej bym tego nie ujął 😄

 

Outlander konstrukcyjnie może i daje radę, ale wnętrze to by mogli wymienić .. całkowicie. Ono już w dniu premiery było mocno "klasyczne" ... lekka modyfikacja tunelu środkowego to nie jest unowocześnianie wnętrza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Ryb napisał:

 

Pajero by mogli poprawić zamiast się go pozbywać.

 

 

Wygląd trochę dziwny. IMO obecny model lepszy, bo z wyglądu lżejszy.

 

17MitAsx45drBluFL1_800.jpg

Mitsubishi_ASX_rear1.jpg

 

 

 

U nas 1.6 wolnossący (nie jedzie) i bez 4x4.  :pukpuk:

 

 

U nas też sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Wygodne, bezawaryjne, tanie.  :ok:

 

 

Ale bez 4x4 to nie dla nas. Po obecnym ASX pod domem pojawi się albo Eclipse Cross albo Lexus NX.

:ok:

Obecny jest właśnie okropny - ta czarna atrapa dodana na siłę między reflektorami - widać że był na szybko przeprojektowany... już ten pierwszy był lepszy:

Znalezione obrazy dla zapytania asx mitsubishi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac, ze mitsu szoruje brzuchem po dnie. 

Lancer reanimowany kolejnymi liftingami tylko na wybranych rynkach - auto ma 12 lat od wejscia na rynek. Idą na rekord Beetla w długości produkcji czy co? 😄 

Outlander - po lifcie i juz 7 lat na rynku - następca powinien już być zapowiedziany. W Genewie mają pokazać MITSUBISHI ENGELBERG TOURER - może to to?

ASX - 3 albo 4 lifting i staruszek pod respiratorem ;)

Space star/mirage pomine milczeniem - bo nie wiem czy to widziałem na ulicy w PL

Eclipse Cross - nie miałbyć być następcą ASX a tu robia kolejny lifting ASX? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac, ze mitsu szoruje brzuchem po dnie. 
Lancer reanimowany kolejnymi liftingami tylko na wybranych rynkach - auto ma 12 lat od wejscia na rynek. Idą na rekord Beetla w długości produkcji czy co?  
Outlander - po lifcie i juz 7 lat na rynku - następca powinien już być zapowiedziany. W Genewie mają pokazać MITSUBISHI ENGELBERG TOURER - może to to?
ASX - 3 albo 4 lifting i staruszek pod respiratorem
Space star/mirage pomine milczeniem - bo nie wiem czy to widziałem na ulicy w PL
Eclipse Cross - nie miałbyć być następcą ASX a tu robia kolejny lifting ASX? 


Ale zadziwiająco to działa.

Mitsubishi oferuje to co jest w pewnym sensie jak Dacia w EU.

Tanio, prosto, z dobra Q wyklepania, tanim kosztem utrzymania i dość dobra niezawodnością.


Nie ma problemów jak np Honda - gdzie 1.5l T jest katastroficzna bomba. Wszystko wydaje się być dopracowane.

Czy to plan na dłużej - ciężko powiedzieć - ale działa w Asia Pacific przynajmniej.

EU jeśli dobrze pamietam - 2013 miała coś ok 80k aut 2013 ??? - 2018 było to chyba 140k. Owszem lata 90te miały 200,000 ale Opel tez się wtedy sprzedawał.

U mnie na wsi wypchali 85,000 aut w zeszłym roku -2018.

2019 spokojnie wypchają 95,000 przy spowalniającym rynku.

310,000 sprzedali w SE Asia bez J .

Wzrost był 14%.

Najlepiej sprzedający się model... Miss a bitch i Expander



8b69e399fbf36f08fd35e792662b971c.jpg

Jak to długo się utrzyma - to nie wiem, ale Miss wydaje się dostarczać product, który lud chce w cenie jakiej lud chce... a ze ma 10 lat tak naprawdę?


a3446eba0a427ea4282869e89e35afee.jpg


83cfedf8427f179685f9a6a6a3e00873.jpg





Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Filipfm napisał:

Widac, ze mitsu szoruje brzuchem po dnie. 

 

Takie wrażenie można odnieść tylko w EU.

