Jump to content

70kpln - Rapid ?


Recommended Posts

 
czy to porównanie dotyczy tej samej klasy aut? Np Golf VII jest pod względem jakości audio gorszy niż Golf IV? A Toyota Auris gorsza niż Corolla z roku 1999? Czy może obecna Octavia gorsza niż pierwsza Octavia? Poważnie pytam, bo nie mam takiego doświadczenia.
Konkretnie to tak:

audio w Toledo 99 było lepsze niż w tiguanie 2011.

Leon 99 miał lepsza tapicerkę niż Leon 2013.

System klimatronika vag z 99 działa lepiej niż Opla Astry z 2018.

Toledo 99' miało elektroniczną blokadę dyfra do 40 km/h, najnowszy Nissan Qashqai nie ma nawet w najlepszej opcji co jest dla mnie największym absurdem. Samochodem z dużym momentem i przednim napędem praktycznie nie da się bez tego jeździć na śliskiej nawierzchni.

Takich kwiatków jest znacznie więcej i pokazują one w pewnych aspektach brak rozwoju w motoryzacji, a jedynie cięcie kosztów za wszelką cenę. Jak jadę samochodem za 70 kpln w którym audio gra jak głośnik bluetooth z Biedronki to mam ochotę je polać benzyną i podpalić... Jak widzę w nowym VW up centralny wyświetlacz w zegarach o pikselach rozmiarów mrówki to mam wrażenie, że to musi być sen i to nie dzieje się naprawdę.

Jak słyszę jak VW up 1.0 MPI ma kulturę pracy Matiza wersja Diesel to mam wrażenie, że motoryzacja się cofa w rozwoju bo dla mnie to kpina tak głośny silnik benzynowy w 2019 roku. Do tego przy odpaleniu tej bestii aż cała buda i fotel się zatelepie, tego nie było nawet w Tico...

Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka

  • Like 3
  • dont like 1
Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Spajdi napisał:

Jak jadę samochodem za 70 kpln w którym audio gra jak głośnik bluetooth z Biedronki to mam ochotę je polać benzyną i podpalić...

Ja jestem mile zaskoczony podstawowym audio (Composition Media) w sportsvanie (zakładam, że golf 7 ma to samo audio). Dużo lepiej gra niż w nowym pugu 308 - tu było słabo.

(chyba nawet trochę lepiej niż w epice, która już ma całkiem dobre radyjko i głośniki - jak na fabryczny zestaw oczywiście)

Edited by iwik
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Lupus napisał:

Szczere wyrazy współczucia. Już kilkukrotnie pisałem że C-Elysée to nie kompakt a wyrób kompaktopodobny. Był kiedyś taki w firmie w której pracowałem. Nikt nie chciał tym jeździć.

Szczerze mówiąc nie widziałem, żeby ktokolwiek klasyfikował C-Elysée jako kompakta więc nie wiem o co Ci chodzi. Podobnie Rapid to też nie jest kompakt. Takie jest życie, że większość jeździ się tym na co stać, a nie czym by się chciało i nie dotyczy to tylko firm. Jeśli chodzi o wyrazy współczucia to są nie na miejscu. Obecny samochód nie jest spełnieniem moich marzeń, ale w tym budżecie nadal nie widzę konkurenta, który lepiej spełniałby moje wymagania (może jedynie skusiłbym się teraz na wersję z automatyczną skrzynią biegów). 

 

12 godzin temu, Lupus napisał:

Akurat c elysse raz przejechałem się do Bydgoszczy i to wystarczyło. I strach było tym szybciej jechać bo na zakrętach lusterkami się podpierał. Do tego masakryczna klimatyzacja, beznadziejna ergonomia, brak sensownych cupholderów, miejsca na telefon i nieustawny bagażnik z oooogromnymi zawiasami wnikającymi do wnętrza. 

 

Widocznie przejechanie się raz do Bydgoszczy to za mało, żeby docenić C-Elysée 😀, a tak poważnie to nie został stworzony do szybkiego pokonywania zakrętów tylko do zwykłego przemieszczania się rodzin w krajach mówiąc delikatnie niezbyt zamożnych. 

