steyr Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 Cześć, znajomy mnie męczy żebym mu wymienił tarcze z klockami z przodu, wykonam to bez jakichkolwiek dodatkowych czynności serwisowych w odpowiednim sterowniku? Wymienia się tam standardowo jak w większości pojazdów? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 Tak, ale do kompa nie wpiszesz że wymienileś klocki - a on takie rzeczy wyświetla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 57 minut temu, Vadero napisał: Tak, ale do kompa nie wpiszesz że wymienileś klocki - a on takie rzeczy wyświetla. A nie jest tak że się w kompie cofa tłoczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 1 godzinę temu, marcindzieg napisał: A nie jest tak że się w kompie cofa tłoczki? z przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 Godzinę temu, Vadero napisał: z przodu? Nie wiem jak to jest rozwiązane w BMW natomiast znam przynajmniej jeden samochód z ręcznym z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 7 minut temu, marcindzieg napisał: Nie wiem jak to jest rozwiązane w BMW natomiast znam przynajmniej jeden samochód z ręcznym z przodu. no co ty jeden gdzie ty byłes przez ostatnie lata ja głupa Toyota ma "ręczny" na przednich kołach to obawiam się że większość premium miała cos takiego już z 8 lat temu , paranoja aby klocki wymieniać z komputerem ale niestety w takich czasach przyszło nam żyć , nie abym narzekał bo lubię wszelkie nowinki w samochodach ale są czynności ktre producenci celowo chcą powiązać ze swoim ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 W mojej poprzedniej audicy by wymienić klocki trzeba było kompem cofnąć tłoczki, osobno dla każdego koła się to robiło Ale ręczny był tylko na tylnej osi jak dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 6 minut temu, eryko napisał: no co ty jeden gdzie ty byłes przez ostatnie lata ja głupa Toyota ma "ręczny" na przednich kołach to obawiam się że większość premium miała cos takiego już z 8 lat temu , paranoja aby klocki wymieniać z komputerem ale niestety w takich czasach przyszło nam żyć , nie abym narzekał bo lubię wszelkie nowinki w samochodach ale są czynności ktre producenci celowo chcą powiązać ze swoim ASO To raczej do @Vadero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 24 minuty temu, marcindzieg napisał: To raczej do @Vadero Cytuj I just did the rear brakes and rotors on my 2014 X5. Used akebono euro pads and Zimmerman zcoat rotors. Easier than expected, I was worried about the e-brake not allowing the piston to be retracted. Turns out the parking brakes on the F15 are the inner drum type. The ebrake actuates them and not the actual regular disc brake so you can compress the piston in just like any other vehicle. Also learned how to reset the brake pad wear indicator. turn the vehicle to on but do not start. hold odometer reset switch until display appears, select appropriate pads reset(35000 kms). Hope that helps. Jak już pisałem, zmieniasz z przodu i z tyłu jak w każdym innym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.