Skocz do zawartości

Różnica spalania diesla / pb na autostradzie przy 140


Marcin79

Rekomendowane odpowiedzi

Obejrzalem test ceeda 1.6 trubo przy 140 palil ponad 9.5 litra. Kolega na forum ktory ma optime 1.6 t tez wspominal okolo 10.

 

Natomiast sprawdzilem i moje f10 2.0 d przy 140 pali 6 litrów a sroento 8.5 

 

Wnioski? Jak ktos dużo jezdzi po autostradach to tylko diesel :)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzalem test ceeda 1.6 trubo przy 140 palil ponad 9.5 litra. Kolega na forum ktory ma optime 1.6 t tez wspominal okolo 10.

 

Natomiast sprawdzilem i moje f10 2.0 d przy 140 pali 6 litrów a sroento 8.5 

 

Wnioski? Jak ktos dużo jezdzi po autostradach to tylko diesel

Leon III, Golf VII, Octavia III 1.4 TSI 140/150 KM 250Nm przy 140 na tempomacie palą ok. 7,0-7,2l. Po chipie te silniki mają ok. 190 KM i ponad 300 Nm...

 

Moim Leonem TSI wręcz stwierdziłem, że nie opłaca się jeździć 120 po autostradzie bo za mała różnica spalania względem 140...

 

Wniosek: jak turbo benzyna to odpowiedni samochód, a nie koreański chłam :-)

 

Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka

 

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Marcin79 napisał:

Obejrzalem test ceeda 1.6 trubo przy 140 palil ponad 9.5 litra. Kolega na forum ktory ma optime 1.6 t tez wspominal okolo 10.

 

Natomiast sprawdzilem i moje f10 2.0 d przy 140 pali 6 litrów a sroento 8.5 

 

Wnioski? Jak ktos dużo jezdzi po autostradach to tylko diesel :)

N-I-E-P-R-A-W-D-O-P-O-D-O-B-N-E !!! :totalszok:

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Marcin79 napisał:

Wnioski? Jak ktos dużo jezdzi po autostradach to tylko diesel

A nie elektryk? w końcu i tak co 250-300 km stajesz na sikanie i lejesz 40 minut... wiec nie ma róznicy...

A tak na poważnie to Kuzyn twierdzi że jego BMW 320 (benzynowy z 2014 roku) wlasnie przy 140 pali ok 7,2 l/100 km.... prawie mu uwierzyłem az dodal że z boksem na dachu ;)

Mnie V70 D4 pali (bez boxu) 6,,5l/100 km  -

Edytowane przez delco
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Marcin79 napisał:

Obejrzalem test ceeda 1.6 trubo przy 140 palil ponad 9.5 litra. Kolega na forum ktory ma optime 1.6 t tez wspominal okolo 10.

 

Natomiast sprawdzilem i moje f10 2.0 d przy 140 pali 6 litrów a sroento 8.5 

 

Wnioski? Jak ktos dużo jezdzi po autostradach to tylko diesel :)

MOja ciezka croma  tylko w miescie  żąda 7,7l/100km ON, w trasie najczesciej żada 5,2-5,7 i tyle. Nie wiem ile pali przy 140 bo aby pomiar byl sensowny warto pojechac 100km w lewo i nazad coby warunki wiatrowe uwzglednic.

jednak 9,5 w NoPb  to mocno realne wg mnie. Auta sa coraz ciezsze, opony coraz szersze tu pol litra tam pol i juz sie uzbiera.

Owszem chcialbym miec zamiast 1,9 np 1.6 i 120KM wystarczyloby mi to w zupelnosci a wowczas spalanie mialbym ok 15-20% nizsze.

Pojemnosc trzeba zalac i basta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, fanlan napisał:

Owszem chcialbym miec zamiast 1,9 np 1.6 i 120KM wystarczyloby mi to w zupelnosci a wowczas spalanie mialbym ok 15-20% nizsze.

Pojemnosc trzeba zalac i basta.

