marcindzieg Napisano 16 Maja 2019 Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 15 minut temu, wujekcybul napisał: Pytanie czy on ma mape na 98? Bo po tuningu to i owszem ale standard to chyba nie. TSi? Chyba wszystkie mają i lepiej chodzą na 98. Niektóre wręcz jej wymagają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 16 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 19 minut temu, marcindzieg napisał: TSi? Chyba wszystkie mają i lepiej chodzą na 98. Niektóre wręcz jej wymagają. Te 3cylindry? Musze poczytac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 16 Maja 2019 Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 15 minut temu, wujekcybul napisał: Te 3cylindry? Musze poczytac. Ktoś tu chyba to pisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Maja 2019 Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 1 godzinę temu, Rado_ napisał: Miałeś Fiaty, co Cie dziwi, ta klasa to takie chińskie trampki. jesli chodzi o jakoś wykonania wnętrza, wrażenie solidności deski rozdzielczej i jej dźwięki to Fiat Bravo był pod tym wzlędem lepszej jakości niż Astra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Maja 2019 Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 1 godzinę temu, maro_t napisał: zależy co rozumieć poprzez jakość wykonania. Jeśli jakość i spasowanie elementów, to może być racja. W swojej Astrze rozbierałem już słupek B, deskę przed pasażerem (przy okazji wymieniłem filtr kabinowy - ten kto wymyślił jego lokalizację powinien za karę do końca życia wymieniać te filtry ) i prawy próg, żeby likwidować skrzypienia, trzeszczenia i świerszcze. A pomiędzy obudowę zegarów, a deskę upchałem kawałki gumy. Zostały mi jeszcze świerszcze w klamkach przednich drzwi Musisz być chyba wyjątkowo nadwrażliwy na takie dzwieki 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 16 Maja 2019 Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 jesli chodzi o jakoś wykonania wnętrza, wrażenie solidności deski rozdzielczej i jej dźwięki to Fiat Bravo był pod tym wzlędem lepszej jakości niż Astra.Po jakim czasie wyszły te dźwięki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 16 Maja 2019 Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 Musisz być chyba wyjątkowo nadwrażliwy na takie dzwieki W Bravo też wszystko trzeszczalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Maja 2019 Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 11 minut temu, Rado_ napisał: 39 minut temu, maro_t napisał: jesli chodzi o jakoś wykonania wnętrza, wrażenie solidności deski rozdzielczej i jej dźwięki to Fiat Bravo był pod tym wzlędem lepszej jakości niż Astra. Po jakim czasie wyszły te dźwięki? Są praktycznie od początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 16 Maja 2019 Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 36 minut temu, Maciej__ napisał: Musisz być chyba wyjątkowo nadwrażliwy na takie dzwieki Ja też coś tak myślę że @maro_t powinien dać się komuś innemu przejechać żeby posłuchał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 16 Maja 2019 Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 Są praktycznie od początkuHmmm jeździłem Astra ojca i cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Maja 2019 Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 Teraz, Jaruga napisał: Ja też coś tak myślę że @maro_t powinien dać się komuś innemu przejechać żeby posłuchał te rzeczy (stukanie w słupku dokładnie za uchem kierowcy), świerszcz w klamkach czy zegarach nie są moim wymysłem, są nawet o tym wątki na forum Astry. Podejrzewam, że jest to w większości egzemplarzy, tylko większość tego nie słyszy albo nie zwraca uwagi. Mnie takie rzeczy irytują. Zwłaszcza, że ostatnio lubię jeździć z wyłączonym radiem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 16 Maja 2019 Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 1 godzinę temu, marcindzieg napisał: TSi? Chyba wszystkie mają i lepiej chodzą na 98. Niektóre wręcz jej wymagają. Zmiany osiągów nie zauważyłem poza odczuciem że na 95 jakby lepiej jedzie z dołu a na 98 jakoś bardziej gładko wkręca się na wyższe obroty. Ale to może być złudzenie wiec się nie upieram. Natomiast nie mam wątpliwości że na 98 chodzi jakoś bardziej gładko i chyba nieco ciszej. