Skocz do zawartości

2020 Skoda Kamiq- juz oficjalnie jest...


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Baby SUV na EU/Swiat- najwazniejszy rynek dla Skoda CDM juz ma swoja od roku.
 
 
6625a812b9eef721a7c7e207abc66dd4.jpg&key=2d4e7a3286efd75781d3f283119b98bf06c6b52342fe49fbf417f27c964ce230
 
Roznice miedzy Vision X - coz jak zawsze...
 
 
2ccadafb6af952ddf33c73b54849aeba.jpg&key=3134b377384b90e739b2f02e577e1191652775e4a0b44875501b46a68e388e3a
 
Rzeczywistosc
 
4e807f19b55bb0d9f24629d11b9b86ac.jpg&key=77832ed41b825a45b3c0cf21be0996a6e3e18ac15862ebac3e20f90bd3859e5a
 
Concept
 
Nowy design przodu aka Hyundai.
 
LEDs osobno.
 
e83b361f104722c4ee3d8c1a10ed93a1.jpg&key=edea5856f19882c141f3cf1e88304e069746f44ad9ba0ef3337cbed1c7ade498
 
 
 
Tyl stracil kure. Tylko napis S K O D A
 
57fff690673fb470d33b45ef57ec320f.jpg&key=0329a16ba822075f55b0d3388d26e55dd0c245874ab7a6015de16acfeecffee8
 
Dynamiczne LEDs migacze jak Mustang czy Lexus RX czy Audi - pierwsze dla kury...
 
 
4,241 mm dlugosci, 1,793 szerokosci , 1,531 wysokosci - rozstaw 2,651.
 
Platforms MQB-A0
 
Dla porownania Nissan Qua-qua costam
 
4394/1806/1595mm
 
W srodku Scala.
 
 
b51452b22bb941390bb7100e53c7d570.jpg&key=60849cf98246b4f5ef770f3cd9e1cfbe7f51eaf6bf1f4cbebeea0b8e2856dba7
 
Bagaznik 400l

f238fb3304e16cab63bb7ab40eae3d0d.jpg
 
 
99821c785e4c948315af73ac00df41fa.jpg&key=c2cf3ffe07d4ec2043831ceac28161351fbfe0dbf09a46532e0b0058874dbcbb
 
Silniki na EU:
 
1.0l z zepsutym jednym cylinder- 70kW/175Nm - manual tylko
 
1.0l z urwanym cylinder- 85kW/200Nm-6s/7s DSG
 
1.5l -4 cyl z 110kW/250Nm Golf ️ style.
7s DSG I manual
 
1.6l Diesel - 85kW/250Nm - tylko wybrane rynki EU - cokolwiek to znaczy
 
1.0l CGN -66kW/160Nm manual tylko.
 
Do salonow marsz!
 
 1e0a21c67d8738f59568f445ac566fbd.jpg
 
 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tiguan 2 ma 2680 czyli 30mm więcej


Czyli pasuje na baby suv. A1 - hmm wystarczy zobaczyc Nowe Audi A1 I jesli blisko to piwinno byc


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, OZI napisał:

 


Czyli pasuje na baby suv. A1 - hmm emoji848.png wystarczy zobaczyc Nowe Audi A1 I jesli blisko to piwinno byc emoji106.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Q3 i Q2 mają po 2601 😁 rozciągneli skode.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie popularna w Polsce. Jeżeli będzie wyceniona jak porównywalne crossovery VW AG (Arona, T-roc), to jeszcze długo będzie rzadkością na drogach w PL. Może to i lepiej, bo przód ma niewyjściowy... Co pokusiło Skodę żeby inspirować się Kona(jącym) Hyundaiem i C4 Picasso :pukpuk:

 

To żę tanio nie będzie to niemalże pewnik. Ostatnio u Skody tanio nie jest - Karoq jest drogi. Nowa Scala w Niemczech wychodzi cenowo jak Octavia. Plotki o polskim cenniku mówią sugerują, że za Scalę w wersji podstawowej z 1.0 trzeba będzie zostawić dealerowi 68 000 zł.... czyli podobnie jak VW Golf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna generic-skoda ... nie wie po co się trudzą w wymyślanie dla nich nazw. Wystarczyła by marka ... "poproszę skodę" ... "ma być suv czy hatchback" ... "suv" .... "mały, średni czy duży"

Można by je było kupować na skoda-drive .. jak hamburgery 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie popularna w Polsce. Jeżeli będzie wyceniona jak porównywalne crossovery VW[...]

