Jump to content
mrBEAN

8 maja ruszają zamówienia na ID NEO / ID. 3

Recommended Posts

Przestrzenny wóz będzie.

Oby tylko wyciszenia nie spieprzyli i będziemy w przyszłości dumać :phi:

ID3_ERL1-696x464.jpg

ID3_ERL2-768x1024.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, mrBEAN napisał:

Przestrzenny wóz będzie.

Oby tylko wyciszenia nie spieprzyli i będziemy w przyszłości dumać :phi:

Jakiegoś Nissana z niego zrobili ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, tom111 napisał:

Jakiegoś Nissana z niego zrobili ;)

Wymieszali wszystko co na rynku, dodali trochę Golfa i gotowe 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przestrzenny wóz będzie.
Oby tylko wyciszenia nie spieprzyli i będziemy w przyszłości dumać :phi:
ID3_ERL1-696x464.jpg&key=54fe5c3ceeaadf91d12d2b6900d010f5691627cc86e7019bec130c28a21c5ff2
ID3_ERL2-768x1024.jpg&key=74be7b05f3df426dc857cea37ae79c068dd1170cea1ca688daa8e99764641a85
 
Tragedia. Jak zabawka dla małych dzieci

Wysłane z tel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 16.05.2019 o 07:34, Ryb napisał:

Na tę chwilę największym argumentem przeciw elektrykom jaki można podnieść po lekturze tego forum może być jednak coś innego. Mam wrażenie że po zakupie auta elektrycznego włącza się jakaś dziwna i niezrozumiała arogancja. Ludzie krytykujący pojazdy elektryczne wskazują konkretne wady TYCH POJAZDÓW. Natomiast ludzie je posiadający odpowiadają krytyką INNYCH LUDZI (a że zbyt głupi do jazdy EV, a że nie dorośli, że kompleksy, można też porównać do analfabetów...). 

Ja bardzo dziękuję ale mimo wielu zalet aut elektrycznych znalezienie się po zakupie właśnie w takim towarzystwie to jest dyskomfort, na który z oczywistych względów można nie mieć ochoty.

:ok:

 

Mnie ogolnie bawi ten caly hype na elektryki ;]

Jeslt mi osobiscie kompletnie obojetne czym napedzane jest auto, pod warunkiem ze dowiezie mnie z punktu A do punktu B...

A juz doplacanie grubo do tego interesu, zeby jezdzic na pradzie to dla mnie zbyt duza ekstrawagancja ;)

Ale ja nigdy fanem gadzetow i nowinek nie bylem.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Mnie ogolnie bawi ten caly hype na elektryki ;]
Jeslt mi osobiscie kompletnie obojetne czym napedzane jest auto, pod warunkiem ze dowiezie mnie z punktu A do punktu B...
A juz doplacanie grubo do tego interesu, zeby jezdzic na pradzie to dla mnie zbyt duza ekstrawagancja
Ale ja nigdy fanem gadzetow i nowinek nie bylem.
 
Z takim myśleniem to byśmy w jaskini jeszcze siedzieli...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, Kiwal napisał:

Z takim myśleniem to byśmy w jaskini jeszcze siedzieli...

 

Jesli Ty masz ochote doplaca tylko za to, zeby tylko byc "trendy" to prosze bardzo :ok:

Ja lubie miec poczucie, ze wydajac swoje pieniadze place uczciwa cene wzgledem tego co dostaje.

Na chwile obecna auta elektrycznecnie spelniaja dla mnie tego warunku a wartosc dodana z samej jazdy na pradzie dla mnie jest praktycznie zadna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 25.05.2019 o 10:25, Maciej__ napisał:

 

Mnie ogolnie bawi ten caly hype na elektryki ;]

Jeslt mi osobiscie kompletnie obojetne czym napedzane jest auto, pod warunkiem ze dowiezie mnie z punktu A do punktu B...

A juz doplacanie grubo do tego interesu, zeby jezdzic na pradzie to dla mnie zbyt duza ekstrawagancja ;)

Ale ja nigdy fanem gadzetow i nowinek nie bylem.

 

 

Dopłacać do Fiata 500, i do Astry by mieć znaczek turbo na klapie, jest równie abstrakcyjne dla wożenia dOOpy z punktu A do B.

Przepych i ekstrawagancja w czystej postaci. W skrócie, to się nie opłaca!

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, mrBEAN napisał:

 

Dopłacać do Fiata 500, i do Astry by mieć znaczek turbo na klapie, jest równie abstrakcyjne dla wożenia dOOpy z punktu A do B.

Przepych i ekstrawagancja w czystej postaci. W skrócie, to się nie opłaca!