Pamietam kiedyś przeleciałem dwa razy niemcy w tą i z powrotem Hyundaiem Getzem 1,5 CRDI - chyba 92 KM - i z gazem wcisnietym w podłogę... - czyli licznikowe 175 km/h (165 wg GPSu) spalił 6,3 litra... no alle to w sumie mały miejski samochód... a przy stałej predkosci 130 km/h - udało mi sie taką utrzymać na tempomacie przez ponad godzine - wg komputera spalił 5,2  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, delco napisał:

Pamietam kiedyś przeleciałem dwa razy niemcy w tą i z powrotem Hyundaiem Getzem 1,5 CRDI - chyba 92 KM - i z gazem wcisnietym w podłogę... - czyli licznikowe 175 km/h (165 wg GPSu) spalił 6,3 litra... no alle to w sumie mały miejski samochód... a przy stałej predkosci 130 km/h - udało mi sie taką utrzymać na tempomacie przez ponad godzine - wg komputera spalił 5,2  ;)

Dacia LOGAN MCV 1,5 dci 88KM zapakowana po dach, dwie osoby, odcinek 180km, srednia 147 kmh spalanie 8,2l W miescie toto bez oszczedzania , jedna osoba, zero bagazu spala 5,6, jakby jezdzic rozsadnie byloby 5 . Minimalne spalanie w trasie na kapelusza 4,2. meka panska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Marcin79 napisał:

Wnioski? Jak ktos dużo jezdzi po autostradach to tylko diesel :)

Niestety mam smutną wiadomość - Nobla z fizyki za to odkrycie nie dostaniesz ;) Od dawna wiadomo że diesel na autostradzie spali mniej. 140 km/h to akurat słaba różnica. Powyżej w wielu przypadkach robi się ciekawiej. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, fanlan napisał:

odcinek 180km, srednia 147 kmh spalanie 8,2l W miescie toto bez oszczedzania , jedna osoba, zero bagazu spala 5,6,

Ciekawe  w mieście pali duzo mniej... mój hyundaj w miescie wciagał spokojnie 8-9.... natomiast przy trasie pozamiejskiej tak do 90 km/h palił 4 z małym ogonkiem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, delco napisał:

A nie elektryk? w końcu i tak co 250-300 km stajesz na sikanie i lejesz 40 minut... wiec nie ma róznicy...

 

To chyba po siedemdziesiątce dopiero taka przypadłość ludzi dotyka...

:hehe:

 

Godzinę temu, delco napisał:

A tak na poważnie to Kuzyn twierdzi że jego BMW 320 (benzynowy z 2014 roku) wlasnie przy 140 pali ok 7,2 l/100 km.... prawie mu uwierzyłem az dodal że z boksem na dachu ;)

 

To jest R6 czy już czterocylindrówka? Jeździłem kiedyś 320i R6 i faktycznie był dość oszczędny w trasach ale bliżej 9l, co i tak uważam za dobry wynik.

 

Godzinę temu, delco napisał:

Mnie V70 D4 pali (bez boxu) 6,,5l/100 km  -

 

Ja przy 130km/h notuję wyniki pomiędzy 8 a 9l. Poprzedni Outlander z tedeikiem na pompowtryskach potrafił spalić o pół litra mniej na autostradzie. W pozostałych przypadkach różnica była większa, co świadczy tylko o tym, że przy tej prędkości już opory SUVa są tak duże, że wszystko inne schodzi na drugi plan.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Manx napisał:

Niestety mam smutną wiadomość - Nobla z fizyki za to odkrycie nie dostaniesz ;) Od dawna wiadomo że diesel na autostradzie spali mniej. 140 km/h to akurat słaba różnica. Powyżej w wielu przypadkach robi się ciekawiej. 

:ok:

Wystarczy trochę gęstszego ruchu na autostradzie, a więc więcej hamowań i przyspieszań, i benzyna w kompakcie spokojnie łyka 12-13 l/100 km.

