listoor Napisano 18 Marca 2019 Udostępnij Napisano 18 Marca 2019 Koledzy, W związku z tym, że to kącik motoryzacyjny, chciałem podzielić się moją historią z użytkowania używanego Passeratti B7 z 2012 roku. Auto musiałem kupić mając 14 dni łącznie z załatwieniem leasingu więc skupiłem się na Warszawie. Budżet – do 40 k netto aby dawało ratę leasingową na poziomie 1200 zł netto -> mój łączny budżet na pojazd to ~3k netto z uwzględnieniem raty, ubezpieczenia i paliwa. Samochód na 24mc i ok. 120 tkm. Kryteria: segment D, automat, 150KM + Udało się znaleźć w komisie aut poleasingowych Paska 2012r, salon PL z bardzo dobrym wyposażeniem. 2,0 TDI, 170KM, DSG. Auto nie było tanie (relatywnie) – 39t PLN netto, ale nie kupowałem niską ceną a pewnym przebiegiem i historią auta. Dziś wiem, że przepłaciłem Od maja zrobiłem 40 tyś km, ale to dlatego że zimą nie lubię jeździć Plusy: + dobre wykonanie wnętrza i spasowanie (porównuję z Laguny 3ph3 którą mam jako 2 auto) + względnie dobre wyciszenie (porównanie do Laguny) – mogę zrobić 500km po autostradzie i głowa mnie nie boli + niskie spalanie – wiem że to magia TDI ale on naprawdę pali mało -> nie zdarzyło mi się aby na trasie spalił więcej niż 7,3 l/100 km i mam tu na myśli przejazdy ze średnimi prędkościami 140+ km/h na odcinku 200-300 km. Skrajnie -> prędkości dziadkowe – 4,0 l/100km nie jest problemem. Warszawa, dojazdy 15km w godzinach korków – do 8l/100km. + zbiornik paliwa: 70l pozwala na spokojne pokonanie 1000km w cyklu mieszanym. Rekord – 1200km na jednym zbiorniku. Zdecydowanie lubię to ! + komfort jazdy – auto jest bardzo poprawne – ergonomiczne, obszerne. Minusy -> tutaj co niektórzy mogą mnie zjeść, ale tutaj będę wskazywał wady mojego egzemplarza, a właściwie wyposażenia którego zabrakło i odczułem je po przesiadce z Laguny. - mała moc (auto idzie na program i mam nadzieję że będzie lepiej przyspieszało) -> dostałem lanie od żony w Lagunie (200KM/400Nm). - brak biksenonów – z tej opcji już nigdy nie zrezygnuję. - brak aktywnego tempomatu – tej opcji nie miałem, ale uwielbiam jeździć na tempomacie; - balonowe koła (16”) - brak napędu na 4 koła -> trakcja czasem nie daje rady przenieść momentu na koła Podsumowanie: Czy poleciłbym takie auto -> zdecydowanie tak, jeśli ktoś oczekuje poprawności. Czy kupiłbym takie auto ponownie -> NIE ! kupił bym dopasione B8 modyfikując lekko parametry leasingu Jeśli ktoś ma pytania na które nie znalazł odpowiedzi, zapraszam do dyskusji. Jeśli ktoś chciałby po mnie pojechać, że kupiłem takie auto, przepłaciłem czy cokolwiek innego -> strzelajcie Pozdr ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 Jak porównuje twoje spalanie do mojego to raczej jeździsz jak kapelusz więc nie wiem po co większa moc (miasto 9-10, trasa w-wa-kato 8,5 przy średniej V 120km/h czyli tempomat na 160). Passek 140KM o chipie na 185KM. Nie odczuwam za bardzo braku mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 19 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 32 minuty temu, KJO napisał: Jak porównuje twoje spalanie do mojego to raczej jeździsz jak kapelusz więc nie wiem po co większa moc (miasto 9-10, trasa w-wa-kato 8,5 przy średniej V 120km/h czyli tempomat na 160). Passek 140KM o chipie na 185KM. Nie odczuwam za bardzo braku mocy Widzisz, Po regeneracji wtrysków spalanie auta spadło o ~1,5l/100km Więc tutaj może być problem. A co do jazdy - zapraszam. Przykład -> niedzialny przejazd A1 Toruń Stryków -> tempomat 180, na A2 tak jak lewy pas pozwolił -> średnia z trasy 7,3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 Jak porównuje twoje spalanie do mojego to raczej jeździsz jak kapelusz więc nie wiem po co większa moc (miasto 9-10, trasa w-wa-kato 8,5 przy średniej V 120km/h czyli tempomat na 160). Passek 140KM o chipie na 185KM. Nie odczuwam za bardzo braku mocy To chyba styl jazdy gaz hamulec bo tyle to A6 C6 2.7 TDI quattro tiptronic po chipie na autostradzie nie pali, a waży 2 tony prawie...Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 8 godzin temu, listoor napisał: Po regeneracji wtrysków spalanie auta spadło o ~1,5l/100km 22 godziny temu, listoor napisał: ale nie kupowałem niską ceną a pewnym przebiegiem i historią auta. To ile to ma najechane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 8 godzin temu, listoor napisał: Po regeneracji wtrysków spalanie auta spadło o ~1,5l/100km Czemu w podsumowaniu nie uwzględniłeś co padło przez ten czas w aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 19 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 To ile to ma najechane?Tyle co obecnie - tylko ja wielokrotnie jeździłem na mega głębokiej rezerwie i sam się przyczyniłem. Magik od regeneracji wtrysków mówił ze różnie z tym bywa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 19 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 Czemu w podsumowaniu nie uwzględniłeś co padło przez ten czas w aucie?Co padło - poza eksploatacja na starcie tylko regeneracja 2 wtrysków - koszt chyba 800zł. Poza tym nie prowadzę zestwienia kosztów auta. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.