Skocz do zawartości

Nową 208ke widzieli?


Fili_P

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, PawelWaw napisał:

 

mam ustawienia klimy na panelu lcd od kilku lat i ostatnia rzecz na ktora by, marudzil przy zakupie auta :)

to cos jak @Alanka twierdzila ze nigdy przenigdy nie chce bluetooth w aucie :)

 

 

ja też. Nigdy poza zmianą temperatury tego nie dotykam :hehe: ale każdy musi sobie wybrać auto wg potrzeb i nie ma sensu kupować auta, jeśli człowiek ma się wkurzać później jakimiś pierdołami.

 

Mnie na przykład strasznie irytuje dźwignia do zmiany biegów umieszczona przy kierownicy w mercach. Jeżdzę teraz GLC i jest to fatalne. Całą przyjemność mi odbiera :) 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Peugeot oglosil oficjalny cennik 208-ki ;] Trzeba przyznać, ze maja fantazje :

https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/peugoeot-208-znamy-ceny-nowego-modelu/89st7e8?utm_source=www.auto-swiat.pl_viasg_auto-swiat&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&utm_v=2
W zasadzie bez 65-70kPLN nie ma co podchodzić do tematu 8]

 

 

Ogłosili jakiś czas temu, że teraz sa marka premium, wiec ceny premium ;] Przy tym wzroście cen nowych aut przez ostatnie kilka lat, znowu eksport trupów po Niemcu będzie miał się co raz lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, PawelWaw napisał:

 

mam ustawienia klimy na panelu lcd od kilku lat i ostatnia rzecz na ktora by, marudzil przy zakupie auta :)

to cos jak @Alanka twierdzila ze nigdy przenigdy nie chce bluetooth w aucie :)

 

 

Jak długo będziesz wypominać? ;) 

Tak, nie chciałam. Tak biję się w klatę - pomyliłam się, BT jest bardzo fajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Wszystkie nowe Pugi wygladaja naprawdę genialnie :ok:

Ale jak zobaczyłem cennik 508 to przecierałem oczy ze zdumienia ;]

Nikt tego w PL nie kupuje moze pare widzialem. Z 208 bedzie podobnie za drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, wujekcybul napisał:

Nikt tego w PL nie kupuje moze pare widzialem.

 

U mnie na parkingu pod biurem sa 2 sztuki :) Floty nie kupuja, to nie widać...

Przeciez te  Insignie, Mondeo czy Passaty co widzisz na ulicach to pewnie w 90% sluzbowki lub leasingi ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

U mnie na parkingu pod biurem sa 2 sztuki :) Floty nie kupuja, to nie widać...

Przeciez te  Insignie, Mondeo czy Passaty co widzisz na ulicach to pewnie w 90% sluzbowki lub leasingi ;]

W kwestii popularnosci na ulicy niewiele to zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bergerac napisał:

ja też. Nigdy poza zmianą temperatury tego nie dotykam :hehe: ale każdy musi sobie wybrać auto wg potrzeb i nie ma sensu kupować auta, jeśli człowiek ma się wkurzać później jakimiś pierdołami.

 

Mnie na przykład strasznie irytuje dźwignia do zmiany biegów umieszczona przy kierownicy w mercach. Jeżdzę teraz GLC i jest to fatalne. Całą przyjemność mi odbiera :) 

 

 

 

tez mam przy kierownicy trzeba wrzucac P D R :) przy zakupie to bylo dziwne ale po jakims czasie mozna sie przyzwyczaic...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

U mnie na parkingu pod biurem sa 2 sztuki :) Floty nie kupuja, to nie widać...

Przeciez te  Insignie, Mondeo czy Passaty co widzisz na ulicach to pewnie w 90% sluzbowki lub leasingi ;]

 

prywatnie to chyba nikt insygni by sobie nie kupil ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wujekcybul napisał:

Nikt tego w PL nie kupuje moze pare widzialem. Z 208 bedzie podobnie za drogie.

