Skocz do zawartości

Mówiłem już, że Skoda to dziadostwo ???


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, noras napisał:

Czyli ma brzydsze od większości japończyków, koreańczyków, chińczyków ? Nie sądzę.

Bardzo specyficznie określiłeś "większość konkurencji". Co mnie właściwie nie dziwi, bo przecież miało Ci wyjść to co chciałeś.

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, noras napisał:

Ile km zrobiłeś na torze w tym miesiącu ?

A ile w zeszłym roku i jaki to jest % przebiegu rocznego Twojego auta ?

 

O, dobry argument. To teraz zastanówmy się ile te 5.5s podczas przyspieszania do setki będzie procentowym udziałem w rocznym przebiegu auta. Ba, nawet w jednej trasie. Bo wychodzi na to, że w Skodzie masz 5.5s radości a potem patrzysz na brzydkie wnętrze przez kilka godzin.

:hehe:

 

 

PS. Niechcący uczyniłeś niedźwiedzią przysługę kol. Polarnemu bo on nadął się że te osiągi są ważne a Ty tu udowodniłeś że to bez sensu. Wytrąciłeś mu ostatni argument.

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, noras napisał:

Ile km zrobiłeś na torze w tym miesiącu ?

A ile w zeszłym roku i jaki to jest % przebiegu rocznego Twojego auta ?

No i myślę, że jest taka paskudna i badziewna skoda, która większość ładnych aut na torze wciąga nosem:

https://i.ytimg.com/vi/12MppzZXbTo/maxresdefault.jpg 

No dobra - jako, że jestem człowiekiem inteligentnym potraktuje twoje pytania poważnie - bo, że trolujesz to wiadomo, ale do rzeczy.

Nie zrobiłem km w tym miesiącu, ani zeszłym, ani w zeszłym roku - ale dalej będę miał zdanie, że to świetna zabawa - no ale powiedzmy sobie Grand C-MAX średnio się do tego nadaje - moje pytanie - co chciałeś udowodnić? Przebieg = 0.

A teraz - co ta Skoda poza nazwą z istniejącego modelu i częścią blach ma wspólnego z seryjnym samochodem? No to proszę, badziewny Opel, który wciągnie dużą część współczesnych samochodów i da fun z jazdy:
image.png.805d3c040bccd28e843cadab94ec554a.png

I co razem w ten sposób dowiedliśmy? Że jak przebudujesz istniejący model na coś zupełnie innego to jest szybsze? I powiem więcej, prędzej kupisz tego badziewnego Opla niż Skodę z twojego linka.

Zachowałeś się właśnie w taki sposób, że nie dziw się, że potem nikt nie bierze Cię na poważnie - bo co ma Fabia WRC wspólnego z Superb seryjnym to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Łukasz___F napisał:

To musiała być mooooocno naciągana ocena biorąc pod uwagę fakt czym jeździsz ;]

 

Nie wybrałem auta z uwagi na urodę lecz z uwagi na wartość użytkową. Ładna to jest IMO Alfa Giulia. Tyle że nie zawiezie mi sanek na plażę bo po pierwsze nie dojedzie do plaży a po drugie będzie wtedy stała w serwisie.

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, AstraC napisał:

Zachowałeś się właśnie w taki sposób, że nie dziw się, że potem nikt nie bierze Cię na poważnie - bo co ma Fabia WRC wspólnego z Superb seryjnym to nie wiem.

 

Skoro Fabia WRC ma być wyznacznikiem tego, jak dobre są Skody to ja tylko z zażenowaniem uniosę brwi.  :lol:

 

466cc3204a1a215a3d678e53f8c435bf.jpg

 

cristina-gutierrez-mitsubishi-eclipse-cr

 

 

Tak samo nic to nie wnosi ale przynajmniej fajne obrazki.

:lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Ryb napisał:

 

Skoro Fabia WRC ma być wyznacznikiem tego, jak dobre są Skody to ja tylko z zażenowaniem uniosę brwi.  :lol:

 

Tak samo nic to nie wnosi ale przynajmniej fajne obrazki.