 

1 godzinę temu, Filipfm napisał:

Lancer reanimowany kolejnymi liftingami tylko na wybranych rynkach - auto ma 12 lat od wejscia na rynek. Idą na rekord Beetla w długości produkcji czy co? 😄 

 

Takie auta to w dzisiejszych czasach przeżytek, więc nie ma sensu inwestować.

 

1 godzinę temu, Filipfm napisał:

Outlander - po lifcie i juz 7 lat na rynku - następca powinien już być zapowiedziany. W Genewie mają pokazać MITSUBISHI ENGELBERG TOURER - może to to?

 

Ten lift w 2015-tym to praktycznie nowy model. Gdyby tyle w aucie zmienił Volkswagen to byłaby największa zmiana w linii modelowej w historii marki. :hehe:

 

1 godzinę temu, Filipfm napisał:

ASX - 3 albo 4 lifting i staruszek pod respiratorem ;)

 

To jest faktycznie stare, ale skoro się sprzedaje to nie ma sensu kombinować. A sprzedaje się pięknie.

 

1 godzinę temu, Filipfm napisał:

Space star/mirage pomine milczeniem - bo nie wiem czy to widziałem na ulicy w PL

 

W ogóle bez sensu że to do EU sprowadzili.

 

1 godzinę temu, Filipfm napisał:

Eclipse Cross - nie miałbyć być następcą ASX a tu robia kolejny lifting ASX? 

 

Nie miał. Eclipse jest większy. Idealnie wchodzi w lukę między ASX a Outlanderem. ASX zostaje jako tani model, wykastrowany z porządnego napędu. Jeśli chcesz więcej to musisz wziąć Eclipse.

 

No i są jeszcze modele nieoferowane w EU: Xpander, Pajero Sport - te są nowoczesne i fajne.

Plus L200 - też nowy model.

 

Na moje oko to oni mają się świetnie, tylko niekoniecznie ich rynek w EU obchodzi. I nie tylko ich, bo wiele firm nie uważa Europy za priorytet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OZI napisał:

Jak to długo się utrzyma - to nie wiem, ale Miss wydaje się dostarczać product, który lud chce w cenie jakiej lud chce... a ze ma 10 lat tak naprawdę?
 

 

 

ASX, Eclipse Cross i Outlander są tak naprawdę na tej samej płycie podwoziowej, która notabene pamięta Outlandera II. Podobnie przeniesienie napędu, system 4x4, koła itd.

Bo ta płyta jest po prostu dobra. No to po co na siłę zmieniać skoro masz dopracowany produkt?

Podobnie L200 i Pajero Sport. Tam też tylko karoseria jest unowocześniana, bo reszta się broni swoją jakością.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
ASX, Eclipse Cross i Outlander są tak naprawdę na tej samej płycie podwoziowej, która notabene pamięta Outlandera II. Podobnie przeniesienie napędu, system 4x4, koła itd.
Bo ta płyta jest po prostu dobra. No to po co na siłę zmieniać skoro masz dopracowany produkt?
Podobnie L200 i Pajero Sport. Tam też tylko karoseria jest unowocześniana, bo reszta się broni swoją jakością.
 


Z tym tez nie do końca tak było

Triton miał problemy z tyłem, gumowe elementy ‚paki’ (tray) wytrzymywały 30k km... ale zadziwiająco szybko zareagowali i już MY następnego roku miał wszystko poprawione

Było tez pare takich przypadków ...


1ce4e46290781ed94b80134b97e58104.jpg

Ale dość szybko okazało się ze to nie Mitsi tylko ID10T error userow - po prostu zostały przeładowane.

Generalnie jedno mi się podoba mi sie u Mitsi - słuchanie klientow I reakcja.

A Lancer - okazuje się ze to jedne z bardziej niezawodnych aut na rynku, lud go dalej chce!

I jest. Jeśli młoda by miał dziś 16 lat i
Poszła kupować pierwszy samochód to wybór byłby:
-Lancer
-Camry....

