Skocz do zawartości

Reduktor do wymiany/regeneracji


Majkiel

Rekomendowane odpowiedzi

Po 150kkm na LPG reduktor (BRC) wymaga regeneracji bądź wymiany.

Gaziarz powiedział, że regeneracja to koszt 300-350 zł, ale może nie być możliwa ze względu na stan reduktora i wówczas koszt wymiany do 700 zł. Przy okazji zapytałem o koszt wymiany butli, bo niebawem kończy się homologacja - 500-550 zł. Ceny normalne, czy poszukać innego speca? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.03.2019 o 17:02, Waldek40 napisał:

sprawdź ile kosztuje taki reduktor i wymień sam

przed zakupem niech sprawdzi czy ma takie same wejścia pod czujnik od temp bo były rożne - stary i nowy typ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, binges napisał:

przed zakupem niech sprawdzi czy ma takie same wejścia pod czujnik od temp bo były rożne - stary i nowy typ...

ja jestem właśnie po samodzielnej wymianie reduktora i wtryskiwaczy, zmieniłem reduktor  ac ro1 na kme tur i z listwy w01 na w01bfc, oraz musiałem wymienić czujnik temperatury bo nie pasował z jednego do drugiego parownika, kosztowało mnie to 370zł

 
Edytowane przez Waldek40
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.03.2019 o 17:06, WaWeR napisał:

A co to za reduktor?
Genius 1200/1500?
Toto nowe kosztuje 350

Dokładnie - Genius 1200 :)

 

reduktor.jpg.7add9dfacd078e0ba9fd989d8ce4b1ce.jpg

 

Dnia 9.03.2019 o 18:27, binges napisał:

przed zakupem niech sprawdzi czy ma takie same wejścia pod czujnik od temp bo były rożne - stary i nowy typ...

A po czym to poznać?

 

Czy po wymianie, trzeba coś regulować, czy powinno to działać na zasadzie plug'n'play ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po czym to poznać?

 

Czy po wymianie, trzeba coś regulować, czy powinno to działać na zasadzie plug'n'play ?

Obawiam sie ze przynajmniej trzeba ustawic cisnienie na reduktorze. Na takie jak bylo we starym ustawione.

Czyli lepiej podjechac przynajmniej na regulacje, chyba ze sam ogarniesz.

 

https://allegro.pl/oferta/brc-genius-mb-1200-sq-reduktor-z-czujnikiem-temp-7856120795?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare

 

W komplecie z czujnikiem. Niezłe sobie gazman woła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

Odgrzewam koleta ;)

 

Reduktor w końcu wymieniony, pojeździłem jakieś dwa tygodnie i zaczęły się problemy z zapalaniem po postoju. Nie jakieś wielkie, ale zapala dopiero za drugim-trzecim razem. Co więcej, po uruchomieniu kopci na biało. Jak kiedyś miałem dwusuwa, to rano nie robił takiej zadymy. Chwilę po ruszeniu, albo jak postoi minutę i się nagrzeje to dymienie mija. Jeździ normalnie, nie szarpie, nie kopci, nie pali więcej niż zwykle, nie zaobserwowałem też jakiegoś dużego ubytku płynu chłodzącego. Czy to może mieć jakiś związek z nowym reduktorem czy zbieg okoliczności i problemu szukać gdzie indziej?

 

Dzisiaj to wyglądało tak:

... niestety wiatr był od d...y strony ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Waldek40 napisał:

 za dużo tego dymy, powąchać czym śmierdzi ten dym benzyna czy płynem czy olejem, ta końcówka tłumika coś strasznie drży, nie słychać żadnych cichych detonacji z tłumika?

 

Zapach to na mój gust płyn. Tylko dlaczego po czasie ustępuje? Drży na zimnym, później się uspokaja. Z resztą nie tylko wydech, ale i silnik. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Waldek40 napisał:

uszczelka pod głowicą? pali benzynę z płynem i drży silnik, silnik się nagrzewa i może pękniecie się zasklepia ? zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia

 

Niedawno była wymieniana uszczelka pod głowicą  w Uniaczu, Punciak pozazdrościł i stwierdził ze też chce nową ;)

A tak na poważnie, silnik kiedyś zaliczył zrzut płynu chłodniczego i lekko się przegrzał, więc uszczelka dostała w kość, a 190 kkm na karku też swoje robi. 

Trzeba sprawdzić i jeśli to upg, to zrobić, zanim będzie wyglądać tak:

 

upg.jpg.08b049f0208be5ed29788f92d02919ba.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.