:lol:

 

Jakbym miał wywalać taką kasę to faktycznie Lotus Omega byłby ciekawszy. ;] I pewnie zmieścił się w budżecie - tylko weź to serwisuj - wszystko trzeba dorabiać. :pad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Ryb napisał:

 

Nie wybrałem auta z uwagi na urodę lecz z uwagi na wartość użytkową. Ładna to jest IMO Alfa Giulia. Tyle że nie zawiezie mi sanek na plażę bo po pierwsze nie dojedzie do plaży a po drugie będzie wtedy stała w serwisie.

:hehe:

Tak czy inaczej gusta są jak dupa... i dyskusja czy coś jest ładne czy nie jest śmieszna. ;]  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Łukasz___F napisał:

Tak czy inaczej gusta są jak dupa... i dyskusja czy coś jest ładne czy nie jest śmieszna. ;]  

 

Dlaczego? Przecież nie rozmawiamy to o sztuce a o wzornictwie przemysłowym. A w tej dziedzinie panują pewne określone zasady, które dość łatwo ocenić i porównać. Wszyscy wiemy, że Fiat Multipla czy Ssangyong Rodius są brzydkie, mimo że na pewno znajdą się ludzie, którym te auta się podobają.

Wnętrze Skody natomiast, mimo że nie mieści się wprost w kategorii "brzydkie" to jednak jest nudne i bez polotu. Przez ten zachowawczy design można je uznać za brzydsze od większości pozostałych, bo w obecnych czasach producenci jednak zwracają coraz większą uwagę również na estetykę (świetny przykład to np. Kia, która zrewolucjonizowała swoją stylistykę w ostatnich latach). Skoda świadomie idzie pod prąd, starając się dotrzeć do jak największej liczby klientów (na zasadzie że nie musi się podobać, byle jak najmniej przeszkadzało) i to jest działanie całkiem usprawiedliwione na tej półce cenowej.

Jednak objawem niezdrowej fascynacji jest wmawianie wszystkim wokół że to co widać na obrazku jest obiektywnie ładne. Tak samo jak obiektywnie ładna nie jest Multipla. I owszem, może się komuś podobać ale to nie znaczy, że pozostali powinni to zdanie uznać za dogmat. Niestety (albo stety) poczuciem estetyki rządzą zasady demokratyczne.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, AstraC napisał:

Jakbym miał wywalać taką kasę to faktycznie Lotus Omega byłby ciekawszy. ;] I pewnie zmieścił się w budżecie - tylko weź to serwisuj - wszystko trzeba dorabiać. :pad:

 

Ja bym wziął Giulię (bo nie tylko jeździ ale też wygląda) albo Stingera (bo nie tylko jeździ i wygląda ale jeszcze ma prawidłową liczbę cylindrów).

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, tomy napisał:

Jak się okazuje macie wiele wspólnego z @Polarny

:phi:

 

Różnimy się tym, że ja o Outlanderach mówię "parówa" lub "zmarszczona parówa" (w zależności od modelu) a kol. Polarny przez 3 strony wątku nie przyjął do wiadomości że Skody nie są supermodelkami samochodowego świata.

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, tomy napisał:

Jak się okazuje macie wiele wspólnego z @Polarny

:phi:

Ja też. Nie mniej jednak nie wyzywamy wszystkich na około że ktoś mający inne kryterium zakupu samochodu zwyczajnie nie dorósł. Pomijawszy to że ten wątek był zupełnie o czymś innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Ryb napisał:

 

Dlaczego? Przecież nie rozmawiamy to o sztuce a o wzornictwie przemysłowym. A w tej dziedzinie panują pewne określone zasady, które dość łatwo ocenić i porównać. Wszyscy wiemy, że Fiat Multipla czy Ssangyong Rodius są brzydkie, mimo że na pewno znajdą się ludzie, którym te auta się podobają.

