iwik Napisano 24 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2019 Potrzebuję opinii fachowców / użytkowników nt. samego auta jak i tej konkretnej wersji silnikowej. Jeśli chodzi o moc to domyślam się, że "nie jedzie", ale dookoła komina wystarczy. Silnik z okolic rocznika 2011 będzie miał już filtr cząstek? Jeśli tak to jak wygląda jego serwisowanie - są problemy z wypalaniem, etc.? Występują jakieś konkretne bolączki samego auta? W 8-mio letnim aucie można spodziewać się gdzieś początków korozji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 25 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2019 To jest seria U wiec generalnie bez wpadek. Klepiali to od 2005 roku. 1.4 to po prostu mniejsza wersja silnika 1.5. Wtryski bosha nie do zajechania. Jak juz cos sie bedzie psulo to osprzet albo elektronika a silnik bedzie jechal dalej. Korozji jako takiej nie ma. Co do DPF to w ceedzie w tych latach juz byl, tutaj pewnie podobnie. Problemow z tym raczej nie ma. Bardziej bym sie matwil zmeczeniem materialu niz samym silnikiem. Moze cieknac IC, klima mniej sprawna no i poduszki silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2019 rodzice mieli takiego 90KM i o dziwo bardzo ładnie przyśpieszał a spalanie w trasie spokojnie 4,7 można było wykręcić lub 6 przy prędkościach autostradowych Przy przebiegu 150tys km coś się zaczynało dziać z wtryskami że na zimnym były kłopoty z odpaleniem. Ale do 150tys silnik bezawaryjny i można polecać z czystym sumieniem. Auto bardzo pakowne i wygodne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.