To żę tanio nie będzie to niemalże pewnik. Ostatnio u Skody tanio nie jest - Karoq jest drogi. Nowa Scala w Niemczech wychodzi cenowo jak Octavia. Plotki o polskim cenniku mówią sugerują, że za Scalę w wersji podstawowej z 1.0 trzeba będzie zostawić dealerowi 68 000 zł.... czyli podobnie jak VW Golf.


Mogę się mylić, nie znam totalnie specyfiki PL rynku, ale...

Generalnie możesz Mary podziękować, bo ‚nowy’ model GM działa. Akcje w górę, ceny w górę.

IMVHO należy poczekać na Golf 8 aby potwierdzić moja skromna teorie lub nie w Europie.

A wiec, S k o d a przejmuje klientelę VW, cenowo. Volkswagen idzie w gore, lizać ceny A U D I jak i nie je zastępując.

Audi zmniejsza liczbę modeli i ceny tez idą w górę.

Jak widać Mary i Ford udowadniają, ze wszystko to ma sens, czyli sprzedajemy mniej za więcej.

Jak, nie da się tego tak radykalnie zrobić jak na USDM - zabić wszelkie osobowe jak Ford i liczyć $10-15k więcej za pick ups - to EU idzie w tym kierunku.

Ktoś za Dieselgate, EV, Orwell systemy w autach musi zapłacić, i to musi być klient.

Ba, nawet to jest widoczne u mnie, Mazda 3 z nowa 3, zabiła dwie pierwsze wersje, dorzuciła sobie 23% ceny tak 23% -auch! do wersji bieda I mówi - nie musimy w tym roku sprzedać 120,000 Mazda na wsi w Australii, 100k nam wystarczy, sprzedamy drożej

Powód 2/3 klientow wybierało i tak wersje od $25k a nie bazowa 2.0l za $20k...


988a01da8bf1b983c95b3a8b107177f1.jpg

To wszystko działa, dopóki jakiś kryzys nie nadejdzie i ten kto zaoferuje ‚tanie’ auto może nagle wygrać....

VAG przechodzi IMVHO przez ta sama fazę, chcociaz w moim małym móżdżku nie potrafię wykombinować, jaka role ma pełnić Seat w EU, ale to może dlatego ze SITa nie widziałem na żywo od lat....




Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotele fajne, ale cała reszta strasznie siermiężna. Jak to Skoda.

 

 

Mnie się stylistycznie, szczerze podoba,

 

Coś mi się stało jak trochę rental Kodiaq pojezdzilem, aspiruje mieć S K O D A, nie Audi, tyłków ładnie Skoda

 

Stylistyka do mnie przemawia, wyposażenie do mnie przemawia...

 

Gwarancja 5 lat do mnie przemawia...

 

To ze sprzedają je w salonach Audi do mnie tez przemawia....

 

 

W skrócie - design mi się podoba

 

 

538df6c38bce640e39ec762dace193ef.jpg

 

Tylko dlaczego oni wszystko zamykają K ... kfa, kur, kar-kur ?!

 

Założę się ze 90% luda z ulicy nie będzie wiedzieć co to Karoq/Kodiaq/Kamiq - to wszystko to samo...

 

Ba nawet Google mówi ze kamyk nie istnieje..

 

 

a8ca74aa2dd93f4a83dece82fd4c2ad5.jpg&key=0d8a2afc403cfc4c3866f31e10bf4255a23a7fb51cd1c52bf6405b058ea5be0b

 

 

Sent from my iCrap X using Tapacrap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna generic-skoda ... nie wie po co się trudzą w wymyślanie dla nich nazw. Wystarczyła by marka ... "poproszę skodę" ... "ma być suv czy hatchback" ... "suv" .... "mały, średni czy duży"
Można by je było kupować na skoda-drive .. jak hamburgery 



O tym mowie Ten ktoś od marketingu i nazw ... auch!


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, OZI napisał:

VAG przechodzi IMVHO przez ta sama fazę, chcociaz w moim małym móżdżku nie potrafię wykombinować, jaka role ma pełnić Seat w EU, ale to może dlatego ze SITa nie widziałem na żywo od lat....