44e237a7fbf24ca43eb87566d01f4cd4.jpg

Oba są jak cockroach... wszystko przetrwaja


5ecccdf141ba814398dc0cd6a22b6728.jpg


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, OZI napisał:

Z tym tez nie do końca tak było emoji848.png

Triton miał problemy z tyłem, gumowe elementy ‚paki’ (tray) wytrzymywały 30k km... ale zadziwiająco szybko zareagowali i już MY następnego roku miał wszystko poprawione

 

Ja nie twierdzę że wszystko od razu jest idealne, ale rzeczywiście bardzo szybko poprawiają.

 

40 minut temu, OZI napisał:

Było tez pare takich przypadków ...

1ce4e46290781ed94b80134b97e58104.jpg

Ale dość szybko okazało się ze to nie Mitsi tylko ID10T error userow - po prostu zostały przeładowane.

 

 

No... A Navary się łamią do dziś.

:hehe:

 

40 minut temu, OZI napisał:

Generalnie jedno mi się podoba mi sie u Mitsi - słuchanie klientow I reakcja.

A Lancer - okazuje się ze to jedne z bardziej niezawodnych aut na rynku, lud go dalej chce!

 

U nas go już nie ma, bo lud chce SUVów/crossoverów.

 

40 minut temu, OZI napisał:

I jest. Jeśli młoda by miał dziś 16 lat i
Poszła kupować pierwszy samochód to wybór byłby:
-Lancer
-Camry....

44e237a7fbf24ca43eb87566d01f4cd4.jpg

Oba są jak cockroach... wszystko przetrwaja
 

 

U nas byłby to np. ASX.

:ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, OZI napisał:

Nie ma problemów jak np Honda - gdzie 1.5l T jest katastroficzna bomba. Wszystko wydaje się być dopracowane.

 

17 minut temu, el_diablo napisał:

Możesz coś więcej na ten temat napisać?

 

Też jestem zainteresowany co się z Hondą 1.5T dzieje w OZ? U nas jak do tej pory nic nie słychać - silnik i skrzynia CVT uważana raczej za bardzo dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Filipfm napisał:

Widac, ze mitsu szoruje brzuchem po dnie. 

Lancer reanimowany kolejnymi liftingami tylko na wybranych rynkach - auto ma 12 lat od wejscia na rynek. Idą na rekord Beetla w długości produkcji czy co? 😄 

Outlander - po lifcie i juz 7 lat na rynku - następca powinien już być zapowiedziany. W Genewie mają pokazać MITSUBISHI ENGELBERG TOURER - może to to?

ASX - 3 albo 4 lifting i staruszek pod respiratorem ;)

Space star/mirage pomine milczeniem - bo nie wiem czy to widziałem na ulicy w PL

Eclipse Cross - nie miałbyć być następcą ASX a tu robia kolejny lifting ASX? 

 

Mitsubishi trochę dziwnie podchodzi do nowych modeli - te wszelkie liftingi to bardzo dużo zmieniają. W innych markach to by nazwali nową generacją.

Oni poprawiają/dokładają masę rzeczy, jedynie design pozostaje podobny.

Jeździłem Outlanderem przed i po 2015r - to te samochody dzieli przepaść, chociaż z zewnątrz to zmienione lampy i przedni zderzak. Wnętrze niby to samo, ale odczucia z jazdy kompletnie różne - w nowym jest cisza, komfort, zdecydowanie lepiej jeździ CVT, chociaż napęd niby ten sam. Mistu gdzieś się chwaliło że zmienili ponad 100 rzeczy w samochodzie.

Można powiedzieć że obecny outlander jest 4 lata na rynku ... a i tak przeszedł chyba w 2017r jakiś mikro-lifting, bo jest kilka poprawek wewnątrz i coś z tyłu poprawiali (zawieszenie czy hamulce?) Jak odwiedzam serwis, to co roku widzę jakieś nowinki w Outlanderze lub wersje specjalne - nawet te same element potrafią mieć lepszą jakość materiału. 

 

 

Ta marka żyje, tylko robi to w taki mało spektakularny medialnie sposób - stąd wrażenie że obcuje się cały czas ze starym modelem.

Odmiennie jest np. VW, jak odświeżyli na dniach Passata, to media zalała fala opowieści że nowy pasat nadchodzi w 2020 ... a ma pewnie nowy zderzak :) :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Azbest napisał:

 

 

Też jestem zainteresowany co się z Hondą 1.5T dzieje w OZ? U nas jak do tej pory nic nie słychać - silnik i skrzynia CVT uważana raczej za bardzo dobre.

