Skocz do zawartości

Mówiłem już, że Skoda to dziadostwo ???


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

52 minuty temu, Ryb napisał:

Dobra, rozbawiłeś mnie, więc przyznam Ci rację, że moje obliczenia mogą być obarczone błędem. Ile zatem chciałbyś żebym uwzględnił przypadków przyspieszeń podczas tej referencyjnej, godzinnej podróży? 

Wziąłeś się za obliczenia, to albo policz jakoś konkretnie, bez założeń na poziomie przedszkolaka, albo nie licz w ogóle. Bo bierzesz się za coś, co cię przerasta i teraz na mnie scedujesz, jak się z tym uporać. Nie moja sprawa.

Miałeś wskazać, gdzie jakiś dżihadysta stwierdził, że "brzydki i toporny design to ładny design". Skoro już taki rozbawiony jesteś, to nie powinieneś mieć z tym problemu.

57 minut temu, Ryb napisał:

Czy kolega Polarny ma tę wersję 270KM? Bo jeśli nie, to chyba nie wypada mu krytykować Mazdy?

A dlaczego nie wypada? Piszę w kontekście wyboru auta przez mojego kolegę, który teraz żałuje, że wybrał mazdę zamiast superba.

57 minut temu, wujekcybul napisał:

Chyba 1.8STI ale kiedys czytalem tu na ak, ze oddala sie z taka sama predkoscia jak porshe.

Kłamiesz - nigdzie tak nie napisałem. Nawet ci to 3 czy 4 razy tłumaczyłem, ale ty uwielbiasz łgać na mój temat. Widocznie jest to dla ciebie dobra rozrywka.

 

16 minut temu, noras napisał:

Widzisz - jakby na faceta miała działać uroda samochodu, to nie trzeba by było tych pięknych modelek.

Na @Ryba działa uroda samochodu - sam się do tego przyznał, porównując go do kobiet.

 

16 minut temu, ZUBERTO napisał:

Dwaj najwieksi dyskutanci.

Kazdy z nich o swoim aucie moze w nieskonczonosc, a jak spikneli sie na temat obu naraz to i nieskonczonosci zabraknac moze.

Nie czytać, ew. dodać do ignorowanych. I w konsekwencji nie marudzić.

7 minut temu, Ryb napisał:

Za to ulubionym zajęciem wszelkiego rodzaju followersów jest szukanie zaczepki w postaci auta adwersarza.

Dlatego np. nie czepiasz się w ogóle skody. Pewnie to ja zacząłem pisać o twoim aucie, a ty tylko się broniłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Filipfm napisał:

bo on chce wysyłać Fabie R5 na tor

Nie, nie chcę wysyłać - pokazuję tylko absurd stwierdzenia jak to świetnie i sportowo się prowadzi masowo klepany dupowóz. 

Jak ktoś chce szukać zabawy i frajdy z jazdy - R5 w każdych warunkach da jej więcej niż jakakolwiek masówka. Próba wskazywania, że kupuję jakieś seryjnie produkowane auto dlatego że świetnie się sprawdza na torze jest dla mnie tak absurdalna jak chodzenie w butach narciarskich do biura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, noras napisał:

Auto-filia ? 

 

Nie tylko samochodu. Podobają mi się ładne rzeczy bardziej od brzydkich. Oczywiście są tacy, co z poczucia estetyki "wyrośli". Lub nie dorośli, jak kto woli.

 

 

potrzeby+Maslowa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, noras napisał:

Nie, nie chcę wysyłać - pokazuję tylko absurd stwierdzenia jak to świetnie i sportowo się prowadzi masowo klepany dupowóz. 

Jak ktoś chce szukać zabawy i frajdy z jazdy - R5 w każdych warunkach da jej więcej niż jakakolwiek masówka. Próba wskazywania, że kupuję jakieś seryjnie produkowane auto dlatego że świetnie się sprawdza na torze jest dla mnie tak absurdalna jak chodzenie w butach narciarskich do biura.

Cytuj

Marka ŠKODA zdecydowała się wprowadzić na rynek specjalną edycję modelu FABIA, nawiązującą do mistrzowskiej konstrukcji znanej z rajdowych odcinków. Drogowa ŠKODA FABIA R5 to najszybsza wersja tego bestsellera, dzięki wykorzystaniu niedostępnego dla innych wersji FABII silnika 1.4 TSI o mocy 125 KM i zestawieniu go z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów DSG. W takiej konfiguracji model ten będzie w stanie osiągnąć pierwsze 100 km/h w 8,8 sekundy, prędkość maksymalna wyniesie zaś 203 km/h. Dynamiczny charakter model zawdzięcza także sportowej wersji zawieszenia.

link

Możesz kupić tylko taką. Rajdowa R5 nie jest dostępna dla zwykłego zjadacza chleba. Tylko dla fabrycznego zespołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Polarny napisał:

Wziąłeś się za obliczenia, to albo policz jakoś konkretnie, bez założeń na poziomie przedszkolaka, albo nie licz w ogóle. Bo bierzesz się za coś, co cię przerasta i teraz na mnie scedujesz, jak się z tym uporać. Nie moja sprawa.

