Skocz do zawartości

Nie odpala


Majkiel

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent to Uno z silnikiem 1.0 MPI - cała góra z Palio 1.2 8V, wiec silnik pewnie Wam znany

Podczas jazdy nagle zaczął dziwnie pracować, stukać i praktycznie nie używając gazu dotelepałem się do domu. Teraz już nie chce zagadać. Nie będę dublował treści - problem i co zostało sprawdzone szerzej opisane na sąsiednim kąciku

Macie może jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić albo wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, DamU napisał:

Myślę, że pasek rozrządu nie ma zębów. Nie wiem tylko dlaczego jest na znakach. Ścięło klin na wale :hmm: IMHO na 90% rozrząd.

 

Zęby ma, czy wszystkie nie sprawdzałem, ale gdyby miał braki to po kilku zakręceniach nie byłby już na znakach.

No chyba że się kółko na wałku nierządu obróciło, ale czy to ot tak sobie by się zrobiło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że gdyby brakowało jakiegoś zęba albo kilku, to po paru obrotach wałem, ustawienie rozrządu by się rozjeżdżało?

W garażu światło jest jakie jest, więc na podstawie tych zdjęć nie wnioskowałbym czegokolwiek, poza tym, co miały przedstawiać czyli znacznikami ustawienia kółek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@junioras7 ale @Lesiu_Zett zrobił wykład z fizyki o cieniu.:no: Wiem @Lesiu_Zett że na CC zęby zjadłeś, ale nie bądź taki napastliwy. Zaproponuj rozwiązanie. Ja nie upieram się - to tylko zdjęcie. @Majkiel sam piszesz, że pasek luźny i auto rozebrane jak do wymiany rozrządu. Zdejmij go i zobaczysz. 

Gapię się  i ciągle widzę tam uszkodzony pasek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, DamU napisał:

 @Majkiel sam piszesz, że pasek luźny i auto rozebrane jak do wymiany rozrządu. Zdejmij go i zobaczysz. 

Gapię się  i ciągle widzę tam uszkodzony pasek.

 

 

Przyjrzałem mu się dokładnie i nic nie zauważyłem, zdjąć, obejrzeć wymienić można, musiałbym tylko rozkminić jaki, bo do Uno 1.0 i Palio 1.2 są minimalnie inne.

Dzisiaj silnik zagadał. Pracował nierówno, ale pracował. Ale jak posprawdzałem raz jeszcze czy jest iskra, to później już nie odpalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.05.2019 o 06:09, trychu napisał:

podmień kompa, chociażby od cieniasa 1.1

 

Komp w porządku, wczoraj nawet odpalił, a raczej dostał drgawek. Diagnoza jest inna - UPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Majkiel daj proszę znać po ściągnięciu głowicy jak w rzeczywistości wyglądał pasek bo mi to zdjęcie klinem w głowie siedzi ;]

BTW  niecały rok temu robiłem w swoim 1.2 UPG (po mega przegrzaniu ;]) i za sprawdzenie szczelności głowicy, planowanie i wymianę uszczelniaczy w dobrym zakładzie dałem 150 zł ;] Także przy założeniu że sam będziesz robił to koszty niewielkie. Oczywiście plus koszty części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.