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rwIcIk napisał:

:ok:

Wystarczy trochę gęstszego ruchu na autostradzie, a więc więcej hamowań i przyspieszań, i benzyna w kompakcie spokojnie łyka 12-13 l/100 km.

Tez prawda. Szwagir depta toyota  verso 1,8  cvt i jadac spokojnie A4 do 110-120  spala 7,8 z BOXEM czy zima czy lato. Podobny wynik uzyskuje jadac nad morze. Ja te same warunki, mam ok 5,4-5,8 ON. jakbysmy cisneli pod 140 to jemu podeszloby pod 9,5 mi pod 6,5-7. Oba auta z takimi samymi BOXami

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Ryb napisał:

To chyba po siedemdziesiątce dopiero taka przypadłość ludzi dotyka...

Ale Ci wszyscy co na AK pisza o tymm ze 40 min przerwy to fizjologia maja chyba mniej lat...

 

29 minut temu, Ryb napisał:

To jest R6 czy już czterocylindrówka?

mysle że 4 cylindry  R6 to chyba teraz tylko 3 litry....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, delco napisał:

Ale Ci wszyscy co na AK pisza o tymm ze 40 min przerwy to fizjologia maja chyba mniej lat...

 

Wniosek jest taki, że EV jest dla osób z problemami starczymi.  :hehe:

 

1 minutę temu, delco napisał:

mysle że 4 cylindry  R6 to chyba teraz tylko 3 litry....

 

Szkoda, bo ten 2.0 R6 był naprawdę bardzo fajny. Co ciekawe, taki sam silnik (tylko umieszczony poprzecznie) miał też... Chevrolet Epica.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, rwIcIk napisał:

:ok:

Wystarczy trochę gęstszego ruchu na autostradzie, a więc więcej hamowań i przyspieszań, i benzyna w kompakcie spokojnie łyka 12-13 l/100 km.

Mnie laguna na "szybkiej autostradzie" łykała 16 litrów gazu....  tankowanie bylo jak w elektryku co 25o km - tyle że tankowanie nie trwało godzine....-choć jak kiedyś nie mogłem z weża odłączyć swojej "niemieckiej" przejsciówki zroniło sie 15 min...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, rwIcIk napisał:

:ok:

Wystarczy trochę gęstszego ruchu na autostradzie, a więc więcej hamowań i przyspieszań, i benzyna w kompakcie spokojnie łyka 12-13 l/100 km.

Jeszcze mi się coś takiego nie zdarzyło:) chyba, że jakieś stare 1.6 100, które przy 100 km/h ma ponad 3 tys obr/min

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, prawoimotoryzacja napisał:

Jeszcze mi się coś takiego nie zdarzyło:) chyba, że jakieś stare 1.6 100, które przy 100 km/h ma ponad 3 tys obr/min

Tak miałem właśnie ze starym 1,6 109 KM w Lacetti i podobnie z trochę nowocześniejszym 1,8 141 KM w Cruze.

Skrzynie 5 biegów. :no:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, rwIcIk napisał:

:ok:

Wystarczy trochę gęstszego ruchu na autostradzie, a więc więcej hamowań i przyspieszań, i benzyna w kompakcie spokojnie łyka 12-13 l/100 km.

Tyle to mi nigdy po Wawie nie spalił tsi, a jeżdżę codziennie S8 :old:

Po autostradach tyż nie cały czas lewym, więc przytoczony wynik najczęściej mogę podzielić przez 2 :foch:

Jechaliśmy raz A2 na dwa auta Łowicz->Wawa, żona focusem 1.8 tdci 115km, ja golfem 1.4 tsi 122km, najczęściej 110-130km/h Focus spalił mniej.

Dokładnie nie pamiętam, ale było to między 0,5÷1 l na 100km.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, rwIcIk napisał:

:ok:

Wystarczy trochę gęstszego ruchu na autostradzie, a więc więcej hamowań i przyspieszań, i benzyna w kompakcie spokojnie łyka 12-13 l/100 km.

