Skocz do zawartości

Na placu boju zostały dwa auta :) co fajniejsze


Marcin79

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, wesol napisał:

Volvo. A dlaczego??. Bo jest tego mniej i troszke się wyróżnisz. Volvo bez prestiżu? , mam zupełnie inne zdanie.Zawsze było nieco wyżej od innych i ciut poniżej świętej trójcy premium. Ostatnie modele mam wrażenie ,że zbliżyły Volvo do niemieckiego trio.

W stolicy jest raczej odwrotnie, wysyp w szczególności SUVów by Volvo jest na prawdę spory. V60 tez jeździ sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Polarny napisał:

Jest automatyczna - wyłączy się sama.

Tylko później będzie zdziwienie- co tak się pocę przy tym wyprzedzaniu? 

A tu przyczyny są 2 - nie tylko słaby silnik.

Kazda sie sama wylaczy. Nawet w lanosie sie sama wylaczala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5-er

 

g31 jeździłem  jako 520d i całkiem fajnie sie to porusza - rakietą to nie bedzie ale i to nie model do wygłupiania się. na wygłupy lepiej sprawdzi sie seria 3 lub 2 coupe czy 1

tu dostaniesz kawał wygodnego pojazdu żeby przejechac całą Europę

 

z volvo miałem do czynienia w nowej odsłoeni XC60 - robi dobre wrażenie, ale to jednak jest krok za bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, chojny napisał:

 

Bo tak i już. :cfaniak2:

 

1 minutę temu, krzychuk napisał:

5-er

 

g31 jeździłem  jako 520d i całkiem fajnie sie to porusza - rakietą to nie bedzie ale i to nie model do wygłupiania się. na wygłupy lepiej sprawdzi sie seria 3 lub 2 coupe czy 1

tu dostaniesz kawał wygodnego pojazdu żeby przejechac całą Europę

 

z volvo miałem do czynienia w nowej odsłoeni XC60 - robi dobre wrażenie, ale to jednak jest krok za bmw

Krok za bmw w jakiej czesci?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Ryb napisał:

 

Pomijam już, że takiego 150-konnego diesla w BMW trudno nazwać słabym.

 

To auto ma osiągi samochodu tej samej klasy z lat 60.

 

http://www.zeperfs.com/duel7613-5254.htm

 

Zaznaczam że Mercedes ma również silnik z dolnej części tabeli dostępnych silnikow. Zresztą 10s do 100 i 17.3s na 400m to jednak słabo trochę. Oczywiście BMW jak to ma w zwyczaju kłamie odnośnie masy auta i jego osiągów.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, koNik napisał:

To auto ma osiągi samochodu tej samej klasy z lat 60.

 

http://www.zeperfs.com/duel7613-5254.htm

 

Zaznaczam że Mercedes ma również silnik z dolnej części tabeli dostępnych silnikow. Zresztą 10s do 100 i 17.3s na 400m to jednak słabo trochę. Oczywiście BMW jak to ma w zwyczaju kłamie odnośnie masy auta i jego osiągów.

 

Bo to wersja na taxi, wiec osiagi bardziej niz wystarczajace ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, koNik napisał:

To auto ma osiągi samochodu tej samej klasy z lat 60.

 

http://www.zeperfs.com/duel7613-5254.htm

 

Zaznaczam że Mercedes ma również silnik z dolnej części tabeli dostępnych silnikow. Zresztą 10s do 100 i 17.3s na 400m to jednak słabo trochę. Oczywiście BMW jak to ma w zwyczaju kłamie odnośnie masy auta i jego osiągów.

 

10s do 100km/h to są całkiem przyzwoite osiągi, pozwalające z łatwością odnaleźć się w normalnym ruchu. Większość aut spotykanych na drogach albo będzie miała gorsze osiągi albo ich kierowcy i tak nie będą z lepszych korzystać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Ryb napisał:

 

10s do 100km/h to są całkiem przyzwoite osiągi, pozwalające z łatwością odnaleźć się w normalnym ruchu. Większość aut spotykanych na drogach albo będzie miała gorsze osiągi albo ich kierowcy i tak nie będą z lepszych korzystać.

