Skocz do zawartości

8 maja ruszają zamówienia na ID NEO / ID. 3


mrBEAN

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
 
  Jesteśmy partnerem, na którym możesz polegać. Jeżeli ta wiadomość nie wyświetla się poprawnie, proszę kliknąć tu.  
 
  VW Logo  
 
Zamaskowany prototyp
 
  Witaj , 

dzisiaj rozpoczyna się przyszłość elektromobilności. Jeszcze przed oficjalnym otwarciem przedsprzedaży dajemy Tobie, jako adresatowi newslettera, niepowtarzalną szansę zarezerwowania: 

Twojej wyjątkowej edycji specjalnej ID.3 1ST - z nowoczesnym designem, jakiego jeszcze nie widziałeś, i fascynującymi osiągami, jakich jeszcze nigdy nie doświadczyłeś. 

Liczba egzemplarzy edycji specjalnej ID.3 1ST jest ograniczona, zatem pospiesz się, gdyż należysz do jednych z pierwszych, którzy będą mogli sami się przekonać, czym jest: 

mobilność przyszłości.
 
 
  Zarezerwuj teraz  
 
 
Galeria zdjęć zamaskowanego samochodu¹ Galeria zdjęć zamaskowanego samochodu¹
Galeria zdjęć zamaskowanego samochodu¹ Galeria zdjęć zamaskowanego samochodu¹
 
 
 

Najważniejsze cechy nowego ID.3 1ST edycja specjalna

Chcesz dowiedzieć się więcej o nowym ID. 1ST edycja specjalna? Poniżej jego najważniejsze cechy: 

• możliwości: pełny moment obrotowy od samego początku 
• zasięg: do 420 km z napędem elektrycznym (WLTP) 
 
 
  Więcej  
 
 
  Nowy ID.3 1ST  
 
  Pierwszy. Od pierwszego spojrzenia.  
 
  Emblemat 1ST i aplikacja na kierownicy oraz pedały w stylistyce Play & Pause - po Twojej ekskluzywnej wersji specjalnej ID.3 1ST od razu widać, że jest prekursorem elektrycznej mobilności. 

•  Bądź jedną z pierwszych osób, które będą jeździć i cieszyć się nowym ID.3 1STedycja specjalna 
• Zapewnij sobie limitowaną wersję specjalną z ekskluzywnymi elementami stylistycznymi 
• Możesz wcześniej niż inni otrzymywać najnowsze informacje o elektrycznej mobilności i nowym ID.3 1ST edycja specjalna
 
 
  Zarezerwuj teraz  
 
 
  Bądź na bieżąco w przyszłości:  
 
 
Facebook   Twitter   YouTube   Instagram
 
 
  ¹ Zamaskowany prototyp  
  ² Prognozowany zasięg dla cykli na stanowisku kontrolnym według Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure (WLTP). Zasięg WLTP dla samochodów seryjnych może się różnić się w związku z różnicami w wyposażeniu. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów/obciążenia ładunkiem i topografii terenu. Jednak zależnie od profilu użytkowania, 80% kierowców będzie w stanie uzyskać zasięg bez doładowywania baterii między 230 a 330 km przy średnim wariancie baterii (58 kWh, netto).  
 
 
  Nie chcesz otrzymywać więcej wiadomości od Volkswagen? Kliknij tutaj.  
 
 
    

Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań, Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS nr 0000327143Kapitał zakładowy 331009000,00 PLN NIP 782246353, REGON 301062169.
 
  

s17762865572?AQB=1&v0=c:em~p:VW~py:non-paid~ft:textlink~pl:id_hub_Newsletter~co:PL~lg:PL-PL~mt:4cad918c4ac9396293361b13248e2376~ca:PL_ID_3_1ST%20~pt:header~lid:pl_nr_0~cr:pl_id_hub_news_nr_0~ap:SD|08.05.2018%2014:30:00&events=event251:14091256&pageName=IDHUB%3ENewsletter&c32=IDHUB&v29=IDHUB%3ENewsletter&h2=D=v29&ch=D=c32&c24=EM-S3-Image&cc=EUR&c13=vwpkwworldprod&c47=D=User-Agent&c48=D=mid&h3=D=v29&c34=D=h2&c31=D=v24&v99=4cad918c4ac9396293361b13248e2376&c6=PL&c8=D=c32+ image

