Skocz do zawartości

Leasing


Camel

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

A jakie to ma być w ogole auto? Nowe/używane?

Jak nowe to zacznij od oferty u dilera...

 

Nowa kia. U dealera na 4 lata 109 w mbanku 108. 

Waham się czy nie wziać za gotówkę, bo Ci sprzedawcy to jacyś rozpuszczeni sa i to chyba klient najbardziej w pracy im przeszkadza. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Camel napisał:

Nowa kia. U dealera na 4 lata 109 w mbanku 108. 

Waham się czy nie wziać za gotówkę, bo Ci sprzedawcy to jacyś rozpuszczeni sa i to chyba klient najbardziej w pracy im przeszkadza. :)

 

To zapytaj jeszcze u dilera, czy jak weźmiesz zewnętrzne finansowenie to cena sie przypadkiem nie zmieni...

WG mnie 108-109% na 4 lata to nie jest zla oferta i jeżeli nie trafisz na jakas promocje jak w VW to ciężko będzie o lepsze warunki.

Przy czym promocje dzialaja w obrebie danej marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Maciej__ napisał:

 

To zapytaj jeszcze u dilera, czy jak weźmiesz zewnętrzne finansowenie to cena sie przypadkiem nie zmieni...

WG mnie 108-109% na 4 lata to nie jest zla oferta i jeżeli nie trafisz na jakas promocje jak w VW to ciężko będzie o lepsze warunki.

Przy czym promocje dzialaja w obrebie danej marki.

Cena ustalona jak za got. I tu i tu cena za auto ta sama. Leasing mogę wziąć gdzie chce. 

Ale cały czas się waham nad zapłaceniem gotówka i amortyzacja na 5 lat, bo mnie pośrednicy denerwują ze sam muszę się prosić o oferty i przypominać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Camel napisał:

Cena ustalona jak za got. I tu i tu cena za auto ta sama. Leasing mogę wziąć gdzie chce. 

Ale cały czas się waham nad zapłaceniem gotówka i amortyzacja na 5 lat, bo mnie pośrednicy denerwują ze sam muszę się prosić o oferty i przypominać .

Kia w 2017 roku miała jakieś oferty tego typu, że przy leasingach przez nich, był dodatkowy rabat na samochód. Chyba 5% na działalność gospodarczą i dodatkowe 2% przy finansowaniu przez BNP, które ma deal z Kią. Ale to był bodajże lipiec 2017 roku jak rodzice brali cee'da. Może teraz się coś zmieniło. 

Mi na Clio przy leasingu na 4 lata od dealera w RCI wyszło bodajże 108%. 

A co do takich pośredników, to pokazuję, że mają za dużo pieniędzy i nie zależy im na prowizjach w takim razie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio szukałem to dostałem z masterlease ofertę właśnie na 109% na ich auto używane.

Z porównywarki internetowej na którą wrzuciłem z ciekawości dostałem ofertę z Alior banku na jakieś 106% z całą obsługa za 150zl rocznie(mandaty z uzbepzieczenia etc).

Niestety okazało się że przy obcym finansowaniu cena auta jest dużo gorsza więc wziąłem w master.

Poprzednio sprawdzałem leasingu i miałem w master na podobnych warunkach i jeden efl na 107% ale auto też w cenie nie do uzyskania z ulicy;)

Myślę że teraz takie oprocentowanie to norma - są niskie stopy i banki i firmy leasingowe korzystają na marzy :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj w Masterlease, mają podpisane umowy z wieloma dealerami. Jeżeli weźmiesz u nich leasing to może się zdarzyć, że dostaniesz upust na auto nawet 20%. Tak miałem z Oplem, Chevroletem i Fordem. Czasami bardziej opłaca się wziąć w leasing niż płacić gotówką. Jest też Orix, Impuls Leasing, trzeba trochę poszukać, bo można czasami wychaczyć całkiem niezłą ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.03.2019 o 14:04, Maciej__ napisał:

 

To zapytaj jeszcze u dilera, czy jak weźmiesz zewnętrzne finansowenie to cena sie przypadkiem nie zmieni...

WG mnie 108-109% na 4 lata to nie jest zla oferta i jeżeli nie trafisz na jakas promocje jak w VW to ciężko będzie o lepsze warunki.

Przy czym promocje dzialaja w obrebie danej marki.

 

Dostałem właśnie ofertę na tego focusa https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focus-ford-focus-1-5-ecoblue-95-km-m6-trend-5d-ID6BK7Lq.html przy wpłacie wstępnej 10%, wykupie 20% po 5 latach wyszło 117,48% :hmm: nie za dużo trochę? :hmm: 60 rat po 990zł brutto a wykup 13579,94zł.

