Skocz do zawartości

Pomysł na auto. Duże wymagania za niewiele.


ZUBERTO

Rekomendowane odpowiedzi

SUV, 4x4, automat, 7 miejsc, benzyna, fabrycznie nowy.

Pogrzebałem i w okolicach do 200 brutto, a dokładnie 150-170, Olx wypluło Skodę K-cos tam i VW Tiguana jakiegoś powiększonego (jakiś nowy Seat też był).

 

Nie ma nic innego w takiej kasie?

Przy rezygnacji z benzyny byłoby lepiej?

Czy o 4x4 lub automacie trza zapomnieć?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ZUBERTO napisał:

SUV, 4x4, automat, 7 miejsc, benzyna, fabrycznie nowy.

Pogrzebałem i w okolicach do 200 brutto, a dokładnie 150-170, Olx wypluło Skodę K-cos tam i VW Tiguana jakiegoś powiększonego (jakiś nowy Seat też był).

 

Nie ma nic innego w takiej kasie?

Przy rezygnacji z benzyny byłoby lepiej?

Czy o 4x4 lub automacie trza zapomnieć?

 

 

 

Ja takim jeżdżę, benzynowy jest nawet tańszy ale nie sądzę żeby spotkał się z uznaniem z powodu, który wymieniłem w pierwszych trzech słowach tego posta.

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ryb napisał:

 

Ja takim jeżdżę, benzynowy jest nawet tańszy ale nie sądzę żeby spotkał się z uznaniem z powodu, który wymieniłem w pierwszych trzech słowach tego posta.

:hehe:

Zmiana z takiego właśnie.

Aha. SY odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ZUBERTO napisał:

Zmiana z takiego właśnie.

Aha. SY odpada.

 

Nowa CRV.

Hyundai Santa Fe.

Kia Sorento.

Mitsu Outlander i Pajero.

Nissan X-Trail.

SSY Rexton (musiałem! :hehe:)

Seat Tarra-coś.

Skoda KakuQ czy jakoś tam.

Tiguan.

 

I tyle. Wybieraj.

;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, ZUBERTO napisał:

SUV, 4x4, automat, 7 miejsc, benzyna, fabrycznie nowy.

Pogrzebałem i w okolicach do 200 brutto, a dokładnie 150-170, Olx wypluło Skodę K-cos tam i VW Tiguana jakiegoś powiększonego (jakiś nowy Seat też był).

 

Nie ma nic innego w takiej kasie?

Przy rezygnacji z benzyny byłoby lepiej?

Czy o 4x4 lub automacie trza zapomnieć?

 

 

Seat Tarraco spelnia wszystkie wymagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, ZUBERTO napisał:

SUV, 4x4, automat, 7 miejsc, benzyna, fabrycznie nowy.

Pogrzebałem i w okolicach do 200 brutto, a dokładnie 150-170, Olx wypluło Skodę K-cos tam i VW Tiguana jakiegoś powiększonego (jakiś nowy Seat też był).

 

Nie ma nic innego w takiej kasie?

Przy rezygnacji z benzyny byłoby lepiej?

Czy o 4x4 lub automacie trza zapomnieć?

 

 

freemont ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Ryb napisał:

 

Nowa CRV.

Hyundai Santa Fe.

Kia Sorento.

Mitsu Outlander i Pajero.

Nissan X-Trail.

SSY Rexton (musiałem! :hehe:)

Seat Tarra-coś.

Skoda KakuQ czy jakoś tam.

Tiguan.

 

I tyle. Wybieraj.

;]

To nie ja, a rodzina 2+4 wybiera.

Ja bym chyba CR-V na 1 miejscu stawiał, ale mi dla 2+1 styka dużo więcej aut.

O SantaFe i Sorento myślałem, ale że jestem w objazdowe dziś to tylko w OLX rzuciłem okiem, a tam ich brak.

Pierwsze co zaproponowałem to duży VAN, ale się nie podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, ZUBERTO napisał:

To nie ja, a rodzina 2+4 wybiera.

