Skocz do zawartości

BMW X5 F15


steyr

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

znajomy mnie męczy żebym mu wymienił tarcze z klockami z przodu, wykonam to bez jakichkolwiek dodatkowych czynności serwisowych w odpowiednim sterowniku? Wymienia się tam standardowo jak w większości pojazdów? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, marcindzieg napisał:

Nie wiem jak to jest rozwiązane w BMW natomiast znam przynajmniej jeden samochód z ręcznym z przodu.

no co ty jeden gdzie ty byłes przez ostatnie lata 😉 ja głupa Toyota ma "ręczny" na przednich kołach to obawiam się że  większość premium miała cos takiego już z 8 lat temu , paranoja aby klocki wymieniać z komputerem ale niestety w takich czasach przyszło nam żyć , nie abym narzekał bo lubię wszelkie nowinki w samochodach ale są czynności ktre producenci celowo chcą powiązać ze swoim ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej poprzedniej audicy by wymienić klocki trzeba było kompem cofnąć tłoczki, osobno dla każdego koła się to robiło :) Ale ręczny był tylko na tylnej osi jak dobrze pamiętam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, eryko napisał:

no co ty jeden gdzie ty byłes przez ostatnie lata 😉 ja głupa Toyota ma "ręczny" na przednich kołach to obawiam się że  większość premium miała cos takiego już z 8 lat temu , paranoja aby klocki wymieniać z komputerem ale niestety w takich czasach przyszło nam żyć , nie abym narzekał bo lubię wszelkie nowinki w samochodach ale są czynności ktre producenci celowo chcą powiązać ze swoim ASO

To raczej do @Vadero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, marcindzieg napisał:

To raczej do @Vadero

 

Cytuj

I just did the rear brakes and rotors on my 2014 X5. Used akebono euro pads and Zimmerman zcoat rotors. Easier than expected, I was worried about the e-brake not allowing the piston to be retracted. Turns out the parking brakes on the F15 are the inner drum type. The ebrake actuates them and not the actual regular disc brake so you can compress the piston in just like any other vehicle. Also learned how to reset the brake pad wear indicator. turn the vehicle to on but do not start. hold odometer reset switch until display appears, select appropriate pads reset(35000 kms). Hope that helps.

 

Jak już pisałem, zmieniasz z przodu i z tyłu jak w każdym innym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.