Dużo mogą zejść w dół przy wykupie 1%? :hmm: 

W sumie wychodzi 79770,50zł :hmm: 

 

Przy tym https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focus-ford-focus-1-5-tdci-95-km-m6-trend-5d-ID6BJsr4.html wychodzi 115% :hmm: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, swienty napisał:

 

Dostałem właśnie ofertę na tego focusa https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focus-ford-focus-1-5-ecoblue-95-km-m6-trend-5d-ID6BK7Lq.html przy wpłacie wstępnej 10%, wykupie 20% po 5 latach wyszło 117,48% :hmm: nie za dużo trochę? :hmm: 60 rat po 990zł brutto a wykup 13579,94zł.

Dużo mogą zejść w dół przy wykupie 1%? :hmm: 

W sumie wychodzi 79770,50zł :hmm: 

Wg mnie sporo.

A nawiązując do auta, to chcesz kupić z trym silnikiem na pewno? Jechałeś autem z tym silnikiem? 

Szwagierka ma Focusa z tym silnikiem i demonem prędkości to nie jest Focus z tym silnikiem. Chyba, że Ci to nie przeszkadza. Do spokojnej jazdy wystarczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, volkov napisał:

Wg mnie sporo.

 A nawiązując do auta, to chcesz kupić z trym silnikiem na pewno? Jechałeś autem z tym silnikiem? 

Szwagierka ma Focusa z tym silnikiem i demonem prędkości to nie jest Focus z tym silnikiem. Chyba, że Ci to nie przeszkadza. Do spokojnej jazdy wystarczy. 

 

No właśnie, sporo. :hmm: 

Jechałem i trochę słaby, ale może uda się doposażyć go w jakiegoś boxa żeby chociaż 110KM wypluł choć i tak nie jest to dużo. W grę wchodzi jedynie diesel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, swienty napisał:

 

No właśnie, sporo. :hmm: 

Jechałem i trochę słaby, ale może uda się doposażyć go w jakiegoś boxa żeby chociaż 110KM wypluł choć i tak nie jest to dużo. W grę wchodzi jedynie diesel.

Z tego co się dowiadywałem to nawet więcej z tego silnika wyciągają bo podchodzą pod 130 KM. Ale myślę, że bezpieczne 110 KM na spokojnie wyjdzie.

Co do opcji 95KM w serii, to po mieście jeszcze jakoś to jedzie. Na trasie przy wyższych prędkościach brakuje mu momentu. Nie przyspiesza rewelacyjnie. Myślę, że dobrze zrobiony program znacznie by to poprawił. 

Sprawdź jeszcze jakie zawieszenie ma ten Focus bo w najsłabszych wersjach wkłądają belkę. Tylko w mocniejszych wielowahacz. Podstawowa benzyna na pewno ma belkę. 

Pomyśl czy nie lepiej trochę dopłacić i mieć na wielowahaczu. Przy spokojnej jeździe nie odczujesz różnicy za bardzo ale ja bym zdecydował się na wielowahacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, volkov napisał:

Pomyśl czy nie lepiej trochę dopłacić i mieć na wielowahaczu.

 

Startuję z zaplanowanego budżetu 50k więc albo taki albo używka. Dokładać można w nieskończoność i zawsze czegoś będzie brakowało. :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, swienty napisał:

 

Startuję z zaplanowanego budżetu 50k więc albo taki albo używka. Dokładać można w nieskończoność i zawsze czegoś będzie brakowało. :ok: 

Wiem. Mam to samo bo planuję zmienić żony auto na nowsze i tak co przeglądam auta, to zwiększam budżet. Znam to z autopsji.

Nowego nie chcę ale szukam jakiegoś poleasingowego. Jest ogrom takich aut ale większość bieda edyszyn. A moja żona ma jakieś tam swoje wymagania, a jedno z nich to nie Golf bo jej się nie podoba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, swienty napisał:

 

Dostałem właśnie ofertę na tego focusa https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focus-ford-focus-1-5-ecoblue-95-km-m6-trend-5d-ID6BK7Lq.html przy wpłacie wstępnej 10%, wykupie 20% po 5 latach wyszło 117,48% :hmm: nie za dużo trochę? :hmm: 

 

Hmmm, wg mnie dużo za dużo ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę z własnego doświadczenia:

Masterlease kusił uczciwą ceną za auto, ciekawa rata miesięczną ale czar prysl jak dostałem ich propozycje ubezpieczenia auta, przy ich leasingu ale z ubezpieczeniem auta znalezionym na własną rękę dostałem listę ich warunków na prawie całą stronę formatu a4 plus oczywiście 200zl za obsługę "obcego" ubezpieczenia. Różnica między ubezpieczeniem Masterlease a u swojego agenta sięgała prawie 1300zl. 