Ja bym chyba CR-V na 1 miejscu stawiał, ale mi dla 2+1 styka dużo więcej aut.

O SantaFe i Sorento myślałem, ale że jestem w objazdowe dziś to tylko w OLX rzuciłem okiem, a tam ich brak.

Pierwsze co zaproponowałem to duży VAN, ale się nie podoba.

 

Dla 2+4 to ja bym naprawdę brał SsangYonga bo jest dużo większy od pozostałych i przy 7 miejscach nadal ma bagażnik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Ryb napisał:

 

Dla 2+4 to ja bym naprawdę brał SsangYonga bo jest dużo większy od pozostałych i przy 7 miejscach nadal ma bagażnik.

 

 

Prawda jest taka, ze przy 6 osobach na wyjazdy wakacyjne to juz raczej trzeba celowac w pelnoprawnego Vana. Bo wiekszosc 7 miejscowych SUV/crossoverow 2 dodatkowe miejsca ma kosztem bagaznika. Ludzie z jednym dzieckiem musza sie przesiadac na passerati w kombi bo sie nie mieszcza w kompakcie ;) a co dopiero 4ka dzieci :panic:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dla 2+4 to ja bym naprawdę brał SsangYonga bo jest dużo większy od pozostałych i przy 7 miejscach nadal ma bagażnik.

 

W Crv 5 dwa ostatnie miejsca to tak tylko na papierze.

7 miejsc do 200 koła to jakaś świeże q7 polecam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mokrii napisał:

Pewnie się da nowego dodga z Ameryki :hmm: że też fiat już tego nie firmuje :pad:;]

natapane Redmi5
 

Wiem, że fiat to pociotek, ale żadnych kombinacji, auto z PL salonu, gwarancja, itd.

Budżet można nagiąć, ale nie za wiele, rata leasingu jakos to zniesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Filipfm napisał:

Prawda jest taka, ze przy 6 osobach na wyjazdy wakacyjne to juz raczej trzeba celowac w pelnoprawnego Vana. Bo wiekszosc 7 miejscowych SUV/crossoverow 2 dodatkowe miejsca ma kosztem bagaznika. Ludzie z jednym dzieckiem musza sie przesiadac na passerati w kombi bo sie nie mieszcza w kompakcie ;) a co dopiero 4ka dzieci :panic:

Koleżka twierdzi, że mu nawet Outlander jako tako starczy na krótsze odcinki.

Jak 4 wyskoczy, to jakieś 2-3 lata, czyli do kolejnego auta, nigdzie daleko z nim się nie wybiera.

Już ma 3 samochody, ale na propozycje VANa kategorycznie mówi NIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda można skreślić, No chyba ze to dla kogos kogo nie lubisz. 1.5l T dalej ma problemy, generalnie nie wiadomo czy to jednak total spierdzielona konstrukcja czy da się to jeszcze naprawic.

Najnowsze ‚ulepszenie’ które miało spowodować, ze benzyna już sie nie miesza się z olejem - znów nie działa.

Tym razem MY17, 18 & ...19 i znów w ‚klimatach z zima’.

Jakieś ulepszenie jest, bo już silnika nie wywala - tylko auto jedzie max ... 20km/h - wiec można do Honda się dotluc.

bc04e313807afb2660c5e171edbd1183.jpg

Ulepszenia na ‚żywotność oleju’ dalej tez nie ma, - ‚charakterystyka jazdy’ Ergo 1.5l domaga się świeżego oleju ok co 6,000km. Tym razem klimat już nie dyskryminuje, modelu tez nie, bo bardziej probalematuczne w Civic niż w CR-V.

Jednym słowem 1.5l Turbo z Honda jest absolutna ... quana


Sent from my iCrap X using Tapacrap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, ZUBERTO napisał:

SUV, 4x4, automat, 7 miejsc, benzyna, fabrycznie nowy.

Pogrzebałem i w okolicach do 200 brutto, a dokładnie 150-170, Olx wypluło Skodę K-cos tam i VW Tiguana jakiegoś powiększonego (jakiś nowy Seat też był).

 

Nie ma nic innego w takiej kasie?