Wnętrze Skody natomiast, mimo że nie mieści się wprost w kategorii "brzydkie" to jednak jest nudne i bez polotu. Przez ten zachowawczy design można je uznać za brzydsze od większości pozostałych, bo w obecnych czasach producenci jednak zwracają coraz większą uwagę również na estetykę (świetny przykład to np. Kia, która zrewolucjonizowała swoją stylistykę w ostatnich latach). Skoda świadomie idzie pod prąd, starając się dotrzeć do jak największej liczby klientów (na zasadzie że nie musi się podobać, byle jak najmniej przeszkadzało) i to jest działanie całkiem usprawiedliwione na tej półce cenowej.

Jednak objawem niezdrowej fascynacji jest wmawianie wszystkim wokół że to co widać na obrazku jest obiektywnie ładne. Tak samo jak obiektywnie ładna nie jest Multipla. I owszem, może się komuś podobać ale to nie znaczy, że pozostali powinni to zdanie uznać za dogmat. Niestety (albo stety) poczuciem estetyki rządzą zasady demokratyczne.

:ok:

Ja mam zdanie że w tym przypadku  nie da się jednoznacznie określić że coś jest ładne czy brzydkie, tak jak to że kolor czarny jest czarny i h...j . Można powiedzieć że coś mi się podoba lub nie ale nie że jest ladne/brzydkie bo uwierz że wspomniana multipla dla niektórych jest ładna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, noras napisał:

Ile km zrobiłeś na torze w tym miesiącu ?

A ile w zeszłym roku i jaki to jest % przebiegu rocznego Twojego auta ?

No i myślę, że jest taka paskudna i badziewna skoda, która większość ładnych aut na torze wciąga nosem:

 

2017-rally-hustopece-header-01-tidemand.

 

Poza tym, ze to nie auto na tor i nie jezdzi po torze to sie zgadza 😄 

 

I subiektywnie, to najładniejsze R5 w stawce. Zresztą obecne skody mi sie podobaja - w topowych wersjach Fabia MC, Octa RS czy Superb - lubie ostre linie. Czar pryska w srodku, bo absolutnie mi nie pasuja wnetrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Filipfm napisał:

 

Poza tym, ze to nie auto na tor i nie jezdzi po torze to sie zgadza 😄 

Well - widzę, że w dyskusji z @Polarny i @noras wystarczy zachować spokój i rzeczowe argumenty, a Ci się rozpłynął w powietrzu. ;]

EOT żeby bana nie wyłapać. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, AstraC napisał:

Fabia WRC

 

46 minut temu, Ryb napisał:

Skoro Fabia WRC

 

Fabia WRC to była ta ecd67623bfa3ce6b40d06cd45617601f-700.jpg

 

 

Ta z obrazka to Fabia R5

 

46 minut temu, Ryb napisał:

ma być wyznacznikiem tego, jak dobre są Skody to ja tylko z zażenowaniem uniosę brwi.  

 

i obiektywnie jest najlepszym R5 w stawce - z tytuami mistrzowskimi indywidualnie i jako team w WRC2 w 2016, 17 i 18r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Filipfm napisał:

 

 

Fabia WRC to była ta ecd67623bfa3ce6b40d06cd45617601f-700.jpg

 

 

Ta z obrazka to Fabia R5

 

 

i obiektywnie jest najlepszym R5 w stawce - z tytuami mistrzowskimi indywidualnie i jako team w WRC2 w 2016, 17 i 18r.

 

Fajnie, tylko że to z seryjnym autem nie ma nic wspólnego. Najmocniejszy silnik Fabii to 1.0.

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Ryb napisał:

 

Ale ja nie napisałem że Skody nie należy cenić w ogóle. Można ją cenić np. za silniki. Ale wnętrza ma przy tym brzydkie i to jest fakt.

Proste, kwadratowe. Wszystko też zależy od wersji wyposażenia. W Style i L&K już jest całkiem przyjemnie. To samo masz w SEACie - wszystko poniżej FR/Xcellence wygląda paskudnie. W Mitsu wnętrze jest o milion bardziej archaiczne niż w zwykłej Skodzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ryb napisał:

Gdybyś wyrósł to by Ci prawdopodobnie gumka tak spektakularnie tu nie pękła na hasło: "Skoda ma brzydsze wnętrza od większości konkurencji".