 

Tego chyba nie wiedza w VW i SEATcie. Początkowo miał być Alfą Romeo by VAG. Ale cos nie pykło. Teraz jak wypączkowali Cuprę z Seata to juz kompletnie nie wiem jaki jest sens produkować skodę i seata rownoczesnie rozniace sie znaczkiem. To troche jak rynek amerykanski kiedyś, gdzie jedno auto występowało po 5 różnymi markami w ramach koncernu, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, OZI napisał:

Nowy design przodu aka Hyundai.
 
LEDs osobno.

 

Ja tylko przypominam, że nie Hyundai to wymyślił, lecz skopiował od Włochów, którzy jak zwykle wyprzedzili swoje czasy.

 

Jeep_Cherokee_Colorizer_2018_CC18_KLJH74

 

 

I wtedy nikomu się to nie podobało a dziś kopiują. Tymczasem Włochom już się znudziło, zajęli się wymyślaniem czegoś, co znów wyprzedzi swoje czasy.

 

dsc05421.1200.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, OZI napisał:

VAG przechodzi IMVHO przez ta sama fazę, chcociaz w moim małym móżdżku nie potrafię wykombinować, jaka role ma pełnić Seat w EU, ale to może dlatego ze SITa nie widziałem na żywo od lat....

 

Już Ci tłumaczę :dziekidzieki:SEAT i Skoda to ta sama półka - obie marki mają być cenowo poniżej marki VW - produkty dla osób które nie chcą w garażu znaczka VW lub nie chcą do znaczka VW dopłacać.

Skoda i Seat różnią się charakterem. Skoda ma być do bólu praktyczna (dodatkowe schowki, uchwyty i duperele, większe bagażniki itp) i ma przemawiać do flotowców, ojców rodzin, osób w średnim wieku, a Seat ma być bardziej dynamiczny i ściągać młodszych klientów (stylizacja, prowadzenie, mocniejsze topowe silniki). Do tego Seat ma jeszcze jeden cel -   utrzymanie wysokiej sprzedaży grupy VW w rodzimej Hiszpanii , przez oddziaływanie na patriotyzm gospodarczy hiszpanów (stąd takie niepasujące do tej strategii modele jak nudne Mii i Alhambra). Jak się popatrzy po ulicy, czy w salonie/serwisie, na forum marki, to Seat faktycznie dociera do młodszych klientów. Od 20-coś do trochę po 40-ce. Kiedy kupiłem swojego, to handlowiec mi mówił, że u niego 3/4 sprzedaży Leon i Ibiza to wersje FR i Cupra (czyli obie usportowione), a reszta to inne niskie wersje. (Flot nie sprzedawał, więc te  mu nie szły). Na ulicy jak się popatrzy, to to widać. Coś jest na rzeczy, bo crossover Arona też ma wersję FR, w SUV Ateca, po początkowym braku, po roku wprowadzili wersję FR.

Zanim kupiłem swojego byłem na jeździe próbnej w Seacie i VW. Leon z takim samym silnikiem i podobnym wyposażeniem jak Golf jest inaczej zestrojony (zawieszenie, układ kierowniczy) niż VW czy Skoda (dostałem kiedyś jako zastępczy). Dla typowego praktycznego nabywcy VW/Skoda, Seat to słaba opcja, bo bagażnika mniej, zawieszenie sztywniejsze. Miała być Alfa Romeo by VW - nie do końca to wyszło tak jak miało. Dla mnie to jest bardziej Ford by VW. Jest good value for money, ma się świetnie prowadzić.

 

U mnie głównymi konkurentami Leona przy zakupie samochodu były Ford Focus i BMW 316, bo na pierwszym miejscu było prowadzenie, a na drugim wygląd. Wszystkie prowadziły się bardzo dobrze i kosztowały podobnie. Ford odpadł za wnętrze,a a BMW za podmianę silnika z 1.6t R4 na 1.5t R3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już Ci tłumaczę :dziekidzieki:SEAT i Skoda to ta sama półka - obie marki mają być cenowo poniżej marki VW - produkty dla osób które nie chcą w garażu znaczka VW lub nie chcą do znaczka VW dopłacać.
Skoda i Seat różnią się charakterem. Skoda ma być do bólu praktyczna[..], to Seat faktycznie dociera do młodszych klientów. Od 20-coś do trochę po 40-ce.[..] zawieszenie sztywniejsze. Miała być Alfa Romeo by VW - nie do końca to wyszło tak jak miało. Dla mnie to jest bardziej Ford by VW. Jest good value for money, ma się świetnie prowadzić.