 

Jesli doplata do elektryka bedzie taka jak do 500-ki wzgledem Pandy, czy wersji turbo to NA w Astrze to bede sie zastanawial ;] :ok:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Jesli doplata do elektryka bedzie taka jak do 500-ki wzgledem Pandy, czy wersji turbo to NA w Astrze to bede sie zastanawial ;] :ok:

 

 

Dla Ciebie w Twoim przypadku jakiś wariant się "nie opłaca", a dla innego nie opłaca się Twój wariant. 

Ludzie dopłacają i kupują jako drugie auta wypasione SUVy premium do wożenia dzieci w koło komina i tu nikogo dOOpa nie piecze.

Natomiast jak pojawia się EV, ooooo to już swędzi konkretnie ;]

 

Ustalone, TOBIE ev się nie opłaca :oki: I całe szczęście, dłużej będzie pusto na ładowarkach, bo jest Was więcej ;]

Edited by mrBEAN
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To 30000 rezerwacji nabierali, bo się nie opłaca 😄

 

 

52EFE780-AB46-432E-8A23-977F7128D5EC.png

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, mrBEAN napisał:

To 30000 rezerwacji nabierali, bo się nie opłaca 😄

 

 

 

 

To że ID przyniesie straty to jedno, jest jeszcze problem z dostępnością baterii do wyprodukowania takiej ilości ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, mrBEAN napisał:

To 30000 rezerwacji nabierali, bo się nie opłaca 😄

 

 

 

Bo to paskudni bogaci pseudoekolodzy som!

Całe szczenście, że im bateryji braknie, bo niemaszek ni pomyślau zafczasu! Gupi taki.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW idzie na całość, bo pewnie regulacje UE będą za tym szły.

 

 

F5BE77D3-EDCF-4074-A4F6-36C971B7540A.jpeg

  • I love it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, mrBEAN napisał:

 

 

przestrzen w srodku podobna do passata.

w cenie 30000 EUR za 300 km realnego zasiegu rozniesie kokurencje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie żartują ;) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, mrBEAN napisał:

Nie żartują ;) 

 

 

 

Bede zamawial na wiosne, jak Reksio szynke.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, mrBEAN napisał:

 

Bez dwumasy czy paska rozrządu to jest popierdułka nie silnik. Pewnie elektronika pójdzie i kury przestaną się nieść.

Z resztą porządny silnik, też zmieści do torby. Kwestia torby...

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile kosztuje to cale ID.3?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, Kiwal napisał:

Ile kosztuje to cale ID.3?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Będzie kosztować w przedziale 130-250 pewnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kiwal

 

Precyzyjniej, akurat otrzymałem trochę info odnośnie premierowej edycji ze średnim aku:

 

 

W nowym ID.3 1ST czekają na Ciebie takie wyjątkowe rozwiązania, jak: Bateria o pojemności 58 kW dzięki, której przejedziesz do 420 km na jednym ładowaniu wg WLTP² 1 rok bezpłatnego ładowania w ponad 100 tysiącach punktów ładowania w całej Europie³ Wallbox - domowa stacja ładowania aut elektrycznych Dodatkowe przyspieszenie - o 2 sekundy szybciej od 0 do 100 km/h czyli 7,5 s Wysoka moc ładowania 100 kW (DC) lub 11 kW (AC)

Pedały Play & Pause i inne elementy stylistyczne na zewnątrz i we wnętrzu

 

ID3 1ST  

 

 Ekskluzywny ID.3 1ST oferuje wszystko, czego potrzebujesz, by komfortowo wejść w elektryzującą przyszłość. I to w atrakcyjnej cenie.

Cena: poniżej 170 000 zł

Najciekawsze elementy wyposażenia : 18-calowe obręcze ze stopu metali lekkich East Derry Kierownica multifunkcyjna, obszyta skórą, podgrzewana Pakiet zimowy Tuner cyfrowy DAB+ i bezprzewodowy App Connect System nawigacji satelitarnej Discover Pro Funkcja obsługi głosowej Hello ID. Systemy wspomagające: Aktywny tempomat, Front Assist, Lane Assist, czujniki parkowania 3 kolory lakieru do wyboru, tapicerka szara Platinum z czarnymi elementami wykończenia

Kabel do ładowania prądem zmiennym AC ze stacji ładującej

 

 

ID.3 1ST Plus  

 

 Dodatkowe elementy stylistyczne, jak na przykład trzy ekskluzywne kombinacje kolorystyczne we wnętrzu, nadają ID.3 1ST Plus jeszcze więcej indywidualnego charakteru. A gdy jego diodowe reflektory „spojrzą” na Ciebie na powitanie, jak tylko się zbliżysz, będziesz nim oczarowany.

Cena: poniżej 200 000 zł

Elementy wyposażenia dodatkowe do wariantu wersji ID.3 1ST: 19-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Andoya Szyba tylna oraz boczne tylne przyciemniane Tapicerka siedzeń ArtVelours Pakiet Exterieur Style Silver Pakiet Light Advance - IQ.Light – reflektory matrycowe LED, diodowe podświetlenie w tle, rozszerzone oświetlenie zewnętrzne Pakiet Komfort Plus (Keyless Advanced, oświetlenie Ambiente Plus)

System Rear Assist - kamera cofania

 

ID.3 1ST Max  

 

 ID.3 1ST Max zachwyca swoim wyposażeniem premium i najnowocześniejszymi rozwiązaniami high-tech.