Nie widzę nic spektakularnego w stwierdzeniu twojej hipokryzji, że krytykujesz wnętrze auta, a sam jeździsz jeszcze gorszą pokraką.

Godzinę temu, Ryb napisał:

Mam lepszy pomysł: Napisz mi proszę czy zgadzasz się z twierdzeniem "Skoda ma brzydsze wnętrza od większości konkurencji" czy nie.

Już ci pisałem, że z tego wyrosłem. O tym podyskutuj sobie z panienkami. Tymczasem napisałeś:

udawać że brzydki i toporny design to ładny design mogą tylko skodowi dżihadyści. Co zresztą tu obserwujemy.

Więc zacytuj jakiegoś dżihadystę, który tak twierdzi. Bo przecież nie jesteś dziecinnym łgarzem, który próbuje się nieudolnie wykaraskać z głupoty, którą palnął?

 

Godzinę temu, AstraC napisał:

paramtr, który byłeś uprzejmie tak podkreślać, czyli magiczne 5.5s mówi o przyspieszeniu do 100

Tak, ponieważ tak się niefortunnie składa, że nie mam wiedzy na temat parametru, jak przyspiesza od 100,120 do 160.

Jednak - co pisałem już chyba cztery razy - to przyspieszenie do 100 służy oszacowaniu, że właśnie 100,120-160 będzie dużo lepsze niż gdyby przyspieszenie do 100 było 7.9.

Cały czas to piszę a ty cały czas apelujesz, żebym to pisał. Rewelacja.

Godzinę temu, AstraC napisał:

A tor jest super

Może i tak, ale to jest jazda okazjonalna - nie będę kupował auta ze specjalnym zawieszeniem, żeby przez 0.01% przebiegu pojeździć sobie na torze.

Tak samo nie jeżdżę terenowym, bo raptem 2 razy w roku przydałyby się jego właściwości.

Po prostu kupuję taki pojazd, którego możliwości wykorzystuję najczęściej.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Proste, kwadratowe. Wszystko też zależy od wersji wyposażenia. W Style i L&K już jest całkiem przyjemnie.

 

Wygląda tak samo, tylko materiały lepsze. A my tu właśnie o tym, że kiepski jest design.

 

2 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

To samo masz w SEACie - wszystko poniżej FR/Xcellence wygląda paskudnie. W Mitsu wnętrze jest o milion bardziej archaiczne niż w zwykłej Skodzie...

 

Mówisz?

 

 

skoda-kodiaq-dashboard.jpg

 

2018-Mitsubishi-Eclipse-Cross-interior-d

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Polarny napisał:

Więc zacytuj jakiegoś dżihadystę,

 

Ależ proszę:

 

15 minut temu, Polarny napisał:

Nie widzę nic spektakularnego w stwierdzeniu twojej hipokryzji, że krytykujesz wnętrze auta, a sam jeździsz jeszcze gorszą pokraką.

 

15 minut temu, Polarny napisał:

 O tym podyskutuj sobie z panienkami. 

 

15 minut temu, Polarny napisał:

Bo przecież nie jesteś dziecinnym łgarzem, który próbuje się nieudolnie wykaraskać z głupoty, którą palnął?

 

 

Tak właśnie wygląda dżihad.  :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Polarny napisał:

Po prostu kupuję taki pojazd, którego możliwości wykorzystuję najczęściej.

 

Stosując logikę norasa, gdybyś trwającą 1h podróż odbył autem które przyspiesza 7.9s zamiast 5.5s to cieszyłbyś się swoim przyspieszeniem przez 0,22% czasu podróży zamiast przez 0,15% czasu podróży. 

 

Obiektywnie widać, że Mazda dostarcza o 0,07% więcej radości z jazdy.

:lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Piotrus napisał:

Ale rozstaw osi nie jest. Zawias w BMW 3GT i 3 jest niby też taki sam ale przez inny rozstaw osi to są kompletnie inne auta w prowadzeniu.

Uważasz że te kilka-kilanaście mm ma tak znaczący wpływ na prowadzenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wujekcybul napisał:

Bardzo czesto jezdze taxi passat i superb na lotnisko. Moze i miejsca wiecej ale dostaniesz full LED w Skodzie? AS niemiecki testowal Superba i oni zawsze faworyzuja VAG tak tu duzo mocniejszy Superb przegral z Insignia i Passatem. 

Widzisz a ja porównywałem tym co jeździłem kilka dni, jak zastanawiałem się co wybrać.

Zawsze znajdą się pojedyncze opcje które są w jednym modelu a brakuje w drugim i fakt Skoda full LED nie ma (pewnie będzie przy okazji zmiany modelu/FL). Aczkolwiek nie uważam aby Superb miał znacząco mniej opcji w konfiguratorze niż VW a w tej samej cenie ma znacznie więcej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Ryb napisał:
Cytuj

Tymczasem napisałeś:

udawać że brzydki i toporny design to ładny design mogą tylko skodowi dżihadyści. Co zresztą tu obserwujemy.

Więc zacytuj jakiegoś dżihadystę, który tak twierdzi.

 

Ależ proszę:

Wyżej dodałem i pogrubiłem fragmenty, które opuściłeś.

Właśnie zmanipulowałeś cytat wyrywając część z szerszego kontekstu, co jest już szczytem zdziecinnienia.

Czyli podsumowując - zarzuciłeś coś dżihadystom, ale nie potrafisz wskazać, gdzie napisali to, co im zarzucasz. Zwykłe, proste pytanie "sprawdzam" - a ty nie masz pojęcia, jak wybrnąć. Dodatkowo manipulujesz cytatami, bo byś pewnie apopleksji dostał, gdybyś się przyznał do błędu.

22 minuty temu, Ryb napisał:

Stosując logikę norasa, gdybyś trwającą 1h podróż odbył autem które przyspiesza 7.9s zamiast 5.5s to cieszyłbyś się swoim przyspieszeniem przez 0,22% czasu podróży

Ty to naprawdę policzyłeś tak, że założyłeś że przyspiesza się na początku a później jedzie stałym tempem?

Podobny poziom dziecinnej manipulacji, jak modyfikacja cytatów.

Idź ze swoimi odkryciami do kierowców ferrari - uświadom ich, że panda lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Polarny napisał:

Wyżej dodałem i pogrubiłem fragmenty, które opuściłeś.

Właśnie zmanipulowałeś cytat wyrywając część z szerszego kontekstu, co jest już szczytem zdziecinnienia.

Czyli podsumowując - zarzuciłeś coś dżihadystom, ale nie potrafisz wskazać, gdzie napisali to, co im zarzucasz. Zwykłe, proste pytanie "sprawdzam" - a ty nie masz pojęcia, jak wybrnąć. Dodatkowo manipulujesz cytatami, bo byś pewnie apopleksji dostał, gdybyś się przyznał do błędu.

Ty to naprawdę policzyłeś tak, że założyłeś że przyspiesza się na początku a później jedzie stałym tempem?

Podobny poziom dziecinnej manipulacji, jak modyfikacja cytatów.

Idź ze swoimi odkryciami do kierowców ferrari - uświadom ich, że panda lepsza.

 

Dobra, zmęczyłeś mnie. Skoda jest najładniejsza*. Dziękuję za otwarcie mi oczu na ten oczywisty fakt. Szkoda tylko, że się tym nie nacieszysz, bo przecież z tego "wyrosłeś".

:oki:

 

 

 

 

*Nie wiem czy tak ładna jak Fiat 500X ale jest tu ktoś, kto z pewnością podejmie temat.

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Polarny napisał:

Tak, ponieważ tak się niefortunnie składa, że nie mam wiedzy na temat parametru, jak przyspiesza od 100,120 do 160.