 

To trzeba baaardzo szarpac, ale jechać w okolicach Vmax.

2.0noPB w C4 nigdy mi nie spalilo więcej niż 11l na autostardzie a było tam 180KM i krotka skrzynia.

Z reszta takie auta odchodzą już do lamusa i spalanie rzedy 7-7.5l przy 140km/h to nic dziwnego w kompakcie.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ryb napisał:

 

Teraz znajdzie się ktoś, komu turbobenzyna na autostradzie spaliła 5 litrów. Potem ktoś, komu diesel spalił 10.

Wystarczy trochę pomyśleć, zamiast silić się na januszowe mądrości rodem z giełdy sztrucli.

Mój tsi jest raczej przestarzały i pali przy 140 9 - 9.5

Technologia sprzed 6 lat (1.4 tsi 140 KM) paliła niewiele ponad 7.

Mazda 6 ze swoimi silnikami o większym stopniu sprężania (ale nadal to benzyniaki) pali jeszcze mniej.

I takie są fakty, które dobrze byłoby poznać i sobie uświadomić.

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Polarny napisał:

Wystarczy trochę pomyśleć, zamiast silić się na januszowe mądrości rodem z giełdy sztrucli.

Mój tsi jest raczej przestarzały i pali przy 140 9 - 9.5

Technologia sprzed 6 lat (1.4 tsi 140 KM) paliła niewiele ponad 7.

Mazda 6 ze swoimi silnikami o większym stopniu sprężania (ale nadal to benzyniaki) pali jeszcze mniej.

I takie są fakty, które dobrze byłoby poznać i sobie uświadomić.

Mi mazda 2.0 co prawda 3 ale juz z tymi nowymi silnikami przy 140 palila niewiele pod 7 z tego co pamietam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Manx napisał:

Niestety mam smutną wiadomość - Nobla z fizyki za to odkrycie nie dostaniesz ;) Od dawna wiadomo że diesel na autostradzie spali mniej. 140 km/h to akurat słaba różnica. Powyżej w wielu przypadkach robi się ciekawiej. 

2,0 TDI przy średniej 180 to pali ponad dwa razy mniej niż 1,4 TSI w tym samym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maciej__ napisał:

 

A przy 280 to pewnie z 5 razy tyle ;)

Nie mam pojęcia. Natomiast to akurtat sprawdzałem na tym samym odcinku drogi.

Średnie spalanie 2,0 TDI 10,1 a 1,4 TSI 22,4.;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, tomy napisał:

a jeżdżę codziennie S8

A jaki silnik masz w tym S8? Bo kiedys jechałem z kolega jego A8 z benzynowym 4,2 to faktycznie na trasie byl (wg komputera )oszczędny bo ok 8 litrów ale byle miejscowośc i hamowanie i robilo się 14 litrów a w wiekszych  miejscowościach spokojnie 20 litrów/100 km....

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Polarny napisał:

Wystarczy trochę pomyśleć, zamiast silić się na januszowe mądrości rodem z giełdy sztrucli.

Mój tsi jest raczej przestarzały i pali przy 140 9 - 9.5

Technologia sprzed 6 lat (1.4 tsi 140 KM) paliła niewiele ponad 7.

Mazda 6 ze swoimi silnikami o większym stopniu sprężania (ale nadal to benzyniaki) pali jeszcze mniej.

I takie są fakty, które dobrze byłoby poznać i sobie uświadomić.

 

No popatrz, skoro ta technika tak się rozwija to dzisiejsze TSI powinny już palić w okolicach trzech litrów.

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Ryb napisał:

 

No popatrz, skoro ta technika tak się rozwija to dzisiejsze TSI powinny już palić w okolicach trzech litrów.