Cena: poniżej 220 000 zł

Elementy wyposażenia dodatkowe do wariantu ID.3 1ST Plus: 20-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Sanya Cockpit Infotainment z wyświetlaczem Head-up Display z poszerzoną rzeczywistością Dach szklany panoramiczny otwierany elektrycznie System dźwięku Beats Pakiet Travel Assist High z systemami Side Assist, Traffic Jam Assist oraz Emergency Assist Komfortowe fotele przednie z regulacją podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa Instalacja telefoniczna Comfort z funkcją ładowania indukcyjnego

Wyjątkowa stylistyka wnętrza - tapicerka ciemno-szara Dusty z czarnymi elementami wykończenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze na dzien dzisiejszy chyba wole Model 3.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Kiwal napisał:

Szczerze na dzien dzisiejszy chyba wole Model 3.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

 

Coraz częściej dochodzę do wniosku, że Tesla faktycznie wbrew pozorom jest tania, w stosunku do tego co oferuje.

Choć jako auto na cod zień, to na ten moment odrzuca brak polityki serwisowej w PL i innych krajach. Jeśli to się zmieni, a Tesla będzie żyła, to taki model Y będzie mocnym graczem na rynku europejskim, bardzo mocnym. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, mrBEAN napisał:

 

Coraz częściej dochodzę do wniosku, że Tesla faktycznie wbrew pozorom jest tania, w stosunku do tego co oferuje.

Choć jako auto na cod zień, to na ten moment odrzuca brak polityki serwisowej w PL i innych krajach. Jeśli to się zmieni, a Tesla będzie żyła, to taki model Y będzie mocnym graczem na rynku europejskim, bardzo mocnym. 

 

Osiągi vs cena w trójce są bez konkurencji, czy to wśród EV czy spalinówek.

Z Wrocławia jest blisko do Deutschland, więc serwisem nie ma się co przejmować :oki:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, tom111 napisał:

Z Wrocławia jest blisko do Deutschland, więc serwisem nie ma się co przejmować :oki:

Pewnie. Po kolizji nie mieć auta przykładowo przez pół roku, lub pojechać do Berlina z usterką w wrócić z nią z powrotem też jest ok ;]

A aucie codziennym to jest nie do zaakceptowania, przynajmniej nie dla każdego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, mrBEAN napisał:

Pewnie. Po kolizji nie mieć auta przykładowo przez pół roku, lub pojechać do Berlina z usterką w wrócić z nią z powrotem też jest ok ;]

A aucie codziennym to jest nie do zaakceptowania, przynajmniej nie dla każdego.

 

Eee tam, trzeba myśleć pozytywnie, a nie że zaraz coś się popsuje, albo rozbije, a Berlin jakby co to rzut beretem :oki:

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Coraz częściej dochodzę do wniosku, że Tesla faktycznie wbrew pozorom jest tania, w stosunku do tego co oferuje.
Choć jako auto na cod zień, to na ten moment odrzuca brak polityki serwisowej w PL i innych krajach. Jeśli to się zmieni, a Tesla będzie żyła, to taki model Y będzie mocnym graczem na rynku europejskim, bardzo mocnym. 
Ja mam serwis na miejscu. W Pradze jest insalon i serwis.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Kiwal napisał:

Ja mam serwis na miejscu. W Pradze jest insalon i serwis.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

To zmienia postać rzeczy 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, tom111 napisał:

 

Eee tam, trzeba myśleć pozytywnie, a nie że zaraz coś się popsuje, albo rozbije, a Berlin jakby co to rzut beretem :oki:

Użytkownicy Tesli u nas mają inny pogląd na tą sprawę, mimo, że początkowo myśleli pozytywnie 😁 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niegłupi taki.

 

volkswagen-id3-grossbritannien-uk-ladest

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 15.11.2019 o 20:46, mrBEAN napisał:

Coraz częściej dochodzę do wniosku, że Tesla faktycznie wbrew pozorom jest tania, w stosunku do tego co oferuje.

 

Gdybym dziś kupował EV to zamiast Ioniqa w garażu byłaby Tesla 3.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 7.12.2019 o 22:39, mrBEAN napisał:

Niegłupi taki.

 

To jest jakaś magia, czy jak ten kabel jest tak pozwijany, to nie robi się tam cewka topiąca przewody? ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, kravitz napisał:

 

To jest jakaś magia, czy jak ten kabel jest tak pozwijany, to nie robi się tam cewka topiąca przewody? ;]

Ogólnie trochę tak, ale mało zwojów w tym przypadku chyba ;]

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.