 

 

Oczywiscie, ale wydajac 150kPLN to jednak ja bym oczekiwal czegos wiecej :ok:

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Oczywiscie, ale wydajac 150kPLN to jednak ja bym oczekiwal czegos wiecej :ok:

 

 

Tak i nie. 150k to (niestety) dziś wcale nie jest tak dużo. Można mieć za to albo wypasioną klasę D albo gołego premiuma. W przyrodzie musi być równowaga.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Ryb napisał:

 

Tak i nie. 150k to (niestety) dziś wcale nie jest tak dużo. Można mieć za to albo wypasioną klasę D albo gołego premiuma. W przyrodzie musi być równowaga.

 

 

Mozesz tez miec wypasionego kompakta ze swietnymi osiagami :ok:

Nie kazdy wozi sanki i musi wjezdzac pod sam wyciag ;]

Wg mnie kupno takiego BMW z osiagami na poziomie Skody Rapid czy Fiata Tipo jest troche bez sensu ;)

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Mozesz tez miec wypasionego kompakta ze swietnymi osiagami :ok:

Nie kazdy wozi sanki i musi wjezdzac pod sam wyciag ;]

Wg mnie kupno takiego BMW z osiagami na poziomie Skody Rapid czy Fiata Tipo jest troche bez sensu ;)

 

Poziom zmęczenia po zrobieniu trasy tym BMW i dowolnym kompaktem to przepaść, jak by nie był ten kompakt wypasiony. A w czasie normalnej jazdy nie wykorzystasz w 100% nawet możliwości tego BMW, nie mówiąc już o kompakcie. Różnica tylko taka że będziesz miał relaks marnując 30% mocy (w BMW) albo wysiądziesz wymięty marnując 70% mocy (szybki kompakt).

 

Mając 20 lat brałbym kompakta, mając 40 - BMW.

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Poziom zmęczenia po zrobieniu trasy tym BMW i dowolnym kompaktem to przepaść, jak by nie był ten kompakt wypasiony. A w czasie normalnej jazdy nie wykorzystasz w 100% nawet możliwości tego BMW, nie mówiąc już o kompakcie. Różnica tylko taka że będziesz miał relaks marnując 30% mocy (w BMW) albo wysiądziesz wymięty marnując 70% mocy (szybki kompakt).
 
Mając 20 lat brałbym kompakta, mając 40 - BMW.
 


Ale on tym bedzie jezdzil glownie po miescie...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Mars_wrc napisał:

Osobiście brałbym nową 3kę kombi w cenie tej 5er, ale z tych dwóch to zdecydowanie 5er.

Przecież nie ma jeszcze nowej 3 w nadwoziu kombi z serii G, jest tylko stara F która jest 100 lat świetlnych z tyłu za nową 5 z serii G.

 

@Marcin79 nie bój się 518d, za 1000 PLN montujesz boxa który mocno poprawia dynamikę (+30 KM i +80Nm)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



 
 
Ceny obydwu aut są identyczne 
 
no to co volvo bo sympatyczne i szybkie auto czy bmwe prestiż jest ale nalepkę 518 trzeba szybko zdjąć
 


Z tego co pamiętam byłeś wielkim fanem Kiły. Dlaczego nie Koreańczyk zatem?

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Poziom zmęczenia po zrobieniu trasy tym BMW i dowolnym kompaktem to przepaść, jak by nie był ten kompakt wypasiony. A w czasie normalnej jazdy nie wykorzystasz w 100% nawet możliwości tego BMW, nie mówiąc już o kompakcie. Różnica tylko taka że będziesz miał relaks marnując 30% mocy (w BMW) albo wysiądziesz wymięty marnując 70% mocy (szybki kompakt).
 
Mając 20 lat brałbym kompakta, mając 40 - BMW.
 
Astrą K zrobiłem 1000 km w jednym dniu i nie czułem nadmiernego zmęczenia, nic mnie nie bolało, a jedynym minusem był hałas Diesla, gdyby to była wersja 1.4T przypuszczam, że byłoby jeszcze lepiej.

IMHO dobrym kompaktem w dzisiejszych czasach jeździ się na tyle wygodnie, że trasa 1000km to żaden problem i człowiek się nie męczy. Dzisiejszy kompakt ma rozstawy osi i kół jak dawniejsza klasa D...