To chyba najmniej popularny model klasy średniej i na 99% jestem pewien, że to kwestia ceny. Ja byłem w ciężkim szoku ostatnio jak zobaczyłem na ulicy białe 508 SW - w szoku po pierwsze że ktoś to kupił, dwa że wygląda to ładniej niż na zdjęciach. Niewątpliwie Peugeot Polska osiągnął niebywały sukces - z segmentu D, to nawet Alfa Giulia czy Jag XE są częstszym widokiem na drodze :)

Następny w kolejce 2008 - poprzednik sprzedawał się nieźle, ciekawe jak z nowym odlecą cenowo i czy nie przebije go popularnością np. Mini Countryman ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, PawelWaw napisał:

 

tez mam przy kierownicy trzeba wrzucac P D R :) przy zakupie to bylo dziwne ale po jakims czasie mozna sie przyzwyczaic...

 

no ja osobiście nie jestem w stanie tego przebrnąć :) kojarzy mi się z trabantem. Druga dziwna rzecz, to fakt, że w całkiem wysokiej wersji trzeba wkładać kluczyk do stacyjki. W takim mainstreamowym aucie jak Opel Insignia keyless jest już chyba w standardzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bergerac napisał:

Nigdy poza zmianą temperatury tego nie dotykam

 

Sporo zależy od auta.

W starej Megance nie ruszałem w ogóle, w Lagunie tylko zmieniałem na Fast lub Slow.

W Galaxy ogrzewanie/wentylacja/klimatyzacja działają tak fatalnie, że w zasadzie muszę tam gmerać cały czas... prawie jak w manualu...

Gdyby do tego sterowanie było dotykowe to chyba bym zmienił samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Marcin L. napisał:

 

Sporo zależy od auta.

W starej Megance nie ruszałem w ogóle, w Lagunie tylko zmieniałem na Fast lub Slow.

W Galaxy ogrzewanie/wentylacja/klimatyzacja działają tak fatalnie, że w zasadzie muszę tam gmerać cały czas... prawie jak w manualu...

Gdyby do tego sterowanie było dotykowe to chyba bym zmienił samochód.

Podobnie jest w Giulietcie-pierwsze auto ktorym nie jezdze w trybie automat bo sie nie da:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, wlad napisał:

Podobnie jest w Giulietcie-pierwsze auto ktorym nie jezdze w trybie automat bo sie nie da:facepalm:

 

To samo w moim Forku. Tyle że moja żona wrzuca na auto i uważa że jest bardzo dobrze. Więc może po prostu kwestia oczekiwań.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bergerac napisał:

no ja osobiście nie jestem w stanie tego przebrnąć :) kojarzy mi się z trabantem. Druga dziwna rzecz, to fakt, że w całkiem wysokiej wersji trzeba wkładać kluczyk do stacyjki. W takim mainstreamowym aucie jak Opel Insignia keyless jest już chyba w standardzie.

 

Kluczyki karty ktore trzeba gdzies wsadzac jak w tesli.

Kto to wymysla te utrudnienia ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Manx napisał:

To chyba najmniej popularny model klasy średniej i na 99% jestem pewien, że to kwestia ceny. Ja byłem w ciężkim szoku ostatnio jak zobaczyłem na ulicy białe 508 SW - w szoku po pierwsze że ktoś to kupił, dwa że wygląda to ładniej niż na zdjęciach. Niewątpliwie Peugeot Polska osiągnął niebywały sukces - z segmentu D, to nawet Alfa Giulia czy Jag XE są częstszym widokiem na drodze :)

Następny w kolejce 2008 - poprzednik sprzedawał się nieźle, ciekawe jak z nowym odlecą cenowo i czy nie przebije go popularnością np. Mini Countryman ;)

Ceny poszybowaly w gore. A i obsluga w salonach jakas taka niemrawa dwa razy bylem w dwoch roznych salonach Pezota w Wawie i pies z kulawa noge sie nie zainteresowal. 2008 to ladne auto a i cenowo rozsadne nowe pewnie znow bedzie duzo za drogie. P508 nie tylko w PL kiepsko sie sprzedaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, wujekcybul napisał:

obsluga w salonach jakas taka niemrawa dwa razy bylem w dwoch roznych salonach Pezota w Wawie i pies z kulawa noge sie nie zainteresowal.

Wczoraj z tytułu przeciągającego się przeglądu przesiedziałem w nowym 508 około godziny i nikt nawet nie podszedł. Na drzwiach wejściowych widniała też naklejka "Zwycięzca Wielkiego Testu Salonów Auto Świat 2018". Może są wciąż pijani sukcesem;l

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, wujekcybul napisał:

Ceny poszybowaly w gore. A i obsluga w salonach jakas taka niemrawa dwa razy bylem w dwoch roznych salonach Pezota w Wawie i pies z kulawa noge sie nie zainteresowal. 2008 to ladne auto a i cenowo rozsadne nowe pewnie znow bedzie duzo za drogie. P508 nie tylko w PL kiepsko sie sprzedaje.

