KamilWu Napisano 27 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 Witam wszystkich zainteresowanych Słowem wstępu - jako zagorzały fan niemieckiej motoryzacji w życiu nie spodziewałbym się, ile przyjemności da mi wyprzedzanie pseudo rajdowców w swoich rydwanach Seicento Sporting rocznik 2001 zostało zakupione przeze mnie i brata we wrześniu 2017 roku i następnie lekko doinwestowane. Autko zakupione z przeznaczeniem na daily, dlatego na pokładzie podstawą była klima i ABS, żeby było bardziej wypasione, niż poprzednik Egzemplarz w dniu zakupy wyposażony był ponadto w nacinane i nawiercane tarcze, które do chwili obecnej sprawdzają się wyśmienicie. Szyby przyciemnione przez poprzedniego właściciela, póki co bez problemów. Wykonane zostały naprawy bieżące takie jak korektor siły hamowania, nieszczelność klimy, naprawa uchylnych szyb i parę innych drobnych spraw, których już nie pamiętam. Z szeroko pojętych modyfikacji: - sprężyny progresywne od Eibacha - utwardzające sie przy agresywnej jeździe, nie męczące przy zwykłej, - siłowniki maski. - nakładki pedałów + podstopnica, ramka skrzyni i nakładka ręcznego wewnątrz, - głośniki Boschmann + radio JVC z mojego poprzedniego wehikułu - Golfa III W takim setupie śmigałem ponad rok by z początkiem 2019 wymienić silnik na 1.4 16v, zakupiony od proshotter. Dzięki obecności na forum oraz niewielkiej odległości do Częstochowy wybór był oczywisty. W domu i tak nie miałem warunków na taką operację, poza tym mechaniką nie zajmuję się od dawna i nie chciałem czegoś spieprzyć. Motor rozebrany i złożony na nowo w TRS Racing. Wydech zbudowany od podstaw w TRS, jedynie końcówka to robota kolegi z pracy. Ekipa po małych przygodach z klimą zwróciła mój mały pocisk i póki co jestem mega zadowolony z podjętej decyzji. Licznik zamyka, więc jestem very happy Plany są, ale chwilowo chce się nacieszyć stanem obecnym Pozdrawiam i zapraszam do oceny/komentowania. Kamil. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CentoPassion Napisano 27 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 Piękny co ja bym dał za 1.4 mógłby być i 1.2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamilWu Napisano 27 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 Minusem jest czarny lakier - ciężko utrzymać go czystego. Ale na letnich po gruntownym czyszczeniu jest na czym zawiesić oko :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 28 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 Dnia 27.02.2019 o 13:59, junioras7 napisał: Piękny co ja bym dał za 1.4 mógłby być i 1.2 Ciężki temat do legalizacji w UK czy bardziej chodzi o późniejsze kwestie ubezpieczeniowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CentoPassion Napisano 28 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 Już mówię jak to jest. Pierwsze trzeba mieć silnik z papierami. Potem trzeba zrobić Rac i rozszerzony przegląd MOT to nie problem następnie wysyła się do dvla zaświadczenie o silniku jego parametry. Fakturę i oświadczenie z warsztatu i papier z RAC i MOT następnie wysyła się papier o zmianę Tax road (podatek drogowy) i to wszystko jest do zrobienia bez problemu. Dla mnie problem się zaczyna z ubezpieczalnią bo to też trzeba zgłosić. I jak zadzwoniłem z zapytaniem ile mnie wyniesie ubezpieczenie to powiedzieli że około £1900 na rok a tyle to ja nigdy nie zapłacę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamilWu Napisano 2 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 Dnia 28.02.2019 o 16:18, junioras7 napisał: (..) I jak zadzwoniłem z zapytaniem ile mnie wyniesie ubezpieczenie to powiedzieli że około £1900 na rok a tyle to ja nigdy nie zapłacę Tak w luźnym przeliczeniu ta kwota to swap i parę pierdół. Tyle, że swapa robiłem raz i raz musiałem tyle wyłożyć, a nie co roku, jakbyś się zdecydował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CentoPassion Napisano 2 Marca 2019 Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 Już się pogodziłem że swapu nie zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 6 Maja 2019 Udostępnij Napisano 6 Maja 2019 czysto i schludnie tez oddam do TRS bo mnie już się nie chce bawić w swapy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamilWu Napisano 8 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2019 Polecam chłopaków z ręką na sercu. Wszystko zrobione elegancko, byłem na bieżąco informowany o postępach prac, pełen profesjonalizm. Jeżeli coś mi się jeszcze wykluje w głowie, to wiem że będę to robił w TRS. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CentoPassion Napisano 9 Maja 2019 Udostępnij Napisano 9 Maja 2019 Panów z TRS nie trzeba reklamować wszyscy wiedzą że to profesjonaliści w każdym calu. Wszystkie ich projekty cento które wyszły z pod ich ręku to poezja. Może i mi się kiedyś uda u nich zrobić turbawkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamilWu Napisano 25 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2020 Pora na lekką aktualizację stanu faktycznego seja W maju na części poszedł jeden z projektów, który - mówiąc całkiem szczerze - skłonił mnie w ogóle do zabawy z sejem. A z racji chęci zmiany felg i opon oraz okazyjnej ceny, żal było nie skorzystać Mimo pierwszych obaw, nie jeździ się źle na takim naciągu, a i auto zyskuje na prezencji Od Marcina "odziedziczyłem" też dymione kierunki, w międzyczasie pojawił się też napis na szybie. Tak, wiem - koza, ale i nad tym pracujemy 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.