Skocz do zawartości

Dane techniczne samochodów w internetach


bochumil

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdziłem obie. Holenderski do czytania nie jest taki zły ;) Ale do rzeczy, chodziło mi o sprawdzenie momentu obrotowego dla mojego auta. Wg instrukcji pojazdu Stilo 1.9 Multijet 120KM posiada moment obrotowy 255Nm. Tymczasem w wielu serwisach internetowych znajduje się info o 280Nm. Oba polecane przez Was serwisy też podają wyższą wartość. Byłem z autem na hamowni i wypluło 258Nm i teraz nie wiem czy mam zdrową, czy niedomagającą serię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, bochumil napisał:

Byłem z autem na hamowni i wypluło 258Nm i teraz nie wiem czy mam zdrową, czy niedomagającą serię.

A jak moc wyszła?

Ja bym raczej wierzył instrukcji, bywa tak, ze na inny rynek (kraj) parametry są nieco zmieniane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, volf6 napisał:

A jak moc wyszła?

Moc z książkowych gwarantowanych 120KM wyszła jak poniżej:

 

- 129KM (moc wg normy);

- 125KM (moc na silniku)

- 99KM (moc na kołach)

 

Hamownia MAHA LPS 3000. Do instrukcji nie mam 100% pewności. W kilku miejscach są ewidentne błędy jak np przy opisie niektórych żarówek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje Bravo II z tym samym silnikiem na hamowni wypluło coś około 270 Nm i 132 KM. Chipa zrobiłem na 350 Nm i 150KM. Odczuwalna różnica była bardzo wyraźna, szedł jak szalony. No ale z czasem dupohamownia się przyzwyczaiła i znowu by się chciało więcej mocy  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, torelek napisał:

Bardzo ładny wykres. Wg. mnie z silnikiem wszystko jest ok. Dawaj koksu, tylko się potem nie rozbij. BTW, u kogo chcesz robić?

Mam dylemat. Albo Conmir z forum Alfaholikow, albo Cinsoft, albo Goodhope. Tu jeszcze wykres robiony wcześniej u Goodhope

 

 

 

 

 

 

 

Goodhope Stilo1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bochumil napisał:

Mam dylemat. Albo Conmir z forum Alfaholikow, albo Cinsoft, albo Goodhope. Tu jeszcze wykres robiony wcześniej u Goodhope

Ten wykres od Goodhope ma wyższe kreski, więc jak u nich zrobisz, to będzie więcej mocy ;), przynajmniej na papierze.

Poważnie - niestety nie znam żadnej w wymienionych firm, więc nie podpowiem. W tym fiacie siedzi stary silnik, więc pewnie każdy go ogarnie. Ja w dawnych czasach robiłem u Diagtronika (1,9tdi 150, E46 330d), VTG (1,8 20VT), Unitronic (1,8 20VT i 1,9tdi 130), Mastersa (2.0tdi 170), Rogala (2.0tdi 170 --> GT22 i 240hp) i TC-performance (2x E91 330d).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym, że Goodhope ma hamownię optymistyczną już wiem ;) Jakby nie było, gość ma ogromną wiedzę, którą się kiedyś dzielił na nieistniejących już forum tdi. Wg wielu specjalistów w branży jest jednym z najlepszych tunerów w Polsce, zwłaszcza grupy VAG. Cinsoft to najbardziej rozpoznawalny tuner jeśli chodzi o grupę Alfa Romeo/Fiat, podobnie zresztą jak Conmir (@sdero) znany bardziej z forum alfaholików. Cinsoft pewnie odpadnie z racji problemów z komunikacją. Ciężko się z nim dogadać na terminy. Conmir z Krk ma spore doświadczenie oraz brak negatywnych opinii, także pewnie zaliczę wiosenny Kraków oraz chip. Będzie się przyjemnie wracało ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, bochumil napisał:

Przymierzam się do czipa i chciałbym wiedzieć.

Zrób strojenie pod konkretne czyli swoje auto i tyle. Przecież nowe różnić się będą wynikami a co dopiero w kilkunasto letnim aucie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.