Z obsługą w salonach w ogóle jest w PL słabo - to raczej pozytywnym wyjątkiem jest, że handlowiec wykaże jakiekolwiek zainteresowanie jeżeli nie przyjdziesz w garniturze i pod krawatem. Nawet w tych samych salonach jest różnica jak przyjdziesz ubrany. Niby klient pod krawatem mniej awanturujący... no ale jest to trochę absurd :bzik:

 

A to ciekawa wiadomosć, że nie tylko w PL słabo się sprzedaje. Nie rozumiem czemu francuzi ciągle robią ten sam błąd i nie przyjmują do wiadomości, że poza Francją mało kto zechce zapłacić za francuski wynalazek podobnie jak z VW, Opla itp, a to jest nawet jeszcze droższe. Godna podziwu jest ich upartość - klepią kolejne modele klasy średniej, sukcesu handlowego nie ma, ale i tak tworzą następców, licząc że w końcu będzie ten sukces ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.03.2019 o 11:41, 1Marek1 napisał:

Bo zona ma odmienne zapotrzebowanie na ciepło i wystarczy że wsiądzie do auta i zmienia.

To nie ma tak, że ustawienia są dostosowane do kluczyka ? Miałem tak w prehistorycznym exeo - "mój" kluczyk i panel klimy pokazywał 19, "żony" kluczyk - chyba 21.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, noras napisał:

To nie ma tak, że ustawienia są dostosowane do kluczyka ? Miałem tak w prehistorycznym exeo - "mój" kluczyk i panel klimy pokazywał 19, "żony" kluczyk - chyba 21.

 

A miałeś dwa identyczne kluczyki? Bo w PSA chyba daja jeden normalny i jeden serwisowy...

W Astrze np drugi kluczyk nie jest składany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Manx napisał:

A to ciekawa wiadomosć, że nie tylko w PL słabo się sprzedaje. Nie rozumiem czemu francuzi ciągle robią ten sam błąd i nie przyjmują do wiadomości, że poza Francją mało kto zechce zapłacić za francuski wynalazek podobnie jak z VW, Opla itp, a to jest nawet jeszcze droższe. Godna podziwu jest ich upartość - klepią kolejne modele klasy średniej, sukcesu handlowego nie ma, ale i tak tworzą następców, licząc że w końcu będzie ten sukces ;) 

Nie wiem skad oni to kase biora no i jak to im sie oplaca. Pare tysiecy aut w miesiacu smiech na sali. Pewnie poza Francja nikt tego nie kupi. 

http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/peugeot/peugeot-508/

 VS Passat http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/volkswagen/volkswagen-passat/ 

 

Ciekawe byloby porownanie sprzedazy w Chinach. Tam moga sobie radzic lepiej.

Edytowane przez wujekcybul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wujekcybul napisał:

Nie wiem skad oni to kase biora no i jak to im sie oplaca. Pare tysiecy aut w miesiacu smiech na sali. Pewnie poza Francja nikt tego nie kupi. 

http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/peugeot/peugeot-508/

 VS Passat http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/volkswagen/volkswagen-passat/ 

 

Ciekawe byloby porownanie sprzedazy w Chinach. Tam moga sobie radzic lepiej.

 

No radza sobie calkiem niezle:

 

2018-worldwide-car-sales-brand-top_25.jp

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zejk napisał:

Wczoraj z tytułu przeciągającego się przeglądu przesiedziałem w nowym 508 około godziny i nikt nawet nie podszedł. Na drzwiach wejściowych widniała też naklejka "Zwycięzca Wielkiego Testu Salonów Auto Świat 2018". Może są wciąż pijani sukcesem;l

 

Dlatego ja jak kupuje nowy to ide do salonu grzecznie czekam 1h az ktos podejdzie, nastepnie ganiam za handlowcem zeby dal sie przejechac, wychodze i kupuje taki najtanszy przez net :)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy ja dwa lata temu kupowałem, to największe zainteresowanie wzbudzałem w salonach Kia, Hyundai i Mazda.