 

Czyli kwestionujesz coś tylko po to żeby kwestionować? Właściwie to było do przewidzenia. To, że potraktowałeś te obliczenia poważnie - też.

:lol:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcindzieg napisał:

link

Możesz kupić tylko taką. Rajdowa R5 nie jest dostępna dla zwykłego zjadacza chleba. Tylko dla fabrycznego zespołu.

 

8.8 sekundy! Nawiązując do wyliczeń wyżej to o całe 0,02% przyjemności z przyspieszania więcej niż w Maździe i aż o 0,09% więcej niż w Superbie! Niesamowita maszyna.

;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Ryb napisał:

 

Dobra, wycofuję się z tego. :lol:

 

Natomiast bardzo chciałbym żeby przyszedł kol. @krowka i pomógł rozstrzygnąć czy ładniejsza jest wewnątrz Skoda Superb czy Fiat 500X. Myślę że wtedy przestaniemy być w wątku potrzebni.

:lol::lol::lol:

Post zgłoszony do moderacji, tyle mam do powiedzenia w tym temacie.
PS. Chcieć zawsze możesz ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

 

Nie tylko samochodu. Podobają mi się ładne rzeczy bardziej od brzydkich. Oczywiście są tacy, co z poczucia estetyki "wyrośli". Lub nie dorośli, jak kto woli.

 

Problem nie polega na twoim poczuciu estetyki lecz na tym, że nie odróżniasz samochodu od kobiety.

Nie dorosłeś do tego, by rozumieć, co się do ciebie pisze, czego są tylko w tym wątku liczne przykłady.

1 minutę temu, Ryb napisał:

Czyli kwestionujesz coś tylko po to żeby kwestionować?

Któż by śmiał kwestionować założenie, że jadąc 10 godzin do Włoch pierwsze 5.5 sekundy rozpędzam się na maxa, a później jadę stałą prędkością?

Miałeś wskazać, gdzie jakiś dżihadysta stwierdził, że "brzydki i toporny design to ładny design" (nie musi być dosłownie). Żeby ktoś sobie nie pomyślał, że klepiesz bzdury, nie rozumiejąc, co czytasz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, noras napisał:

Nie, nie chcę wysyłać - pokazuję tylko absurd stwierdzenia jak to świetnie i sportowo się prowadzi masowo klepany dupowóz. 

Jak ktoś chce szukać zabawy i frajdy z jazdy - R5 w każdych warunkach da jej więcej niż jakakolwiek masówka. Próba wskazywania, że kupuję jakieś seryjnie produkowane auto dlatego że świetnie się sprawdza na torze jest dla mnie tak absurdalna jak chodzenie w butach narciarskich do biura.

 

Widac jestes w tej części konsumentów motoryzacji, dla których auta mogłyby być sprzedawane w euro-rtv-agd :) 

 

R5 to wyczynowe auto. I nie wiem czy zwyklemu zjadaczowi chleba da frajde. Pare minut mu zajmie ruszenie z miejsca. Poza tym pytanie skad mialby wziac taka R5? Abstrahujac od kosztów, które są abstrakcyjne dla przeciętnego zjadacza ciasteczek.

 

A co do frajdy - mi wycieczka moim 20 letnim wybebeszonym chrupkiem na Słomczyn daje wiecej frajdy niz jazda 200km/h po prostej - mimo, ze na całym torze są 2 miejsca, gdzie na parę sekund mogę się przepiąć na 3bieg, i to tylko dzięki temu, że mam skrzynię ze skróconym FD i 2ka się kończy sporo ponizej 100ki. 

 

Jest wiele osób, które przy wyborze auta kierują się jego prowadzeniem. I choć niekoniecznie odwiedzą tor - inna sprawa, ze w PL jest z tym ciężko - lepiej niż było - ale nadal bez rewelacji - to skuteczność na torze może swiadczyc o prowadzeniu auta. Jego zachowaniu w sytuacjach, które w codziennej jezdzie nie wystąpią, ale mogą wystąpić w sytuacjach awaryjnych. No chyba, ze mowimy o zależności - kupie Mercedesa bo Hamilton sobie dobrze radzi ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wujekcybul napisał:

To jest drugi najlepsze auto na swiecie. @krowka Zaraz po Skodzie. W sumie Skoda czerpie z Porshe a Fiat z Ferrari. Mysle, ze czas juz zakaczyc dyskusje.

