Skocz do zawartości

Sens malego francuskiego SUV'a moim okiem.


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

Przez ostatnie pare tygodni zrobilem troche mil roznymi wozidlami klasy B.

 

Troche Capturem (nie mam zdjec) prowadzi sie gorzej od zwyklego Clio, pomijajac multimedia dosc ciekawe auto, oprocz bardzo wrazliwego ukladu kierowniczego co jest dosc meczace i kiepskiego silnika 0.9T nie mam uwag. Wybralbym Clio nawet kombi jakbym mial potrzebe wozic wozek.

 

Citroen Cactus. Kawal duzego auta, dosc ciekawy design deski silnik diesel w sumie nawet niezly. Sensowna wersja z 1.2T to okolo 60k moglbym rozwazyc zakupc z calej trojki jakbym mial dziecko i potrzebe wozenia sanek @Ryb pod wyciag nie dojedzie.

 

Citronen C3 suv nie wiem jak to sie nazywa aircross? Wolniejsze od Catusa, widac, ze lepsze materialy ale mniejszy w srodku i wogole nie ma schowkow, byc moze to wina wersji wyposazenia. Podobaja mi sie zegary i wyglad zewnetrzny poza tym kiszka. Na duzy plus zasluguja zakryte progi, nie brudzily mi sie spodnie.

 

Ani to szybkie ani jakos dobrze zrobione, poza miastem glosne i paliwozerne. W miescie przydaje sie kamera i czujniki to chyba tylko moda powoduje, ze ktos to kupuje. 

 

Na tle koreancow tfu moze oprocz kily ceed francuskie auta wypadaja blado jesli chodzi o wnetrze. Jesli chodzi o silniki to lece do VAG po Arone czy innego Troka. To samo z prowadzeniem. A jednak pra ostro do przodu i wykupili Opla. Kolega mial Cross land i jakis taki brzydki mi sie wydawal.

IMG_7205.jpg

IMG_7238.JPEG

IMG_7239.JPEG

IMG_7263.JPEG

IMG_7266.JPEG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, wujekcybul napisał:

Na tle koreancow tfu moze oprocz kily ceed francuskie auta wypadaja blado jesli chodzi o wnetrze. Jesli chodzi o silniki to lece do VAG po Arone czy innego Troka. To samo z prowadzeniem. A jednak pra ostro do przodu i wykupili Opla. Kolega mial Cross land i jakis taki brzydki mi sie wydawal.

silnik możesz też w francuzie mieć lepszy, kaptur jest 1.2turbo i pewnie wtedy będzie lepiej ?  (ten silnik jest w dużym kaszkaju)

co do wnętrza to się nie wypowiadam, ale trzeba by porównać ceny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Rado_ napisał:

Wszystlo to tylko popierdółki, czego oczekiwać?

Dokladasz lekka reka 15k do zwyklego auta klasy B a w sumie otrzymujesz mniej za wiecej. 

2 minuty temu, Koonrad napisał:

silnik możesz też w francuzie mieć lepszy, kaptur jest 1.2turbo i pewnie wtedy będzie lepiej ?  (ten silnik jest w dużym kaszkaju)

co do wnętrza to się nie wypowiadam, ale trzeba by porównać ceny

 

Cenowo to szalu nie ma. Wszystko oprocz Catusa jest drosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cactus to SUV? To mały kompakt. To nawet nie crossover. Captur i C3 Aircross to crossovery. 

W nowym Cactusie wreszcie zrobiło się cicho i bardzo wygodnie. Uwielbiam jeździć tym autem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wujekcybul napisał:

Dokladasz lekka reka 15k do zwyklego auta klasy B a w sumie otrzymujesz mniej za wiecej. 

Cenowo to szalu nie ma. Wszystko oprocz Catusa jest drosze.

Już parę razy dyskutowany temat.

Dla mnie ten typ aut jest bez sensu w kategorii cena/wartość użytkowa - kilka(naście) tyś. zł 'podatku od mody' w cenie zakupu.

(to crossover, a nie żaden suv - nie ma newet opcji dokupienia 4x4)

 

Na końcu dostajemy autko klasy B z lekko wyższym zawieszeniem i wyższą pozycją za kierownicą. Koszt produkcji ten sam, a 'szarpnąć' klienta można jak za kompakta. Nie zaprzeczam - w mieście ma to swoje zalety - łatwiejsze wsiadanie, lepsza widoczność. Ale wyjazd na obwodnicę już ugasi entuzjazm, bo okaże się że wyższe nadwozie + silnik z klasy B to wyższe spalanie, hałas i brak mocy.