Nie wiem co Ci nie pasowało w klimatyzacji. U mnie normalnie spełnia swoje zadanie.

Jeśli chodzi o ergonomię to nie mam nic do zarzucenia. Myślę, że to raczej kwestia przyzwyczajenia.

W kwestii uchwytów na napoje czy miejsca na telefon to się nie wypowiem bo czegoś takiego nigdy nie używam. 

Bagażnik jak to większości sedanów w tym budżecie z zawiasami. Innego rozwiązania w tej klasie jeszcze nie widziałem. Jest spory więc i tak się więcej upcha niż w HB nie demontując półki czy składając siedzeń. 

 

Edited by Citric
Link to post
Share on other sites
Akurat c elysse raz przejechałem się do Bydgoszczy i to wystarczyło. I strach było tym szybciej jechać bo na zakrętach lusterkami się podpierał. Do tego masakryczna klimatyzacja, beznadziejna ergonomia, brak sensownych cupholderów, miejsca na telefon i nieustawny bagażnik z oooogromnymi zawiasami wnikającymi do wnętrza. 

Lupus czym jezdzisz na codzien ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, bergerac napisał:


Lupus czym jezdzisz na codzien ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Aktualnie octavia 3 fl i croma.

Link to post
Share on other sites
Dnia 1.04.2019 o 19:06, wujekcybul napisał:

Ibiza, Megane, Astra. C4 Cactus jest przyjemny jak sie przelknie kiepskie wnetrze i prowadzenie.

i, jeszcze trzeba przełknąć potencjalnie większą utrate wartości, w porównaniu z VAG ;)

 

Link to post
Share on other sites
Dnia 1.04.2019 o 15:45, Rylu napisał:

Cześć,

 

Znajoma zastanawia się nad zakupem auta w granicach 70 tyś zł.

Raczej nowe, benzyna.

Była w Skodzie oglądała Rapida w wersji style 1.0

Auto stoi na placu w Łodzi za 68 tyś zł.

 

1) alternatywa dla rapida?

2) może ktoś ogarnia rabaty na skodę? Czy jednak mają w doopie klientów detalicznych z gotówką?

3) może trochę dołożyć do Octavii?

 

 

 

Jak już wszyscy powiedzieli 68 to chore pieniądze za rapida

Dla kobiety

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-500x-500x-1-6-110-km-wyprzedaz-rocznika-ID6BFRKU.html#a94ad947bd

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-juke-acenta-biala-perla-klimatronik-bluetooth2019-ID6BvuC1.html#a94ad947bd

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-kona-1-0-t-gdi-120km-wyprzedaz-rozne-kolory-ID6BwQFq.html#a94ad947bd

i coś tańszego fajnego

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-micra-acenta-kamera-cofania-klimatronic-pakiety-ID6BCm1d.html#f714246dbf

 

A jak tak bardzo chce mieć funkcjonalny bagażnik

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-st-enjoy-1-4-turbo-125km-wyprzedaz-2018-najlepsza-oferta-na-otomoto-ID6zDfOA.html#14747743a1

https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-berlingo-nowy-berlingo-1-2-puretech-110-s-s-feel-m-7350-ID6BPbux.html#14747743a1

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, akisel napisał:

i, jeszcze trzeba przełknąć potencjalnie większą utrate wartości, w porównaniu z VAG ;)

 

Niekoniecznie

źródło: https://www.auto-swiat.pl/porady/kupno-i-sprzedaz/jak-auta-traca-na-wartosci-czyli-kiedy-tracisz-najwiecej-a-kiedy-mozesz-zyskac/1r6hbnn#slajd-7

tabela_compact.jpg

Edited by Phil_ips
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, akisel napisał:

i, jeszcze trzeba przełknąć potencjalnie większą utrate wartości, w porównaniu z VAG ;)

 

Ale zapewne od niższej ceny zakupu, więc kwotowo może wyjść korzystniej ;]

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Pytanie jeszcze jak auto ma byc finansowane bo jesli gotówka to ok mozna wybierac , jak leasing to juz tak wesolo nie będzie bo vag nie ma sobie równych.