Jeździłem w trasy premium typu Audi A6 C7 i ja nie czuję różnicy w komforcie w stosunku do porządnego kompakta, a napewno wolę fajny kompakt kombi 8s do 100 niż klasę D 10s do 100 bo różnica komfortu wyprzedzania w trasie jest kolosalna i to właśnie daje mi komfort, że wyprzedzam tira splunięciem przez lewe ramię.

Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, format napisał:


 

 


Z tego co pamiętam byłeś wielkim fanem Kiły. Dlaczego nie Koreańczyk zatem?

tapatalked
 

 

Bo fanem bmw jestes od zawsze :)

optima 1.7 d jezdzilem i mól straszny oraz duzo pali. Jezdzilem 1.6 turbo i zrobilem nią trasę dom ...praca.centrum...praca..dom i spalila mi 13 litrów pb kiedy moje 2.0d pali mi srednio 7,5. A szybkie to to tez nie jest.

 

Stinger kosztuje 147 tys i zaoszczędzone $$ mógłbym przeznaczyć na extra paliwo ale ma żarówki:(...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.04.2019 o 14:38, Marcin79 napisał:

 

Jest prestiż  !!  i jest kombi ale 150 ps wiec szybkie nie ale dynamiczne 

no jest większe od volvo ale rocznik 2018 . Gwarancja 4 lata 

 

Ceny obydwu aut są identyczne 

 

no to co volvo bo sympatyczne i szybkie auto czy bmwe prestiż jest ale nalepkę 518 trzeba szybko zdjąć :)

 

Bierz BMW. Jeżdżę czasem G30, co prawda w wersji 530d, ale to kawał porządnego auta. Silnik zrób u kogoś sprytnego boxem. 

Zresztą 190 koni w 2 litrowym dieslu to  też żadna rakieta. 

RV w BMW będzie wyższa i tzw Total Cost of Ownership powinien być niższy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, koNik napisał:

To auto ma osiągi samochodu tej samej klasy z lat 60.

 

http://www.zeperfs.com/duel7613-5254.htm

 

Zaznaczam że Mercedes ma również silnik z dolnej części tabeli dostępnych silnikow. Zresztą 10s do 100 i 17.3s na 400m to jednak słabo trochę. Oczywiście BMW jak to ma w zwyczaju kłamie odnośnie masy auta i jego osiągów.

No 10,5 vs 8,8 sek to duza roznica, prawie 2 sek. Poza tym po co mu 10 sek na 90% w miescie? Zeby jezdzic 50-70 km/h? 100 koni nawet w takie krowie by wystarczylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, format napisał:

Z tego co pamiętam byłeś wielkim fanem Kiły. Dlaczego nie Koreańczyk zatem?

 

W 1 poście jest odpowiedź: brak prestiżu.

 

PS. Choć teraz już pewny tego nie jestem. KIA chyba ma prestiż tylko kopci jak głupia, Volvo nie ma, a BMW wolne auta robi.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, gregoryj napisał:

No 10,5 vs 8,8 sek to duza roznica, prawie 2 sek. Poza tym po co mu 10 sek na 90% w miescie? Zeby jezdzic 50-70 km/h? 100 koni nawet w takie krowie by wystarczylo

No tylko że to BMW nie ma 8.8s tylko 10. 8.8s to pobożne życzenia BMW a poniżej masz uśredniony wynik testów. A Mercedes znów ma wynik testów 10.1 i jest szybszy na 400m. Z ręczną skrzynią 4 biegowa przy kierownicy ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, bnow napisał:

RV w BMW będzie wyższa i tzw Total Cost of Ownership powinien być niższy.  

Tak może być, co dziwne V60 ma dużą utratę wartości i jak porównywałem V60 vs 3GT vs v90, to rata za v60 wychodziła najdrożej głównie przez RV, za to v90 wychodziło korzystniej niż BMW. Z 5ką zależy od rabatów, BMW ma dziwny program rabatowania i w moim przypadku wychodziła bardzo drogo poza wersją golas z RWD.

8 godzin temu, krzychuk napisał:

chociażby prowadzenie, zachowanie skrzyni biegów

 

i rzecz absolutnie subiektywna - ogólne odczucie. 5-er to jednek segment wyżej 

z którą skrzynią automatyczną w V60 jeździłeś ?