"Pobiegłem" z pomocą i zgłosiłem ten post do moderacji ;]
PS. Proszę się od mojej osoby w końcu odstosunkować!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Polarny napisał:

Problem nie polega na twoim poczuciu estetyki lecz na tym, że nie odróżniasz samochodu od kobiety.

 

Tak. Na ładny samochód mówię "bella macchina" jak 60 milionów Włochów i jestem z tego dumny.

 

AR015_326FC.jpg

 

 

1 minutę temu, Polarny napisał:

Któż by śmiał kwestionować założenie, że jadąc 10 godzin do Włoch pierwsze 5.5 sekundy rozpędzam się na maxa, a później jadę stałą prędkością?

Miałeś wskazać, gdzie jakiś dżihadysta stwierdził, że "brzydki i toporny design to ładny design" (nie musi być dosłownie). Żeby ktoś sobie nie pomyślał, że klepiesz bzdury, nie rozumiejąc, co czytasz.

 

 

Ty długo tak jeszcze będziesz pisał ad personam? Nie nudzi Ci się?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Filipfm napisał:

 

nieprawda. Fabia R5 jest dostępna dla prywaciarzy. 

Wiem że w Subaru był z tym problem. Teoretycznie się dało ale koszty były astronomiczne i nie dostawałeś najnowszego modelu - ten był tylko dla fabrycznego zespołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Filipfm napisał:

dla których auta mogłyby być sprzedawane w euro-rtv-agd

No już bez przesady - oni by musieli się 10 lat, 10 godzin dziennie szkolić żeby dojść do poziomu obsługi najgorszego salonu samochodowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, marcindzieg napisał:

Wiem że w Subaru był z tym problem. Teoretycznie się dało ale koszty były astronomiczne i nie dostawałeś najnowszego modelu - ten był tylko dla fabrycznego zespołu.

 

Proste. Tak samo jest z WRC - z tą różnicą, że tylko M-Sport sprzedaje WRC. I dla prywaciarzy spec jest niższy niż fabryka. M.in. dlatego, żeby chłopaki nie podbierali punktów fabryce.

 

Dlatego od tego sezonu są dwie klasyfikacje WRC2 - Pro i Customer Teams.

 

A koszty są astronomiczne tak czy siak 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Filipfm napisał:

A koszty są astronomiczne tak czy siak 😄 

Dlatego "niedostępne dla zwykłego zjadacza chleba" jest jak najbardziej prawdziwe. Swoją drogą za względnie niewielkie pieniądze można mieć pomodzoną Imprezę STi do zabawy. Jakby kolega Noras bardzo chciał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, marcindzieg napisał:

Dlatego "niedostępne dla zwykłego zjadacza chleba" jest jak najbardziej prawdziwe. Swoją drogą za względnie niewielkie pieniądze można mieć pomodzoną Imprezę STi do zabawy. Jakby kolega Noras bardzo chciał.

 

A no jezeli tak definiujemy zjadacza chleba to jasne :) chociaz sa przypadki, ze zjadaczem mozna byc normalnym, przygotować pakiet sponsorski, iść do zarządu dużej firmy a po podpisaniu umowy sponsorskiej powiedzieć - dziękuję ... tato :) 

 

Dla nieswiadomych - start R5 w RSMP to koszty na poziomie 100k PLN za weekend rajdowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Ryb napisał:

Tak. Na ładny samochód mówię "bella macchina" jak 60 milionów Włochów i jestem z tego dumny.

Ale "bella macchina" nie ma nic wspólnego z kobietami. A ty wyraźnie powiązałeś uznanie wyglądu samochodu z uznaniem wyglądu kobiety.

24 minuty temu, Ryb napisał:

Ty długo tak jeszcze będziesz pisał ad personam?

Nie piszę ad personam.

Coś zarzuciłeś komuś, więc jakieś szczątkowe poczucie przyzwoitości nakazywałoby ten zarzut potwierdzić, tym bardziej że o to potwierdzenie jesteś kolejny raz pytany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, noras napisał:

Nie, nie chcę wysyłać - pokazuję tylko absurd stwierdzenia jak to świetnie i sportowo się prowadzi masowo klepany dupowóz. 