Link to post
Share on other sites
Dnia 1.04.2019 o 15:45, Rylu napisał:

 

Była w Skodzie oglądała Rapida w wersji style 1.0

 

style to najwyższy pakiet standardowego wyposażenia. Pytanie które 1.0 ? bo są dwa

 

Dnia 1.04.2019 o 15:45, Rylu napisał:

Auto stoi na placu w Łodzi za 68 tyś zł.

 

to mniej więcej cena wyjściowa pakietu z tym słabszym 1.0. Pytanie czy to ten i czy coś jeszcze ma dołożone ponad wyjściowy pakiet style

 

Dnia 1.04.2019 o 15:45, Rylu napisał:

 

2) może ktoś ogarnia rabaty na skodę? Czy jednak mają w doopie klientów detalicznych z gotówką?

 

to chyba wszyscy mają w d00pie. Kiedyś prywatnie szukałem mini autka i w opcji było citygo i jak okazało się to lepiej w kredycie i na zamówienie niż gotówka i auto z placu

 

Dnia 1.04.2019 o 15:45, Rylu napisał:

3) może trochę dołożyć do Octavii?

 

 

to zależy co ma być w aucie jako standard. W octavii stryle to prawie 20 tys wiecej

 

No dobra, jadą tutaj po rapidzie a ja czymś takim poganiam. Auto bezobsługowe (jak dotychczas). W czerwcu będzie miało 2 lata i około 120 tys przebiegu. Wersja style + pakiet dynamic, tyle że 1.6 TDI. Kosztował .... no właśnie chyba ..... po rabatach podobnie a sam diesel to 2 lata temu było ponad 4 tys więcej.

 

Ja polecam:oki: tylko jak pisałwm sprawdzić dodatki i potargować

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, mokrii napisał:

@kravitz ty zdaje sie masz golfa 1.0  ;] 

 

to ma obrotomierz to 6krpm wyskalowane ?  do ilu sie ten silniczek kręci ? ;] 

 

Raz sprawdzałem, bo się syn zapytał ile to pojedzie na pierwszym biegu.

Silnik dokręcił się do około 6500 a na jedynce dojechał jakoś ponad 50km/h

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, kravitz napisał:

 

Raz sprawdzałem, bo się syn zapytał ile to pojedzie na pierwszym biegu.

Silnik dokręcił się do około 6500 a na jedynce dojechał jakoś ponad 50km/h

w ofertach ktore tutaj sie pojawiły był golf i 1.0 115km i tam na zdjeciach 3 egzemplarzy obrotek jest do 6000rpm tylko wyskalowany ;] 

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, mokrii napisał:

w ofertach ktore tutaj sie pojawiły był golf i 1.0 115km i tam na zdjeciach 3 egzemplarzy obrotek jest do 6000rpm tylko wyskalowany ;] 

 

Z tego co pamiętam wchodzi juz na czerwone pole

 

Link do ogłoszenia z którego kupiłem Golfera.

Widac na zdjęciu mniej więcej obrotomierz

https://archiwum.allegro.pl/oferta/volkswagen-golf-trendline-1-0-tsi-115-km-led-i7551471380.html

 

Obrotomierz do 8tyś, ale czerwone od 6tyś

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, kravitz napisał:

 

Z tego co pamiętam wchodzi juz na czerwone pole

 

Link do ogłoszenia z którego kupiłem Golfera.

Widac na zdjęciu mniej więcej obrotomierz

https://archiwum.allegro.pl/oferta/volkswagen-golf-trendline-1-0-tsi-115-km-led-i7551471380.html

 

Obrotomierz do 8tyś, ale czerwone od 6tyś

no to paczaj  ;] 

910965902_8_1080x720_trend-10tsi-115km-c 

 

z tego ogłoszenia https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-trend-1-0tsi-115km-cz-park-bluetooth-usb-alarm-led-od-reki-ID6Ba2s9.html#2d294218d0 

 

;l :bzik:;] 

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, mokrii napisał:

A jakie ma to znaczenie do ilu jest obrotomierz wyskalowany, tzn. czy do 6 tysi, czy do 8 tysi? Pytam bo chyba nigdy nie doszedłem nawet do 4 tysi. A do 5 tysi to na 1000% nie dokręciłem w żadnym aucie. :)

  • shocked 2
Link to post
Share on other sites
20 minut temu, mokrii napisał:

 

Hmm, nie jestem pewny, ale chyba te 1.0 nie maja na klapie napisu TSI, jakby się VW wstydził w takim silniku umieszczać emblematu ;)

A ten z Twojego linka ma napis.

