Raku Napisano 2 Marca 2019 Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 Ciekawe wnioski, eksperyment płukanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 2 Marca 2019 Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 Ciekawe wnioski, eksperyment płukanki Oglądałeś, czy tylko czytałeś tytuł??Ciekawe wnioski?! To dziwi Cię, że silnik zalany olejem NAPĘDOWYM zamiast silnikowego się przyciera ? Poważnie?Film bardzo fajny swoją drogą, ale Twój clickbaitowy tytuł nie bardzo...Film nie mówi nic o firmowych płukankach, które niektórzy wykonują, tylko o wielokrotnym płukaniu ropą, lub jak ktoś się chce czepiać olejem napędowym.Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 2 Marca 2019 Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 (edytowane) 16 minut temu, Spajdi napisał: Film nie mówi nic o firmowych płukankach, które niektórzy wykonują, tylko o wielokrotnym płukaniu ropą, lub jak ktoś się chce czepiać olejem napędowym. Mazda stosuje takie mycie silnika fabrycznie... /s Edytowane 2 Marca 2019 przez grogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 2 Marca 2019 Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 16 minut temu, grogi napisał: Mazda stosuje takie mycie silnika fabrycznie... /s IMVHO to w zasadzie wskazuje na tylko jedno - mają problem depozytami i konstrukcją/przekrojami kanałów olejowych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 2 Marca 2019 Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 Mazda stosuje takie mycie silnika fabrycznie... /sCo to znaczy "stosuje fabrycznie" - w jakich sytuacjach i co to znaczy "takie" bo pozornie podobna procedura może być zupełnie różna po zagłębieniu się w szczegóły - czas, obroty itp. Fajna metoda którą widziałem na YT to płukanie wyłączonego silnika wymuszonym zewnętrzna pompką elektryczną obiegiem oleju napędowego, a później chyba benzyną zamiast oleju, później płukanie tanim olejem, a na końcu świeży olej, ale silnik był mega zasyfiony - 1.8T.Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 2 Marca 2019 Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 Masakara ..po co te płukanki? Chcecie dobić do 500.000km? No bez jaj panowie. Ja jestem przekonany że od 2007r nie warto cokolwiek dłubać żeby wydłużyć żywotność auta. (Downsizing)auto rzecz nabyta zniszczysz zepsujesz kupujesz następne .. to nie klasyki z lat 90.80.70 itd.itp.. sorry wszystkie koncerny chcą zaoszczędzić na Bóg wie czym kolejek. Od NVAA po materiały po ekologię po części i inne bzdury produkcyjne. Teraz np: fiat 500/Lancia ypsilon. Pokrywa zaworów plastik/bombastik(euro6) A kiedyś (amelinium) oszczędności? Hehehe 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati_lecha Napisano 2 Marca 2019 Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 A np Ceratec, Militec, MotorLife, Ceramizer? Które z nich to płukanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 2 Marca 2019 Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 miałem robioną płukankę w seicento jakieś 15 lat temu;) jeździ do dzisiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 2 Marca 2019 Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 (edytowane) Godzinę temu, mati_lecha napisał: A np Ceratec, Militec, MotorLife, Ceramizer? Które z nich to płukanki? Dwa pierwsze to modyfikatory tarcia, również Ceramizer. Motorlife mi się kojarzy z motodoktorem, a to jakiś szajs. Dobre płukanki to AR2820, LM 2662, BG 109 oraz produkty Forte, ewentualnie płukanka długodystansowa AR2300, która ma w sobie również dodatki smarujące i można na niej jeździć przez cały okres od wymiany do wymiany oleju. Edytowane 2 Marca 2019 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 2 Marca 2019 Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 miałem robioną płukankę w seicento jakieś 15 lat temu;) jeździ do dzisiajBez tej plukanki tez by jezdzil. Tam silnik prosty jak budowa cepa.Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 2 Marca 2019 Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 tak, płukane było bo kupiłem seja bez maski;) silnika i z odkręconym korkiem oleju;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 3 Marca 2019 Udostępnij Napisano 3 Marca 2019 Dnia 2.03.2019 o 09:22, Spajdi napisał: Oglądałeś, czy tylko czytałeś tytuł?? Ciekawe wnioski?! To dziwi Cię, że silnik zalany olejem NAPĘDOWYM zamiast silnikowego się przyciera ? Poważnie? Film bardzo fajny swoją drogą, ale Twój clickbaitowy tytuł nie bardzo... Film nie mówi nic o firmowych płukankach, które niektórzy wykonują, tylko o wielokrotnym płukaniu ropą, lub jak ktoś się chce czepiać olejem napędowym. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka Narracje masz troche jak z elektroda.pl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trex11 Napisano 3 Marca 2019 Udostępnij Napisano 3 Marca 2019 (edytowane) HEh a Majster na ostatnim filmie sowje BMW tak robilł nawet jak się świeciła lampka braku ciśnienia. Przypadek że szobil ten film potym jak Majster tak swoje BMW potraktował ? Edytowane 3 Marca 2019 przez trex11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 30 Marca 2021 Udostępnij Napisano 30 Marca 2021 Którą płukankę wybrać? Oilem ReleaseTech Power Flush czy Liqui Moly Pro 2662? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Marca 2021 Udostępnij Napisano 30 Marca 2021 Z tych dwóch Oilem, ewentualnie AR2820. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 30 Marca 2021 Udostępnij Napisano 30 Marca 2021 Teraz, analyzer64 napisał: Z tych dwóch Oilem, ewentualnie AR2820. Ale naprawdę różnica jest tak znacząca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 (edytowane) Inny skład: estry vs nafta Większa agresywność Oilem vs LM i AR2820 Stary AR2820 też bazował na nafcie, obecna wersja jest na estrach jak Oilem, ale kilka razy słabsza. Jak silnik niepłukany, olej zmieniany w trybie Longlife, albo jakiś kiepski - zalałbym Oilem, jeśli płukanek używałeś wcześniej to może być AR2820. Oilem i AR2820 możesz trzymać nawet do godziny czasu, nawet można się przejechać kawałek z obrotami 1500-3000rpm, dobrze po mieście bo są światła więc obroty zróżnicowane. Edytowane 31 Marca 2021 przez analyzer64 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costam000 Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 znajomy mechanik poleca płukankę TEC 2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 W dniu 2.03.2019 o 18:36, HARDTECHNO napisał: Masakara ..po co te płukanki? Chcecie dobić do 500.000km? Raz czy dwa razy w życiu zastosowałem z ciekawości, Amsoil i Liqiu Moly chyba, efekt bez znaczenia, bo sprzedałem rok później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 On 3/2/2019 at 6:36 PM, HARDTECHNO said: Masakara ..po co te płukanki? Chcecie dobić do 500.000km? No bez jaj panowie. Ja jestem przekonany że od 2007r nie warto cokolwiek dłubać żeby wydłużyć żywotność auta. (Downsizing)auto rzecz nabyta zniszczysz zepsujesz kupujesz następne .. to nie klasyki z lat 90.80.70 itd.itp.. sorry wszystkie koncerny chcą zaoszczędzić na Bóg wie czym kolejek. Od NVAA po materiały po ekologię po części i inne bzdury produkcyjne. Teraz np: fiat 500/Lancia ypsilon. Pokrywa zaworów plastik/bombastik(euro6) A kiedyś (amelinium) oszczędności? Hehehe zalezy czym jezdzisz. ja jezdze ponad 20letnimi autami i od czasu do czasu plukam, a w szczegolnosci jak kupuje 'nowe' od kogos. ostatnio plukalem w aucie ktore od kilku lat nie mialo zmieniany olej (male przebiegi). jakos szybciej gasnie kontrolka oleju po odpaleniu. ale to tez moze kwestia nowego oleju i filtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 13 godzin temu, bochumil napisał: Którą płukankę wybrać? Oilem ReleaseTech Power Flush czy Liqui Moly Pro 2662? jeżeli możesz pojeździć jeszcze 1-2kkm to ja bym sugerował Oilem ReleaseTech Power Cleaner (LongLife) to jest nowsza wersja starego AR2300, który bardzo dobrze radził sobie z oczyszczaniem silnika zapewniając przy tym już podstawowa warstwę ochronną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 Ja używam LM i zawsze jest MEGA poprawa pracy silnika. Raz, że spalania spada o ok. 0,5L to znacznie poprawia się elastyczność. Silnik też cichnie Jak dla mnie same zalety 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 Ja używam LM i zawsze jest MEGA poprawa pracy silnika. Raz, że spalania spada o ok. 0,5L to znacznie poprawia się elastyczność. Silnik też cichnie Jak dla mnie same zaletyNo właśnie zachęcony ceną oraz pozytywnymi opiniami zakupiłem wersję PRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 34 minuty temu, bochumil napisał: 1 godzinę temu, technix napisał: Ja używam LM i zawsze jest MEGA poprawa pracy silnika. Raz, że spalania spada o ok. 0,5L to znacznie poprawia się elastyczność. Silnik też cichnie Jak dla mnie same zalety No właśnie zachęcony ceną oraz pozytywnymi opiniami zakupiłem wersję PRO. LM2662 (PRO) to to samo co LM2640, inna tylko pojemność puszki Czyścić może lepiej, bo zwyczajnie więcej jej krąży w układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 LM2662 (PRO) to to samo co LM2640, inna tylko pojemność puszki Czyścić może lepiej, bo zwyczajnie więcej jej krąży w układzie.Ja bym Oilem wziął ale na forum oilclub nieco bałaganu w temacie jak to dawkować. niby zalecany czas na opakowaniu to za mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 Ile Ci wchodzi oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 No ja wlewam przed wymianą oleju i auto pracuje na nim na biegu jałowym ok.45 minut 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 3 godziny temu, analyzer64 napisał: Ile Ci wchodzi oleju? 