 

Totalnie odpuściłem temat Masterlease jak otrzymałem raporty Dekry na sprzedawane przez nich auta, ceny tak jak wspominałem na poczatku wydawały mi się normalne ale po przeanalizowaniu co było malowane, szpachlowane, co jest uszkodzone to poprostu dałem sobie spokój (hitem była Astra 1.6 z 2015 za 33000zl brutto gdzie NIE malowane powtórnie były tylko jedne drzwi. Maska, dach, tylne blotniki itp miały od 200 w górę). 

 

Odwiedziłem dealera Hyundaia, warunki leasingu takie same jak Masterlease, ubezpieczenie w normalnej cenie z tym że wystawione auto to dwa zupełne inne światy w necie a w rzeczywistości, w ogłoszeniu oczywiście bezwypadek a na żywo no cóż, cała prawa strona miejscami 300 mikronów, lewy tylny blotnik miejscami 240, auto naprawione poza ASO więc gwarancja producenta utracona, pozostała tylko gwarancja na mechanikę, auto z 2016 roku i tutaj mega zdziwienie że ktoś mając powiedzmy to prawie nowke miał gdzieś gwarancje mimo płacenie AC itp i wolał pomalować auto w przysłowiowej stodole. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, mjstyle napisał:

Odwiedziłem dealera Hyundaia, warunki leasingu takie same jak Masterlease, ubezpieczenie w normalnej cenie z tym że wystawione auto to dwa zupełne inne światy w necie a w rzeczywistości, w ogłoszeniu oczywiście bezwypadek a na żywo no cóż, cała prawa strona miejscami 300 mikronów, lewy tylny blotnik miejscami 240, auto naprawione poza ASO więc gwarancja producenta utracona, pozostała tylko gwarancja na mechanikę, auto z 2016 roku i tutaj mega zdziwienie że ktoś mając powiedzmy to prawie nowke miał gdzieś gwarancje mimo płacenie AC itp i wolał pomalować auto w przysłowiowej stodole. 

 

O jakiej Ty gwarancji mowisz w kwestii malowania elementow poszycia? ;]

Poza tym co jest zlego w powtornym lakierowaniu elementow, jesli nie ma szpachli na grubo itp?

Wola ogarnac auto wizualnie, bo tak by ludzie wybrzydzali, ze porysowane, poobijane itp :hehe:

Zasadniczo to nie dogodzisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam nic przeciwko pomalowaniu zderzaka, blotnika czy drzwi ale jeżeli auto ma problemy z zejsciem ponizej 250 na jednym boku, większość to 300 mikronów, druga strona też na jednym elemencie ma problemy z zejsciem ponizej 250 to raczej położenie prawie 40 000zl na stół za takiego 3 letniego ulepa raczej nie jest rozsądnym zakupem i to wszystko pod dumnym szyldem dealer roku 2014 i 2015. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukajac w grudniu auta na szybko po przeanalizowaniu uzywka ws nowe w leasigu sprawa byla jasna , finansowanie vw leasing wybilo mi z glowy pomysl zakupu uzywki. Mam nowe auto na raty 0% z duzym upustem , serwisem i przystepnym pakietem ubezpieczenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.03.2019 o 20:13, mjstyle napisał:

Ja nie mam nic przeciwko pomalowaniu zderzaka, blotnika czy drzwi ale jeżeli auto ma problemy z zejsciem ponizej 250 na jednym boku, większość to 300 mikronów, druga strona też na jednym elemencie ma problemy z zejsciem ponizej 250 to raczej położenie prawie 40 000zl na stół za takiego 3 letniego ulepa raczej nie jest rozsądnym zakupem i to wszystko pod dumnym szyldem dealer roku 2014 i 2015. 

To jest podwójny lakier a nie ulep. Wystarczy poharatać auto o jakieś krzaki i będzie wyglądało tak, że do niego nie podejdziesz. Dwie opcje są - albo próbować sprzedać poharatane auto - i też takiego nie kupisz, bo zaczniesz narzekać, że prawie nowe auto i prawie całe do lakierowania, albo po prostu zrobić to i liczyć na to, że trafi się normalny klient, który szuka samochodu a nie ołtarzyka. Swoją drogą niejedno nowe auto ma taką grubość lakieru na niektórych elementach - dokładnie z tego samego powodu - np. laweta przejechała pod niskimi drzewami.

