Skocz do zawartości

Szybciej niż na stacji benzynowej


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

 

Tzn. stacja musi mieć niesamowicie wolne pompy paliwa, ale nadal ładowanie z prędkością 1000 mil na godzinę to niezły rezultat. Model 3 się ładuje od 8% do 90% w 40 minut. Czyli 266 mil zasięgu w 40 minut ładowania.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Tzn. stacja musi mieć niesamowicie wolne pompy paliwa, ale nadal ładowanie z prędkością 1000 mil na godzinę to niezły rezultat. Model 3 się ładuje od 8% do 90% w 40 minut. Czyli 266 mil zasięgu w 40 minut ładowania.

 

 

 

266 ale Eco jazdy, pełnego buta?Bo zaraz się okaże, że prądu wystarczy na 200 mil z klima i pełnym bagaznikiem

I po dwóch godzinach jazdy ponownie godzina przerwy

 

Musi być 1000 w 1 minute

 

 

Znajomy ma tesle, taka biała, jest Eco... Ale jak jedzie dakej w interesach to bierze dizla od syna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia 7.03.2019 o 17:40, Florydziak napisał:

 

Tzn. stacja musi mieć niesamowicie wolne pompy paliwa, ale nadal ładowanie z prędkością 1000 mil na godzinę to niezły rezultat. Model 3 się ładuje od 8% do 90% w 40 minut. Czyli 266 mil zasięgu w 40 minut ładowania.

 

 

 

Yyyyy, to chyba nie jest 1000 mil na godzinę tylko 75 mil w 5 minut. Bo wg tej matematyki to ja tankuję 1900 mil w 5 minut i 23000 mil na godzinę.

I rzeczywiście, tytuł uzasadniony. 25x wolniej niż tankowanie paliwa to już jest niemal szybciej niż tankowanie paliwa, prawda?

:lol:

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
Dnia 28.03.2019 o 13:20, Ryb napisał:

to chyba nie jest 1000 mil na godzinę tylko 75 mil w 5 minut. Bo wg tej matematyki to ja tankuję 1900 mil w 5 minut i 23000 mil na godzinę.

I po co Ci to ? Przecież i tak robisz na stacji półgodzinną przerwę - siku, hotdog, kawa ... 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, noras napisał:

I po co Ci to ? Przecież i tak robisz na stacji półgodzinną przerwę - siku, hotdog, kawa ... 

 

Chciałbym ci przypomnieć że używanie zdartej płyty na kącikach technicznych szkodzi. Idź sobie na HP z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, ⠀ napisał:

używanie zdartej płyty na kącikach technicznych szkodzi.

Tłumaczę @Ryb 'owi że pokazane wyżej rozwiązanie jest technologicznie lepsze niż paliwo z kości dinozaurów.

Po prostu trzeba być jak userzy Apple - jeśli Apple uznało, że coś jest zbędne, to to jest zbędne. Jeśli producenci aut elektrycznych uznają, że 30-60 min przerwy po przejechaniu 200 km jest konieczne, to tak jest i trzeba się dostosować.

Ja się np. dostosowałem - jak widzę, że mój archaiczny pojazd pokazuje ok. 100 km zasięgu, to nie panikuję i nie szukam stacji, tylko spokojnie jadę dalej, myśląc sobie, że w elektryku to byłby prawie pełny zasięg, więc luz ...

Edytowane przez noras
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.03.2019 o 19:53, hefi napisał:

 

Znajomy ma tesle, taka biała, jest Eco... Ale jak jedzie dakej w interesach to bierze dizla od syna

 

Spytaj się go jak bardzo lubi te dalsze wyprawy w interesach. Jestem pewien, że przy normalnej sieci superchargerów, jeździły Teslą. 

 

Jak ktoś doświadczył plugina i przejechał kilka tysięcy km na prądzie, to jest mu się bardzo trudno przestawić się na pojazd tradycyjny.

I wcale nie chodzi o bycie "eco". 😅

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, ⠀ napisał:

 

Chciałbym ci przypomnieć że używanie zdartej płyty na kącikach technicznych szkodzi. Idź sobie na HP z tym.

 

Znacznie bardziej zdarte są argumenty przeciwników EV i jakoś na HP nie uciekają. 

Jak ktoś na kąciku np. VW narzeka, jakie VW są kiepskie i jak inne marki są lepsze, to jest uznawany za zwyklego trola i zapraszany na kącik bardziej pasujący do preferencji danego osobnika.

Wygląda na to, że musi powstać kącik anty-EV, bo te grupy siebie nie przekonają. 😁

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Cezh napisał:

Znacznie bardziej zdarte są argumenty przeciwników EV i jakoś na HP nie uciekają. 

 

Nie chodzi o krytykę, każdy ma do niej prawo. @noras ma tendencję do używania bardzo wąskiego portfolio argumentów, w zasadzie powtarzania się kilka razy dziennie, a to na temat średnich zarobków na AK (za co zresztą wyleciał z MK już kilka razy), a to jak tutaj, gdzie każdy prawdziwy kącikowicz tankując robi sobie półgodzinną przerwę na co tam sobie na tę chwilę wymyśli.