Przy rezygnacji z benzyny byłoby lepiej?

Czy o 4x4 lub automacie trza zapomnieć?

 

 

fakt wywalić 200 klocków i jeździć skodą to trochę lipa

czuję twoje rozczarowanie

Niestety premium z twoimi wymaganiami to minimum 60 tys więcej

https://www.otomoto.pl/oferta/infiniti-qx60-elite-3-5-v6-cvt-xtronic-awd-7-osobowy-2018r-nowosc-na-polskim-rynku-ID6BwGy7.html#531c97f346

 

żeby było naprawdę wygodnie i pakownie ale to w dieslu i nie suv ;)

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-caravelle-caravelle-2-0-tdi-150-km-4motion-dsg-7-stopniowy-rocznik-2019-ID6BGHrr.html#e96a04fb3c

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, ZUBERTO napisał:

Wiem, że fiat to pociotek, ale żadnych kombinacji, auto z PL salonu, gwarancja, itd.

Budżet można nagiąć, ale nie za wiele, rata leasingu jakos to zniesie.

ssang young rexton ;l 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, ZUBERTO napisał:

SUV, 4x4, automat, 7 miejsc, benzyna, fabrycznie nowy.

Pogrzebałem i w okolicach do 200 brutto, a dokładnie 150-170, Olx wypluło Skodę K-cos tam i VW Tiguana jakiegoś powiększonego (jakiś nowy Seat też był).

 

Nie ma nic innego w takiej kasie?

Przy rezygnacji z benzyny byłoby lepiej?

Czy o 4x4 lub automacie trza zapomnieć?

 

 

A amerykański Chrysler pod marką Lanci? Modelu nie pamiętam, ale to włoski Voyager. Pytanie tylko czy jest w ogóle w sprzedaży w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Polarny napisał:

Nieważne, co samochód oferuje. Ważne, jaki ma znaczek.

Wywalić 60 klocków więcej za znaczek - to już lipa nie jest.

Nie za znaczek tylko za jakosc, wyposazenie, dodatkowe elementy, ktorych Skoda nigdy nie zaoferuje. To jest tania marka w grupie VAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Polarny napisał:

Nieważne, co samochód oferuje. Ważne, jaki ma znaczek.

Wywalić 60 klocków więcej za znaczek - to już lipa nie jest.

Osoba, która będzie tym jeździć ma głęboko znaczek, obecnie ma Skodę, Opla i Mitsubishi i żadnego się nie wstydzi.

Ot kolezka postawił jakieś tam wymagania (wiem, że duże jak na taką kwotę) i zastanawia się co je spełnia żeby wybrać z pełną świadomością, ale śmiało oceniajcie dalej, może jednak coś z tego mądrego wyniknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bielaPL napisał:

fakt wywalić 200 klocków i jeździć skodą to trochę lipa

czuję twoje rozczarowanie

Niestety premium z twoimi wymaganiami to minimum 60 tys więcej

https://www.otomoto.pl/oferta/infiniti-qx60-elite-3-5-v6-cvt-xtronic-awd-7-osobowy-2018r-nowosc-na-polskim-rynku-ID6BwGy7.html#531c97f346

 

żeby było naprawdę wygodnie i pakownie ale to w dieslu i nie suv ;)

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-caravelle-caravelle-2-0-tdi-150-km-4motion-dsg-7-stopniowy-rocznik-2019-ID6BGHrr.html#e96a04fb3c

Infiniti traktujemy jako wynalazek na PL drogach, zwłaszcza po zapowiedzi wycofania się z kraju.

VAN narazie odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujekcybul napisał:

Nie za znaczek tylko za jakosc, wyposazenie, dodatkowe elementy, ktorych Skoda nigdy nie zaoferuje. To jest tania marka w grupie VAG.

Czyli wg ciebie, jeżeli skonfiguruję np. audi i skodę z takim samym wyposażeniem (oczywiście audi w wersji najniższej a skodę w wyższej), to różnica cen będzie wynikać z jakości np. silnika czy skrzyni biegów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Polarny napisał:

Czyli wg ciebie, jeżeli skonfiguruję np. audi i skodę z takim samym wyposażeniem (oczywiście audi w wersji najniższej a skodę w wyższej), to różnica cen będzie wynikać z jakości np. silnika czy skrzyni biegów?