Może sprzedający nie wie co sprzedaje? ;]

 

Edit: Wydaje mi się, że sprzedający zdjęcia pomylił.

Tutaj ogłoszenie diesla, a obrotomierz jak u mnie w 1.0 115

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-var-comf-1-6tdi-115km-climatronic-cz-park-led-od-reki-ID6BJr4s.html

Edited by kravitz
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, spad napisał:

A jakie ma to znaczenie do ilu jest obrotomierz wyskalowany, tzn. czy do 6 tysi, czy do 8 tysi? Pytam bo chyba nigdy nie doszedłem nawet do 4 tysi. A do 5 tysi to na 1000% nie dokręciłem w żadnym aucie. :)

Większość wolnossących silników 16 zaworowych budzi się do życia dopiero powyżej 3000rpm. Wyprzedzasz ciężarówkę i dochodzisz do 4000rpm i co? zmieniasz bieg na wyższy ? 😄

Link to post
Share on other sites
18 minut temu, spad napisał:

A jakie ma to znaczenie do ilu jest obrotomierz wyskalowany, tzn. czy do 6 tysi, czy do 8 tysi? Pytam bo chyba nigdy nie doszedłem nawet do 4 tysi. A do 5 tysi to na 1000% nie dokręciłem w żadnym aucie. :)

to pokazuje (pokazywało)  mniej wiecej czy moc jest blizej 6krpm czy 8krpm,  a pozatym fajnie wyglada  :bzik: 

 

 

oczywiscie były wyjatki :pad: lanos 1.5 16v  odciecie przy 6200 moc max przy 5800 

 

@kravitz  moze i nie wiedza tyle ze w 3 przypadkach :bzik:;]

 

Edited by mokrii
Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, mokrii napisał:

to pokazuje (pokazywało)  mniej wiecej czy moc jest blizej 6krpm czy 8krpm,  a pozatym fajnie wyglada  :bzik: 

 

 

oczywiscie były wyjatki :pad: lanos 1.5 16v  odciecie przy 6200 moc max przy 5800 

 

@kravitz  moze i nie wiedza tyle ze w 3 przypadkach :bzik:;]

 

 

Wziąłem pierwsze nowe 1.0 115 z listy na allegro

https://allegro.pl/ogloszenie/volkswagen-golf-vii-comfortline-1-0-tsi-115-km-man-7781242980

 

Jest jak u mnie

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, czachabrava napisał:

Większość wolnossących silników 16 zaworowych budzi się do życia dopiero powyżej 3000rpm. Wyprzedzasz ciężarówkę i dochodzisz do 4000rpm i co? zmieniasz bieg na wyższy ? 😄

Chyba nie miałem potrzeby kręcenia pow. 4000 przy wyprzedzaniu. Tak mi się przynajmniej wydaje. Ale ja wyprzedzam jak mam wystarczająco dużo zapasu i zdarza mi się wrzucić wyższy bieg w trakcie wyprzedzania. Lubię szybko jeździć, ale nie na wysokich obrotach, więc unikam wyprzedzania, gdzie trzeba redukować, mocno w palnik.

  • Confused 2
Link to post
Share on other sites
5 minut temu, mokrii napisał:

to pokazuje (pokazywało)  mniej wiecej czy moc jest blizej 6krpm czy 8krpm,  a pozatym fajnie wyglada

 

I jeszcze co do rozwijania mocy.

Dupohamownia mówi, że przy obrotach na jakich się jeździ i tych wyżej średnich auto obiecuje dobre osiągi.

Niestety po podkręceniu go wyżej okazuje się, że to ma muskuły z waty. Wyżej nic się nie dzieje ;)

 

Jakbym miał to porównac do wolnossącego silnika, to do jakiegoś archaicznego i deko zepsutego 2.5 o mocy 100KM. Zepsutego, bo na totalnie niskich obrotach to 1.0 nie potrafi się odnaleźć, później jedzie bardzo ładnie i zaraz zdycha.

