Skocz do zawartości

Tipo Sport


Majkiel

Rekomendowane odpowiedzi

 1.4/120 KM: od 83 800 złotych ciekawe kto to kupi? Wejdzie do salonu Fiata przywita sie i po wie... Poprosze Fiata Tipo w wersji sport. Od zawsze takiego chcialem. A sprzedawca mu odpowie alez naturalnie propsze bardzo :facepalm:

 

Kogos ponioslo za tyle to jest Astra 200KM, Golf 1.5, Focus 1.5... Ehh szkoda bo wyglada ladnie ale powinien kosztowac duuuzo mniej.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, wujekcybul napisał:

 1.4/120 KM: od 83 800 złotych ciekawe kto to kupi? Wejdzie do salonu Fiata przywita sie i po wie... Poprosze Fiata Tipo w wersji sport. Od zawsze takiego chcialem. A sprzedawca mu odpowie alez naturalnie propsze bardzo :facepalm:

 

Kogos ponioslo za tyle to jest Astra 200KM, Golf 1.5, Focus 1.5... Ehh szkoda bo wyglada ladnie ale powinien kosztowac duuuzo mniej.

 

Dlatego to auto będzie można poogląda jedynie na plakatach reklamowych, bo nikt tego nie kupi...

Widze, ze we Fiacie konsekwentnie robia wszystko, żeby ich przypadkiem się nie sprzedawaly ;]

Nawet jak zrobia jakiś sensowny model to wycenia go od od czapy :no:

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎02‎.‎04‎.‎2019 o 11:40, lnk napisał:

Szkoda że to tylko pakiet nakładek. Mogli trochę silnik i zawieszenie dłubnąć.

Ale trzeba przyznać ze stosunkowo małym nakładem zrobili fajny efekt.

 

Wyglada swietnie, ale powinien kosztowac max 70kPLN....

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, wujekcybul napisał:

 1.4/120 KM: od 83 800 złotych ciekawe kto to kupi? Wejdzie do salonu Fiata przywita sie i po wie... Poprosze Fiata Tipo w wersji sport. Od zawsze takiego chcialem. A sprzedawca mu odpowie alez naturalnie propsze bardzo :facepalm:

 

Kogos ponioslo za tyle to jest Astra 200KM, Golf 1.5, Focus 1.5... Ehh szkoda bo wyglada ladnie ale powinien kosztowac duuuzo mniej.

na wyprzedazach rocznika bedzie po 65

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak będzie ze sportem, ale da się dobrze kupić wysoką wersję Tipo. Trzeba polować na noce cudów, auta z zerowym przebiegiem zarejestrowane na dealerów, itd.

We wszystkich markach pewno jest podobnie, raz na czas jest wysyp w dobrych cenach. Takich wersji nikt raczej nie kupuje po cenie katalogowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat od początku nastawiałem się na używkę 2 letnią, stwierdziłem że wolę czekać aż się coś pojawi w sprzedaży od 1 właściciela w takiej wersji wyposażenia jaka mnie interesuje niż kupować z wyprzedaży z 2018r z gorszym wyposażeniem do określonej kwoty którą mogłem przeznaczyć na zakup auta. Teraz na wyprzedaży były znaczne upusty i z tego co widzę więcej widuje na drogach u mnie w rejonie tych aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.04.2019 o 13:36, wujekcybul napisał:

 1.4/120 KM: od 83 800 złotych ciekawe kto to kupi? Wejdzie do salonu Fiata przywita sie i po wie... Poprosze Fiata Tipo w wersji sport. Od zawsze takiego chcialem. A sprzedawca mu odpowie alez naturalnie propsze bardzo :facepalm:

 

Kogos ponioslo za tyle to jest Astra 200KM, Golf 1.5, Focus 1.5... Ehh szkoda bo wyglada ladnie ale powinien kosztowac duuuzo mniej.

Kto to kupi, nie wiem może ksiądz, który nie chce żeby go parafianie wytykali palcem za to że wydał nie wiadomo ile kasy na Golfa tylko kupił taniego Fiata ;) 

Fakt, z ceną trochę pojechali, zwłaszcza że S-Design jest poniżej 80 tysięcy i wcale nie jest gorzej wyposażony.

Co do Golfa 1.5 jak dodasz do niego fajne felgi, halogeny, przyciemniane szyby, klimatronika i lepsze radio to zbliża się do stówy

Dnia 2.04.2019 o 11:40, lnk napisał:

Szkoda że to tylko pakiet nakładek. Mogli trochę silnik i zawieszenie dłubnąć.

Ale trzeba przyznać ze stosunkowo małym nakładem zrobili fajny efekt.

Mogli, chociaż na tych zdjęciach wygląda, jakby miał lekko obniżone zawieszenie - nie sądzę, żeby koła na 18-stkach były większe.