Jakości materiałów, wyciszenia, spasowania itp. No nie róbmy ze Skody Mercedesa, choc nie mówię, że trzeba Mercedesa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Rado_ napisał:

Jakości materiałów, wyciszenia, spasowania itp. No nie róbmy ze Skody Mercedesa, choc nie mówię, że trzeba Mercedesa

Ale co z tą jakością? Silnik się prędzej rozwali?

Wyciszenia lepszego nie stwierdziłem (porównanie do audi a4 2.0 tsi). Spasowanie w skodzie jest bardzo dobre - gdybym mierzył jakimś miernikiem laserowym, to może bym te różnice wykrył.

 

Więc za co płacę te 60 kPLN więcej? Chyba tylko za materiały w środku, które nie bardzo wiadomo, do czego są potrzebne oprócz tego żeby je po prostu mieć ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Polarny napisał:

 

Więc za co płacę te 60 kPLN więcej? Chyba tylko za materiały w środku, które nie bardzo wiadomo, do czego są potrzebne oprócz tego żeby je po prostu mieć ...

 

No własnie, jak ktos chce mieć, to dopłaci, a jak nie chce to kupi Skodę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Rado_ napisał:

No własnie, jak ktos chce mieć, to dopłaci, a jak nie chce to kupi Skodę

Więc to tylko kwestia wykończenia w środku, a nie właściwości samochodu jako takiego.

Podsumowując - nie jest "lipą" wywalić 260 tys. PLN na to samo + lepsze materiały w środku, ale zaoszczędzenie na tych materiałach to już lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Polarny napisał:

Więc to tylko kwestia wykończenia w środku, a nie właściwości samochodu jako takiego.

Podsumowując - nie jest "lipą" wywalić 260 tys. PLN na to samo + lepsze materiały w środku, ale zaoszczędzenie na tych materiałach to już lipa.

Nie kupie pewnie nigdy tak drogiego auta, wiec ciężko mi sie odnieść. Ja patrze ile mogę otrzymać w określonej cenie i jeszcze musi mi sie podobać wygląd. Znaczek mnie nie interesuje. Ale rozumiem, że kogos stac na wywalenie 60 tys bo bedzie mial znaczek jak chce, czy lepszy materiał na fotelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Polarny napisał:

Czyli wg ciebie, jeżeli skonfiguruję np. audi i skodę z takim samym wyposażeniem (oczywiście audi w wersji najniższej a skodę w wyższej), to różnica cen będzie wynikać z jakości np. silnika czy skrzyni biegów?

Juz Ci Rado wyjasnil. Po prostu nie zrobisz ze Skody premium chocby miala ten sam silnik i ta sama skrzynie biegow to i tak bedzie miala gorsze wnetrze, gorsze prowadzenie brak chociazby Ledow itd. Dodatkowo dochodzi prestiz/postrzeganie marki i co tam jeszcze sobie Pan zyczy. Jakby tak bylo to u mnie w firmie jezdziliby Skoda 280KM Superb zamiast wolniejszymi BMW/Audi czy innym Volvo. Zreszta sam bym nie wydal tyle na Skode, ktora wciaga jednym nosem wolniejsza na prostej Insignia ale juz na zakretach roznica kolosalna i to nawet w tescie gazety pro niemieckiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Polarny napisał:

Czyli wg ciebie, jeżeli skonfiguruję np. audi i skodę z takim samym wyposażeniem (oczywiście audi w wersji najniższej a skodę w wyższej), to różnica cen będzie wynikać z jakości np. silnika czy skrzyni biegów?