 

Może wykres momentu silnika by powiedział co innego, ale ja mam takie odczucia.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, spad napisał:

Chyba nie miałem potrzeby kręcenia pow. 4000 przy wyprzedzaniu. Tak mi się przynajmniej wydaje. Ale ja wyprzedzam jak mam wystarczająco dużo zapasu i zdarza mi się wrzucić wyższy bieg w trakcie wyprzedzania. Lubię szybko jeździć, ale nie na wysokich obrotach, więc unikam wyprzedzania, gdzie trzeba redukować, mocno w palnik.

 

W Lanosie 1.6, powyżej 4500obr/min dopiero zmieniała się długość dolotu. Sporo wtedy silnik zyskiwał.

Żal z tego nie korzystać kręcąc tylko do 4k ;]

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, kravitz napisał:

 

 

Jakbym miał to porównac do wolnossącego silnika, to do jakiegoś archaicznego i deko zepsutego 2.5 o mocy 100KM. Zepsutego, bo na totalnie niskich obrotach to 1.0 nie potrafi się odnaleźć, później jedzie bardzo ładnie i zaraz zdycha.

 

czyli bede musiał pojeżdzić długo przed ewentualnym zakupem :pad: 

bo z tego co piszesz to ma charakterystyke jak 1.3 multijet w punto  :pad:

 

nic nic nic troche mocy nic nic nic  :facepalm:

 

 

lanos 1.5 16v tez miał zmienny dolot i  nie to nie działało  ;] nagle troche wziiuuuu i jeb  łu tu tu tu odcięcie  :pad:;] 

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, mokrii napisał:

czyli bede musiał pojeżdzić długo przed ewentualnym zakupem :pad: 

bo z tego co piszesz to ma charakterystyke jak 1.3 multijet w punto 

 

Na jeździe próbnej będziesz zawiedziony. To gwarantuję.

Ja po kilku tysiącach km już zasadniczo nie rejestruję tych problemów z wolnymi obrotami. Przyzwyczaiłem się i tyle.

 

Na pewno nie jest jednak tak źle jak w dieslu. Jest może podobnie, ale nie tak źle.

Jak jeździłem wolnossącymi benzynami i przesiadałem się do dowolnego diesla, to miałem problem wyjść z zakrętu, bo mi auto muliło.

W tym 1.0 nigdy takich problemów nie miałem.

Tutaj musiałem ogarnąć, że jak podjeżdżam do ruszającego korka, to nie ma II biegu, ale koniecznie na I. I to chyba tyle problemów było.

Link to post
Share on other sites
Dnia 2.04.2019 o 08:50, kravitz napisał:

I wyszło mi, że takiego Golfa jakiego kupiłem za 70k w październiku 2018, to teraz kupi się za około 10% więcej i będzie to nadal rocznik 2018, czyli wyprzedaż rocznika.
 

Tak, tez obserwuje ze ceny samochodow / motocykli zwyczajnie poszly w gore. To jest chyba ta ukryta inflacja - ludzie wiecej zarabiaja i producenci widza ze moga podnosic ceny nie tracac na sprzedazy.

Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, kravitz napisał:

 

I jeszcze co do rozwijania mocy.

Dupohamownia mówi, że przy obrotach na jakich się jeździ i tych wyżej średnich auto obiecuje dobre osiągi.

Niestety po podkręceniu go wyżej okazuje się, że to ma muskuły z waty. Wyżej nic się nie dzieje ;)

To tylko takie odczucia wyzej tez sie dzieje tylko nie ma kopa w plecy. No i trzeba pamietac, ze VW sztucznie (programowo) ogranicza ten silnik na innych rynkach maja wiecej KM.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
15 minut temu, mokrii napisał:

czyli bede musiał pojeżdzić długo przed ewentualnym zakupem :pad: 

bo z tego co piszesz to ma charakterystyke jak 1.3 multijet w punto  :pad:

@kravitz to maruda ;)  1.0tsi jedzie o niebo kulturalniej od 1.3 mjet.

 

Od 2000rpm sprawnie jedzie aż do 5500. Tyle że charakterystykę ma taką że można odnieść wrażenie że tak prawie tak samo efektywnie zbiera się od 2200 do 3500 na jak pomiędzy 3500-5500.

