Jump to content
Sign in to follow this  
Florydziak_Florydziak_Flor

Szybciej niż na stacji benzynowej

Recommended Posts

 

Tzn. stacja musi mieć niesamowicie wolne pompy paliwa, ale nadal ładowanie z prędkością 1000 mil na godzinę to niezły rezultat. Model 3 się ładuje od 8% do 90% w 40 minut. Czyli 266 mil zasięgu w 40 minut ładowania.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Florydziak napisał:

Czyli 266 mil zasięgu w 40 minut ładowania.

Za mało, za wolno. Ma być 1000 km w 1 minutę, bo takie przerwy robię jak jadę w trasę :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
  Tzn. stacja musi mieć niesamowicie wolne pompy paliwa, ale nadal ładowanie z prędkością 1000 mil na godzinę to niezły rezultat. Model 3 się ładuje od 8% do 90% w 40 minut. Czyli 266 mil zasięgu w 40 minut ładowania.

 

 

 

266 ale Eco jazdy, pełnego buta?Bo zaraz się okaże, że prądu wystarczy na 200 mil z klima i pełnym bagaznikiem

I po dwóch godzinach jazdy ponownie godzina przerwy

 

Musi być 1000 w 1 minute

 

 

Znajomy ma tesle, taka biała, jest Eco... Ale jak jedzie dakej w interesach to bierze dizla od syna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 7.03.2019 o 17:40, Florydziak napisał:

 

Tzn. stacja musi mieć niesamowicie wolne pompy paliwa, ale nadal ładowanie z prędkością 1000 mil na godzinę to niezły rezultat. Model 3 się ładuje od 8% do 90% w 40 minut. Czyli 266 mil zasięgu w 40 minut ładowania.

 

 

 

Yyyyy, to chyba nie jest 1000 mil na godzinę tylko 75 mil w 5 minut. Bo wg tej matematyki to ja tankuję 1900 mil w 5 minut i 23000 mil na godzinę.

I rzeczywiście, tytuł uzasadniony. 25x wolniej niż tankowanie paliwa to już jest niemal szybciej niż tankowanie paliwa, prawda?

:lol:

 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy krok zrobiony.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 28.03.2019 o 13:20, Ryb napisał:

to chyba nie jest 1000 mil na godzinę tylko 75 mil w 5 minut. Bo wg tej matematyki to ja tankuję 1900 mil w 5 minut i 23000 mil na godzinę.

I po co Ci to ? Przecież i tak robisz na stacji półgodzinną przerwę - siku, hotdog, kawa ... 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, noras napisał:

I po co Ci to ? Przecież i tak robisz na stacji półgodzinną przerwę - siku, hotdog, kawa ... 

 

Chciałbym ci przypomnieć że używanie zdartej płyty na kącikach technicznych szkodzi. Idź sobie na HP z tym.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, ⠀ napisał:

używanie zdartej płyty na kącikach technicznych szkodzi.

Tłumaczę @Ryb 'owi że pokazane wyżej rozwiązanie jest technologicznie lepsze niż paliwo z kości dinozaurów.

Po prostu trzeba być jak userzy Apple - jeśli Apple uznało, że coś jest zbędne, to to jest zbędne. Jeśli producenci aut elektrycznych uznają, że 30-60 min przerwy po przejechaniu 200 km jest konieczne, to tak jest i trzeba się dostosować.

Ja się np. dostosowałem - jak widzę, że mój archaiczny pojazd pokazuje ok. 100 km zasięgu, to nie panikuję i nie szukam stacji, tylko spokojnie jadę dalej, myśląc sobie, że w elektryku to byłby prawie pełny zasięg, więc luz ...

Edited by noras
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 7.03.2019 o 19:53, hefi napisał:

 

Znajomy ma tesle, taka biała, jest Eco... Ale jak jedzie dakej w interesach to bierze dizla od syna

 

Spytaj się go jak bardzo lubi te dalsze wyprawy w interesach. Jestem pewien, że przy normalnej sieci superchargerów, jeździły Teslą. 

 

Jak ktoś doświadczył plugina i przejechał kilka tysięcy km na prądzie, to jest mu się bardzo trudno przestawić się na pojazd tradycyjny.

I wcale nie chodzi o bycie "eco". 😅

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, ⠀ napisał:

 

Chciałbym ci przypomnieć że używanie zdartej płyty na kącikach technicznych szkodzi. Idź sobie na HP z tym.

 

Znacznie bardziej zdarte są argumenty przeciwników EV i jakoś na HP nie uciekają. 

Jak ktoś na kąciku np. VW narzeka, jakie VW są kiepskie i jak inne marki są lepsze, to jest uznawany za zwyklego trola i zapraszany na kącik bardziej pasujący do preferencji danego osobnika.

Wygląda na to, że musi powstać kącik anty-EV, bo te grupy siebie nie przekonają. 😁

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Cezh napisał:

Znacznie bardziej zdarte są argumenty przeciwników EV i jakoś na HP nie uciekają. 

 

Nie chodzi o krytykę, każdy ma do niej prawo. @noras ma tendencję do używania bardzo wąskiego portfolio argumentów, w zasadzie powtarzania się kilka razy dziennie, a to na temat średnich zarobków na AK (za co zresztą wyleciał z MK już kilka razy), a to jak tutaj, gdzie każdy prawdziwy kącikowicz tankując robi sobie półgodzinną przerwę na co tam sobie na tę chwilę wymyśli.