To jest śmieszne, zabawne i "wszyscy śmiali się i dokazywali" za pierwszym, drugim i może nawet trzecim razem. Staje się męczące za pięćdziesiątym czy pięćsetnym. O czym właśnie przestrzegam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ⠀ napisał:

w zasadzie powtarzania się kilka razy dziennie, a to na temat średnich zarobków na AK (za co zresztą wyleciał z MK już kilka razy)

 

Wskaż proszę takie działania na MK, albo przestań kłamać i mnie oczerniać. 

5 minut temu, ⠀ napisał:

O czym właśnie przestrzegam.

 

Swoje wyobrażenia i wycieczki osobiste zostaw dla siebie. Najlepiej wklej głupiego gifa i po sprawie - jak sam radziłeś innym, to twój poziom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, noras napisał:

Wskaż proszę takie działania na MK, albo przestań kłamać i mnie oczerniać. 

 

Proszę bardzo:

1.

2.

3.

 

4.

 

 

I tym samym skończyłem z Tobą dyskutować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Cezh napisał:

Jestem pewien, że przy normalnej sieci superchargerów, jeździły Teslą. 

Nie sądzę. Nawet na superchargerze naładowanie Tesli to parędziesiąt minut, gdzie zatankowanie paliwa płynnego to kilka minut.

Wycieczka Kraków - Warszawa - Kraków staje się dłuższa o co najmniej godzinę i konieczność znalezienia superchargera, gdzie stacji benzynowej nie trzeba szukać. 

Zresztą sam piszesz:

39 minut temu, Cezh napisał:

Jak ktoś doświadczył plugina

Czyli o rozwiązaniu zdecydowanie na dziś lepszym - wokół komina na prądzie, gdzieś dalej - na kościach dinozaurów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ⠀ napisał:

I tym samym skończyłem z Tobą dyskutować.

 

 

A gdzie wąskie portfolio argumentów, kilka razy dziennie i "wyleciał z MK" ??

Dobrze, że skończyłeś dyskutować, nie mamy o czym. Bądź proszę konsekwentny i nie odpowiadaj, nie komentuj moich postów, szczególnie że robisz to w żałosny sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, noras napisał:

Nie sądzę. Nawet na superchargerze naładowanie Tesli to parędziesiąt minut, gdzie zatankowanie paliwa płynnego to kilka minut.

Wycieczka Kraków - Warszawa - Kraków staje się dłuższa o co najmniej godzinę i konieczność znalezienia superchargera, gdzie stacji benzynowej nie trzeba szukać. 

Zresztą sam piszesz:

Czyli o rozwiązaniu zdecydowanie na dziś lepszym - wokół komina na prądzie, gdzieś dalej - na kościach dinozaurów.

1. Spytaj, nie sądź.

2. Superchargerow się nie szuka.

3. Wycieczka Warszawa-Krakow nie staje się co najmniej godzinę dłuższa. 

4. Plug-in czyli wszystko, co ma gniazdko i jest ładowane (plug-in hybrydy i elektryki).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Cezh napisał:

2. Superchargerow się nie szuka.

Patrząc na mapę - w PL 4 szt, CZ 3 szt, tereny dawnego NRD również nie powalają ilością.

Wyniki finansowe Tesli raczej też nie wskazują na potencjał do inwestycji w superchargery na szeroką skalę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, mrBEAN napisał:

Pierwszy krok zrobiony.

 

 

 

Jest jakieś zabezpieczenia, że nie ładuje do 100% czy to po prostu margines bezpieczeństwa lub juz pojemność akumulatora poszła się... :P ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, noras napisał:

Patrząc na mapę - w PL 4 szt, CZ 3 szt, tereny dawnego NRD również nie powalają ilością.

Wyniki finansowe Tesli raczej też nie wskazują na potencjał do inwestycji w superchargery na szeroką skalę.

 

Jak to mówią indianie kanadyjscy - zobaczymy.

Kilka dni temu Tesla ogłosiła plany kilku nowych ładowarek w Polsce i nawet centrum serwisowe w Warszawie.

Ale mnie to grzeje, Tesla jest dla mnie za droga i trochę tandetna, więc nawet niezła infra Tesli w Szwecji nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, kanu napisał:

 

Jest jakieś zabezpieczenia, że nie ładuje do 100% czy to po prostu margines bezpieczeństwa lub juz pojemność akumulatora poszła się... :P ?

Bateria eksplodowała z podniecenia ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



 
Spytaj się go jak bardzo lubi te dalsze wyprawy w interesach. Jestem pewien, że przy normalnej sieci superchargerów, jeździły Teslą. 
 
Jak ktoś doświadczył plugina i przejechał kilka tysięcy km na prądzie, to jest mu się bardzo trudno przestawić się na pojazd tradycyjny.
I wcale nie chodzi o bycie "eco". 
 


Juz nie ma, kupił wielkiego Range Rovera.
Nie ogranicza go już przekłamany zasięg aut na paluszki.
Choć musze przyznać, że w tym też ma wtyczkę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.