 
Edytowane przez mrBEAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem bliski wystapienia z wnioskiem do malzonki o zgode na wplacenie zaliczki w wysokosci 10000 kr, ale po policzeniu raty kredytu, pomyslalem, ze poczekam troche i wezme to w leasingu pracowniczym, ewentualnie porownam z e208 i nowym Zoe. Cena miala byc na poziomie Golfa Diesla, raczej nie jest. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszaleli - lepsi od magikow jablek.

Zarezerwuj, wpac....za co? Nawet nie wiem jak to wyglada, jakie ma wyposazenie, jakie sa opcje....

 

A wyzej pisalem ze nie maja na dzien dzisiejszy tego auta to mnie zjechaliscie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, zinger napisał:

ale ile to ma kosztowac bo jakos nie moge ceny znalezc?

 

Golas - poniżej 30000 euro.

Ciekawe, ile będzie naprawdę.

Tesla 3 miała kosztować 35000 USD a u mnie bazowy model nie chce wyjść poniżej 53000 USD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Kiwal napisał:

Poszaleli - lepsi od magikow jablek.

Zarezerwuj, wpac....za co? Nawet nie wiem jak to wyglada, jakie ma wyposazenie, jakie sa opcje....

 

A wyzej pisalem ze nie maja na dzien dzisiejszy tego auta to mnie zjechaliscie....

Nadinterpretujesz po swojemu.

 

Akurat tu jest wszystko klarowne i logiczne od początku. 

Dawno już było wiadomo, że premiera we wrześniu na targach w Niemczech.

Przedsprzedaż uruchomiona, bo ludzie mają ciśnienie na EV, początkowo VW tego nie planował.

 

Od początku też jest pisane, że nie ma co się napalać i poczekać do 2021 chociaż. Wielu producentów już coś pokaże, ten ID też przejdzie pierwsze testy konsumenckie i będzie można myśleć. 

 

Finalnie testują drogę Tesli, bo do teraz są pewnie zdziwieni jak taki model sprzedaży się sprawdził ;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Cezh napisał:

 

Golas - poniżej 30000 euro.

Ciekawe, ile będzie naprawdę.

Tesla 3 miała kosztować 35000 USD a u mnie bazowy model nie chce wyjść poniżej 53000 USD.

Myślę, że wprowadzą tego golasa za 29900 ojro. To i tak cena dla nich dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, zinger napisał:

ale ile to ma kosztowac bo jakos nie moge ceny znalezc?

 

To jest na razie przedsprzedaż, czyli dla napalonych i zainteresowanych mocno tematem. 

Oficjalna premiera Frankfurt wrzesień 2019.

 

Tu masz podsumowane ładnie wszystkie info z konferencji.

Na papierze w mojej ocenie, bdb wartości. 

Obawiam się tylko, że opony będą jakieś drogie wynalazki.

 

https://elektrowoz.pl/auta/volkswagen-id-3-cena-zasieg-dane-techniczne-i-wszystko-co-wiemy/

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Cezh napisał:

 

Dlaczego?

Bo na wszelkich renderach są raczej wąskie i dużo cali. Jeśli pójdą w taki klimat jak BMW i3 to będą drogie. 

 

Najbardziej jednak jestem ciekaw wyciszenia wnętrza. Oby zachowali poziom Golfa.

 

Ja opony często wymieniam więc to dla mnie minusik ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, mrBEAN napisał:

Bo na wszelkich renderach są raczej wąskie i dużo cali. Jeśli pójdą w taki klimat jak BMW i3 to będą drogie. 

 

Najbardziej jednak jestem ciekaw wyciszenia wnętrza. Oby zachowali poziom Golfa.

 

Ja opony często wymieniam więc to dla mnie minusik ;]

 

Wyciszenie jest dla mnie bardzo ważne. Egolf jest pod tym względem świetny. I3, Kona, Leaf są ok, Zoe i e-Niro kiepskie.