Za te same pieniądze (ok. 60k+) mam: megane 1.3 i captura 0.9, Puga 308 i 2008 czy tego C3 Aircrossa itp. - Ja biorę z pocałowaniem w rękę kompakta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Olas1 napisał:

Cactus to SUV? To mały kompakt. To nawet nie crossover. Captur i C3 Aircross to crossovery. 

W nowym Cactusie wreszcie zrobiło się cicho i bardzo wygodnie. Uwielbiam jeździć tym autem. 

 

:hmm: na pewno cactusem jezdzisz? :hehe: Za wiki https://pl.wikipedia.org/wiki/Citroën_C4_Cactus Choc wg citroena to kompakt :bzik:

Captur i Cactus maja pratycznie te same wymiary i sa wieksze od C3, ktory nie ma 4m. 

Swoja droga, dla mnie okreslenia corssover/maly tudziez kompaktowy SUV (tak o C3AC pisza na stronie citroena:)) to jeden pies.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, zinger napisał:

 

:hmm: na pewno cactusem jezdzisz? :hehe: Za wiki https://pl.wikipedia.org/wiki/Citroën_C4_Cactus Choc wg citroena to kompakt :bzik:

Captur i Cactus maja pratycznie te same wymiary i sa wieksze od C3, ktory nie ma 4m. 

Swoja droga, dla mnie okreslenia corssover/maly tudziez kompaktowy SUV (tak o C3AC pisza na stronie citroena:)) to jeden pies.

Tak, poprzednim i obecnym. To mały kompakt. Nie jest podniesiony jak C3 Aircross. To że jest budowany na jakiejś tam płycie podłogowej o niczym nie świadczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Olas1 napisał:

Tak, poprzednim i obecnym. To mały kompakt. Nie jest podniesiony jak C3 Aircross. To że jest budowany na jakiejś tam płycie podłogowej o niczym nie świadczy. 

Hmmm...Na zdjeciach i na zywca wyglada jak typowy crossover wlasnie i zawsze go tak postrzegalem:)

Siedzi sie w nim rownie nisko jak w zwyklym kompakcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, zinger napisał:

Hmmm...Na zdjeciach i na zywca wyglada jak typowy crossover wlasnie i zawsze go tak postrzegalem:)

Siedzi sie w nim rownie nisko jak w zwyklym kompakcie?

Siedzi sie wyzej wycofali beznadziejnego C4 i zastapili go Cactusem. IMO calkiem dobre posuniecie bo to calkiem przyjemne auto na tle pozostalych,

49 minut temu, Olas1 napisał:

Cactus to SUV? To mały kompakt. To nawet nie crossover. Captur i C3 Aircross to crossovery. 

W nowym Cactusie wreszcie zrobiło się cicho i bardzo wygodnie. Uwielbiam jeździć tym autem. 

Kompakt to jest Ford Focus. Cactus jest wyzszy, siedzi sie wyzej. Z minusow to jeszcze sterowanie klima przez tablet co za idiota to wymyslil to nie wiem. Jak pozniej wrocic do apple car play jednym przyciskiem? Na plus, ze ma tempomat na kierownicy nie jak w C3 w galce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, iwik napisał:

z lekko wyższym zawieszeniem i wyższą pozycją za kierownicą.

Własnie kumpla teśc potrzebuje coś wyższego by móc łatwiej wsiadać i wysiadać. Co mu zaproponować? Bo chyba nie takie bez sensu auto?;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Rado_ napisał:

Własnie kumpla teśc potrzebuje coś wyższego by móc łatwiej wsiadać i wysiadać. Co mu zaproponować? Bo chyba nie takie bez sensu auto?;]

 

Możesz mu jeszcze zaproponować wizyte u fizjoterapeuty i ćwiczenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Rado_ napisał:

Własnie kumpla teśc potrzebuje coś wyższego by móc łatwiej wsiadać i wysiadać. Co mu zaproponować? Bo chyba nie takie bez sensu auto?;]

Dawniej powiedziałbym mini/mikro vana. Ale teraz są passe, więc wybór marny... :hehe:

Venga, może nowe berlingo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Rado_ napisał:

Berlingo za duże, to ma byc takie małe

To venga/ix20 1.6, ewentualnie ford tourneo courier 1.0t

Wszystko będzie za circa 55k i praktycznością i pojemnością rozkłada każdego tzw crossovera. Ale nie ma co gadać, bo i tak kupi jakiegoś capturo-podobnego stwora ;], to już niech weźmie puga 2008 - przynajmniej jest ciekawy w środku.