Skromne zainteresowanie w VW, Skoda i Ford.

Zerowe zainteresowanie u NIssana.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, rwIcIk napisał:

Gdy ja dwa lata temu kupowałem, to największe zainteresowanie wzbudzałem w salonach Kia, Hyundai i Mazda.

Skromne zainteresowanie w VW, Skoda i Ford.

Zerowe zainteresowanie u NIssana.

 

Dla klienta indywidualnego obsługa w salonie ma IMO niewielki wpływ na zakup konkretnego modelu, bo z reguły każdy ma już coś już w głowie ułożone kiedy przychodzi.

Natomiast obsługa może bardzo łatwo całkowicie zniechęcić do marki. I to na lata. 

Mnie totalnie olano w Seacie, VW i Fordzie wiec te marki samoistnie wypadły z zakresu poszukiwań po jednej wizycie.

Zainteresowano się w Oplu, Skodzie i Renault i wybierałem z tych trzech. I tych trzech napewno odwiedzę jak będę szukać kolejnego auta. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, PawelWaw napisał:

 

Dlatego ja jak kupuje nowy to ide do salonu grzecznie czekam 1h az ktos podejdzie, nastepnie ganiam za handlowcem zeby dal sie przejechac, wychodze i kupuje taki najtanszy przez net :)

Godzina ? 8] No to jesteś cierpliwy. No to naprawdę mają Cię gdzieś że tyle czekasz i nic. 

Ja uważam że brak zanteresowania ma miejsce wtedy, kiedy przez 10 min oglądania samochodu z każdej strony nie podejdzie do mnie żaden handlowiec zapytać czy może pomóc. Myślę że nigdy nie czekałem na reakcję dłużej jak 15-20 min.... no poza tym jak jakiś czas temu z żoną oglądaliśmy Tiguana w salonie koło lotniska Okęcie - obejrzeliśmy z każdej strony, wsiadaliśmy wszędzie, oglądaliśmy bagażnik, przeanalizowaliśmy cennik stojąc obok samochodu, przejrzeliśmy katalog i wyszliśmy, bo ewidentnie nie chciało im się sprzedawać. Godziny bym nigdy nie czekał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Manx napisał:

Godzina ? 8] No to jesteś cierpliwy. No to naprawdę mają Cię gdzieś że tyle czekasz i nic. 

Ja uważam że brak zanteresowania ma miejsce wtedy, kiedy przez 10 min oglądania samochodu z każdej strony nie podejdzie do mnie żaden handlowiec zapytać czy może pomóc. Myślę że nigdy nie czekałem na reakcję dłużej jak 15-20 min.... no poza tym jak jakiś czas temu z żoną oglądaliśmy Tiguana w salonie koło lotniska Okęcie - obejrzeliśmy z każdej strony, wsiadaliśmy wszędzie, oglądaliśmy bagażnik, przeanalizowaliśmy cennik stojąc obok samochodu, przejrzeliśmy katalog i wyszliśmy, bo ewidentnie nie chciało im się sprzedawać. Godziny bym nigdy nie czekał.

Podobnie wyszliśmy z Nissana.

Jeden sprzedawca był zajęty kupującym.

Pozostali ustawiali dekoracje.

Jakaś paniusia kazała nam czekać ... po kilku minutach wyszliśmy ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Manx napisał:

oglądaliśmy Tiguana w salonie koło lotniska Okęcie - obejrzeliśmy z każdej strony, wsiadaliśmy wszędzie, oglądaliśmy bagażnik, przeanalizowaliśmy cennik stojąc obok samochodu, przejrzeliśmy katalog i wyszliśmy, bo ewidentnie nie chciało im się sprzedawać.

 

Byłem tam we wtorek. Też zero reakcji kogokolwiek ;]

Wczoraj byłem na Grochowskiej i tam ledwo wszedłem a już przeurocza Pani o kształtach Miss Polonia mnie zaczepiła i ładnie odprowadziła do pana z którym sobie porozmawiałem i umówiłem na jazdę próbną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kravitz napisał:

 

Byłem tam we wtorek. Też zero reakcji kogokolwiek ;]

Tam chyba tak mają, bo ja byłem tam ze 2 razy i ignor totalny, nawet jak pojechałem po pracy w garniturze. Już od kilku osób które znam słyszałem, że tam byli, zostali olani i ostatecznie kupili VW, ale nie u nich. Coś tam jest nie tak - może za dużo im się sprzedaje na floty i mają detal w nosie . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, rwIcIk napisał:

Podobnie wyszliśmy z Nissana.