Od jakiegoś czasu Volvo stosuje skrzynie 8-biegowe, które są szybkie i działają płynnie. Te starsze jak u mnie nie są może super szybkie ale też nie można o nich powiedzieć, że są wolne, za to bardzo ładnie pracują. Jeździłem poprzednią generacją 5-ki z A8 i nie widziałem różnicy :nie_wiem:.

Prowadzenie ok, o ile śnieg nie spadnie przy RWD ;).

W kwestii subiektywnej to na tle Volvo środek BWM trąci myszką ;), szczególnie w 3-ce. 5-tką jest fajna i gdybym dostał ofertę porównywalną do V90 to bym się też zastanawiał. 5-ka miała porównywalne wnętrze do V60 pod względem wielkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.04.2019 o 14:38, Marcin79 napisał:

 

Volvo v60 dieselek 190 ps ...może prestiżu nie ma ale jest fajne i szybkie 

5 lat gwarancji rocznik 2019

 

albo

 

Jest prestiż  !!  i jest kombi ale 150 ps wiec szybkie nie ale dynamiczne 

no jest większe od volvo ale rocznik 2018 . Gwarancja 4 lata 

 

Ceny obydwu aut są identyczne 

 

no to co volvo bo sympatyczne i szybkie auto czy bmwe prestiż jest ale nalepkę 518 trzeba szybko zdjąć :)

 

Volvo ładne, modne ale BMW ma normalne przyciski i pokrętła, które zdecydowanie bardziej mi odpowiadają i mam nadzieję, że moda i księgowi jeszcze długo ich nie wyrugują z części aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.04.2019 o 18:10, sherif napisał:

Tak może być, co dziwne V60 ma dużą utratę wartości i jak porównywałem V60 vs 3GT vs v90, to rata za v60 wychodziła najdrożej głównie przez RV, za to v90 wychodziło korzystniej niż BMW. Z 5ką zależy od rabatów, BMW ma dziwny program rabatowania i w moim przypadku wychodziła bardzo drogo poza wersją golas z RWD.

z którą skrzynią automatyczną w V60 jeździłeś ?

Od jakiegoś czasu Volvo stosuje skrzynie 8-biegowe, które są szybkie i działają płynnie. Te starsze jak u mnie nie są może super szybkie ale też nie można o nich powiedzieć, że są wolne, za to bardzo ładnie pracują. Jeździłem poprzednią generacją 5-ki z A8 i nie widziałem różnicy :nie_wiem:.

Prowadzenie ok, o ile śnieg nie spadnie przy RWD ;).

W kwestii subiektywnej to na tle Volvo środek BWM trąci myszką ;), szczególnie w 3-ce. 5-tką jest fajna i gdybym dostał ofertę porównywalną do V90 to bym się też zastanawiał. 5-ka miała porównywalne wnętrze do V60 pod względem wielkości.

nie mam pojecie co za skrzynia siedzi w volvo - był to automat pewnie coś co ma z 8-9 przełożeń

w obecnej generacji 5-er skrzynia pracuje przyjemniej - znowu subiektywne odczucie a może po poprostu bardzo lubie zestrojenie ZF'a w bmw

RWD nie jest żadnym problemem - po prostu w ziemie czasem lepiej wyłaczyć kontrole trakcji i cieszyć się z jazdy. kontrola trakcji czasem głupieje i pałuje napęd zupełnie bez potrzeby

odchodząca 3-er zgodzę sie że jest już odrobinę zakurzona, ale 5-er jest swietne.

do mnie nie do końca przemawia umieszczony w pionie tablet by volvo, wole jednak coś bardziej tradycyjnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎2019‎-‎04‎-‎19 o 14:38, koNik napisał:

No tylko że to BMW nie ma 8.8s tylko 10. 8.8s to pobożne życzenia BMW a poniżej masz uśredniony wynik testów. A Mercedes znów ma wynik testów 10.1 i jest szybszy na 400m. Z ręczną skrzynią 4 biegowa przy kierownicy ;]

i jeden i drugi tak sie nadaja do jezdzenia po miescie, ze az szkoda gadac ...... Fajne autka na trasy, zarowno merc jak i Bmw. a po miescie 10 sekund do czego Panie? Zeby to jaki maly hatchback, a w takiej krowie, to tylko mistrzowie prostej dadza rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.