Sharpy Napisano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2019 (edytowane) Dzisiaj mi realne 290kkm stuknęło w liczniku - raz sprzęgło i dwumasa. raz 4 wtryski i to wszystko jeśli o silnik chodzi. Reszta to eksploatacja zwykła, zawieszenie, opony, akumulator - Varta - działa już 6 rok bez problemu. Brykę mam od 2009 roku, kupiłem jak miała ponad 4 lata, z Włoch ją przytargałem z pomocą Edytowane 20 Kwietnia 2019 przez Sharpy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2019 Ładnie. Mi w nieszanowanym i katowanym prawie zawsze do odcinki CR-V II, przez 315tys. raz pociekł amor przy 240tys. i wyrobił się krzyżak na wale przy 300tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharpy Napisano 20 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2019 8 minut temu, Joki napisał: Ładnie. Mi w nieszanowanym i katowanym prawie zawsze do odcinki CR-V II, przez 315tys. raz pociekł amor przy 240tys. i wyrobił się krzyżak na wale przy 300tys. Tyż go katowałem - na trójce do 140 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2019 Dnia 20.04.2019 o 21:54, Sharpy napisał: Tyż go katowałem - na trójce do 140 czym? Klekotem? Śnisz na jawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2019 Dnia 20.04.2019 o 21:43, Sharpy napisał: Dzisiaj mi realne 290kkm stuknęło w liczniku - raz sprzęgło i dwumasa. raz 4 wtryski i to wszystko jeśli o silnik chodzi. Reszta to eksploatacja zwykła, zawieszenie, opony, akumulator - Varta - działa już 6 rok bez problemu. Brykę mam od 2009 roku, kupiłem jak miała ponad 4 lata, z Włoch ją przytargałem z pomocą Jakiś wadliwy egzemplarz ma, bo Stilo to jedno z najbardziej awaryjnych samochodów 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2019 Dnia 20.04.2019 o 21:43, Sharpy napisał: Dzisiaj mi realne 290kkm stuknęło w liczniku - raz sprzęgło i dwumasa. raz 4 wtryski i to wszystko jeśli o silnik chodzi. Reszta to eksploatacja zwykła, zawieszenie, opony, akumulator - Varta - działa już 6 rok bez problemu. Brykę mam od 2009 roku, kupiłem jak miała ponad 4 lata, z Włoch ją przytargałem z pomocą Kurcze az sie boje. Ja w Ducato mam ten najgorszy fordowski 2,2 l silnik 292kkm nalotu i sprzegło wtryski turbo ori. Ale jak zacznie sie psuc to chyba ze skarpy zepchne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharpy Napisano 22 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2019 2 godziny temu, technix napisał: czym? Klekotem? Śnisz na jawie? 4700 obr/min na trójce - od 5k jest czerwone pole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2019 5 godzin temu, technix napisał: czym? Klekotem? Śnisz na jawie? Jeżeli ma dlubniete. To może ustawić sobie moment Nm jak chce albo od dołu albo prosto do góry... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2019 8 godzin temu, Sharpy napisał: 4700 obr/min na trójce - od 5k jest czerwone pole nawiązując do powyższego posta, seria czy tuning? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2019 (edytowane) Dnia 20.04.2019 o 21:43, Sharpy napisał: Dzisiaj mi realne 290kkm stuknęło w liczniku - raz sprzęgło i dwumasa. raz 4 wtryski i to wszystko jeśli o silnik chodzi. Reszta to eksploatacja zwykła, zawieszenie, opony, akumulator - Varta - działa już 6 rok bez problemu. Brykę mam od 2009 roku, kupiłem jak miała ponad 4 lata, z Włoch ją przytargałem z pomocą ojciec ma Multiplę 2005 / JTD 115KM - w tej chwili 270kkm - sprzęgło + dwumasa i świece żarowe wymieniona w okolicach 200kkm. Żarowe znów padły po tej zimie, chociaż teraz to nie ma znaczenia a dwumasa sie trochę telepie. Reszta oryginał. Turbo "świszczy" od przebiegu 100kkm i serwis/ASO wtedy sklasyfikował je do wymiany Silnik bardzo zdrowy, samochód generalnie bez rdzy ... ale wnętrze to tragedia - wszystkie plastiki rozpadają się w dłoni. Edytowane 22 Kwietnia 2019 przez Azbest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2019 Dnia 20.04.2019 o 21:43, Sharpy napisał: Dzisiaj mi realne 290kkm stuknęło w liczniku - raz sprzęgło i dwumasa. raz 4 wtryski i to wszystko jeśli o silnik chodzi. Reszta to eksploatacja