W Chinach :old:

W OZ jest ciepło i nie ma tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Azbest napisał:

Można powiedzieć że obecny outlander jest 4 lata na rynku ... a i tak przeszedł chyba w 2017r jakiś mikro-lifting, bo jest kilka poprawek wewnątrz i coś z tyłu poprawiali (zawieszenie czy hamulce?) Jak odwiedzam serwis, to co roku widzę jakieś nowinki w Outlanderze lub wersje specjalne - nawet te same element potrafią mieć lepszą jakość materiału. 

 

Przeszedł dwa. W 2017-tym, gdzie zmienili trochę wnętrze (konsola środkowa) i dorzucili wyposażenia (elektryczny ręczny, kamery 360*, etc.) oraz na 2019-ty, gdzie zmiany są już grubsze (nowe fotele, nowy tunel środkowy z nawiewami z tyłu, nowe felgi, nowe oprogramowanie, nowe multimedia i jeszcze trochę innych).

 

1 godzinę temu, Azbest napisał:

Ta marka żyje, tylko robi to w taki mało spektakularny medialnie sposób - stąd wrażenie że obcuje się cały czas ze starym modelem.

Odmiennie jest np. VW, jak odświeżyli na dniach Passata, to media zalała fala opowieści że nowy pasat nadchodzi w 2020 ... a ma pewnie nowy zderzak :) :)

 

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, el_diablo napisał:

U nas ten problem też występuje? W sumie do Australii trochę nam z temperaturami brakuje.

U nas chyba nie słychać o tym. Może już poprawili.

https://www.autowusa.com/blog/problemy-hondy-z-1-5-litra-turbo-silnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ryb napisał:

 

Przeszedł dwa. W 2017-tym, gdzie zmienili trochę wnętrze (konsola środkowa) i dorzucili wyposażenia (elektryczny ręczny, kamery 360*, etc.) oraz na 2019-ty, gdzie zmiany są już grubsze (nowe fotele, nowy tunel środkowy z nawiewami z tyłu, nowe felgi, nowe oprogramowanie, nowe multimedia i jeszcze trochę innych).

 

siedziałem w nowym '19 - w końcu dali świetną kierownicę, ładną, miękką z grubym wieńcem:

image.png.34468ad636fe5eb3ce2a7cd9bcbc4e76.png

 

Natomiast ze 2 lata temu była jakaś limitowana seria, w której deska była obszyta alcantarą (lub czymś podobnym). Nie wiem jak z praktycznego punktu widzenia, ale wyglądało to rewelacyjnie. 

Teraz nie mogę znaleźć co to była za wersja (adventure? ... chyba coś na "a") ... ani nawet zdjęcia tej deski w google

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, bergerac napisał:

przód świetny ? Dla mnie wygląda megakarykaturalnie. Przerysowana pseudo agresja i wyszło plastikowo.

 

Dokladnie, mam takie  ulepowe wrazenie. Przekombinowane proporcjami, jakies kwadrawy wlane w zderzak. reszta ok, srodek jak srodek, tyl ok, swiatla tyl ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Azbest napisał:

siedziałem w nowym '19 - w końcu dali świetną kierownicę, ładną, miękką z grubym wieńcem:

image.png.34468ad636fe5eb3ce2a7cd9bcbc4e76.png

 

To jest standardowa kierownica PHEVa. On ją zawsze miał i tylko on ją ma nadal, nawet w wersji '19 ale ze zwykłą benzyną jej nie dostaniesz.

 

Cytuj

 

Natomiast ze 2 lata temu była jakaś limitowana seria, w której deska była obszyta alcantarą (lub czymś podobnym). Nie wiem jak z praktycznego punktu widzenia, ale wyglądało to rewelacyjnie. 

Teraz nie mogę znaleźć co to była za wersja (adventure? ... chyba coś na "a") ... ani nawet zdjęcia tej deski w google

 

 

Calligraphy.

