Skocz do zawartości

2020 Chevrolet Captiva - czyli GM kopiuje Made in China i sprzedaje światu...


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to role się odwróciły.

 

2020 premiera Chevrolet Captiva tym razem nie re-badge Daewoo, tym razem GM wzięło Baojun 530 lub Wuling Almaz, walnęło znaczek Chevy, i gotowe.

 

 

Produkt:

 

c6e06ed7a791501a58560dd6c9793248.jpg

 

 

646b228e655129517e09d60f0ec169a7.jpg

 

 

9f5b4d26a48fc4552f3da3973edc4854.jpg

 

Mbd02d7a78d61a3cc348ae90c2c146fb1.jpg

 

 

904f558d25f7ae295a08228356b74ac1.jpg

 

 

ab1b82b03246112740de95081e00a5b7.jpg

 

 

0f5a0458277299c8b07e9f7ae4267285.jpg

 

 

47b7bab478a61caa8705ffd6b05da9a7.jpg

 

61f6c02c395fa9cefead5a43d3ee3e4a.jpg

 

No i oryginały...

 

Wuling

 

 

d713d256554ed019a77e76d4a817e41f.jpg

 

 

4c0ee3a42081511f8e6a59e085a91f45.jpg

 

7ef5ff6c6c77323a7eb90eb09517902b.jpg

 

Baojun

 

5194497fdefb822fa78a4f166205137c.jpg

 

 

Proszę jeszcze należy przywalić to ...

 

 

68c67abebf3333723f05d601ce1cfc22.jpg

 

I gotowe!

 

Zmieniamy fabrykę z Made in China na Made in Indonesia i klepiemy, chociaż podejrzewam ze 40% części będzie dalej Made in China...

 

Segment: SUV-B/C lub jak kto woli - SUV-małe/średnie...

 

Silniki:

1.5l automatic z 150KM/250Nm Turbo

1.8l manual z 140KM bez turbo

 

Wymiary:

4,655 mm/1,836mm

 

 

Żółty może?

 

 

c0c1ec42c112abaf4f4f2d6e65c74389.jpg

 

 

d5755ef5c18bdce53582359e99fbcb36.jpg

 

 

Wiec proszę, inżynieria znaczka i kopiowania się odwrocila, z Made in China na świat

 

W ogóle ciekawa wizje paru producentów roztoczylo ostatnio na Seoul Motor Show... - poczekają aż EU się sama prze-reguluje, producenci zabija wszelkie tanie auta - przecież wielki brat prędkości i dmuchania żeby uruchomić auto kosztuje... - a potem taki wielki klepacz jak GM - rzuci EU produkt Made in China... w cenie starego polo, 1/2 wartości do oczywiście alkomat i wykrywacz V + czarna skrzynka.

 

A ze marza jest - to tak:

Baojun kosztuje w China 🇨🇳pomiędzy $12-18k dolcow.

 

Ten sam 2020 Chevrolet CRAP-tiva ma kosztować w Thailand ... $44,375

 

 

Różnice podatkowe są znaczne, ale pokrywają Max 20% ceny.

 

Wiec jest dużo miejsca na dostosowanie produktu Made in China na EU rynek, + wszelkie systemy wielkiego brata + zabić pierdzaca krowę - CO2 + sprzedać w cenie Fabia + jeszcze zarobic dużo $$$...

 

I to nie moja teoria tylko ludzi klepaczy dużych marek.... zobaczymy

 

 

Sent from my iCrap X using Tapacrap

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby China ale silniki chyba GM? PRzod i tyl genialny ale z boku to niezla pokraka. Fajnie, ze jest plaska podloga z tylu.


‘Baojun’ to marka JV GM & SAIC.

SAIC jest właścicielem .... MG. Silniki są identyczne jak w MG

Nigdy właściwie nie doszlem jaki jest ich pierwowzór, czy - własna konstrukcja czy wkład GM, ale 1.8l - IMVHO będzie jeszcze pamiętał czasy kiedy poszli na zakupy to UK i sobie ROVER kupili 🇬🇧.

Turbo IMVHO będzie wersja GM.

A następca starej Captiva ....

Reszta - ‘cywilizowanego’ - tylko w naszej wydmuchanej własnej opinii - aka zachodniego/bogatego świata dostaje od GM .... Equinox.

3eb2d7aa3deaebf7f1d526a9dfdf1239.jpg


15216b77ee36982eab3ba049685c6349.jpg

63da334fdd31bee480f933f6905550ae.jpg


Jak na patriotycznego GM przystało i prawdziwy ‘amerykanski’ samochód przystało.... oczywiście Made in Mexico ....

I tam tez w wersji bieda jest 1.5l turbo a już wyżej jest 2.0l Turbo....







Sent from my iCrap X using Tapacrap
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojego Equinoxa 1.5 T AWD wyprodukowali w Kanadzie (Ingersoll, ON). 

Ale robią go i w Chinach, i w Argentynie, i w Meksyku.

 

Third generation
Chevrolet Equinox P4250866.jpg
Overview
Also called Holden Equinox (Australia and New Zealand)
Production 2017–present
Model years 2018–present
Assembly
Body and chassis
Class Compact crossover SUV[25]
Platform GM D2XX
Related
Powertrain
Engine
Transmission
Dimensions
Wheelbase 107.3 in (2,725 mm)
Length 183.1 in (4,652 mm)
Width 72.6 in (1,843 mm)
Height 65.4 in (1,661 mm)
Chronology
Predecessor Holden Captiva (Australia and New Zealand)
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojego Equinoxa 1.5 T AWD wyprodukowali w Kanadzie (Ingersoll, ON). 
[...]


Nie wiedziałem, ze CAMI Equinox klepie, ciekawe.

