Majkiel Napisano 3 Maja 2019 Udostępnij Napisano 3 Maja 2019 Pacjent to Uno z silnikiem 1.0 MPI - cała góra z Palio 1.2 8V, wiec silnik pewnie Wam znany Podczas jazdy nagle zaczął dziwnie pracować, stukać i praktycznie nie używając gazu dotelepałem się do domu. Teraz już nie chce zagadać. Nie będę dublował treści - problem i co zostało sprawdzone szerzej opisane na sąsiednim kąciku Macie może jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić albo wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 4 Maja 2019 Udostępnij Napisano 4 Maja 2019 Myślę, że pasek rozrządu nie ma zębów. Nie wiem tylko dlaczego jest na znakach. Ścięło klin na wale IMHO na 90% rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 4 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2019 6 godzin temu, DamU napisał: Myślę, że pasek rozrządu nie ma zębów. Nie wiem tylko dlaczego jest na znakach. Ścięło klin na wale IMHO na 90% rozrząd. Zęby ma, czy wszystkie nie sprawdzałem, ale gdyby miał braki to po kilku zakręceniach nie byłby już na znakach. No chyba że się kółko na wałku nierządu obróciło, ale czy to ot tak sobie by się zrobiło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 @Majkiel spójrz na zdjęcie które sam wstawiłeś. To z kołem zębatym wału korbowego. Przyjrzyj się paskowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 7 godzin temu, DamU napisał: @Majkiel spójrz na zdjęcie które sam wstawiłeś. To z kołem zębatym wału korbowego. Przyjrzyj się paskowi. I co tam widać ciekawego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 @Lesiu_Zett brak co najmniej 5 zębów na pasku a widać tylko jego fragment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 Zanzacz mi to w paincie czerwoną kreską bo na serio nie widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 Piszę z tableta więc nie zaznaczę. Nie ma jednego zęba na prawo od znaku na kole wału i 4 na lewo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 oczywiscie ze jest, znasz z fizyki coś takiego jak cień? źródło światła jest od dołu i koło zębate rzuca cień na pasek? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CentoPassion Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 Ja też widzę że 5 zębów na pasku jest uszkodzonych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 5 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 Wydaje mi się, że gdyby brakowało jakiegoś zęba albo kilku, to po paru obrotach wałem, ustawienie rozrządu by się rozjeżdżało? W garażu światło jest jakie jest, więc na podstawie tych zdjęć nie wnioskowałbym czegokolwiek, poza tym, co miały przedstawiać czyli znacznikami ustawienia kółek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 6 Maja 2019 Udostępnij Napisano 6 Maja 2019 @junioras7 ale @Lesiu_Zett zrobił wykład z fizyki o cieniu. Wiem @Lesiu_Zett że na CC zęby zjadłeś, ale nie bądź taki napastliwy. Zaproponuj rozwiązanie. Ja nie upieram się - to tylko zdjęcie. @Majkiel sam piszesz, że pasek luźny i auto rozebrane jak do wymiany rozrządu. Zdejmij go i zobaczysz. Gapię się i ciągle widzę tam uszkodzony pasek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 6 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2019 5 godzin temu, DamU napisał: @Majkiel sam piszesz, że pasek luźny i auto rozebrane jak do wymiany rozrządu. Zdejmij go i zobaczysz. Gapię się i ciągle widzę tam uszkodzony pasek. Przyjrzałem mu się dokładnie i nic nie zauważyłem, zdjąć, obejrzeć wymienić można, musiałbym tylko rozkminić jaki, bo do Uno 1.0 i Palio 1.2 są minimalnie inne. Dzisiaj silnik zagadał. Pracował nierówno, ale pracował. Ale jak posprawdzałem raz jeszcze czy jest iskra, to później już nie odpalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 8 Maja 2019 Udostępnij Napisano 8 Maja 2019 podmień kompa, chociażby od cieniasa 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 10 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2019 Dnia 8.05.2019 o 06:09, trychu napisał: podmień kompa, chociażby od cieniasa 1.1 Komp w porządku, wczoraj nawet odpalił, a raczej dostał drgawek. Diagnoza jest inna - UPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 10 Maja 2019 Udostępnij Napisano 10 Maja 2019 @Majkiel daj proszę znać po ściągnięciu głowicy jak w rzeczywistości wyglądał pasek bo mi to zdjęcie klinem w głowie siedzi BTW niecały rok temu robiłem w swoim 1.2 UPG (po mega przegrzaniu ) i za sprawdzenie szczelności głowicy, planowanie i wymianę uszczelniaczy w dobrym zakładzie dałem 150 zł Także przy założeniu że sam będziesz robił to koszty niewielkie. Oczywiście plus koszty części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 11 Maja 2019 Udostępnij Napisano 11 Maja 2019 (edytowane) 19 godzin temu, Majkiel napisał: Komp w porządku, wczoraj nawet odpalił, a raczej dostał drgawek. Diagnoza jest inna - UPG Edytowane 11 Maja 2019 przez trychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.