 

mitsubishi_outlander_2.0_4wd_calligraphy

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Ryb napisał:

 

To jest standardowa kierownica PHEVa. On ją zawsze miał i tylko on ją ma nadal, nawet w wersji '19 ale ze zwykłą benzyną jej nie dostaniesz.

 

Calligraphy.

 

 

hmm ... myślałem że wszystkie wersje dostały tę kierownicę z liftingiem '19.

 

faktycznie było to calligraphy - na zdjęciu nie wygląda to ładnie .. ale na żywo zrobiło na mnie duże wrażenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Ryb napisał:

Nie miał. Eclipse jest większy. Idealnie wchodzi w lukę między ASX a Outlanderem. ASX zostaje jako tani model, wykastrowany z porządnego napędu. Jeśli chcesz więcej to musisz wziąć Eclipse.

 

Bo ja wiem czy taki większy.

 

img_dimensional_01.png

 

2017_mitsubishi_eclipse_cross[1].jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz coś więcej na ten temat napisać?

@el_diablo@Azbest

Pisałem o tym chyba pare razy na AK.

Honda Oil-gate 🇨🇸


1.5lT jak narazie jest wtopa za wtopa. Tak jak@rwicik mówi - pewne problemy nas nie dotyczą tu bo właśnie temperatura jest inna.

W skocie ‚nieskonsumowana’ benzyna miesza się z olejem. Olej robi się rzadki a efekty wiadome.


https://www.reuters.com/article/us-honda-china-recall-idUSKCN1GE1P8


Najpierw w ogóle nie widzieli problemu, ale China ich chwyciła za tyłeczek i się złe skończyło - zakaz sprzedaży dopóki nie znajda rozwiązania.


Próbowali zrobić recall przez SW upgrade ale to zostało odrzucone przez rząd China - jako niewystarczające rozwiązanie.

Podobny problem jest w USDM aka Rayo. I mnie na wsi tez byly przypadki, ale skala inna.


https://www.motor1.com/news/268789/honda-cr-v-engine-troubles-report/

Następnym problemem - tym razem atakujące ciepłe klimaty jest to ze olej w silniki starcza na ok 6k km i jest do wymiany.

Otóż, mimo ze producent mówi co 10 lub 15k km- w zależności od kraju, Ci iC domaga się zmiany przy on 6k km.

Powszechne u mnie.


Jak narazie problem rozwiązano w sposób prawniczy - tym gdzie książka nie miała ‘ * lub wg wskazań jak Civic wola’- wypłacono kasę i Service za free, tym co już dostali książki nowe z * - jak nie doczytaja to są wielce niezadowoleni.

Chyba juz pozew zbiorowy jest w tiki zarowno u mnie jak I w US.

Jak narazie AFAIK technicznego rozwiązania na to nie ma.

Generalnie Honda upada w ostanich latach - tym razem pod względem konstrukcji ....

Co ciekawe IMVHO silnik jest świetny do jazdy - jeszcze gdyby tylko był bezproblemowy ...


57af3b6117d84fc604e1e3e962c4da69.jpg

Problem nie dotyczy pojedynczych egzemplarzy - tylko jest dość powszechny.


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Filipfm napisał:

Bo ja wiem czy taki większy.

 

 

Cztery centymetry w niektórych sytuacjach to nie w kij dmuchał.  :hehe:

 

A poważnie - wrażenie przestrzeni w środku jest lepsze, bagażnik też jest trochę większy (nie żeby ASX był ciasny ale jednak). Nie wiem jak oni to robią, bo Outlander ma ten sam rozstaw osi a tam miejsca w kabinie jest dramatycznie więcej niż w tych dwóch.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.02.2019 o 08:49, Ryb napisał:

 

Cztery centymetry w niektórych sytuacjach to nie w kij dmuchał.  :hehe:

 

A poważnie - wrażenie przestrzeni w środku jest lepsze, bagażnik też jest trochę większy (nie żeby ASX był ciasny ale jednak). Nie wiem jak oni to robią, bo Outlander ma ten sam rozstaw osi a tam miejsca w kabinie jest dramatycznie więcej niż w tych dwóch.

 

 

Cztery centymetry to 1% długości tego auta ;) wiec nawet przy dmuchaniu w kij nie wyczujesz :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.