Zobaczymy czy CAMI podzieli los Oshawa.
@pickwick - twój jest 2.0l czy 1.5l?

Jaki trim level?


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i Ty się dziwisz, że musieli się z EU wynieść ? Nasza EU krzywość banana nie była czegoś takiego w stanie akceptować :ok: EU konsument nie jest głupi.


Ja się ostatnio niczemu już nie dziwie, .... wyglada, ze żyjemy w świecie gdzie krótkowzroczność i napychanie kieszeni ‚tu i teraz’ oraz mnie się należy jest dziś idea sukcesu business jak GM...


Wiem, ze doczekamy książek ‚Jak nie zarządzać business na przykładzie upadku GM’

b23b2549703db4fdd05b653ac06d966c.jpg

Dopiero dziś musieli wywalić z Detroit auto Made in Mexico.... - bo tym jak wypchali 14,000 luda na bycie bezrobotnym, za to klepia następny model w tanim Mexico.... i się dziwią, ze paru ludzi zaczyna sukcesywnie bojkotować ich produkty...


fade428f88bb4ab216afd02e77d593f5.jpg

Ale, ja mysle ze GM będzie tylko prekursorem, co nastapi jak powódź za pare lat, auto Made in China - z nowym znaczkiem, dla nas - nie tylko EU, ale nazwijmy to kraje starej zachodniej cywilizacji - z nowym znaczkiem, i świadomością, ze mamy się czuć lepiej bo jeździmy Chevrolet zamiast Wulingiem





Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dziwić się, że GM w końcu bankrutuje - chcieliby zarabiać nie oferując niczego własnego.


Zadziwiająco, GM książki finansowe są w najlepszym stanie od 2009 roku, kiedy Feds ich musieli ratować.

Zadziwiająco maja kupę wolnej kasy...

Ale, niektórzy akcjonariusze domagają się wypłaty na akcje - a nie investycje w business - specialna dewidenda.

I właśnie w tym jest problem, wywalasz 14,000 luda w US, zamykasz kupę fabryk, kopiesz takie kraje jak Canada w pupcie, produkujesz mniej, sprzedajesz mniej ... i robisz na tym więcej kasy....


Ja mysle, ze GM będzie istniał, ale tak jak VAG będzie klepał w krajach takich jak China, a resztę - czytaj pare fabryk - trzymał jako PR w US.

Jak to publiczność przełknie to się utrzymają ... jak nie to chyba nikt nie będzie tak głupi, żeby ich wyciągnąć z dołu drugi raz...

Problem pojawia się trochę głębszy, zmiany strukturalne - mniej pracy, mniej $$$ w obrocie w bogatych społeczeństwach, produkcja w kraju o niskim koszcie, a sprzedaż za o wiele więcej w kraju docelowym gdzie jest mniej $$$ w obrocie.

Czyli pojawia się teoria, ze klientow będzie mniej, co skutkuje przeniesieniem dalszej produckją do kraju o niższym koszcie ... i mamy kółko znów...

Te zmiany dopiero dotkną EU z VAG, z Ford, etc - ale GM jest IMVHO świetnym przykładem - ze może to wszystko nie wyjść - bo nie da się przewidzieć reakcji ludzi.

Te auta z China jakby nie były powstały w JV z GM.


Sent from my iCrap X using Tapacrap
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to raz, dwa co proponują. Przecież to wygląda jak zabytek w dzisiejszym świecie.


U mnie na wsi GM jest skończony. Jest śmierdzącym trupem.

Nie ze to zrobi na nich jakieś wrażenie, ale pomyśleć ze jeszcze nie tak dawno wypychali 200,000 nowych aut klepanych lokalnie co roku na rynek.

Dziś ... nie potrafią sprzedać 50,000 na rok. Toyota sprzedaje ostatnio miesiecznie jednego modelu więcej - 4,200 HiLux - niż całe GM wszystkiego -3,800 sztuk... i dalej maja ponad 200 dealerów - policzmy - wychodzi 18 aut na miesiąc na dealera - wow!

Arogancja.
Produkty jak z kibla.
Najgorsza obsługa klienta.
Marketing.

Ja naprawdę po GM nie będę płakał. (U siebie lokalnie).

6e21c054a397e9c2ba95983d1509d16f.jpg

Ba, jestem pełen podziwu dla PSA - widac jadacze zab wiedza jak zarządzać klepaniem aut, żeby to przynosiło forsę.

Viva la France :-)


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, OZI napisał:

Nie wiedziałem, ze CAMI Equinox klepie, ciekawe.
Zobaczymy czy CAMI podzieli los Oshawa.
@pickwick - twój jest 2.0l czy 1.5l?
Jaki trim level?

 

1.5 T AWD Premier

 

Pierwotnie miał być 1.6 D AWD LT, ale nie mieli na stanie (i wciąż nie mają). Potem zacząłem się przyglądać 2.0 T, ale nie chciałem wydawać kroci na

Zrobiłem jazdę próbną autem demo, którego ostatecznie wyleasingowałem. Czarny, jak na Twoim zdjęciu, tylko z mniejszymi kołami. 

Auto z 7000 mil w dość bogatej specyfikacji (bez navi, sunroof, model 2018 w sierpniu 2018 czyli tuż po wejściu 2019) - wyliczyli leasing za równowartość prostego 1.5 T LT.

Skorzystałem z podwójnej promocji (demo oraz "employee's discount", czy jakoś tak). Tym razem lease na 4 lata, 60000 mil.

 

Silnik 1.5 T jest za mały do kompaktowych crossoverów, ale jakoś daje radę. Tylko na początku mnie irytowała powolność auta. Dzisiaj już się bardzo przyzwyczaiłem i nie żałuję, że wróciłem do Chevy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.