https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-2008-2008-style-z-nawigacja-wyprzedaz-rocznika-2018-ID6BzJvT.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wujekcybul napisał:

Siedzi sie wyzej wycofali beznadziejnego C4 i zastapili go Cactusem. IMO calkiem dobre posuniecie bo to calkiem przyjemne auto na tle pozostalych,

Kompakt to jest Ford Focus. Cactus jest wyzszy, siedzi sie wyzej. Z minusow to jeszcze sterowanie klima przez tablet co za idiota to wymyslil to nie wiem. Jak pozniej wrocic do apple car play jednym przyciskiem? Na plus, ze ma tempomat na kierownicy nie jak w C3 w galce.

W życiu Cactus nie jest wyższy niż focus... będę na parkingu to zrobię foto koło np. i30 albo P-308... focusa pod ręką nie mam :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Olas1 napisał:

W życiu Cactus nie jest wyższy niż focus... będę na parkingu to zrobię foto koło np. i30 albo P-308... focusa pod ręką nie mam :) 

Cactus

Wymiary zewnętrzne
Długość
4170 mm
Szerokość
1714 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
1979 mm
Wysokość
1480 mm
Rozstaw osi
2595 mm
Rozstaw kół - przód
1479 mm
Rozstaw kół - tył
1477 mm
Zwis przedni
833 mm
Zwis tylny
741 mm
Prześwit
165 mm

 

Focus

Wymiary zewnętrzne
Długość
4378 mm
Szerokość
1825 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
1979 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi
1848 mm
Wysokość
1452 mm
Wysokość z relingami dachowymi
1472 mm
Rozstaw osi
2700 mm
Rozstaw kół - przód
1572 mm
Rozstaw kół - tył
1553 mm
Zwis przedni
909 mm
Zwis tylny
769 mm
Prześwit
135 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To venga/ix20 1.6, ewentualnie ford tourneo courier 1.0t
Wszystko będzie za circa 55k i praktycznością i pojemnością rozkłada każdego tzw crossovera. Ale nie ma co gadać, bo i tak kupi jakiegoś capturo-podobnego stwora ;], to już niech weźmie puga 2008 - przynajmniej jest ciekawy w środku.
https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-2008-2008-style-z-nawigacja-wyprzedaz-rocznika-2018-ID6BzJvT.html
 
Jemu nie zależy na pojemnosci, a wysokim stołku. I taki 2008 i podobne to jest to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wujekcybul napisał:

Cactus
Wysokość
1480 mm
Prześwit
165 mm

 

Focus
Wysokość
1452 mm
Prześwit
135 mm

W prześwicie spora rożnica, wiec i karoseria wyższa o niecałe 3cm. Zrobilem fote i30 i Cactusa, roznica pewnie tez kolo 3cm. Fotel tez odrobine wyżej, ale do SUVa to na prawdę mu bardzo daleko. 

Tak czy inaczej lubię to auto. Gdyby tylko prowadziło się jak Focus to byłoby super. A to jest po prostu bardzo wygodne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Olas1 napisał:

W prześwicie spora rożnica, wiec i karoseria wyższa o niecałe 3cm. Zrobilem fote i30 i Cactusa, roznica pewnie tez kolo 3cm. Fotel tez odrobine wyżej, ale do SUVa to na prawdę mu bardzo daleko. 

Tak czy inaczej lubię to auto. Gdyby tylko prowadziło się jak Focus to byłoby super. A to jest po prostu bardzo wygodne :)

Najgorsze IMO jest miekkie zawieszenie i wielkie opony. Poza tym jakbym mial wybierac pomiedzy Dacia a Citroenem to biore Cactusa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, teg napisał:

Cybul, nową Ibizą jeździłeś? Te Citroeny przy tym to masakra jak dla mnie. Okropne skrzynie biegów, beznadziejnie się to prowadzi, ale najgorsze są fotele.

Tak ale tu nalezaloby wspomniec o Aronie, kolega mial z wypozyczalni jak ja mialem Cactusa przejechalem sie kawalek i dzien do nocy. Co ciekawe mialem w tym tygodniu kile Stonic i oprocz dosc kiepskiego silnika 1.0T na tle mojej fiesty tez 1.0T to wolalbym jezdzic tym niz francuzami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, robert79 napisał:

Jeździłeś może jeep renegade 1,0 120 KM? Interesują mnie opinie na temat tego silnika

Pytasz niewłaściwą osobę. Polecam osobiście sprawdzić, ruszyć 4 litery - osobiście nigdy nie tknę czegoś co ma mniej niż 4 cylindry. Dalej, Wujek Cebula jest bardziej ostatnią osobą do odpowiedzi, niż ostatnia osoba stojąca w kolejce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruszyłem 4 litery ,jeździłem renegade jak i cactusem 0,9 . Innymi nie jeździłem . Tylko te dwa pozostają do rozważenia.