Jak ktoś chce szukać zabawy i frajdy z jazdy - R5 w każdych warunkach da jej więcej niż jakakolwiek masówka. Próba wskazywania, że kupuję jakieś seryjnie produkowane auto dlatego że świetnie się sprawdza na torze jest dla mnie tak absurdalna jak chodzenie w butach narciarskich do biura.

Wiem, że nawiązujesz do moich wypowiedzi, więc mimo że nie zwracasz się do mnie, bo zdajesz sobie sprawę, że dyskusję już przegrałeś, w swojej łasce Ci odpowiem.

Wskaż proszę, w którym miejscu powiedziałem że prowadzi się sportowo? Tylko pokaż gdzie to napisałem, a nie gdzie sobie coś wymyśliłeś. Napisałem, że Ford się prowadzi lepiej od Skody - że, moim zdaniem, ma lepsze zawieszenie bo równie komfortowe, a do tego bardzo pewnie się prowadzi. Ale jak mi wyskakujesz tutaj ze Skodą Fabią R5 to faktycznie, zaskoczenie, że seryjny Grand C-MAX prowadzi się gorzej. :ok: Może jeszcze z samochodami z BTCC/DTM wyskoczysz? Będzie równie irracjonalnie. :ok: Ja porównuję zachowanie Galaxego do porównywalnego VAN'a, a Ty Grand C-MAX'a z Fabią R5 - to nie dziw się później, że mogą Cię ludzie traktować jak wioskowego głupka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, AstraC napisał:

bo zdajesz sobie sprawę, że dyskusję już przegrałeś, w swojej łasce Ci odpowiem.

Ach, bądź pochwalon Wielki Moderatorze ! :blagam:

 

8 minut temu, AstraC napisał:

traktować jak wioskowego głupka.

Ja kiedyś słyszałem, że świadectwem braku argumentów w dyskusji jest jazda ad personam. 

No i wychodzi na to, że administracji forum wolno obrażać zwykłych użytkowników ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, AstraC napisał:

Wiem, że nawiązujesz do moich wypowiedzi, więc mimo że nie zwracasz się do mnie, bo zdajesz sobie sprawę, że dyskusję już przegrałeś, w swojej łasce Ci odpowiem.

Wskaż proszę, w którym miejscu powiedziałem że prowadzi się sportowo? Tylko pokaż gdzie to napisałem, a nie gdzie sobie coś wymyśliłeś. Napisałem, że Ford się prowadzi lepiej od Skody - że, moim zdaniem, ma lepsze zawieszenie bo równie komfortowe, a do tego bardzo pewnie się prowadzi. Ale jak mi wyskakujesz tutaj ze Skodą Fabią R5 to faktycznie, zaskoczenie, że seryjny Grand C-MAX prowadzi się gorzej. :ok: Może jeszcze z samochodami z BTCC/DTM wyskoczysz? Będzie równie irracjonalnie. :ok: Ja porównuję zachowanie Galaxego do porównywalnego VAN'a, a Ty Grand C-MAX'a z Fabią R5 - to nie dziw się później, że mogą Cię ludzie traktować jak wioskowego głupka.

 

image.png.ecbafcd8a91a56d7f5beaea958092298.png

 

Dobra, gdzie jest ikonka z białą flagą ??? 

 

:PL::panic::mlot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, noras napisał:

Ach, bądź pochwalon Wielki Moderatorze ! :blagam:

 

Ja kiedyś słyszałem, że świadectwem braku argumentów w dyskusji jest jazda ad personam. 

No i wychodzi na to, że administracji forum wolno obrażać zwykłych użytkowników ...

Ale widzisz - ja nikogo nie obraziłem wrzucając ci ad personam. Co więcej nawet nie stwierdziłem, że jesteś kimś złym, stwierdziłem, że mogą Cię traktować JAK, a nie że jesteś - to dwie różne sprawy. :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, AkuQ napisał:

WRACAMY NA WŁAŚCIWE TORY ROZMÓW, BEZ WYCIECZKOWANIA  :kartka:

Proponuję przeanalizować tytuł tematu wątku. Autor nie narzeka na auto a rozpętała się mała wojenka nad ew. wyższością innych marek vs Skoda. Same auta myślę, że w niczym nie zawiniły a bardziej czas oczekiwania. Moim zdaniem wątek bardziej na hp tylko w sumie po kiego grzyba - żeby udowadniać co jest lepsze czy ładniejsze. Ja wyniosłem z tego tematu, że na Skodę się długo czeka, że 5,5 do setki do minimum kącikowe, że Mazda 6 jest beznadziejna i że poniekąd grupa VAG robi paskudne wnętrza.

