Skocz do zawartości

Toyota Avensis T27 2.2 150 KM uszczelka pod głowicą?


Gregor_BS

Rekomendowane odpowiedzi

wyglada ze jednak uszczelka (kolor zmienil sie na zielony )

ile to jest jak ubywa 'nieduzo plynu' ?..

jak wyglada wygluszenie maski silnika ?  jest duzo bialego nalotu ?    jesli tak to by wskazywalo ze pod duzym ciisnieniem plyn zostaje wywalany ze zbiornika...(i wtedy raczej uszczelka :/) 

 

w tym silniku jak plynu dolane jest na MAX to bedize w trasie wyrzucac...

jest ok jak plynu jest posrodku pomiedzy MIN a MAX..... 

 

trzeba zaczac sie niepokoic jak plynu by ubywalo ponizej wartosci MIN.....tak jest w tym przypadku ?

 

btw.. ten silnik jest ciasno spasowany i problem glownie pojawia sie wlasnie po takim przebiegu....180kkm i pojawia sie na tloku nagar grubosci kilku mm i zaczyna tlok wali o glowice....i uszczelka zalatwiona po czasie.... 

dolewanie srodku do czyszczenia wtryskiwaczy pozwala utrzymac tloki bez nagaru i nie ma problemu z uszczelka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Qrak napisał:

btw.. ten silnik jest ciasno spasowany i problem glownie pojawia sie wlasnie po takim przebiegu....180kkm i pojawia sie na tloku nagar grubosci kilku mm i zaczyna tlok wali o glowice....i uszczelka zalatwiona po czasie..

 

To inne diesle są luźno spasowane8] Może  porównasz stopień czy ciśnienie sprężania z innymi dieslami...

Jakoś nie słyszałem o problemie z nagarem w silnikach tdi, hdi ,jtd itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, piotr1982 napisał:

 

ach ta legendarna jakość i trwałość samochodów marki Toyota :ganja:

 

Dlatego Toyota dała sobie spokój z dieslami własnej produkcji i zapożyczyła silnik N47 od BMW.

Diesel Toyoty cierpiał na erozję bloku i tak może być w przypadku autora tematu.

Edytowane przez rostex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, volf6 napisał:

 

To inne diesle są luźno spasowane8] Może  porównasz stopień czy ciśnienie sprężania z innymi dieslami...

Jakoś nie słyszałem o problemie z nagarem w silnikach tdi, hdi ,jtd itd.

 

tam chyba nie ma blokow/glowic aluminiowych....--> rozciagaja sie pod wplywem temperatury jak gacie tesciowej 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rostex napisał:

 

Dlatego Toyota dała sobie spokój z dieslami własnej produkcji i zapożyczyła silnik N47 od BMW.

Diesel Toyoty cierpiał na erozję bloku i tak może być w przypadku autora tematu.

 

no i tak wtopila ze awarie dobily ich konrketnie ....polykanie oleju i zatarcia silnika

wycofywanie z tej wtopy szlo w tempie porownywalnym z przepychaniem ustawy o oswiacie w sejmie 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plynu ubywa ok 0,5 litra na 1000 km. Nie zaobserowalem zeby na wygluszeniu z maski byly jakies plamy.  Zawsze jest dolewane do poziomu zgrzewu zbiornika (nie moge teraz sprawdzic czy ten poziom to max). To jest silnik juz wg tego co sie dowiedzialem D-CAT.

problem z glowicami dotyczyl raczej modeli D-4D. Auto bylo serisowane tylko na gwarancji potem u Mietka w garazu wiec watpie zeby ASO chcialo partycypowac w kosztach naprawy. Pewnie sie wyłgają ze to model juz poprawiony. Na razie obserwujemy. Jest pomysl zeby wymienic korek. Ale co to da skoro jest CO2 wg testu w zbiorniku.

Edytowane przez Gregor_BS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.