Jump to content

DRĄŻEK STABILIZATORA STABILIZATOR DAEWOO MATIZ


Recommended Posts

W czym jest problem by wykręcić stary używany

W warsztacie mi go ponoć wykręcili i się złamał .

Ceny na rynku powalają bo to 50 % wartości auta

Na Szrocie powiedzieli przyjedz pan i sam sobie wykręć bo by tniemy

W czym problem - lub gdzie diabeł pochowany .

 

Link to post
Share on other sites

Nie straszę tylko pytam

Zastanawia mnie jedna sprawa czemu ten drążek tną na złomowcu - ponoć ciężko  go zdemontować a zaprzyjaźniony "krzykacz " oferuje bym sobie go sam zdemontował

 

Link to post
Share on other sites

Jak pamiętam to ten drążek bez problemu demontowałem, tylko to było chyba ponad 10 lat temu

Po wielu latach bez ruszania tego, w warunkach pod karoserią - gdzie wszystko szybko rdzewieje - kątówka to jedyne wyjście.

Wydaje mi się że przecięcie tego w połowie po prostu likwiduje napięcie i później daje się to już jakoś odkręcać - taką mam teorię.

Link to post
Share on other sites

Demontowałem dwa razy plus raz serwis przy wymianie wahaczy- nie widzę problemów, z tym że należy podnieść samochód z obu stron żeby nie było naprężeń. Z przodu po 2 małe śrubki na jeden uchwyt, z tyłu dwie duże nakrętki na końcach stabilizatora. I tam z tyłu podobno się ludziom ukręca razem z gwintem.

Natomiast do wymiany przednich gum tyłu odkręcać nie trzeba.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.