E-Niro testowałem nawet dwa razy, żeby się upewnić i niestety, nie czułbym się tam dobrze.

A i Tesla 3 jest głośna (sam nie miałem okazji doswiadczyć), Musk na siłę zrobił ją sporo glosnijszą niż S i X, ale są zestawy uszczelek na dach i drzwi, które załatwiają sprawę. 

 

Co do opon, to jestem dobrej myśli.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

W pierwsze 24h złożono rezerwacje na 10000 szt.

Limit 30000.

 

Tak realnie patrząc to zanim wyprodukują w pierwszej kolejności te 30000, to już będzie minimum połowa 2020 albo dalej.

Jak po targach w końcu pokażą sie cenniki i więcej danych, to lawinowo posypią się kolejne zamówienia. Czas oczekiwania po zamówieniu też pewnie będzie konkretny. 

Można ochłonąć jeszcze ;]

Edytowane przez mrBEAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, mrBEAN napisał:

W pierwsze 24h złożono rezerwacje na 10000 szt.

Limit 30000.

 

Tak realnie patrząc to zanim wyprodukują w pierwszej kolejności te 30000, to już będzie minimum połowa 2020 albo dalej.

Jak po targach w końcu pokażą sie cenniki i więcej danych, to lawinowo posypią się kolejne zamówienia. Czas oczekiwania po zamówieniu też pewnie będzie konkretny. 

Można ochłonąć jeszcze ;]

Już teraz jest duże ssanie na elektryki, co nie wyprodukują to na pniu się sprzedaje. Do RP ten trend dotrze w dużej skali, kiedy Niemcy będą przechodzić na nowe modele i pojawi się dużo tanich e-używek ;]

Za 5-6 lat 30tyś używanych ID NEO ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, tom111 napisał:

Już teraz jest duże ssanie na elektryki, co nie wyprodukują to na pniu się sprzedaje. Do RP ten trend dotrze w dużej skali, kiedy Niemcy będą przechodzić na nowe modele i pojawi się dużo tanich e-używek ;]

Za 5-6 lat 30tyś używanych ID NEO ;]

W miedzyczasie Janusze opanuja regeneracje baterii jesli beda wymagaly  tego i sie polska zelekrtyzuje. Tylko skad tyle pradu brac? Z wegla?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, fanlan napisał:

W miedzyczasie Janusze opanuja regeneracje baterii jesli beda wymagaly  tego i sie polska zelekrtyzuje. Tylko skad tyle pradu brac? Z wegla?:)

Janusze już to opanowali :ok:, a prąd będzie, spokojnie, będzie większe zapotrzebowanie to sposób się znajdzie, bo będzie można na tym zarobić.;]:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, tom111 napisał:

Janusze już to opanowali :ok:, a prąd będzie, spokojnie, będzie większe zapotrzebowanie to sposób się znajdzie, bo będzie można na tym zarobić.;]:ok:

Jeden Janusz wiosny nie czyni ale fakt, jakis tam zaklad regeneracji sekcji pokazali w tvn turbo. Nie tak drogo o ile pamietam, ale sumarzycnie jakby caly aku robili tjuz  w tysiacach leci i nie 2 a blizej 8-10. Pytanie co ile lat/ladowan pelna regeneracja. Spalinowka tez sie zuzywa a to, a tamto,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, fanlan napisał:

Jeden Janusz wiosny nie czyni ale fakt, jakis tam zaklad regeneracji sekcji pokazali w tvn turbo. Nie tak drogo o ile pamietam, ale sumarzycnie jakby caly aku robili tjuz  w tysiacach leci i nie 2 a blizej 8-10. Pytanie co ile lat/ladowan pelna regeneracja. Spalinowka tez sie zuzywa a to, a tamto,

Będzie większa potrzeba, będzie więcej Januszy. LPG też kiedyś był ciekawostką, teraz wszędzie pełno instalatorów.

Strach przed zużywającymi się bateriami, przypomina strach który kiedyś był przed zużyciem silnika zasilanym LPG ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, tom111 napisał:

Będzie większa potrzeba, będzie więcej Januszy. LPG też kiedyś był ciekawostką, teraz wszędzie pełno instalatorów.