Natomiast to tylko wrażenie. Ten silnik po prostu lubi zakres 2000-4000 obrotów i kierowca instynktownie porusza się w tym zakresie. Po prostu nie trzeba go gonić wyżej. 

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, wujekcybul napisał:

To tylko takie odczucia wyzej tez sie dzieje tylko nie ma kopa w plecy. No i trzeba pamietac, ze VW sztucznie (programowo) ogranicza ten silnik na innych rynkach maja wiecej KM.

 

Poszukałem po necie.

Wykres silnika 1.6 z Daewoo Lanos 1.6

Widać że moment zasadniczo stara się byc podobny, zatem moc rośnie liniowo do obrotów. 

Taki silnik chce się ciągnąć dalej, bo jest coraz lepiej :)

Znalezione obrazy dla zapytania 1.6 lanos wykres

 

A tutaj wykres 1.0 110KM. Jeszcze dodatkowo przed i po tuningu

Widać, że właśnie przy takich obrotach "codziennych" jest jak w jakimś 2.0 wolnossącym, ale im dalej w las tym gorzej :(

Znalezione obrazy dla zapytania 1.0 tsi wykres

 

 

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Jaruga napisał:

@kravitz to maruda ;)  1.0tsi jedzie o niebo kulturalniej od 1.3 mjet.

 

No nie przeczę.

Tylko że juz mniej marudzę, bo do tego silnika przywykłem.

Najbardziej chyba mozna się oszukać przy wyprzedzaniu. Lekka redukcja czujesz moc pod nogą, ale im dalej wyprzedzasz tym auto bardziej zdycha ;]

Zupełnie odwrotnie niz by się człowiekowi wydawało że ma być ;)

 

Ja bym na wolnossący na pewno już nie zamienił, bo bardzo podoba mi się spalanie tego 1.0 i to jest dla mnie ważniejsze.

Automat by tu rozwiązał wszelkie problemy :ok:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Dnia 3.04.2019 o 15:34, iwik napisał:

Ja jestem mile zaskoczony podstawowym audio (Composition Media) w sportsvanie (zakładam, że golf 7 ma to samo audio). Dużo lepiej gra niż w nowym pugu 308 - tu było słabo.

(chyba nawet trochę lepiej niż w epice, która już ma całkiem dobre radyjko i głośniki - jak na fabryczny zestaw oczywiście)

Composition Media nie jest podstawowe.

Link to post
Share on other sites
35 minut temu, Cinos napisał:

Composition Media nie jest podstawowe.

nie jest tylko w cenniku, w praktyce każdy golf ma "Pakiet Business" którego składnikiem jest Composition Media

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
48 minut temu, kravitz napisał:

 

Poszukałem po necie.

Wykres silnika 1.6 z Daewoo Lanos 1.6

Widać że moment zasadniczo stara się byc podobny, zatem moc rośnie liniowo do obrotów. 

Taki silnik chce się ciągnąć dalej, bo jest coraz lepiej :)

 

 

A tutaj wykres 1.0 110KM. Jeszcze dodatkowo przed i po tuningu

Widać, że właśnie przy takich obrotach "codziennych" jest jak w jakimś 2.0 wolnossącym, ale im dalej w las tym gorzej :(

 

Nie mam pojecia jak czytac te wykresy. Ja tylko widze, ze moc maksymalna po chipie jest przy 5k rpm dla 1.0. Czyli jakby nie patrzec powinien ciagnac do tych 5tys. Jak kiedys mierzylem czasy przyspieszenia dla 1.0 EB to zeby osiagnac najlepsze do tych 160km/h to trzeba ciagnac do odcinki. Jak zmienialem biegi normalnie nizej to jechal duzo wolniej. 