 

W tym wątku moim zdaniem chodzi o mentalność kupujących więc tym bardziej temat na hp. Oczywiście to moje zdanie. Miłego wieczoru dla Wszystkich:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, sherif napisał:

Uważasz że te kilka-kilanaście mm ma tak znaczący wpływ na prowadzenie ?

Dokładnie to jest to kilkadziesiąt, bo 50mm- tyle różnica w rozstawie osi. Dodając że Passat jest krótszy i niższy to jak najbardziej może się inaczej prowadzić niż Superb pomimo niby takiego samego zawieszenia.

 

Tak jest we wspomnianym 3 F30 vs F34

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, jacob24 napisał:

Ja wyniosłem z tego tematu, że na Skodę się długo czeka, że 5,5 do setki do minimum kącikowe

Napisałem wyraźnie, że 5.5 jest ALTERNATYWĄ za te same pieniądze dla 7.9. I że ktoś, kto miał wybór, wybrał 7.9 i teraz żałuje. KONIEC. A tymczasem mistrzowie rozumienia tekstu pisanego prawią swoje "wnioski", podobnie jak stwierdzanie, że skoda jest szybsza od porsche albo że dżihadyści twierdzą, że brzydki i toporny design to ładny design (a nikt tak nie twierdził). Gdy pisałem kilka razy pod rząd, że 5.5 to tylko ogląd na pozostałe, istotniejsze i praktyczniejsze osiągi, to zwracano mi uwagę, bym podkreślał, że 5.5 to tylko ogląd na pozostałe, istotniejsze i praktyczniejsze osiągi.

Jak by ludzie rozumieli więcej niż 50% z tego, co przeczytają, to te dyskusje nie ciągnęłyby się tak długo. Ale skoro ktoś dyskutuje z tym co ułomnie zrozumiał, a nie z tym co zostało napisane, to co się dziwić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, mokrii napisał:

Kolejny :facepalm: naprawdę tak trudno to zrozumieć że u@Ozi nie oferują 508 ?

natapane Redmi5
 

Sam se klepnij w czolko :oki: 

Czy ja mam oboawiazek wiedziec jakie auta u nich sa dostepne a jakie nie? A gosc czasami tak pisze, do tego przeplatajac slowa emotami, ze ciezko cokowliek zrozumiec. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Polarny napisał:

Gdy pisałem kilka razy pod rząd, że 5.5 to tylko ogląd na pozostałe, istotniejsze i praktyczniejsze osiągi, to zwracano mi uwagę, bym podkreślał, że 5.5 to tylko ogląd na pozostałe, istotniejsze i praktyczniejsze osiągi.

Zwracałem uwagę, że 5.5 to ogląd na czas od 0-100, a nie inne w tym elastyczność i jeśli chcesz powiedzieć o elastyczności to to powiedz. Nie ma prostego wzoru, że jak ma 5.5 0-100 to ma np. 4s 80-120 na ostatnim biegu, bo zmiennych jest za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Piotrus napisał:

Dokładnie to jest to kilkadziesiąt, bo 50mm- tyle różnica w rozstawie osi. Dodając że Passat jest krótszy i niższy to jak najbardziej może się inaczej prowadzić niż Superb pomimo niby takiego samego zawieszenia.

 

Tak jest we wspomnianym 3 F30 vs F34

Być może, ale ja przez kilka dni nie odczułem żadnych różnic, oba auta miała adaptacyjne zawieszenie i 18" felgi. Jeździło się pod względem zawieszenia, prowadzenia identycznie. Wyczuwalna różnica w zawieszeniu była pomiędzy poszczególnymi trybami w obu autach. Na torze oczywiście nie jeździłem, więc może tam da sie to odczuć.

BMW F30 nie jeździłem, bo nigdy mnie to auto nie interesowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, AstraC napisał:

Zwracałem uwagę, że 5.5 to ogląd na czas od 0-100, a nie inne w tym elastyczność i jeśli chcesz powiedzieć o elastyczności to to powiedz. Nie ma prostego wzoru, że jak ma 5.5 0-100 to ma np. 4s 80-120 na ostatnim biegu, bo zmiennych jest za dużo.

I mówiłem:

 

Przyspieszenie do 100. Samo w sobie mało istotne, ale ta różnica pogłębia się przy większych prędkościach.

(...)

Te 5.5, jak już pisałem, a czego nikt nie zrozumiał, kto się do tego odnosił, przydaje się najbardziej POWYŻEJ 100 km/h, a nie do. Wtedy różnica procentowa czasu jest jeszcze większa.

(...)

przyspieszenie do 100 służy oszacowaniu, że właśnie 100,120-160 będzie dużo lepsze niż gdyby przyspieszenie do 100 było 7.9.