;]

paliwa w baku powinno przybywać!:old:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, delco napisał:

A jaki silnik masz w tym S8? Bo kiedys jechałem z kolega jego A8 z benzynowym 4,2 to faktycznie na trasie byl (wg komputera )oszczędny bo ok 8 litrów ale byle miejscowośc i hamowanie i robilo się 14 litrów a w wiekszych  miejscowościach spokojnie 20 litrów/100 km....

S8 - toż to jedna z bardziej zakorkowanych arterii warsiawskich :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, tomy napisał:

S8 - toż to jedna z bardziej zakorkowanych arterii warsiawskich :phi:

Czyli prędkości niski, więc i spalanie niezbyt wysokie.

Mój diesel po Warszawie raczej nie przekracza 7.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rwIcIk napisał:

:ok:

Wystarczy trochę gęstszego ruchu na autostradzie, a więc więcej hamowań i przyspieszań, i benzyna w kompakcie spokojnie łyka 12-13 l/100 km.

Bez przesady, wspolczesna turbobenzyna w kompakcie przy przelotowej 150 bierze od 7 do 9 w zaleznosci od ruchu. 10 i wiecej jeszcze mi sie nie udalo osiagnac. BMW spokojnie bralo 14-16 (a to tez turbo bylo), wolnossacy Lancer 10-12. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, rwIcIk napisał:

VW jest bezkonkurencyjny ze swoimi silnikami.

 

Eeee, może to nie silniki ma takie fajne, tylko komputery tak optymistycznie skalibrowane? Wiemy skądinąd, że VW lubi zrobić tak, żeby rzeczywistość i odczyty pomiarów nie miały ze sobą wiele wspólnego.

:hehe:

 

12 minut temu, rwIcIk napisał:

Tucson ze skrzynią dct :

- diesel 1,7 pali: 6-7,

- benzyna 1,6T: 9-11 l/100km.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jeździłem Lanosem to zawsze było 10-12l npPb czy to miasto czy trasa 😄

OOOO 1.9 TDI na pompowtryskach :  najmniej 6,1 na trasie (średnio później zawsze około 7,2) w mieście 8,5l

OOOO 1.8TFSI quattro - miasto 10-13 w trasie 7,5-9

Lex 2.5 bez T + wspomaganie prundem - miasto 7-8,5 trasa 3,8 - 7,5 (i co dziwne lepiej leciec 150 niz 120) :P

 

Wszystko zależy od długości tras, ciężkości buta, pogody itd...  90% czasu użytkuje auto w mieście, krótkie trasy po nim w korkach itd więc dla mnie obecne auto jest idealne. Nie popsuje i nie zamuli się jak diesel w tych samych warunkach a spalanie mam podobne i koszty eksploatacji dość niskie - w zasadzie póki co prócz paliwa, to tylko serwis olejowy i filtry (olej, kabina, powietrze).

 

Dla każdego co innego będzie dobre.

 

Myślę, że by rozwiązać te wszystkie dywagacje, należy się umówić zbiorowo na wyjazd 100km trasą by wszyscy jechali w tych samych warunkach i na końcu zatankować i policzyć ile realnie wyszło w obie strony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rwIcIk napisał:

:ok:

Wystarczy trochę gęstszego ruchu na autostradzie, a więc więcej hamowań i przyspieszań, i benzyna w kompakcie spokojnie łyka 12-13 l/100 km.

Ale to chyba jakaś stara wolnossąca jadąca w okolicach max osiągów.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Marcin79 napisał:

Obejrzalem test ceeda 1.6 trubo przy 140 palil ponad 9.5 litra. Kolega na forum ktory ma optime 1.6 t tez wspominal okolo 10.

 

Natomiast sprawdzilem i moje f10 2.0 d przy 140 pali 6 litrów a sroento 8.5 

 

Wnioski? Jak ktos dużo jezdzi po autostradach to tylko diesel :)

 

 

wnioski są dwa:

1. podobnie zaawansowane technicznie silniki diesla będą zawsze paliły mniej od silników benzynowych .. bo różnica wynika z typu zastosowanego paliwa

2. Te kianki cholernie dużo palą - mondeo z 1.5T pali w takich warunkach 7.5-8.5 w zależności od warunków na drodze. VAGi też spalą mniej niż kia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Manx napisał:

Ale to chyba jakaś stara wolnossąca jadąca w okolicach max osiągów.