 

Link to post
Share on other sites
29 minut temu, TomekD000 napisał:

nie jest tylko w cenniku, w praktyce każdy golf ma "Pakiet Business" którego składnikiem jest Composition Media

czy ja wiem, odpaliłem otomoto dałem warunki jak na flote czyli golf 7, przebieg powyzej 200k

pierwszy od góry

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-volkswagen-golf-1-6-tdi-salon-polska-ID6BMHEy.html#4c2020d96b

lampy zwykłe i radio tez :)

921879575_;slot=10;filename=eyJmbiI6InVx

 

następny, benzyna, duzy przebieg to samo

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-vii-1-2tsi-85km-2013-polski-salon-klima-4-9l-100km-rejpl-zamiana-sanok-ID6BOKZI.html#4c2020d96b

922430908_;slot=19;filename=eyJmbiI6InJ3

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Cinos napisał:

czy ja wiem, odpaliłem otomoto dałem warunki jak na flote czyli golf 7, przebieg powyzej 200k

pierwszy od góry

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-volkswagen-golf-1-6-tdi-salon-polska-ID6BMHEy.html#4c2020d96b

lampy zwykłe i radio tez :)

 

 

następny, benzyna, duzy przebieg to samo

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-vii-1-2tsi-85km-2013-polski-salon-klima-4-9l-100km-rejpl-zamiana-sanok-ID6BOKZI.html#4c2020d96b

 

Kto kupi 6cio letnie auto z takim przebiegiem jak nowy jest za kole 60k? Przy obecnych kredytach to bez sensu.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Cinos napisał:

czy ja wiem, odpaliłem otomoto dałem warunki jak na flote czyli golf 7, przebieg powyzej 200k

pierwszy od góry

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-volkswagen-golf-1-6-tdi-salon-polska-ID6BMHEy.html#4c2020d96b

lampy zwykłe i radio tez :)

 

 

następny, benzyna, duzy przebieg to samo

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-vii-1-2tsi-85km-2013-polski-salon-klima-4-9l-100km-rejpl-zamiana-sanok-ID6BOKZI.html#4c2020d96b

 

z jakiego powodu filtr jak na flotę? ja pisałem bardziej o nowych, że ciężko o golfa bez composition media

Link to post
Share on other sites
Dnia 1.04.2019 o 15:45, Rylu napisał:

Cześć,

 

Znajoma zastanawia się nad zakupem auta w granicach 70 tyś zł.

Raczej nowe, benzyna.

Była w Skodzie oglądała Rapida w wersji style 1.0

Auto stoi na placu w Łodzi za 68 tyś zł.

 

1) alternatywa dla rapida?

2) może ktoś ogarnia rabaty na skodę? Czy jednak mają w doopie klientów detalicznych z gotówką?

3) może trochę dołożyć do Octavii?

 

Kolega wystawia właśnie Jette żony z 2017. Polski salon. 

Przebieg 8 kkm. Auto garażowane, bardzo ładne, fajne koło, wersja Highline. Silnik 125 km. 

 

 Na pewno będzie w budżecie. 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, bnow napisał:

Kolega wystawia właśnie Jette żony z 2017. Polski salon. 

Przebieg 8 kkm. Auto garażowane, bardzo ładne, fajne koło, wersja Highline. Silnik 125 km. 

 

 Na pewno będzie w budżecie. 

80?

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, spad napisał:

A jakie ma to znaczenie do ilu jest obrotomierz wyskalowany, tzn. czy do 6 tysi, czy do 8 tysi? Pytam bo chyba nigdy nie doszedłem nawet do 4 tysi. A do 5 tysi to na 1000% nie dokręciłem w żadnym aucie. :)

To pogratulować tylko, bo miałem wiele aut gdzie na 5 (ostatnim biegu) 4000 obrotów to miały przy 120km/h, a czasem bywało i więcej.

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, ZUBERTO napisał:

To pogratulować tylko, bo miałem wiele aut gdzie na 5 (ostatnim biegu) 4000 obrotów to miały przy 120km/h, a czasem bywało i więcej.

W zasadzie nie ma czego gratulowac. W Astrze, ktora mam to 4000 obrotow jest grubo pow. 180 km/h, wiec lipa. W Up! raz cisnalem maks 160, ale tam tez do 4000 raczej nie podeszlo, choc moge sie mylic. Ale w tym malym pizdziku 3000 obrotow jest przy 110 km/h. Po drugie wysokie obroty sa glosne a ja nie lubie wycia silnika. :)

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, TomekD000 napisał:

z jakiego powodu filtr jak na flotę? ja pisałem bardziej o nowych, że ciężko o golfa bez composition media

bo chcialem pokazac ze sa takie auta, a @iwik z reguły mija się z prawdą

czy to motoryzacja czy to polityka i myśli, ze nikt nie ogarnie ze delikatnie podkolorowywuje

 

w Leonie widzialem nawet monochromatyczny wyswietlacz i ten od radia i ten przed kierowca...