 

Różnica będzie wynikać z tego, co podkreśliłem.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wujekcybul napisał:

Juz Ci Rado wyjasnil. Po prostu nie zrobisz ze Skody premium chocby miala ten sam silnik i ta sama skrzynie biegow to i tak bedzie miala gorsze wnetrze, gorsze prowadzenie brak chociazby Ledow itd. Dodatkowo dochodzi prestiz/postrzeganie marki i co tam jeszcze sobie Pan zyczy. Jakby tak bylo to u mnie w firmie jezdziliby Skoda 280KM Superb zamiast wolniejszymi BMW/Audi czy innym Volvo. Zreszta sam bym nie wydal tyle na Skode, ktora wciaga jednym nosem wolniejsza na prostej Insignia ale juz na zakretach roznica kolosalna i to nawet w tescie gazety pro niemieckiej.

 

Ja myślę że najlepiej byłoby kupić wypasione Audi i przykleić znaczek Skody. Będzie tona wypasu za którą nikt nie przepłaci.

:ok: :hehe:

 

 

 

A w temacie wątku. Jestem przekonany, że na końcu autor tych dylematów pozostanie przy Outlanderze.

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Ryb napisał:

 

Ja myślę że najlepiej byłoby kupić wypasione Audi i przykleić znaczek Skody. Będzie tona wypasu za którą nikt nie przepłaci.

:ok: :hehe:

 

 

 

A w temacie wątku. Jestem przekonany, że na końcu autor tych dylematów pozostanie przy Outlanderze.

;]

To jest dyskusja IMO bez sensu. Bo skoro mamy dwie kobity. Jedna super modelka z dobrym wyposazeniem a druga srednio atrakcyjna niby podobna ale gorsza... to ktora bierzesz? Bo ja nawet jakbym kredyt mial wziac to biore ta lepsza Audi a nie prawe Audi czyli Szkode. Oczywiscie znajdzie sie taki, ktoremu wszystko jedno czy bedzie w bamboszach czy szpilkach chodzic no ale szanujmy sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wujekcybul napisał:

To jest dyskusja IMO bez sensu. Bo skoro mamy dwie kobity. Jedna super modelka z dobrym wyposazeniem a druga srednio atrakcyjna niby podobna ale gorsza... to ktora bierzesz? Bo ja nawet jakbym kredyt mial wziac to biore ta lepsza Audi a nie prawe Audi czyli Szkode. Oczywiscie znajdzie sie taki, ktoremu wszystko jedno czy bedzie w bamboszach czy szpilkach chodzic no ale szanujmy sie.

 

Ja nie wiem po co w wątku o siedmiomiejscowych SUVach pojawia się gość, który musi znów udowodnić że Skoda jest najlepsza. Brakuje jeszcze tylko żeby wpadł ktoś, kto się uprze że najlepszym siedmiomiejscowym SUVem jest Fiat 500.

:facepalm:

 

IMO padły już wyżej wszystkie możliwości w tym budżecie - teraz to tylko kwestia wyboru. Bez zwiększenia budżetu nic więcej nie uda się tu wymyślić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, wujekcybul napisał:

Po prostu nie zrobisz ze Skody premium

Ciekawy byłem, na czym to "premium" polega. W sumie tylko na przepłacaniu.

50 minut temu, wujekcybul napisał:

Zreszta sam bym nie wydal tyle na Skode, ktora wciaga jednym nosem wolniejsza na prostej Insignia ale juz na zakretach roznica kolosalna

Bo faktycznie w okolicy mam tyle zakrętów, że wszyscy mnie wyprzedzają. Jedyny konkretny, jaki znam, to spartolony zakręt w Konotopie. Odżałuję te 2 sekundy straty ...

43 minuty temu, wujekcybul napisał:

Bo skoro mamy dwie kobity. Jedna super modelka z dobrym wyposazeniem a druga srednio atrakcyjna niby podobna ale gorsza... to ktora bierzesz?

Kolejny brak rozróżnienia, do czego służy modelka, a do czego samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, patgaw napisał:

Jak to do czego do szpaniu 😄 Kolega mysli prestizowo bo lubi sie pochwalic przed sasiadem ze ma audi a nie skode i nie jest plebsem, a ty bardziej praktycznie. Kazdy ma to co woli.