 

 

Mi Fiat Bravo 1.4 turbo 150KM z wypożyczalni w trasie 1000+ km po autostradach przy tempomacie nastawionym na 130km/h spalił 8.5l/100km i uważam to za bardzo dobry wynik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, wladmar napisał:

Bez przesady, wspolczesna turbobenzyna w kompakcie przy przelotowej 150 bierze od 7 do 9 w zaleznosci od ruchu. 1

Boje się że @rwicik pisząc "gestszy ruch" miał na mysli taki stan ze przelotowa 150 nie jest osiagalna... - przynajmniej ja tak to odebrałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, delco napisał:

Boje się że @rwicik pisząc "gestszy ruch" miał na mysli taki stan ze przelotowa 150 nie jest osiagalna... - przynajmniej ja tak to odebrałem...

Jezeli srednia spada ponizej 100 km/h (i nie stoi sie godzinami w korku), to i srednie spalanie znacznie spada. Jak jechalem w sniezycy 300 km autostrada nie przekraczajac 100 km/h to srednia wyszla 5.3. 

Edytowane przez wladmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wladmar napisał:

Jezeli srednia spada ponizej 100 km/h (i nie stoi sie godzinami w korku), to i srednie spalanie znacznie spada. Jak jechalem w sniezycy 300 km autostrada nie przekraczajac 100 km/h to srednia wyszla 5.3. 

OK tyle że mam wrażenie że raczej usiłowałem dooprecyzować termin "gesty ruch" bo taki IMO jest np w zagłebiu Rury - i choc jak nie ma korków to srednia predkość wynosi powyzej 100 km/H spalanie ( o ile nie jedzie się prawym pasem) rosnie zauważalnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, delco napisał:

OK tyle że mam wrażenie że raczej usiłowałem dooprecyzować termin "gesty ruch" bo taki IMO jest np w zagłebiu Rury - i choc jak nie ma korków to srednia predkość wynosi powyzej 100 km/H spalanie ( o ile nie jedzie się prawym pasem) rosnie zauważalnie...

Tak, racja, rosnie, ale decydujacy wplyw na srednie spalanie z moich obserwacji ma srednia predkosc. Im wyzsza, tym wyzsze spalanie, "nerwowosc" jazdy tez ma wplyw, ale mniejszy. Rekordowo duze spalanie osaigniemy, utrzymujac przelotowa predkosc 200 km/h i co chwile hamujac do 100 i znowu sie rozpedzajac.

Edytowane przez wladmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Marcin79 napisał:

Obejrzalem test ceeda 1.6 trubo przy 140 palil ponad 9.5 litra. Kolega na forum ktory ma optime 1.6 t tez wspominal okolo 10.

 

Natomiast sprawdzilem i moje f10 2.0 d przy 140 pali 6 litrów a sroento 8.5 

 

Wnioski? Jak ktos dużo jezdzi po autostradach to tylko diesel :)

Nieprawda, przy dużych przebiegach tylko LPG. Moje 1.8 pali 9,5 l LPG przy takich prędkościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Marcin79 napisał:

Wnioski? Jak ktos dużo jezdzi po autostradach to tylko diesel :)

Odkryłes Amerykę i któryś raz w tym miesiącu postanowiłeś rozpocząć dyskusję na temat spalania paliw diesel-benzyna-gaz-prad?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, dobromir napisał:

Nieprawda, przy dużych przebiegach tylko LPG. Moje 1.8 pali 9,5 l LPG przy takich prędkościach.

Wtrysk pośredni? Samo spalanie owszem.

Niestety szybki myk z pasa na pas takim vvti, czy valvematic średnio wygląda względem np. jakiegoś współczesnego 2.0 w dieslu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.