(...)

http://www.zeperfs.com/duel6528-6168.htm

Widać dokładnie to, o czym pisałem - przy wyższych prędkościach niewielka różnica w przyspieszeniu do 100 wyraźnie się powiększa.

 

I co z tego, skoro każdy to sobie tłumaczy po swojemu, mimo że wprost piszę, że nie chodzi tu bezpośrednio o te 5.5s.

Ty jeszcze apelowałeś, żebym wyraźnie zaznaczał, że chodzi o wyższe prędkości ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Polarny napisał:

I mówiłem:

 

Przyspieszenie do 100. Samo w sobie mało istotne, ale ta różnica pogłębia się przy większych prędkościach.

(...)

Te 5.5, jak już pisałem, a czego nikt nie zrozumiał, kto się do tego odnosił, przydaje się najbardziej POWYŻEJ 100 km/h, a nie do. Wtedy różnica procentowa czasu jest jeszcze większa.

(...)

przyspieszenie do 100 służy oszacowaniu, że właśnie 100,120-160 będzie dużo lepsze niż gdyby przyspieszenie do 100 było 7.9.

(...)

http://www.zeperfs.com/duel6528-6168.htm

Widać dokładnie to, o czym pisałem - przy wyższych prędkościach niewielka różnica w przyspieszeniu do 100 wyraźnie się powiększa.

 

I co z tego, skoro każdy to sobie tłumaczy po swojemu, mimo że wprost piszę, że nie chodzi tu bezpośrednio o te 5.5s.

Ty jeszcze apelowałeś, żebym wyraźnie zaznaczał, że chodzi o wyższe prędkości ...

Ach Ty mój mały spryciarzu, fajnie jest zarzucać komuś manipulacje:

Dnia 18.03.2019 o 17:06, Polarny napisał:

A to już twój problem - jeżeli tak się boisz manewrów, to wybieraj forda.

No i co porównujesz - znowu mamy 5.5 vs 7.9 w przyspieszeniu. 

Dnia 18.03.2019 o 17:37, AstraC napisał:

Poza tym co porównujesz te 5.5 z 7.9? Bo tego to już nie rozumiem, wyskoczyles z porównaniem z kapelusza. 

Dnia 18.03.2019 o 19:35, Polarny napisał:

Przyspieszenie do 100. Samo w sobie mało istotne, ale ta różnica pogłębia się przy większych prędkościach.

Polecam popatrzeć na godziny.
Druga sprawa - przyspieszenie 0-100 nie ma bezpośredniego przełożenia na elastyczność na wyższych biegach, na co usiłuję Ci zwrócić uwagę. Jasne, że jak weźmiesz samochód, który ma 5.5 i 10s to różnica będzie, trudno w zasadzie się temu dziwić.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Polarny napisał:

Napisałem wyraźnie, że 5.5 jest ALTERNATYWĄ za te same pieniądze dla 7.9. I że ktoś, kto miał wybór, wybrał 7.9 i teraz żałuje. KONIEC. A tymczasem mistrzowie rozumienia tekstu pisanego prawią swoje "wnioski", podobnie jak stwierdzanie, że skoda jest szybsza od porsche albo że dżihadyści twierdzą, że brzydki i toporny design to ładny design (a nikt tak nie twierdził). Gdy pisałem kilka razy pod rząd, że 5.5 to tylko ogląd na pozostałe, istotniejsze i praktyczniejsze osiągi, to zwracano mi uwagę, bym podkreślał, że 5.5 to tylko ogląd na pozostałe, istotniejsze i praktyczniejsze osiągi.

Jak by ludzie rozumieli więcej niż 50% z tego, co przeczytają, to te dyskusje nie ciągnęłyby się tak długo. Ale skoro ktoś dyskutuje z tym co ułomnie zrozumiał, a nie z tym co zostało napisane, to co się dziwić ...

No to mógł wybrać 5.5. Idź pociesz kolegę, może razem pochliptajcie sobie bo za chwilę pogubisz się w tym co piszesz. Niech sprzeda, zezłomuje  Mazdę a następnie kupi Skodę. Ileż można o tym żalu kolegi pisać. Wyłącz capsa i podwójna meliska. Naprawdę nie ma co się tak emocjonować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, AstraC napisał:

Polecam popatrzeć na godziny.

To popatrz sobie, co wypisywałeś PO 18.03.2019 godz. 19:35. A ja ci odpowiadałem kolejnymi cytatami, które zamieściłem wyżej.