Link to post
Share on other sites



bo chcialem pokazac ze sa takie auta, a [mention=161956]iwik[/mention] z reguły mija się z prawdą
czy to motoryzacja czy to polityka i myśli, ze nikt nie ogarnie ze delikatnie podkolorowywuje
 
w Leonie widzialem nawet monochromatyczny wywyświetlacz


Chyba byłeś na tym samym szkoleniu "ideowym" razem co te pseudo dziennikarskie popłuczyny z pisowskich mediów - też dobierasz wyciągnięte z kontekstu wycinki, tak żeby pasowały do z góry przyjętej tezy.
Po pierwsze odnosiłem sie do jakości audio, nie do tego jaki wyswietlacz ma radio VW.
Po drugie wyciągnąłeś jakieś używki ze starym radiem, ale nie wiesz czy gra gorzej od CM czy tylko ma gorszy wyświetlacz.
Po trzecie koledzy Cię informowali, że w zasadzie każdy golf 7 sprzedawany w PL salonie w ub roku miał pakiet z CM. Ja innych w każdym razie nie widziałem. W tym roku już jest nowszy system (który nie wiem jak gra, bo nie macałem w salonie).

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

@iwik nic nie zrozumiales :) 

czy pod "jakość audio" nie podpada również wyświetlacz poza tym czy ma np. bluetooth, cd, port usb?

podstawowe radio to podstawowe radio

 

image.png.b4e9d72d73e30ff1e014de486a119377.png

ten jest nowy i ma composition colour, podstawowe radio

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-golf-city-1-0-tsi-85-km-manualna-5-biegowa-ID6BNY1P.html#64f7e27335

 

w Golfach polift to jest colour

composition_color_2017.png

a to jest media

composition_media_2017.png

a to jest discover media

discover_media_2017.png

 

Leon był dodatkowo, że nawet w przedliftach centralny i środkowy wyświetlacz potrafiłbyć monochromatyczny.

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, spad napisał:

 W Up! raz cisnalem maks 160, ale tam tez do 4000 raczej nie podeszlo, choc moge sie mylic. Ale w tym malym pizdziku 3000 obrotow jest przy 110 km/h. Po drugie wysokie obroty sa glosne a ja nie lubie wycia silnika. :)

 

Przy 110km/h jest 3000rpm, a przy 160km/h nie ma 4000rpm? Wychodzi na to, ze UP ma kosmiczne przełożenie na ostatnim biegu.

Link to post
Share on other sites
58 minut temu, Cinos napisał:

czy pod "jakość audio" nie podpada również wyświetlacz poza tym czy ma np. bluetooth, cd, port usb?

podstawowe radio to podstawowe radio

Audio = dźwięk

Podstawowe audio ma 8 niezłych głośników (z tego co piszesz, bo nawet nie liczyłem), radio i CD/MP3 (niezależnie od wyświetlacza i innych opcji multimedialnych), całość że się tak po lamersku wyrażę ŁADNIE GRA.

W takim Peżocie 308 podstawowe audio jest kiepskie, pomimo kolorowego wyświetlacza, blutututu, USB i innych wodotrysków jest sporo gorsze od tego w starej epice, która ma tylko radio i zmieniarkę - za to da się tego SŁUCHAĆ.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, spad napisał:

W Up! raz cisnalem maks 160

Ostatnio mnie taki wypierdek popędzał na A1 przy 140 :hehe:

Oczywiście oklejona firmówka.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, czachabrava napisał:

 

Przy 110km/h jest 3000rpm, a przy 160km/h nie ma 4000rpm? Wychodzi na to, ze UP ma kosmiczne przełożenie na ostatnim biegu.

Napisałem, że mogę się mylić. Ale jak będzie okazja to sprawdzę i dam znać. :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.