Edytowane przez Majkiel
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, czachabrava napisał:

Ale co to za sportowe auto za 78 tysiecy z silnikiem wolnossącym 95KM. Fabia z 1.0 TSI bedzie dawała wiecej radosci z jazdy 😄

 

Nikt nie mówił że sportowe ;)

Fiat lubi takie wyposażone w sportowe dodatki. Ja mam Grande Punto Sport - też 1.4 16V, od wersji Dynamic różni się właśnie "sportowymi" dodatkami  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Majkiel napisał:

Nikt nie mówił że sportowe ;)

Fiat lubi takie wyposażone w sportowe dodatki. Ja mam Grande Punto Sport - też 1.4 16V, od wersji Dynamic różni się właśnie "sportowymi" dodatkami  ;)

Każda marka takie auta posiada, znajomy ma Megane IV z pakietem GT Line kubły, kolor z wersji GT, dokładki i itp a pod maską 1.2 130KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.04.2019 o 00:47, Majkiel napisał:

Nikt nie mówił że sportowe ;)

Fiat lubi takie wyposażone w sportowe dodatki. Ja mam Grande Punto Sport - też 1.4 16V, od wersji Dynamic różni się właśnie "sportowymi" dodatkami  ;)

No i chyba tarczami z tyłu? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.04.2019 o 10:51, czachabrava napisał:

 

Tylko zobacz, że teraz w cenniku MIV GT-Line jest dostępny z silnikiem 160KM i EDC. W tej cenie mamy w Tipo Sport 1.3 MJT 95KM.

Być może, nie sprawdzałem. W MIV warto pewnie dopłacić do EDC, nie wiem czy tam też występuje słynne szuranie. Ten znajomy z MIV 1.2 130KM postanowił się pozbyć problemu w postaci sprzedaży jeśli sprzeda, ASO zlewa użytkowników tłumacząc się że TTTM. Tylko pytanie czy w kolejnym roku użytkowania ta przypadłość nie przerodzi się w inne że TTTM w postaci padniętych łożysk skrzyni. Teraz kupując nowe lub 2-3 letnie trzeba pisać doktorat;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, steyr napisał:

Być może, nie sprawdzałem. W MIV warto pewnie dopłacić do EDC, nie wiem czy tam też występuje słynne szuranie. Ten znajomy z MIV 1.2 130KM postanowił się pozbyć problemu w postaci sprzedaży jeśli sprzeda, ASO zlewa użytkowników tłumacząc się że TTTM. Tylko pytanie czy w kolejnym roku użytkowania ta przypadłość nie przerodzi się w inne że TTTM w postaci padniętych łożysk skrzyni. Teraz kupując nowe lub 2-3 letnie trzeba pisać doktorat;)

Czego można oczekiwać od auta, które na masce ma symbol otwartego lewarka ;)

6776687242919b4d538b50187377

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Majkiel napisał:

Czego można oczekiwać od auta, które na masce ma symbol otwartego lewarka ;)

6776687242919b4d538b50187377

Dla mnie tam znaczek na masce nie gra roli. Grunt żeby jeździło i nie sprawiało problemów. Jakbym żył stereotypami i obecną "modą" i żeby być na czasie to bym musiał kupić 4-5 letniego suva zamiast 2 letniego Tipo. Wygrał głos rozsądku. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
Dnia 6.04.2019 o 00:47, Majkiel napisał:

Nikt nie mówił że sportowe ;)

Fiat lubi takie wyposażone w sportowe dodatki. Ja mam Grande Punto Sport - też 1.4 16V, od wersji Dynamic różni się właśnie "sportowymi" dodatkami  ;)

 

Tak, tyle że ze względu na opony (szerokość) na autostradzie miało gorsze przyśpieszenie niż Skoda CityGo 60KM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, K3 napisał:

 

Nie, GP Sport miał tarcze z tyłu też przy 1.4 95KM. Nawet raz mnie gość pod marketem zaczepił i pytał się...

Przecież napisałem, że się Sport od Dynamic różnił obecnością tarcz z tyłu. Dynamic miał bębny to wiem, bo miałem ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, K3 napisał:

 

Tak, tyle że ze względu na opony (szerokość) na autostradzie miało gorsze przyśpieszenie niż Skoda CityGo 60KM...

 

Chyba do 50 km/h albo przy zmianie biegów przy 4000 obrotach na minutę. W Skodzie, moment obrotowy, choć znacznie niższy, jest też przy niższych obrotach i "kura" jedzie jak fiat jeszcze "śpi". Co prawda nie citygo ale fabią z mpi miałem (nie)przyjemność jechać i to nie przyspieszało wcale.

Może katalogowych 11.4s do setki przy szerszych oponach nie ma, ale w zeszłym roku na 215/45R17 mieściłem się w 12 sekundach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Majkiel napisał:

 

Chyba do 50 km/h albo przy zmianie biegów przy 4000 obrotach na minutę. W Skodzie, moment obrotowy, choć znacznie niższy, jest też przy niższych obrotach i "kura" jedzie jak fiat jeszcze "śpi". Co prawda nie citygo ale fabią z mpi miałem (nie)przyjemność jechać i to nie przyspieszało wcale.

Może katalogowych 11.4s do setki przy szerszych oponach nie ma, ale w zeszłym roku na 215/45R17 mieściłem się w 12 sekundach.

 

Być może pomyliłem i to była wersja 75KM. W każdym razie niska waga i wąskie opony pomagają.

Dodatkowo pięciobiegowa skrzynia, podczas gdy w GPS VI bieg generalnie nie służył do przyspieszania i jego wbicie poniżej 160km/h oznaczało koniec zwiększania prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.