Strach przed zużywającymi się bateriami, przypomina strach który kiedyś był przed zużyciem silnika zasilanym LPG ;]

Dokladnie, a moj Lanowoz przy przebiegu 280.000km na gazie zostal sprawny sprzedany:)

Zasieg na baterii 200-300km to nader zadowalajacy wynik, zwlaszcza w miastach gdzie dziennie przecietny  Mirek robi 30-40km  najczesciej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tom111 napisał:

Już teraz jest duże ssanie na elektryki, co nie wyprodukują to na pniu się sprzedaje. Do RP ten trend dotrze w dużej skali, kiedy Niemcy będą przechodzić na nowe modele i pojawi się dużo tanich e-używek ;]

Za 5-6 lat 30tyś używanych ID NEO ;]

Tak jak teraz po 10 latach są chwalebne wątki na TSI tak za kolejne 10 będą chwalone elektryki, jaka to Panie jest lux opcja ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, fanlan napisał:

W miedzyczasie Janusze opanuja regeneracje baterii jesli beda wymagaly  tego i sie polska zelekrtyzuje. Tylko skad tyle pradu brac? Z wegla?:)

Problem z bateriami będzie mniejszy niż się wydaje.

Żywotność aktualna szacowana jest na 20-30 lat. 

I należy pamiętać, że jest możliwość regeneracji modułami.

Druga sprawa to wartość niesprawnej. Będzie wysoka, ponieważ posiada duże ilości rzadkich pierwiastków.

Trzecia sprawa nadal będą mogły być wykorzystane jako banki energii. 

 

Problem nie jest z bateriami ani samochodami, tylko z brakiem wiedzy na ich temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, mrBEAN napisał:

Tak jak teraz po 10 latach są chwalebne wątki na TSI tak za kolejne 10 będą chwalone elektryki, jaka to Panie jest lux opcja ;]

Myślę że szybciej. Patrząc po tym w jak szybkim tępie ludzie tu przekonują się do tej technologii, a najbardziej zacietrzewieni hejterzy  gubią się w swoich wyssanych z palca teoriach :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.05.2019 o 16:06, tom111 napisał:

Myślę że szybciej. Patrząc po tym w jak szybkim tępie ludzie tu przekonują się do tej technologii, a najbardziej zacietrzewieni hejterzy  gubią się w swoich wyssanych z palca teoriach :lol:

 

bariera jest dostepnosc finansowa. Pionierami beda zapewnei glownie DG lub majetni nowoczesnie. Poki co srednia wieku aut w PL  wiadomo jaka jest i na prozno szukac w niej udzialu EV.

Ale fakt, dynamika wprowadzania na rynek  zaskakuje, jakby jakis wyscig byl. I dobrze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, zinger napisał:

Ale one beda sie juz tylko na zlom nadawaly, bo przeciez baterie beda zuzyte i w ogole. 

Zaraz przyjdzie noras to Ci na pewno wytlumaczy.

;)

 

Największy problem że pewnie te ID nie będą wyposażone w odtwarzacze CD, kabel do ładowania będzie za krótki i bateria z laptopa nie będzie pasować  ;]

aaa, jeszcze jedno, nie będzie wersji kombi, dla prawdziwego Polaka przez duże "P"

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.05.2019 o 10:36, zinger napisał:

Ponoc w ciagu pierwszej doby wplynelo 10tys zamowien, wiec magia dziala :)

 

Pewnie od ludzi co z sojowym latte stoją tygodniami w kolejkach po nowe ajfony.

;]

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Ryb napisał:

 

Pewnie od ludzi co z sojowym latte stoją tygodniami w kolejkach po nowe ajfony.