Jednak - co pisałem już chyba cztery razy - to przyspieszenie do 100 służy oszacowaniu, że właśnie 100,120-160 będzie dużo lepsze niż gdyby przyspieszenie do 100 było 7.9.

Cały czas to piszę a ty cały czas apelujesz, żebym to pisał. Rewelacja.

No a ja Ci tłumaczę - jaki wpływ ma czas 5.5s 0-100 na 80-120? Jest jakiś wzór na to?

Proszę masz dla żartów:
http://www.zeperfs.com/en/duel6528-2159.htm

I drugi dla żartów:

http://www.zeperfs.com/en/duel6528-517.htm

Chcieć znaczy móc - poszukasz znajdziesz.

I kolejny ciekawy:

http://www.zeperfs.com/en/duel6528-6434.htm

To ja biorę Mondeo. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Ryb napisał:

Dobra, zmęczyłeś mnie. Skoda jest najładniejsza*

A kogo to obchodzi? Piszę o czym innym.

Miałeś wskazać, gdzie jakiś dżihadysta stwierdził, że "brzydki i toporny design to ładny design".

Dodatkowo zapytałem, czy naprawdę założyłeś, że jazda X godzin polega na maksymalnym przyspieszeniu do 100 i utrzymywaniu tej prędkości.

Sam takie coś nawypisywałeś - teraz się wykaż.

 

11 minut temu, AstraC napisał:

No a ja Ci tłumaczę - jaki wpływ ma czas 5.5s 0-100 na 80-120? Jest jakiś wzór na to?

Proszę masz dla żartów:

No to skoro już tak żartujemy, to tu jest dosyć jaskrawy wykres:

http://www.zeperfs.com/duel6528-6168.htm

Widać dokładnie to, o czym pisałem - przy wyższych prędkościach niewielka różnica w przyspieszeniu do 100 wyraźnie się powiększa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, AstraC napisał:

No a ja Ci tłumaczę - jaki wpływ ma czas 5.5s 0-100 na 80-120? Jest jakiś wzór na to?

Proszę masz dla żartów:
http://www.zeperfs.com/en/duel6528-2159.htm

I drugi dla żartów:

http://www.zeperfs.com/en/duel6528-517.htm

Chcieć znaczy móc - poszukasz znajdziesz.

I kolejny ciekawy:

http://www.zeperfs.com/en/duel6528-6434.htm

To ja biorę Mondeo. ;]

 

Ja tylko zapytam dla porządku: Czy kolega Polarny ma tę wersję 270KM? Bo jeśli nie, to chyba nie wypada mu krytykować Mazdy?

:lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Ryb napisał:

 

Dobra, zmęczyłeś mnie. Skoda jest najładniejsza*. Dziękuję za otwarcie mi oczu na ten oczywisty fakt. Szkoda tylko, że się tym nie nacieszysz, bo przecież z tego "wyrosłeś".

:oki:

 

 

 

 

*Nie wiem czy tak ładna jak Fiat 500X ale jest tu ktoś, kto z pewnością podejmie temat.

:hehe:

To jest drugi najlepsze auto na swiecie. @krowka Zaraz po Skodzie. W sumie Skoda czerpie z Porshe a Fiat z Ferrari. Mysle, ze czas juz zakaczyc dyskusje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Polarny napisał:

Dodatkowo zapytałem, czy naprawdę założyłeś, że jazda X godzin polega na maksymalnym przyspieszeniu do 100 i utrzymywaniu tej prędkości.

Sam takie coś nawypisywałeś - teraz się wykaż.

 

Dobra, rozbawiłeś mnie, więc przyznam Ci rację, że moje obliczenia mogą być obarczone błędem. Ile zatem chciałbyś żebym uwzględnił przypadków przyspieszeń podczas tej referencyjnej, godzinnej podróży? 

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

 

Ja tylko zapytam dla porządku: Czy kolega Polarny ma tę wersję 270KM? Bo jeśli nie, to chyba nie wypada mu krytykować Mazdy?