4,3L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2021 (edytowane) On 3/2/2019 at 9:06 AM, Spajdi said: Co to znaczy "stosuje fabrycznie" - w jakich sytuacjach i co to znaczy "takie" bo pozornie podobna procedura może być zupełnie różna po zagłębieniu się w szczegóły - czas, obroty itp. Jeśli silnik jest używany w trudnych warunkach - tzn. jeździ często na krótkich dystansach - silnik sam sobie płukankę olejem napędowym po jakiś 5kkm robi. Łatwo to zaobserwować na bagnecie olejowym. Edytowane 3 Kwietnia 2021 przez grogi 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2021 3 godziny temu, grogi napisał: Jeśli silnik jest używany w trudnych warunkach - tzn. jeździ często na krótkich dystansach - silnik sam sobie płukankę olejem napędowym po jakiś 5kkm robi. Łatwo to zaobserwować na bagnecie olejowym. Szczególnie, jeśli ma filtr wypalany bogatsza mieszanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 9 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2021 W dniu 31.03.2021 o 14:44, bochumil napisał: Ja bym Oilem wziął ale na forum oilclub nieco bałaganu w temacie jak to dawkować. niby zalecany czas na opakowaniu to za mało. czas podany na AR2300 i teraz oilem to jest takie rozsądne minimum. Zawsze była tam adnotacja, że można to zostawić do następnej wymiany. W praktyce najlepiej to zalać wiosną/latem i przejechać ok 3kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 9 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2021 W dniu 2.03.2019 o 18:36, HARDTECHNO napisał: Masakara ..po co te płukanki? Chcecie dobić do 500.000km? No bez jaj panowie. Ja jestem przekonany że od 2007r nie warto cokolwiek dłubać żeby wydłużyć żywotność auta. (Downsizing)auto rzecz nabyta zniszczysz zepsujesz kupujesz następne .. to nie klasyki z lat 90.80.70 itd.itp.. sorry wszystkie koncerny chcą zaoszczędzić na Bóg wie czym kolejek. Od NVAA po materiały po ekologię po części i inne bzdury produkcyjne. Teraz np: fiat 500/Lancia ypsilon. Pokrywa zaworów plastik/bombastik(euro6) A kiedyś (amelinium) oszczędności? Hehehe Było trzeba kupić Hondę CRV z benzyną... Raz na jakiś czas płukanka markowa i dobry olej co 12-15kkm i filtry + sprawdzanie i regulacja zaworów i śmiga już ponad 270kkm, druga, gen3 240kkm i to samo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2021 czas podany na AR2300 i teraz oilem to jest takie rozsądne minimum. Zawsze była tam adnotacja, że można to zostawić do następnej wymiany. W praktyce najlepiej to zalać wiosną/latem i przejechać ok 3kkm.Czyli wlac to do świeżo wymienionego oleju i przejechac 3 tyś km i znowu zmienić olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2021 2 minuty temu, Rado_ napisał: W dniu 9.04.2021 o 09:47, Ozarek napisał: czas podany na AR2300 i teraz oilem to jest takie rozsądne minimum. Zawsze była tam adnotacja, że można to zostawić do następnej wymiany. W praktyce najlepiej to zalać wiosną/latem i przejechać ok 3kkm. Czyli wlac to do świeżo wymienionego oleju i przejechac 3 tyś km i znowu zmienić olej? Nie. Wlać na około 3kkm przed wymianą na nowy. Teraz jednak przetestuje płukankę z tych szybkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2021 Nie. Wlać na około 3kkm przed wymianą na nowy. Teraz jednak przetestuje płukankę z tych szybkich.A ok kupiłem oilem to se wleje i trochę pojeżdżę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2021 2 godziny temu, Rado_ napisał: A ok kupiłem oilem to se wleje i trochę pojeżdżę Tylko uwaga, bo na Oilem Release Tech Power Flush nie można jeździć, tą płukankę stosujemy 15 minut, w porywach przy mocno zasyfionych silnikach pół godziny na wolnych obrotach. Do jeżdżenia jest Oilem Release Tech Power Cleaner. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2021 (edytowane) Sam wlyszkow pisał, że z Oilem Flush można spokojnie pokręcić się wokół komina nawet do godziny U mnie taki zestaw czeka na zalanie, butelki litrowe, bo nie lubię jak zostaje trochę w baniaku 5l, a wchodzi mi 4,4L. Edytowane 10 Kwietnia 2021 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2021 Tylko uwaga, bo na Oilem Release Tech Power Flush nie można jeździć, tą płukankę stosujemy 15 minut, w porywach przy mocno zasyfionych silnikach pół godziny na wolnych obrotach. Do jeżdżenia jest Oilem Release Tech Power Cleaner.Dzięki za info,bo bym został wprowadzony w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2021 2 minuty temu, Rado_ napisał: Dzięki za info,bo bym został wprowadzony w błąd No jak masz Flush, to albo tak jak na etykiecie, albo kapkę dłużej, ale do normalnej jazdy to to się nie nadaje, bo szkód narobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2021 No jak masz Flush, to albo tak jak na etykiecie, albo kapkę dłużej, ale do normalnej jazdy to to się nie nadaje, bo szkód narobisz.Ok dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2021 W dniu 10.04.2021 o 18:04, analyzer64 napisał: Sam wlyszkow Zawsze mnie interesowało kim jest ten tajemniczy Włyszkow obecny na wielu forach motoryzacyjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2021 W dniu 10.04.2021 o 18:04, analyzer64 napisał: U mnie taki zestaw czeka na zalanie, butelki litrowe, bo nie lubię jak zostaje trochę w baniaku 5l, a wchodzi mi 4,4L. Do mojego silnika wchodzi tyle samo. Orlen wiedząc o tym wypuścił Orlen Platinum Classic 5W40 w bańce 4,5L Tymczasem wybrałem olej Total Quartz Energy 9000 5W40. Ponoć to dobra oliwa do 15 letniego diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2021 20 minut temu, bochumil napisał: Zawsze mnie interesowało kim jest ten tajemniczy Włyszkow obecny na wielu forach motoryzacyjnych To człowiek z Archoila 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2021 51 minut temu, bochumil napisał: Zawsze mnie interesowało kim jest ten tajemniczy Włyszkow obecny na wielu forach motoryzacyjnych Oprócz tego, że jest handlowcem i dystrybutorem Archoil i Oilem na Polskę, to posiada bardzo szeroką wiedzę na temat fizykochemii środków smarnych oraz świetnie zna rynek olejowy nie tylko w Polsce. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel666 Napisano 11 Maja 2021 Udostępnij Napisano 11 Maja 2021 Przejrzałem, powiem od razu, odpowiedzi. Chciałem się podpytać o TEC 2000, czy ktoś może stosował, zna i coś może mi o niej powiedzieć? Mechanik mi polecił i nie wiem czy zastosować u siebie, czy olać. Po tym filmiku się zastanawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Maja 2021 Udostępnij Napisano 11 Maja 2021 Dobra bo i ja się przymierzam. Mam zakupiona liquy moly 2662.Wlac to na 15 minut czy na 2-3kkm przed zmiana Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 11 Maja 2021 Udostępnij Napisano 11 Maja 2021 Niedawno zmieniłem olej, wlalem płukanke , a za kilka dni check ,sypnęło błędami i wuj wie o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Maja 2021 Udostępnij Napisano 11 Maja 2021 Niedawno zmieniłem olej, wlalem płukanke , a za kilka dni check ,sypnęło błędami i wuj wie o co chodzi.Tylko co za błędy wysypało. Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Maja 2021 Udostępnij Napisano 11 Maja 2021 7 minut temu, WaWeR napisał: Dobra bo i ja się przymierzam. Mam zakupiona liquy moly 2662. Wlac to na 15 minut czy na 2-3kkm przed zmiana Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka Zgodnie z instrukcją. Ja wlałem na 30 minut na jałowym, bez obciążenia silnika, syf po poprzednim właścicielu zszedł, świeży olej i śmiga. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 11 Maja 2021 Udostępnij Napisano 11 Maja 2021 Tylko co za błędy wysypało. Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu TapatalkaWłaściwie chyba nie związane ze sobą, ale niesmak pozostał. P061FRaw code: 061FECU: Jednostka sterująca silnikaStatus: PotwierdzonaOBDII: Engine control module (ECM), throttle actuator controller - performance problem============2==============P1385Raw code: 1385ECU: Jednostka sterująca silnikaStatus: OczekującaOBDII: Variable Cam Timing Solenoid B MalfunctionPeugeot: Variable Cam timing solenoid B Malfunction============3==============P2339Raw code: 2339ECU: Jednostka sterująca silnikaStatus: OczekującaOBDII: Cylinder 4 - above knock threshold============4==============P0948Raw code: 0948ECU: Jednostka sterująca silnika#3Status: Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięciOBDII: Hydraulic pump relay - circuit high============5==============P0565Raw code: 0565ECU: Jednostka sterująca silnika#3Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Test nie został zakończonyOBDII: Cruise control master switch, ON signal - malfunction Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.