Zresztą - nawet teraz nie zrozumiałeś:

1 godzinę temu, AstraC napisał:

przyspieszenie 0-100 nie ma bezpośredniego przełożenia na elastyczność na wyższych biegach, na co usiłuję Ci zwrócić uwagę

A gdzie ja pisałem o elastyczności na wyższych biegach? Pisałem wielokrotnie (a i tak nie dociera) o przyspieszeniach powyżej 100 km/h.

16 minut temu, jacob24 napisał:

Idź pociesz kolegę, może razem pochliptajcie sobie bo za chwilę pogubisz się w tym co piszesz.

Napisałem, że wybrał jak wybrał i wyboru żałuje - w czym tu niby się gubię?

Ty napisałeś, że 5.5 to minimum kącikowe, co jest twoim wymysłem wynikającym z nierozumienia tekstu. Dlatego ci napisałem o żalu kolegi, żebyś zrozumiał, co tak naprawdę pisałem, a nie żeby kolejny raz o tym opowiadać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Polarny napisał:

A gdzie ja pisałem o elastyczności na wyższych biegach? Pisałem wielokrotnie (a i tak nie dociera) o przyspieszeniach powyżej 100 km/h.

Nawet jeśli chodzi o przyspieszenie powyżej 100, dalej moje stwierdzenie jest prawdziwe - na podstawie danych 5.5 0-100 czy 7.9 0-100 nie jesteś w stanie określić przyspieszeń powyżej 100km/h, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, zinger napisał:

Sam se klepnij w czolko :oki: 

Czy ja mam oboawiazek wiedziec jakie auta u nich sa dostepne a jakie nie? A gosc czasami tak pisze, do tego przeplatajac slowa emotami, ze ciezko cokowliek zrozumiec. 

a co Klepacka jestes że prostego tekstu nie rozumiesz ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.03.2019 o 14:21, Ryb napisał:

 

Kurczę, jakby Noras pojechał na Nurnburgringu Fabią R5 to mielibyśmy na kąciku drugiego prawnika w klasie Vettela!!!

:lol:

nie mielibyśmy :skromny: 

 

R5 sie fajnie napedza ale chyba w najdłuższej wersji skrzyni nie jest w stanie 220kmph przekroczyć

 

a taka mazda to pewnie i 250 poleci 

i nie rozleci sie przez 10 kolek na ringu  ;] 

Dnia 19.03.2019 o 14:24, Filipfm napisał:

 

a swoja droga, chyba sobie tu niewielu zdaje sprawe jakie koszty wiążą się z jazdą R5 ;) Srednia AK to przymało ;) 

 

ztcw to kiedys ktos z branzy stwierdzil ze na utrzymanie przez rok  wurca  to z polakow stać tylko Sołowowa  ;] 

 

znajomy na  swoje prawie cywilne evo 9 wydał w ciagu 2014 ponad roczną srednia AK ;l 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Polarny napisał:

Napisałem, że wybrał jak wybrał i wyboru żałuje - w czym tu niby się gubię?

Ty napisałeś, że 5.5 to minimum kącikowe, co jest twoim wymysłem wynikającym z nierozumienia tekstu. Dlatego ci napisałem o żalu kolegi, żebyś zrozumiał, co tak naprawdę pisałem, a nie żeby kolejny raz o tym opowiadać.

no tak - zapomniałem wziąć te 5,5 w cudzysłów i okrasić emotką. Nadal uważam, że to jakiś bezsens ad. zakupu tej Mazdy. Skoro ja z pełną premedytacją kupiłem x auto to znaczy, że mi się spodobało w wielu aspektach i zaakceptowałem zalety oraz wady. A teraz nie będę sobie teraz pluł w brodę i płakał w kącie że za podobne pieniądze mogłem kupić coś szybszego itp. 

 

Poza tym jechałem tą Mazdą osobiście kilkukrotnie i powyżej 100 km/h bardzo dobrze przyspiesza więc teraz to takie marudzenie. 

Nie bardzo kumam czemu nie mógł od razu kupić Skody? Aha - po prostu teraz dojrzał😁

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, AstraC napisał:

Nawet jeśli chodzi o przyspieszenie powyżej 100, dalej moje stwierdzenie jest prawdziwe - na podstawie danych 5.5 0-100 czy 7.9 0-100 nie jesteś w stanie określić przyspieszeń powyżej 100km/h, prawda?

A gdzie ja twierdzę, że jestem w stanie te przyspieszenia określić? Po raz szósty czy siódmy: na podstawie różnicy w przyspieszeniu do 100 wiem, że różnica powyżej 100 będzie jeszcze większa.