zwykła, zawieszenie, opony, akumulator - Varta - działa już 6 rok bez problemu. Brykę mam od 2009 roku, kupiłem jak miała ponad 4 lata, z Włoch ją przytargałem z pomocą Ja mam okolo 275kkm. Auto z wrzesnia 2009 - w moim posiadaniu od marca 2013. Jak dotąd zepsuło sie łożysko przedniego koła w 2014 oraz sprzegiełko klimy (naprawilem sam za darmo) w 2015. Sprzeglo, dwumas, wtryski - wszystko nadal fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharpy Napisano 22 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2019 (edytowane) 42 minuty temu, technix napisał: nawiązując do powyższego posta, seria czy tuning? Jak w podpisie (w 2009) - podciągnięto o 22KM - na hamowni miał 139, przerobiono mapy wtrysków i po sprawdzeniu ma 161KM - o ile pamiętam to moment ze 303 wzrósł do 362 albo 363Nm Edytowane 22 Kwietnia 2019 przez Sharpy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2019 fajnie, to jeszcze napisz jakie auto, bo na tel nie widzę podpisów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharpy Napisano 23 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2019 57 minut temu, technix napisał: fajnie, to jeszcze napisz jakie auto, bo na tel nie widzę podpisów Stilo MW 1.9MJTD oryginalnie i dowodzie rejestracyjnym 103kW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2019 Jakie średnie spalanie przez te 10 lat (o ile notujesz)? Te wtryski to faktycznie padły czy tak na wszelki wypadek wymienione czy zregenerowane, bo w zwykłych jtd to ponad 500kkm wytrzymują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2019 jechałem kiedyś doblo jtd szedł jak dobra benzyna, właściwie to jedyny klekot, którym mógłbym jeździć strasznie nie lubię diesli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2019 Dnia 20.04.2019 o 21:45, Joki napisał: Ładnie. Mi w nieszanowanym i katowanym prawie zawsze do odcinki CR-V II, przez 315tys. raz pociekł amor przy 240tys. i wyrobił się krzyżak na wale przy 300tys. super, jakie masz spalanie z tego nieszanowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharpy Napisano 23 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2019 14 godzin temu, volf6 napisał: Jakie średnie spalanie przez te 10 lat (o ile notujesz)? Te wtryski to faktycznie padły czy tak na wszelki wypadek wymienione czy zregenerowane, bo w zwykłych jtd to ponad 500kkm wytrzymują? Najpierw padły 2 przy 190kkm, a potem po jednym w przeciągu ok. 1 roku - regenerowane wszystkie po 350 zeta bo nowe po 700-800 były. Dali mi 2 lata gwarancji albo 80 kkm Średnie to ok 6.5-6.7. teraz licznik B pokazuje mi 5.4 po 3125 km z tego 1200-1300 to miasto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2019 11 godzin temu, fanlan napisał: super, jakie masz spalanie z tego nieszanowania? Średnie z 6 lat i 315tys. km. 10,5 90% trasy były. Ale takie zwykłe DK. Autostradowo między 14 a 16 ale wtedy może ze dwa razy w ogóle trafił się taki odcinek. To było 2002 - 2008. Na wschód od Wisły nie było nawet żadnej ekspresówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2019 12 godzin temu, Joki napisał: Średnie z 6 lat i 315tys. km. 10,5 90% trasy były. Ale takie zwykłe DK. Autostradowo między 14 a 16 ale wtedy może ze dwa razy w ogóle trafił się taki odcinek. To było 2002 - 2008. Na wschód od Wisły nie było nawet żadnej ekspresówki. Podziwiam, ze taki sposob jazdy nie katuje..... Ciebie, bo dla mnie taki styl to totalna glupota i meka nie mowiac, ze igranie z zyciem. jak zabijesz siebie pal licho, ale jak zabijesz rodzine niewinna to juz dramat. Sorry za szczerosc ale taki styl codzienny sluzy niczemu wg mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2019 41 minut temu, fanlan napisał: taki styl codzienny sluzy niczemu Zgadza się ale jaki fun. Miałem na myśli ruszanie w 90% do odcinki na każdym biegu (czyli np. w mieście to zwykle tylko 1 i od razu 5) a w trasie agresywne redukcje o kilka biegów i hamowanie silnikiem z końca skali obrotomierza i przyspieszania z 2-ki przy wyprzedzaniu tak, że zawsze w zakresie VTEC-a. Bo poza tym jeździłem przepisowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.