:lol:

 

Chyba 1.8STI ale kiedys czytalem tu na ak, ze oddala sie z taka sama predkoscia jak porshe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, AstraC napisał:

Nie zrobiłem km w tym miesiącu, ani zeszłym, ani w zeszłym roku - ale dalej będę miał zdanie, że to świetna zabawa - no ale powiedzmy sobie Grand C-MAX średnio się do tego nadaje - moje pytanie - co chciałeś udowodnić? Przebieg = 0.

Czyli kupuję supertwarde buty narciarskie, bo świetnie się na nich jeździ na trasie do zjazdu - i chodzę w nich do pracy. Nie kupuję wygodnych półbutów, bo się nie nadają do jazdy na nartach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, noras napisał:

W sumie - faceci spierający się o ładność ... :gay:zalatuje ...

 

Nagła zmiana frontu?

:hehe:

 

Ja tam się może nie znam, ale w ujęciu globalnym stylistyka jest jednym z najważniejszych czynników wyboru otaczających nas przedmiotów, wzornictwo użytkowe to bardzo silna gałąź gospodarki a samochody projektują głównie mężczyźni.

We Włoszech samochód to rodzaj żeński, Mercedes to kobieta, a promują je piękne modelki. Jeśli to Ci się kojarzy z homoseksualizmem, to coś z Tobą jest nie tak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, noras napisał:

Mazda 6 to też "nie auto na tor i nie jeździ po torze" - R5 w asfaltowym specu na torze pozamiata każde auto cywilne.

Mówisz? Z ciekawości spojrzałem na czasy na torze Nurburgring i w ogóle go tam nie ma w stawce. Jest R8 ale dosyć daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ryb napisał:

a promują je piękne modelki. Jeśli to Ci się kojarzy z homoseksualizmem, to coś z Tobą jest nie tak.

Widzisz - jakby na faceta miała działać uroda samochodu, to nie trzeba by było tych pięknych modelek.

Więc jakbyśmy się spierali czy Alessandra Ambrosio czy Irina Shayk a może Gisele Bundchen czy Joanna Krupa - to bym rozumiał ... ale dyskusja czy lepiej w perłowym ecru wygląda Mini, czy Fiat 500 jednak jest nieco tęczowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tomy napisał:

Jak się okazuje macie wiele wspólnego z @Polarny

:phi:

Dwaj najwieksi dyskutanci.

Kazdy z nich o swoim aucie moze w nieskonczonosc, a jak spikneli sie na temat obu naraz to i nieskonczonosci zabraknac moze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcindzieg napisał:

Mówisz? Z ciekawości spojrzałem na czasy na torze Nurburgring

Co Ty na to - jedziemy na Nurburgring, wynajmujemy Mazdę 6 dla Ciebie, Fabię R5 dla mnie i robimy 10 kółek. Przegrany płaci za całą imprezę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, noras napisał:

Czyli kupuję supertwarde buty narciarskie, bo świetnie się na nich jeździ na trasie do zjazdu - i chodzę w nich do pracy. Nie kupuję wygodnych półbutów, bo się nie nadają do jazdy na nartach.

Walnąłeś jak dzik w sosnę.

A co to ma wspólnego z tematem dyskusji? Bo to jest stwierdzenie, być może nawet prawdziwe, ale zupełnie nie w temacie dyskusji.

Jakbyś chciał to porównywać to bardziej chodzisz w półbutach, ale do autobusu nie podbiegniesz bo to nie są buty do biegania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, noras napisał:

Co Ty na to - jedziemy na Nurburgring, wynajmujemy Mazdę 6 dla Ciebie, Fabię R5 dla mnie i robimy 10 kółek. Przegrany płaci za całą imprezę.

Ale czemu mam jechać i co to ma wspólnego z Mazdą? Powiedziałeś że R5 zamiecie każde cywilne auto. Co prawda myślałem że chodzi o Audi R5 bo Fabia R5 nie jest cywilna. Boje się że bez treningu miałbyś problem z ruszeniem w ogóle tym autem. Bo tam jest sprzęgło 0-1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, noras napisał:

Widzisz - jakby na faceta miała działać uroda samochodu, to nie trzeba by było tych pięknych modelek.