Dzieki za opis I like it!

Jedno pytanie- czy to dziala?

No I czy to to samo dla calej EU, podejecie?


 
Ford odpadł za wnętrze,.


haha, smieje sie bo Mrs Ozi po Lexus oczekiwala, ze wnetrze kazdego auta bedzie takie same.... Ford zmienil to zdanie - chociaz twierdzi, ze siedzenia za wygodniejsze...





Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Ryb napisał:
 
Ja tylko przypominam, że nie Hyundai to wymyślił, lecz skopiował od Włochów, którzy jak zwykle wyprzedzili swoje czasy.
 
Jeep_Cherokee_Colorizer_2018_CC18_KLJH74_2TE_PSC_APA_XXX_XXX_XXX_61b240a70c3d4515e7d46f8c48996dfb-desktop.png&key=f41df3d36613dec93c9270a072c4fe1e5596c2c1299a7a6c90c331f5f8ac2fda
 
 
I wtedy nikomu się to nie podobało a dziś kopiują. Tymczasem Włochom już się znudziło, zajęli się wymyślaniem czegoś, co znów wyprzedzi swoje czasy.
 
dsc05421.1200.jpg&key=26c92fd14411062b1d598a02c7c4ad08cbb44b63d07bf346a8fa7b6d77b3aa15

Wszystko się zgadza z jednym małym wyjątkiem ;]
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e0/Fiat_Multipla_silver_front.JPG/225px-Fiat_Multipla_silver_front.JPG[/img]

;l

natapane Redmi5
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, OZI napisał:

Mnie się stylistycznie, szczerze podoba, emoji18.png

 

Coś mi się stało jak trochę rental Kodiaq pojezdzilem, aspiruje mieć S K O D A, nie Audi, tyłków ładnie Skoda emoji18.png

 

Stylistyka do mnie przemawia, wyposażenie do mnie przemawia...

jak to mówią, o gustach się nie dyskutuje ;)

 

11 godzin temu, OZI napisał:

To ze sprzedają je w salonach Audi do mnie tez przemawia....

a tu jak Polak rozumujesz. Skoda to praktycznie VW, czyli w sumie Audi ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, OZI napisał:

1.0l z zepsutym jednym cylinder- 70kW/175Nm - manual tylko
 
1.0l z urwanym cylinder- 85kW/200Nm-6s/7s DSG
 
1.5l -4 cyl z 110kW/250Nm Golf emoji466.png️ style.
7s DSG I manual
 
1.6l Diesel - 85kW/250Nm - tylko wybrane rynki EU - cokolwiek to znaczy
 
1.0l CGN -66kW/160Nm manual tylko.
 
Do salonow marsz!

A wersji na Australię nie zrobili? 6.0 V12 48v ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tu jak Polak rozumujesz. Skoda to praktycznie VW, czyli w sumie Audi default_zlosnik.gif

 

 

Alez ja tylko marketing S k o d a podchwycilem. Ile to juz lat 10-11?

 

Kiedy S k o d a przyszla VAG wszystkim mowil ze 40k sztuk Po paru latach bedzie sprzedawal.... a tu nic

 

Jest postep 5,807 sztuk za 2018, czyli miedzy Made in China LDV

 

6,064 sztuk a Porsche 3,909.

 

Ergo S k o d a to prawie Porsche

 

 

Ale, marketing I specs naprawde wzrasta sorzedaz. S k o d a ma swoich fanow, glownie po Audi czy BMW. Marketing I salon z Audi dziala.

 

Masz $50k do wydania- Audi A4 z jakies 1.8l FWD, va Superb ze wszystkim zero opcji AWD 2.0l 206kW, 5 lat gwarancji od zderzaka do zderzaka.

 

 

Wybor... zadziwiajaco % idzie wtedy Po Skoda.

 

8218675d30da007f73fee9e1ebf7a02d.jpg

 

 

Dla porownania Audi sprzedalo 19,416 aut a VeeDud 56,620.

 

 

Mrs Ozi miala liste - czyli K u r a jakos sie tam dostala.

- nowy Lexus RC/ES,

- Skoda superb 2.0l,

- Audi S3/4

- Ford Mustang GT,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.