Skocz do zawartości

Jakie 125 kupić?


swienty

Rekomendowane odpowiedzi

Po części masz racje. Opcja tuningu według mnie wchodzi w gre tylko w przypadku jeśli nie masz zamiaru robic A bo w przeciwnym razie szkoda pieniedzy na modyfikacje i faktycznie lepiej zrobic A i kupic cos mocniejszego a wtedy wybór jest nieograniczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej czy później większość kończy na A ;]

Aczkolwiek 125 na początek to bardzo sensowna opcja, pod warunkiem, że ma się jakieś pojęcie. Bo jeśli nie, to nawet na 125 można sobie napytać biedy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, swienty napisał:

Prawka nie mam zamiaru robić, bo nie mam na to czasu. Na jazdę też nie za wiele, ale czasem w weekend gdzieś by polatał. Nie wiem ile zrobiłbym tym kilometrów, ale na pewno niewiele.;) 

No chyba że połkniesz moto-bakcyla i wszystkie plany się zmienią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak mowilem
Brak czasu, nie będę jeździł itd.
Raz się przejechałem junakiem 125, i stwierdziłem że to nie dla mnie, jest bardzo niebezpiecznie jak wszyscy cię wyprzedzają na trasie.
Zrobiłem A i w dwa sezony zrobiłem 45kkm, a miałem jeździć jak ty tylko od czasu dk czasu

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor (honda rebel 125) mam 3 sezon i powiem tak ale to tylko moje odczucie i filozofia

Na poczatku fajnie frajda małe spalanie i koszta dojazdu do pracy sie zmniejszyły (nawet zaraziłem kolege i tez kupił rebelke) Dojeżdzamy sobie do pracy i człowiek czeka tylko na ładniejsza pogode żeby polatac . Poza tym jak mam jechac do miasta (Szczecin) to wole motorem niż autem bo jazda w korkach to masakra. Po pierwszym sezonie kiedy moja :piekna: zaczeła pracowac w tym samym mieście co ja i czasami razem wracamy z pracy to pojawił sie problem braku mocy. Dwie osoby i czasami zakupy to jazda staje sie dramatem.  Biorac pod uwage to że wszystko co posiadałem z pojazdów nie mogło byc seryjne ( takie zboczenie ) to zaczełem czytać neta i szukac sposobu na zwiekszenie mocy. Z seryjnych 11 Km mam 18 Km i powiem tak że jeśli chodzi o moc to w tej chwili jazda w dwie osoby nie jest dramatem . Moc ja dla mnie jest wystarczajaca a prędkość w granicach 120 KM/h w moim przypadku jest wystarczająca. Nawet w tym roku planuje zrobic sobie kilkudniową  wycieczke w góry motorem. Ot takie marzenie. Co do prawka A na dzień dzisiejszy nie zamierzam robic i nic na to nie wskazuje żeby w przyszłości miał robić. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolekatepl

3 godziny temu, bolekatepl napisał:

...szukac sposobu na zwiekszenie mocy. Z seryjnych 11 Km mam 18 Km

Możesz opisać co porobiłeś i ile Cię to kosztowało.

 

@swienty  mi najbardziej podoba się Yamaha MT i KTM Duke. Kosztują jednak sporo jak na 125.

Sporo kosztują też Hondy XL Varadero i Shadow.

Ja wybrałem Hondę XR bo sporo jeżdżę po bezdrożach. Micha mi się cieszy i to jest najważniejsze.

Brałem pod uwagę też Yamahę XR.

2t czyli TDR, NSR mogą być niskim kosztem najmocniejsze. Jeżeli umiesz i chcesz sam się bawić w naprawy to może warto spróbować. Osobiście nie wierzę,że ktoś zrobi remont i od razu sprzedaje. Pozostają jeszcze kwestie prawne związane z mocą >15KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Varadero daje radę. Mam je od dwóch lat, przymierzam się do prawka A i kupna cruisera, ale Varadero mam zamiar sobie zostawić do miasta.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
28 minut temu, FrugOs napisał:

Miałem Junaka chińczyka. Na start wystarczy. 

Niestety sporo traci na wartości, pojeździsz rok i stracisz 50% ceny. 

 

No to może poszukać rocznego? Będzie się nadawał do jazdy? Czy może z chińczykami jest tak że 2 lata i śmietnik? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne się pod temat, poszukujemy z bratem coś takiego ala enduro żeby można jechać do lasu, po drodze piaskowej a czasem na miasto. Śmiesznie to brzmi ale to chyba przez zboczenie zawodowe gdzie wolę jechać drogami bocznymi niż asfaltem, wolniej spokojniej a jednocześnie poznać nowe miejsca czy skróty. Obecnie jest ZIPP VZ2 po małym tuningu 105km/h leci i kopyto ma jak na 125cm3 niezle. Przebieg po 3ch latach 1350km. W którymś roku niestety zrobiłem 2km bo miałem rękę po szyciu włącznie z ścięgnami gdzie nie mogłem wcisnąć sprzęgła. Nie ukrywam że motor to typowo rekreacyjnie, trochę się odstresować i tyle. A robić nie zamierzam. Polecili byście coś? Czy zmienić opony na bardziej agresywne w ZIPPie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Luke16 napisał:

Podepne się pod temat, poszukujemy z bratem coś takiego ala enduro żeby można jechać do lasu, po drodze piaskowej a czasem na miasto. Śmiesznie to brzmi ale to chyba przez zboczenie zawodowe gdzie wolę jechać drogami bocznymi niż asfaltem, wolniej spokojniej a jednocześnie poznać nowe miejsca czy skróty. Obecnie jest ZIPP VZ2 po małym tuningu 105km/h leci i kopyto ma jak na 125cm3 niezle. Przebieg po 3ch latach 1350km. W którymś roku niestety zrobiłem 2km bo miałem rękę po szyciu włącznie z ścięgnami gdzie nie mogłem wcisnąć sprzęgła. Nie ukrywam że motor to typowo rekreacyjnie, trochę się odstresować i tyle. A robić nie zamierzam. Polecili byście coś? Czy zmienić opony na bardziej agresywne w ZIPPie?

zmień opony na agresywniejsze

tu ciekawy filmik

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle daje radę Zipp... Jakie oponki zakładać by było dobrze i mojego budżetu by nie zrujnowały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle daje radę Zipp... Jakie oponki zakładać by było dobrze i mojego budżetu by nie zrujnowały?
Kostkę. A jaka dokładnie to może ktoś poradzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zaczynają się powoli schody... Standardowy wymiar z tyłu to 110/80 - 17 i zakup w tym rozmiarze już jest problem. Ciekawe czy wejdzie tam 130/80

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Luke16 napisał:

Tylko zaczynają się powoli schody... Standardowy wymiar z tyłu to 110/80 - 17 i zakup w tym rozmiarze już jest problem. Ciekawe czy wejdzie tam 130/80

no fakt, z tym rozmiarem to słabo na kostke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DT 125 - najbardziej wdzięczne w eksploatacji, nie ma problemów w dostępności do części, w cholerę zamienników. z Włochami to się naszarpiesz, bo albo trudna dostępność, albo długie czasy realizacji (kumpel miał Aprilkę RS 125 to dajcie spokój). co prawda niektóre już tematy takie jak np. termostaty to tylko OEM i dość spore ceny, ale w tej cenie to napędowo Japończyk lepiej poradzi sobie z czymkolwiek innym. a jak z Niemiec sobie taką DT'kę ściągniesz, to jeszcze sporo pojeździsz bez większych awarii. górę silnika zrobisz i polatasz grubo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.