Ok,odpowiem sobie sam - Jeep jeździ dużo lepiej. Dlaczego Cactus 0.9 - ponieważ tylko taki silnik jest do wzięcia od razu , a nie wyobrażam sobie czekania na auto pare miesięcy.Poza tym Jeep dużo przyjemniejszy w środku.

Co do 3 cylindrów - zapewne kiedyś dotkniesz.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, robert79 napisał:

Ruszyłem 4 litery ,jeździłem renegade jak i cactusem 0,9 . Innymi nie jeździłem . Tylko te dwa pozostają do rozważenia.

Ok,odpowiem sobie sam - Jeep jeździ dużo lepiej. Dlaczego Cactus 0.9 - ponieważ tylko taki silnik jest do wzięcia od razu , a nie wyobrażam sobie czekania na auto pare miesięcy.Poza tym Jeep dużo przyjemniejszy w środku.

Co do 3 cylindrów - zapewne kiedyś dotkniesz.

Pozdrawiam

 

Przeciez Cactus nie jest oferowany z silnikiem 0.9...

Co wiecej grupa PSA w ogole nie ma takiego silnika :hehe:

Moze, Ty jezdziles Capturem od Renault? ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, robert79 napisał:

Ruszyłem 4 litery ,jeździłem renegade jak i cactusem 0,9 . Innymi nie jeździłem . Tylko te dwa pozostają do rozważenia.

Ok,odpowiem sobie sam - Jeep jeździ dużo lepiej. Dlaczego Cactus 0.9 - ponieważ tylko taki silnik jest do wzięcia od razu , a nie wyobrażam sobie czekania na auto pare miesięcy.Poza tym Jeep dużo przyjemniejszy w środku.

Co do 3 cylindrów - zapewne kiedyś dotkniesz.

Pozdrawiam

Cactus to ma 1.2 w rozych mocach :hehe: Captur schodzi z rynku nie pchalbym sie w to. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, wujekcybul napisał:

 Captur schodzi z rynku nie pchalbym sie w to. 

Wszystko jest kwestią ceny... ;)

Za 60k również bym się to nie pchał, za 45k bym poważnie rozważył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, iwik napisał:

Wszystko jest kwestią ceny... ;)

Za 60k również bym się to nie pchał, za 45k bym poważnie rozważył.

Jak szukalem auta to Captur z wyprzedazy z 1.2 nie schodzil duzo ponizej cennika. 0.9T wcale nie byl tanszy... Trcohe duzo jak na sredniego francuza. Jak patrze na ce ny nowego malego B suv vw to wogole bym sie nie zastanawial. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Przeciez Cactus nie jest oferowany z silnikiem 0.9...

Co wiecej grupa PSA w ogole nie ma takiego silnika :hehe:

Moze, Ty jezdziles Capturem od Renault? ;] 

Oczywiści Captur , te nazwy tak podobne. Cactusem nie jeździłem , pod uwagę brany był C3 Aircross , ale z wyprzedaży rocznika były droższe wersje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, wujekcybul napisał:

Jak szukalem auta to Captur z wyprzedazy z 1.2 nie schodzil duzo ponizej cennika. 0.9T wcale nie byl tanszy... Trcohe duzo jak na sredniego francuza. Jak patrze na ce ny nowego malego B suv vw to wogole bym sie nie zastanawial. 

VAG się nie interesowałem , może błąd ,może nie - nie wiem nawet jak to wychodzi cennikowo. Decyzja zapadła ,jest Jeep.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.03.2019 o 12:26, wujekcybul napisał:

Dokladasz lekka reka 15k do zwyklego auta klasy B a w sumie otrzymujesz mniej za wiecej. 

 

Nie do końca tak jest bo SUV nawet klasy B to inne auto niż segment "parterowy." Mam doskonałe porónanie pomiedzy Clio Punto, Laguna a SUV Juke. Jak ktoś lubi szybko jezdzic szczególnie po zakretach to SUV -a odradzam. To auto nie staruje w kategorii "prowadzenie". Ale jak ktoś potrzebuje auta do miasta (pisze o małych suv-ach) bardziej bezpiecznego (wyższa pozycja, mniejsze oślepianie w nocy)  wygodniejszego we wsiadaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, 1Marek1 napisał:

SUV Juke. Jak ktoś lubi szybko jezdzic szczególnie po zakretach to SUV -a odradzam. To auto nie staruje w kategorii "prowadzenie".