;]

 

Co prawda nie pijam sojowego mleka i nigdy nie mialem sprzeta z logiem jablka, ale jakbym byl na kupnie miejskiego auta i mial luzne 150k to bym pewnie tez zamowil:)

 

Ale i tak nie przebija tesli, gdzie ludzie w kolejkach stali majac w perspektywie dwa lata czekania?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, zinger napisał:

Co prawda nie pijam sojowego mleka i nigdy nie mialem sprzeta z logiem jablka, ale jakbym byl na kupnie miejskiego auta i mial luzne 150k to bym pewnie tez zamowil:)

Ale i tak nie przebija tesli, gdzie ludzie w kolejkach stali majac w perspektywie dwa lata czekania?:)

 

IMO Tesla oprócz napędu elektrycznego pokazała coś jeszcze. Osiągi, autopilot, wielkie tablety na desce, odchylane drzwi... Ja to trochę rozumiem, bo to sposób żeby się wyróżnić, żeby mieć coś innego na rynku takich samych aut, różniących się tylko znaczkiem.

Ale tutaj mamy prezentację zwykłego Golfa, który zamiast "kle, kle, kle" robi "ziuuuu". Nic więcej. IMO nie da się zrobić z tego religii, tak jak w przypadku Tesli.

:ok:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

 

IMO Tesla oprócz napędu elektrycznego pokazała coś jeszcze. Osiągi, autopilot, wielkie tablety na desce, odchylane drzwi... Ja to trochę rozumiem, bo to sposób żeby się wyróżnić, żeby mieć coś innego na rynku takich samych aut, różniących się tylko znaczkiem.

Ale tutaj mamy prezentację zwykłego Golfa, który zamiast "kle, kle, kle" robi "ziuuuu". Nic więcej. IMO nie da się zrobić z tego religii, tak jak w przypadku Tesli.

:ok:

Jakies bajery ma ponoc miec, ale do innowacyjnosci tesli zapewne mu daleko. Ma byc tez gotowy programowo na L3 jazdy autonomicznej, tylko najpierw musza dostosowac prawo w poszczegolnych krajach, wiec to jeszcze niepredko w UE.

Tak czy inaczej sam sie dziwie, ze tyle ludzi polknelo haczyk. Ponoc w VW serwery padaly w pierwsza dobe:)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.05.2019 o 12:42, zinger napisał:

Jakies bajery ma ponoc miec, ale do innowacyjnosci tesli zapewne mu daleko. Ma byc tez gotowy programowo na L3 jazdy autonomicznej, tylko najpierw musza dostosowac prawo w poszczegolnych krajach, wiec to jeszcze niepredko w UE.

Tak czy inaczej sam sie dziwie, ze tyle ludzi polknelo haczyk. Ponoc w VW serwery padaly w pierwsza dobe:)

Ludzie są znudzeni obecna motoryzacją, bo wszystko co istotne zostało już odkryte.

EV to świeże spojrzenie. 

 

Ten wynik to żadne wow. 

Rok temu w Norwegii jak zrobili przedsprzedaż Hyundai Kona Electric, to sami Norwegowie zamówili 20000 szt. !!!! w pierwszym dniu. Hyundai ogłosił, że jest w stanie dostarczyć im 2500 szt. w pierwszym roku ;]

 

A potem jeden z drugim się dziwi, ze elektryki drogie u nas :hehe:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mrBEAN napisał:

Ludzie są znudzeni obecna motoryzacją, bo wszystko co istotne zostało już odkryte.

EV to świeże spojrzenie. 

 

Ten wynik to żadne wow. 

Rok temu w Norwegii jak zrobili przedsprzedaż Hyundai Kona Electric, to sami Norwegowie zamówili 20000 szt. !!!! w pierwszym dniu. Hyundai ogłosił, że jest w stanie dostarczyć im 2500 szt. w pierwszym roku ;]

 

A potem jeden z drugim się dziwi, ze elektryki drogie u nas :hehe:

 

Ja zupelnie nie rozumiem tej wrogosci wobec EV. Porownywanie z ajfonami, pogarda, bezinteresowne szukanie wszelkich wad, ze mozna zapomniec naladowac, bo mrozonki w bagazniku, ze sie ludzie "dali nabrac i polkneli haczyk". Polska zawisc? Gula skacze, ze jakas firma, co odwazyla sie zainwestowac troche euro, dostala zamowienia. No jakim trzeba byc dzbankiem? ;]

 

Za drogie - nie kupuje,

nie ma ladowarek - nie kupuje,

robie 1200 km km dzienie po Podlasiu i Bieszczadach - nie kupuje,

za malo bajerow - nie kupuje,

za duzo - tez nie,

drazni, ze nie robi brum-brum - nie kupuje,

za malo smierdzi - nie kupuje.