Więc jakbyśmy się spierali czy Alessandra Ambrosio czy Irina Shayk a może Gisele Bundchen czy Joanna Krupa - to bym rozumiał ... ale dyskusja czy lepiej w perłowym ecru wygląda Mini, czy Fiat 500 jednak jest nieco tęczowa.

 

No właśnie. Jeśli dla Ciebie rozmowa o stylistyce to perłowe ecru w Mini i Fiacie 500 to rozumiem skojarzenia. I przykro mi. Bo mi się stylistyka samochodów kojarzy z czymś zupełnie innym.

 

1200px-Lamborghini_Huracan_20150525_7811

 

1954-mercedes-benz-300-sl-gullwing-6.jpg

 

1961-Jaguar-E-Type-1745-37.jpg

 

z24219542IER,Porsche-911--typ-992--2019.

 

alfa-romeo-gtv-illo-christianschulte-153

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, ZUBERTO napisał:

Dwaj najwieksi dyskutanci.

Kazdy z nich o swoim aucie moze w nieskonczonosc, a jak spikneli sie na temat obu naraz to i nieskonczonosci zabraknac moze.

 

Zauważ, że ja tu nie o swoim aucie. I w ogóle, to ja rzadko o swoim aucie. Za to ulubionym zajęciem wszelkiego rodzaju followersów jest szukanie zaczepki w postaci auta adwersarza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, marcindzieg napisał:

Ale czemu mam jechać i co to ma wspólnego z Mazdą? Powiedziałeś że R5 zamiecie każde cywilne auto. Co prawda myślałem że chodzi o Audi R5 bo Fabia R5 nie jest cywilna. Boje się że bez treningu miałbyś problem z ruszeniem w ogóle tym autem. Bo tam jest sprzęgło 0-1.

 

Kurczę, jakby Noras pojechał na Nurnburgringu Fabią R5 to mielibyśmy na kąciku drugiego prawnika w klasie Vettela!!!

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, noras napisał:

Mazda 6 to też "nie auto na tor i nie jeździ po torze"

 

nie wiem skad sie tu nagle wziela Mazda 6. Ale moze byc na tor. i to z dieslem :totalszok:

 

maxresdefault.jpg

 

 

16 minut temu, noras napisał:

R5 w asfaltowym specu na torze pozamiata każde auto cywilne.

A jak chcesz porownywac auta wyczynowe z cywilnymi to proszę bardzo. Tylko jaki jest cel tych porównań :nie_wiem:Niestety nie znajduje w wynikach czasów na torach Fabii R5 ;) 

 

I nie, niekoniecznie. Rajdówki mają krótkie skrzynie - na ogół poziom 19x km/h to kres prędkości. Na szybkich torach mogłoby to wyglądać różnie, i nie wiem czy sprawne napędzanie się z zakrętów zrównoważyłoby prędkości ponad 200.

No chyba, że cywilne auto to tylko Fabia 1.0 ;) i zadnen hothatch, nie wspominajac juz o Porsche itp nie wchodzi w gre. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Ryb napisał:

 

Kurczę, jakby Noras pojechał na Nurnburgringu Fabią R5 to mielibyśmy na kąciku drugiego prawnika w klasie Vettela!!!

:lol:

 

Akurat grasz w klasie norasa ;) bo on chce wysyłać Fabie R5 na tor, a Ty chcesz Vettela w rajdach :hehe:

 

a swoja droga, chyba sobie tu niewielu zdaje sprawe jakie koszty wiążą się z jazdą R5 ;) Srednia AK to przymało ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Filipfm napisał:

 

Akurat grasz w klasie norasa ;) bo on chce wysyłać Fabie R5 na tor, a Ty chcesz Vettela w rajdach :hehe:

 

Ewidentnie nie załapałeś dowcipu.

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.