To, że Juke tak robi nie znaczy, że inne też podpierają się lusterkami w zakrętach i źle się prowadzą/cokolwiek - nie wiem co masz na myśli. Juke to Crossover, żaden SUV, tak jak inne podniesione małe nazywane szumnie "SUV-ami". Moje maleństwo nie ma problemów z szybkimi zakrętami, ani z prowadzeniem w zakrętach, ani na prostych. Śmigam na 225/45 R18 i 215/55 R17 (lato i zima) - opony też mają wpływ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, krowka napisał:

To, że Juke tak robi nie znaczy, że inne też podpierają się lusterkami w zakrętach i źle się prowadzą/cokolwiek - nie wiem co masz na myśli. Juke to Crossover, żaden SUV, tak jak inne podniesione małe nazywane szumnie "SUV-ami". Moje maleństwo nie ma problemów z szybkimi zakrętami, ani z prowadzeniem w zakrętach, ani na prostych. Śmigam na 225/45 R18 i 215/55 R17 (lato i zima) - opony też mają wpływ.

Oczywiscie to najszybszy, najlepszy samochod. Tu nawet jeden pisal, ze jest szybsze na torze od Mini! Idzie jak po szynach.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie to najszybszy, najlepszy samochod. Tu nawet jeden pisal, ze jest szybsze na torze od Mini! Idzie jak po szynach.
 

Kurde, jakby sprobowal dokonczyc manewr przy 75 km/h to by go chyba na dach polozyl


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bergerac napisał:


Kurde, jakby sprobowal dokonczyc manewr przy 75 km/h to by go chyba na dach polozyl emoji15.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tak trzeba tymi malymi SUV jezdzic spokokniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, wujekcybul napisał:

Oczywiscie to najszybszy, najlepszy samochod. Tu nawet jeden pisal, ze jest szybsze na torze od Mini! Idzie jak po szynach.

 

 

Napisz mi gdzie stoi mój Renegade? O czym nie wiem?

To teraz znajdź test łosia dla mojego maleństwa, czyli 500X, bo taki zdaje się stoi w moim garażu, który ma niższe zawieszenie itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujekcybul napisał:

Tak trzeba tymi malymi SUV jezdzic spokokniej.

 Niektórymi trzeba, moim najlepszym nie trzeba rotfl Byś się zdziwił jak Twoja fieścina na ostrym zakręcie z tyłu by została rotfl Niejeden mistrz prostej się zdziwił i po moim ulubionym zakręcie nie jechał już 2m za zderzakiem mojego auta, ale cieszył się z tego, że szlifu boku w rowie z przeciwnej strony nie zrobił rotfl

 

Ps. Brakuje jeszcze testu łosia "większego SUV-a", np Dacii :) Większym rzeczywiście można szaleć

😄 Zapomniałem dodać, że Renegade ma wyższy profil opony niż 500X, przy tej samej średnicy felgi i szerokości opony. Jest jeszcze kilka drobnych niuansów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, gandw napisał:

Znów się robi temat jaki to mój Fiat jest najlepszy :facepalm: A Grande Punto to już w ogóle najbardziej bezawaryjny pojazd. 

Kolejny dokłada do pieca :) Jakaś fobia, czy co? Po co żeś to napisał? Retorycznie pytam.

Jeżeli nie potrafisz odczytać ukrytej ironii, to cóż.

 

Miłego wieczoru :)

 

Ps. Tak żałosne, że aż śmieszne :) Jest Was już dwóch :)

Co do bezawaryjności mojego Kropka - jest tak jak napisałeś :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.03.2019 o 15:49, iwik napisał:

To venga/ix20 1.6, ewentualnie ford tourneo courier 1.0t

 

Venga tak, ix20 nie - niby to samo, ix20 trochę tańszy, ale przestali go modernizować dużo wcześniej, więc odstaje, a aż tyle tańszy nie jest.

Do tego warto rozważyć też.... Sandero Stepway - wysoko się wsiada, SUV-owaty jest, prosty... No i tańszy od pozostałych propozycji - a nuż podpasuje? Teraz to nawet z automatyczną klimą można dostać, więc już nic do szczęścia nie brakuje :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.