To jest śmieszne, zabawne i "wszyscy śmiali się i dokazywali" za pierwszym, drugim i może nawet trzecim razem. Staje się męczące za pięćdziesiątym czy pięćsetnym. O czym właśnie przestrzegam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, ⠀ napisał:

w zasadzie powtarzania się kilka razy dziennie, a to na temat średnich zarobków na AK (za co zresztą wyleciał z MK już kilka razy)

 

Wskaż proszę takie działania na MK, albo przestań kłamać i mnie oczerniać. 

5 minut temu, ⠀ napisał:

O czym właśnie przestrzegam.

 

Swoje wyobrażenia i wycieczki osobiste zostaw dla siebie. Najlepiej wklej głupiego gifa i po sprawie - jak sam radziłeś innym, to twój poziom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, noras napisał:

Wskaż proszę takie działania na MK, albo przestań kłamać i mnie oczerniać. 

 

Proszę bardzo:

1.

2.

3.

 

4.

 

 

I tym samym skończyłem z Tobą dyskutować.

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Cezh napisał:

Jestem pewien, że przy normalnej sieci superchargerów, jeździły Teslą. 

Nie sądzę. Nawet na superchargerze naładowanie Tesli to parędziesiąt minut, gdzie zatankowanie paliwa płynnego to kilka minut.

Wycieczka Kraków - Warszawa - Kraków staje się dłuższa o co najmniej godzinę i konieczność znalezienia superchargera, gdzie stacji benzynowej nie trzeba szukać. 

Zresztą sam piszesz:

39 minut temu, Cezh napisał:

Jak ktoś doświadczył plugina

Czyli o rozwiązaniu zdecydowanie na dziś lepszym - wokół komina na prądzie, gdzieś dalej - na kościach dinozaurów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, ⠀ napisał:

I tym samym skończyłem z Tobą dyskutować.

 

 

A gdzie wąskie portfolio argumentów, kilka razy dziennie i "wyleciał z MK" ??

Dobrze, że skończyłeś dyskutować, nie mamy o czym. Bądź proszę konsekwentny i nie odpowiadaj, nie komentuj moich postów, szczególnie że robisz to w żałosny sposób.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, noras napisał:

Nie sądzę. Nawet na superchargerze naładowanie Tesli to parędziesiąt minut, gdzie zatankowanie paliwa płynnego to kilka minut.

Wycieczka Kraków - Warszawa - Kraków staje się dłuższa o co najmniej godzinę i konieczność znalezienia superchargera, gdzie stacji benzynowej nie trzeba szukać. 

Zresztą sam piszesz:

Czyli o rozwiązaniu zdecydowanie na dziś lepszym - wokół komina na prądzie, gdzieś dalej - na kościach dinozaurów.

1. Spytaj, nie sądź.

2. Superchargerow się nie szuka.

3. Wycieczka Warszawa-Krakow nie staje się co najmniej godzinę dłuższa. 

4. Plug-in czyli wszystko, co ma gniazdko i jest ładowane (plug-in hybrydy i elektryki).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Cezh napisał:

2. Superchargerow się nie szuka.

Patrząc na mapę - w PL 4 szt, CZ 3 szt, tereny dawnego NRD również nie powalają ilością.

Wyniki finansowe Tesli raczej też nie wskazują na potencjał do inwestycji w superchargery na szeroką skalę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, mrBEAN napisał:

Pierwszy krok zrobiony.

 

 

 

Jest jakieś zabezpieczenia, że nie ładuje do 100% czy to po prostu margines bezpieczeństwa lub juz pojemność akumulatora poszła się... :P ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, noras napisał:

Patrząc na mapę - w PL 4 szt, CZ 3 szt, tereny dawnego NRD również nie powalają ilością.

Wyniki finansowe Tesli raczej też nie wskazują na potencjał do inwestycji w superchargery na szeroką skalę.

 

Jak to mówią indianie kanadyjscy - zobaczymy.

Kilka dni temu Tesla ogłosiła plany kilku nowych ładowarek w Polsce i nawet centrum serwisowe w Warszawie.

Ale mnie to grzeje, Tesla jest dla mnie za droga i trochę tandetna, więc nawet niezła infra Tesli w Szwecji nie ma znaczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ⠀ napisał:

 

I tym samym skończyłem z Tobą dyskutować.

 

Ze też się Tobie chciało 🙄 💨

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, kanu napisał:

 

Jest jakieś zabezpieczenia, że nie ładuje do 100% czy to po prostu margines bezpieczeństwa lub juz pojemność akumulatora poszła się... :P ?

Bateria eksplodowała z podniecenia ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites



 
Spytaj się go jak bardzo lubi te dalsze wyprawy w interesach. Jestem pewien, że przy normalnej sieci superchargerów, jeździły Teslą. 
 
Jak ktoś doświadczył plugina i przejechał kilka tysięcy km na prądzie, to jest mu się bardzo trudno przestawić się na pojazd tradycyjny.
I wcale nie chodzi o bycie "eco". 
 


Juz nie ma, kupił wielkiego Range Rovera.
Nie ogranicza go już przekłamany zasięg aut na paluszki.
Choć musze przyznać, że w tym też ma wtyczkę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.