Jeden sprzedawca był zajęty kupującym.

Pozostali ustawiali dekoracje.

Jakaś paniusia kazała nam czekać ... po kilku minutach wyszliśmy ;]

 

Jak kupowałem Nissana to do końca miałem wrażenie, że dealer nie wierzy, że go kupię. Za to od drugiego dealera nie mogłem się opędzić, choć rozmawiałem z nim tylko telefonicznie. Za to bardzo pozytwynie oceniam zainteresowanie w salonie Suzuki (salon główny), ostatecznie jednak nie kupiłem Suzuki.

Edytowane przez bartekm
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachowujecie się jak nastolatki na balu maturalnym...

 

Jak idę do salonu, to w konkretnym celu. Pomacać, pojeździć albo kupować. Nie idę tam żeby poprawiać sobie samoocenę, że jestem super i sie mną interesują.

Edytowane przez grogi
  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, grogi napisał:

Zachowujecie się jak nastolatki na balu maturalnym...

 

Jak idę do salonu, to w konkretnym celu. Pomacać, pojeździć albo kupować. Nie idę tam żeby poprawiać sobie samoocenę, że jestem super i sie mną interesują.

Jak już pomacasz i chciałbyś pogadać o zakupie z zupełnie niezainteresowanym tym faktem sprzedawcą, to wtedy jak się zachwujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Rado_ napisał:

Fiu fiu oba sie premium zrobily. BTW widziales cene Citroena DS3 cafe racer? Lekko ponad 120k za stare auto z 1.2. :hehe: BTW nie wiem czemu producenci nie wprowadzaja wersji bez tych wszystkich drogich systemow. ABS,ESP,ASR plus poduchy wszystko inne out. W USA nadal sprzedaja i auta sa cenowo na przyzwoitym poziomie. Mysle, ze w przypadku Corsy cena by zjechala sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fiu fiu oba sie premium zrobily. BTW widziales cene Citroena DS3 cafe racer? Lekko ponad 120k za stare auto z 1.2. :hehe: BTW nie wiem czemu producenci nie wprowadzaja wersji bez tych wszystkich drogich systemow. ABS,ESP,ASR plus poduchy wszystko inne out. W USA nadal sprzedaja i auta sa cenowo na przyzwoitym poziomie. Mysle, ze w przypadku Corsy cena by zjechala sporo.
Wolą dać systemy bezpieczeństwa niż klimę wrrr..
  • Lubię to 1
  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, zejk napisał:

Podstawowa Corsa 49990 bez A/C - dopłata 4000

Podstawowy 208 53900 pln z manualną A/C

 

No konkurencji sobie robić nie będą

 

Tylko, ze do tej pory w Oplu można było liczyc na solidne rabaty...

Pytanie jak będzie pod skrzydlami PSA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wujekcybul napisał:

Fiu fiu oba sie premium zrobily. BTW widziales cene Citroena DS3 cafe racer? Lekko ponad 120k za stare auto z 1.2. :hehe: BTW nie wiem czemu producenci nie wprowadzaja wersji bez tych wszystkich drogich systemow. ABS,ESP,ASR plus poduchy wszystko inne out. W USA nadal sprzedaja i auta sa cenowo na przyzwoitym poziomie. Mysle, ze w przypadku Corsy cena by zjechala sporo.

 

Dacie jest rozwiązaniem dla Ciebie :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Dacie jest rozwiązaniem dla Ciebie :ok:

 

Taaa a Astra IV to ma? Czy to jest zly samochod? Zreszta Dacia Duster w nowej wersji jest bardzo przyzwoita wogole nie mam nic przeciwko zeby taka jezdzic. 

 

Widzialem tez fajne dodatki to moze byc super auto. 

an-4063-beec70800d918fb7331d25a2,910,500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Rado_ napisał:

I tak będzie. Dacia daje to co przeważnie potrzeba, bez zbędnych bajerów,za które płacisz krocie.

 

Patrzac na ich wyniki sprzedaży, to zapotrzebowanie na takie produkty jest spore :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.