Tylko tyle i az tyle, zadnego przymusu nie ma.

 

W wielu krajach EV sie po prostu oplaca, albo trzeba doplacic niewiele aby sie cieszyc cisza, natychmiastowym przyspieszeniem i swiadomoscia niesmrodzenia.

 

ps. Nie mam ajfona, nie lubie aut Tesla, nie mam (na razie) EV.

 

;]

  • Dzięki 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mrBEAN napisał:

Ludzie są znudzeni obecna motoryzacją, bo wszystko co istotne zostało już odkryte.

EV to świeże spojrzenie. 

 

Ten wynik to żadne wow. 

Rok temu w Norwegii jak zrobili przedsprzedaż Hyundai Kona Electric, to sami Norwegowie zamówili 20000 szt. !!!! w pierwszym dniu. Hyundai ogłosił, że jest w stanie dostarczyć im 2500 szt. w pierwszym roku ;]

 

A potem jeden z drugim się dziwi, ze elektryki drogie u nas :hehe:

 

Gdybym miał 2500 samochodów i 20000 chętnych na kupno, to zrobiłbym licytację. Ciekawe do jakich astronomicznych kwot by wyszło za sztukę ;]

A nasze ludki się dziwią dlaczego to takie drogie. Podstaw podaży i popytu nie rozumieją :bzik:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Cezh napisał:

 

Ja zupelnie nie rozumiem tej wrogosci wobec EV. Porownywanie z ajfonami, pogarda, bezinteresowne szukanie wszelkich wad, ze mozna zapomniec naladowac, bo mrozonki w bagazniku, ze sie ludzie "dali nabrac i polkneli haczyk". Polska zawisc? Gula skacze, ze jakas firma, co odwazyla sie zainwestowac troche euro, dostala zamowienia. No jakim trzeba byc dzbankiem? ;]

 

Za drogie - nie kupuje,

nie ma ladowarek - nie kupuje,

robie 1200 km km dzienie po Podlasiu i Bieszczadach - nie kupuje,

za malo bajerow - nie kupuje,

za duzo - tez nie,

drazni, ze nie robi brum-brum - nie kupuje,

za malo smierdzi - nie kupuje.

Tylko tyle i az tyle, zadnego przymusu nie ma.

 

W wielu krajach EV sie po prostu oplaca, albo trzeba doplacic niewiele aby sie cieszyc cisza, natychmiastowym przyspieszeniem i swiadomoscia niesmrodzenia.

 

ps. Nie mam ajfona, nie lubie aut Tesla, nie mam (na razie) EV.

 

;]

 

To proste, kompleksy, bo nikt ich nie zmusza do kupowania EV, a negują. Skupiają się na wadach (niby dziwne, bo nie używają EV), a kompleksy nie pozwalają dostrzec zalet. Normalna sprawa, nic nadzwyczajnego, ale pośmiać się warto. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, tom111 napisał:

 

Daj już spokój, bo sobie nakupią elektryków i zabiorą nam darmowe parkowanie, buspasy i nocną taryfę ;]

 

Najgorzej bedzie, jak sie rzad zaorientuje, za z akcyzy na 500+ nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie są znudzeni obecna motoryzacją, bo wszystko co istotne zostało już odkryte.
EV to świeże spojrzenie. 
 
Ten wynik to żadne wow. 
Rok temu w Norwegii jak zrobili przedsprzedaż Hyundai Kona Electric, to sami Norwegowie zamówili 20000 szt. !!!! w pierwszym dniu. Hyundai ogłosił, że jest w stanie dostarczyć im 2500 szt. w pierwszym roku ;]
 
A potem jeden z drugim się dziwi, ze elektryki drogie u nas :hehe:
To w tym swietle VW nie cieszy się zbyt dużym zainteresowaniem....