51 minut temu, jacob24 napisał:

Nie bardzo kumam czemu nie mógł od razu kupić Skody? Aha - po prostu teraz dojrzał

Bo miał skodę wcześniej i chciał spróbować, czy inny kształt blach i inny znaczek zrekompensują mu brak potencjalnych osiągów. Zapewne uznał, że tak będzie. Po jakimś czasie uświadomił sobie, że bardziej odpowiadają mu jednak lepsze osiągi niż powyginanie blach. Więc owszem - najwyraźniej dojrzał.

Jak byś nie kombinował, nie oznacza to, że 5.5 to forumowe minimum.

Cóż jeszcze chcesz z tej prostej sytuacji wycisnąć, albo czego nie rozumiesz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mokrii napisał:

ztcw to kiedys ktos z branzy stwierdzil ze na utrzymanie przez rok  wurca  to z polakow stać tylko Sołowowa  ;] 

 

znajomy na  swoje prawie cywilne evo 9 wydał w ciagu 2014 ponad roczną srednia AK ;l 

 

To jeden z powodów dla których w krajowych championatach są zakazy startów WRC.

Kiedys trafilem na info, ze koszt przejechania kilometra WuRCem to coś koło 400€. Tylko nie pamiętam co oprocz typowej eksploatacji typu opony i paliwo jest wliczone w tę kwotę. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jacob24 napisał:

no tak - zapomniałem wziąć te 5,5 w cudzysłów i okrasić emotką. Nadal uważam, że to jakiś bezsens ad. zakupu tej Mazdy. Skoro ja z pełną premedytacją kupiłem x auto to znaczy, że mi się spodobało w wielu aspektach i zaakceptowałem zalety oraz wady. A teraz nie będę sobie teraz pluł w brodę i płakał w kącie że za podobne pieniądze mogłem kupić coś szybszego itp. 

 

Poza tym jechałem tą Mazdą osobiście kilkukrotnie i powyżej 100 km/h bardzo dobrze przyspiesza więc teraz to takie marudzenie. 

Nie bardzo kumam czemu nie mógł od razu kupić Skody? Aha - po prostu teraz dojrzał😁

 

 

Ja myślę że jedni dojrzewają i przestaje ich interesować "jakieś tam powyginanie blach" a inni dojrzewają i przestaje im odbierać rozum różnica 2,4 sekundy w przyspieszeniu do setki.

Przecież to drugie jest jeszcze bardziej niedojrzałe jak to pierwsze.

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Polarny napisał:

znaczek zrekompensują mu brak potencjalnych osiągów

coraz mniej kumam😁 czyli posiadał Octę z dobrymi osiągami ale żeby mu obrzydł wygląd Skody kupił Mazdę świadomie wiedząc, że pocisku z tego nie będzie.

 

Jaki znaczek co miał mu zrekompensować, przecież Mazda 6 to nie jest żadne premium. 

 

Nadal nie rozumiem bo cienia logiki w tym nie ma o jakie osiągi chodzi, do których kolega musiał dojrzeć. 

 

To jeżeli ja dojrzałem, że wolę nowe auto ale z dychawicznym silnikiem to mam się do podstawówki wg Twojej teorii cofnąć.:lol:

 

Z tym przyspieszeniem do 100km/h i od 100km/h również błądzisz. Posiadałem kiedy MB z silnikiem 2.2 cdi. Do 100km/h miał katologowo podobnie jak Lanos 1.6. Cóż z tego gdy Lanos 1.6 kończył się przy 160 a MB jechał grzecznie i bez jakiś większych oporów do 200 km/h. Od powiedzmy 120-130 km/h nie było już czego porównywać

 

Dobra, bez odbioru, idę "podojrzewać" sobie trochę. Spokojnego wieczoru

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Ryb napisał:

 

Ja myślę że jedni dojrzewają i przestaje ich interesować "jakieś tam powyginanie blach" a inni dojrzewają i przestaje im odbierać rozum różnica 2,4 sekundy w przyspieszeniu do setki.

Przecież to drugie jest jeszcze bardziej niedojrzałe jak to pierwsze.

:lol:

Dokładnie. Też nawet tak Superba traktowałem, z racji że nie chciałem diesla to był ten 280KM z 4x4, te 5s czy 6s fajnie na papierze wygląda, ale osobiście do niczego mi to nie potrzebne i nie traktowałem tego w kategorii zalet. Jak auto tej klasy ma <= 9s do 100kmph to w zupełności wystarcza do sprawnego przemieszczania się rodzinnym autem ;). No chyba że ktoś lubi być "krulem prostej" :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, sherif napisał:

Jak auto tej klasy ma <= 9s do 100kmph to w zupełności wystarcza 

a tak informacyjnie

czy cokolwiek w tej klasie (aktualnie produkowane) ma powyej 9 do 100? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.