 

Dokładnie to samo jest w przypadku samochodów posprzątanych - niejednokrotnie detailingowo - z dbałością o wszelkie szczegóły - tak, że wsiada się do kilkuletniego samochodu, który wygląda wewnątrz jak nowy. Dziwaków, którzy stwierdzą, że to na pewno jakiś przewał i ulepa nie kupią - czyli wprost mówiąc - wolą auto z usyfionym środkiem a potem bez sensu kompletnie albo wydają kasę na sprzątanie, albo zadają serie pytań "a do czyszczenia ... co będzie najlepsze?" jest sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra:

826.10 santander

839.02 kia 

902 mbank tu niby % był niższy ale w sumie rata wyższa bo za obsługę leasingu pobierają 30 ziko mięsiecznie i robią się najdrożsi :(

 

za i przeciw santander ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Camel napisał:

Dobra:

826.10 santander

839.02 kia 

902 mbank tu niby % był niższy ale w sumie rata wyższa bo za obsługę leasingu pobierają 30 ziko mięsiecznie i robią się najdrożsi :(

 

za i przeciw santander ? 

Mam santander, zero problemow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.03.2019 o 09:10, spad napisał:

Najlepszą dostaniesz w VW bezpośrednio u dealera, potem Skoda i Seat, ten sam leasing co VW, ale może być ciut drożej.

Ciekawe czy i gdzie sobie odbijają tak niski koszt ? 

 

Cennik usług dodatkowych (rejestracja, wskazanie użytkownika w razie mandatu itp.) 

Obsluga „obcego” ubezpieczenia ? 

Kwestia rozliczenia odszkodowania w razie problemów ? 

 

I kilka innych punktów do wczytania się w umowie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.03.2019 o 20:13, mjstyle napisał:

Ja nie mam nic przeciwko pomalowaniu zderzaka, blotnika czy drzwi ale jeżeli auto ma problemy z zejsciem ponizej 250 na jednym boku, większość to 300 mikronów, druga strona też na jednym elemencie ma problemy z zejsciem ponizej 250 to raczej położenie prawie 40 000zl na stół za takiego 3 letniego ulepa raczej nie jest rozsądnym zakupem i to wszystko pod dumnym szyldem dealer roku 2014 i 2015. 

 Moje aktualne auto było malowane z przodu stłuczka, prawy bok przerysowanie, tylna klapa ktoś otworzył na parkingu i uderzył i lewy tylny błotnik. Zdecydowałem się bo wszystko robione w aso i jest to w bazie. Dodatkowo, auto po przeglądzie na 100 000 km. Jeżdżę prawie rok,  przyjechałem 15 000km z wydatków do tej pory nowe opony Lato (kupiony na nowych zimowych), polisa i program. Samochód nudny jak flaki z rosołem ale nic się nie psuje, nie żadnej eksploatacji nic kompletnie nic. A święty spokój i brak wizyt u mechaników jest dla mnie więcej wart a nizeli powtórnie pomalowane drzwi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Camel napisał:

Dobra:

826.10 santander

839.02 kia 

902 mbank tu niby % był niższy ale w sumie rata wyższa bo za obsługę leasingu pobierają 30 ziko mięsiecznie i robią się najdrożsi :(

 

za i przeciw santander ? 

Gdy 2 lata temu szukalem leasingu santander mial w umowie zapis ze z dnia na dzien moga zmienic tabele oplat i prowizji za co byli wczesniej juz karani ale tego nie zmienili. na forach leasingowych na santander narzekaja najbardziej. dawno temu tesciowa miala kredyt na auto w banku ktory przejal santander i od przejecia same problemy rowniez na koniec ze zdjeciem cesji z auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Te ofertyleasingu na 108 % to macie bez wpłaty własnej, ze takie duże oprocentowanie?

nie, pisałem 20% ale zastanawiam sie na zaplate gotówką :) 

Bo te procedury, czytanie opłat za pierdnięcie mnie już przeraża :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Nawet na używane auto w idea leasing przy wpłacie własnej 40% wartości, leasing na 3 lata, 104 %

Przy zamieszaniu wokół nich, to czesc ludzi i na 100% mogłaby się nie zdecydowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Nawet na używane auto w idea leasing przy wpłacie własnej 40% wartości, leasing na 3 lata, 104 %

 

Oferty na 3 lata zawsze beda lepsze niz na 4 czy 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się rozglądam za autem bo chcę zmienić żonie i wpadła mi w oko Astra 1,4 T z 2016r. Już nawet nią jeździłem i w przyszłym tygodniu chciałbym dokonać zamiany. Aktualne auto zostawić i wziąć tę Astrę. Różnicę chciałbym wziąć w leasing aby nie wykładać gotówki ale nie będzie to duża wartość bo ok 16-18 k PLN zależnie jak się finalnie dogadamy.

I się zastanawiam czy warto brać leasing na taką kwotę. Gdzie najlepiej brać na używkę? Nówki nie chcę bo nie potrzebuję. Żona robi ok 12 kkm rocznie.

Na co głównie zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy leasingowej i jakie warunki są akceptowalne?

Dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.