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tę chwilę największym argumentem przeciw elektrykom jaki można podnieść po lekturze tego forum może być jednak coś innego. Mam wrażenie że po zakupie auta elektrycznego włącza się jakaś dziwna i niezrozumiała arogancja. Ludzie krytykujący pojazdy elektryczne wskazują konkretne wady TYCH POJAZDÓW. Natomiast ludzie je posiadający odpowiadają krytyką INNYCH LUDZI (a że zbyt głupi do jazdy EV, a że nie dorośli, że kompleksy, można też porównać do analfabetów...). 

Ja bardzo dziękuję ale mimo wielu zalet aut elektrycznych znalezienie się po zakupie właśnie w takim towarzystwie to jest dyskomfort, na który z oczywistych względów można nie mieć ochoty.

:ok:

Edytowane przez Ryb
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kiwal napisał:

To w tym swietle VW nie cieszy się zbyt dużym zainteresowaniem....

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Pierwsze wow już było. Rok temu nie było nic. W ciągu najbliższych 2 lat jest zapowiedzianych wiele premier wielu producentów, także naturalne jest niższe zainteresowanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najnowszym Motorze mozna zobaczyc jak beda wygladaly elektryki VW. Maja miec po jednym modelu w wiekszosci klas, odpowiedniki Polo, Golfa, Tiguana, Touarega, Arteona,, Pheatona, Sharana i Buggy jako cos zupelnie nowego. Wszystko w przeciagu 4 lat chyba. Do tego maja byc siostrzane produkcje w Seacie i Skodzie.

Edytowane przez zinger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Ryb napisał:

Na tę chwilę największym argumentem przeciw elektrykom jaki można podnieść po lekturze tego forum może być jednak coś innego. Mam wrażenie że po zakupie auta elektrycznego włącza się jakaś dziwna i niezrozumiała arogancja. Ludzie krytykujący pojazdy elektryczne wskazują konkretne wady TYCH POJAZDÓW. Natomiast ludzie je posiadający odpowiadają krytyką INNYCH LUDZI (a że zbyt głupi do jazdy EV, a że nie dorośli, że kompleksy, można też porównać do analfabetów...). 

Ja bardzo dziękuję ale mimo wielu zalet aut elektrycznych znalezienie się po zakupie właśnie w takim towarzystwie to jest dyskomfort, na który z oczywistych względów można nie mieć ochoty.

:ok:

 

Zareczam Ci, ze widzialem tu kilka postow ludzi krytykujacych EV i ich zwolennikow. Ze rzucaja sie jak na ajfony, ze kupuja tylko dlatego, ze auta robia ziuuuuu, itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.05.2019 o 19:26, Cezh napisał:

1. No jakim trzeba byc dzbankiem? ;]

 2. Za drogie - nie kupuje,

3.nie ma ladowarek - nie kupuje,

4.robie 1200 km km dzienie po Podlasiu i Bieszczadach - nie kupuje,

5. Tylko tyle i az tyle, zadnego przymusu nie ma.

1. No właśnie, jakim trzeba być dzbankiem?

2. Trudno kupić coś co jest za drogie i nie ma się na to kasy (fizycznie czy psychicznie).

3. Jak nie ma gdzie ładować "

4. Ktoś robi i nie kupuje, jego prawo.

5. No właśnie przymusu nie ma, kupna też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, mrBEAN napisał:

Jakiś podobny taki ;)

 

 

 

nawet bardzo. ;]

to samo auto, troche inne przetloczenia i inny znaczek.

pewnie bedzie gorzej wyciszone i deko gorsze tworzywa.

 

niech sie martwia, czy sie wyrobia z normalnym ID.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Cezh napisał:

 

nawet bardzo. ;]

to samo auto, troche inne przetloczenia i inny znaczek.

pewnie bedzie gorzej wyciszone i deko gorsze tworzywa.

 

niech sie martwia, czy sie wyrobia z normalnym ID.

Silnik 150 kW, także ok. 7,5 s powinien mieć z tym sporym pakietem baterii.

Czekamy ;] Ja to tak ze 2 lata minimum :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.