Tylko że takie nobilitowanie się stanem posiadania jest właśnie plebejskie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wujekcybul napisał:

To jest dyskusja IMO bez sensu. Bo skoro mamy dwie kobity. Jedna super modelka z dobrym wyposazeniem a druga srednio atrakcyjna niby podobna ale gorsza... to ktora bierzesz? Bo ja nawet jakbym kredyt mial wziac to biore ta lepsza Audi a nie prawe Audi czyli Szkode. Oczywiscie znajdzie sie taki, ktoremu wszystko jedno czy bedzie w bamboszach czy szpilkach chodzic no ale szanujmy sie.

Mądrzejszą, ale panowie, chciałbym przypomnieć, że chodzi o auto nie kobietę.

Kolega ma żonę i nie szuka drugiej, kochanki też nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Ryb napisał:

IMO padły już wyżej wszystkie możliwości w tym budżecie - teraz to tylko kwestia wyboru. Bez zwiększenia budżetu nic więcej nie uda się tu wymyślić.

Jest/bedzie orzech do zgryzienia.

Niewykluczone, że masz rację i zostanie obecny Outlander albo zamieni na nowego.

Ewentualnie zrezygnuje z któregoś ze swoich warunków, choć tu akurat może być ciężko bo uparta bestia jest.

Przeglądając neta wogole jakos mało aut z 2019 jest, większość to 2018.

Widzę, że rezygnując z 4x4 Pug 5008 jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ZUBERTO napisał:

Przeglądając neta wogole jakos mało aut z 2019 jest, większość to 2018.

 

No bo w ogłoszeniach probują wypchnąć leżaki ze stocku ;) 

Jak chcesz 2019 to idziesz do salonu. Po co ogłoszenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.04.2019 o 18:00, Filipfm napisał:

Ludzie z jednym dzieckiem musza sie przesiadac na passerati w kombi bo sie nie mieszcza w kompakcie ;) a co dopiero 4ka dzieci :panic:

 

Gon sie! Psa jeszcze mam 😄

 

Do autora watku. T6 Caravelle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Filipfm napisał:

 

No bo w ogłoszeniach probują wypchnąć leżaki ze stocku ;) 

Jak chcesz 2019 to idziesz do salonu. Po co ogłoszenie

Po to zeby w miare szybko ogarnac temat?

Od razu odsiac cos co nie wpadnie w oko.

Zobaczyc, ze dany RM nie ma jakiegos silnika (nie kazdy sledzi wszystkie zmiany).

Wiedziec w jakich okolicach jest pulap cenowy danego auta.

Pewnie jeszcze duzo sie znajdzie powodow.

Latajac po salonach troche duzo czasu schodzi na takich duperelach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Polarny napisał:

Bo faktycznie w okolicy mam tyle zakrętów, że wszyscy mnie wyprzedzają. Jedyny konkretny, jaki znam, to spartolony zakręt w Konotopie. Odżałuję te 2 sekundy straty ...

Pojechałem na narty moim Grandem z boksem - doceniam jego świetne zawieszenie, ma inne wady, ale akurat zawieszenie super i na autostradzie i krętych drogach górskich. Jadący ze mną Mercedes W204 - no cóż, mocy więcej fajnie, ale stabilność gorsza... mimo ciężaru i tylko 150KM braków mocy nie odczuwałem, za to gorsze prowadzenie Merca praktycznie przy pierwszym łuku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, AstraC napisał:

Pojechałem na narty moim Grandem z boksem - doceniam jego świetne zawieszenie, ma inne wady, ale akurat zawieszenie super i na autostradzie i krętych drogach górskich. Jadący ze mną Mercedes W204 - no cóż, mocy więcej fajnie, ale stabilność gorsza... mimo ciężaru i tylko 150KM braków mocy nie odczuwałem, za to gorsze prowadzenie Merca praktycznie przy pierwszym łuku.

Jak już pisałem - wolę kilka godzin jechać w komforcie i raz na te kilka godzin przejechać zakręt nieco wolniej niż się wytrząść kilka godzin, a na zakręcie zaoszczędzić 2 sekundy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.