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 16 Maja 2019 Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 2 godziny temu, ⠀ napisał: Kolega @amazaque ma rację w pewnym wąskim fragmencie rzeczywistości, tym który zapewne sam doświadczył. Wersje "zaślepka" Astry wyglądają strasznie. Zresztą, wersje zaślepka zawsze wyglądają strasznie, nikt ich nie kupuje dla wyglądu. wersji zaślepka nie widziałem, trudno mi się wypowiadać. Widziałem i testowałem zarówno średnią jak i wyższą wersję i nie miałem uwag. Z drugiej strony odnoszę wrażenie, że poprzednia Astra miała we wnętrzu lepsze materiały, chociaż ergonomia jest jednak na wyższym poziomie w nowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 17 Maja 2019 Udostępnij Napisano 17 Maja 2019 Dnia 11.05.2019 o 12:40, wujekcybul napisał: Co ciekawe ani jednego VW i Seata Jak były golfy w salonach poniżej 60k to VW był w czołówce sprzedaży. Teraz najtańszy golf 66k, najtańszy sportsvan o prawie 10k drożej niż ja kupiłem rok temu Corolla/Auris jest wysoko, bo wyprzedają stary model i ceny zaczynają się od 57k. Nowa corolla jest 20k droższa Widać, że dla Kowalskiego 60k jest psychologiczną (i finansową pewnie) granicą ceny za rodzinne auto, a ceny nowych kompaktów osiągają granice absurdu... 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 17 Maja 2019 Udostępnij Napisano 17 Maja 2019 1 godzinę temu, iwik napisał: Jak były golfy w salonach poniżej 60k to VW był w czołówce sprzedaży. Teraz najtańszy golf 66k, najtańszy sportsvan o prawie 10k drożej niż ja kupiłem rok temu Corolla/Auris jest wysoko, bo wyprzedają stary model i ceny zaczynają się od 57k. Nowa corolla jest 20k droższa Widać, że dla Kowalskiego 60k jest psychologiczną (i finansową pewnie) granicą ceny za rodzinne auto, a ceny nowych kompaktów osiągają granice absurdu... No bo z perspektywy fizola 100tys za auto powoduje zapalenie się czerwonej lampki że za taką cenę to można już kupić nieruchomość na jakimś wygwizdowie która nie tylko nie straci na wartości a może przynieść profit. Sam szukałem auta za +-60k i miałem ból tyłka żeby tą granicę przekroczyć. Finalnie wydałem 57. Zupełnie inaczej by było gdybym był na JDG. Wtedy na pewno nie kupił bym najtańszego auta spełniającego minimalne wymagania, tylko coś dającego więcej radości. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 17 Maja 2019 Udostępnij Napisano 17 Maja 2019 Godzinę temu, Jaruga napisał: No bo z perspektywy fizola 100tys za auto powoduje zapalenie się czerwonej lampki że za taką cenę to można już kupić nieruchomość na jakimś wygwizdowie która nie tylko nie straci na wartości a może przynieść profit. Sam szukałem auta za +-60k i miałem ból tyłka żeby tą granicę przekroczyć. Finalnie wydałem 57. Zupełnie inaczej by było gdybym był na JDG. Wtedy na pewno nie kupił bym najtańszego auta spełniającego minimalne wymagania, tylko coś dającego więcej radości. Płacąc gotówką z góry za auto naprawdę ciężko wydać aż tyle oszczędności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 17 Maja 2019 Udostępnij Napisano 17 Maja 2019 2 godziny temu, Jaruga napisał: Sam szukałem auta za +-60k i miałem ból tyłka żeby tą granicę przekroczyć. Finalnie wydałem 57. Zupełnie inaczej by było gdybym był na JDG. Wtedy na pewno nie kupił bym najtańszego auta spełniającego minimalne wymagania, tylko coś dającego więcej radości. z jednej strony tak, ale z drugiej jak już się wydaje tyle kasy to warto być zadowolonym. Jak kupowałem auto dla żony to też najpierw sobie postawiłem granicę 65 kPLN, a później - a to jeszcze automat, a jeszcze kolor, a multimedia, a mocniejszy silnik i się zrobiło prawie 80 kPLN w małym miejskim Suvie. Ale przynajmniej żona zadowolona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowik85 Napisano 17 Maja 2019 Udostępnij Napisano 17 Maja 2019 5 godzin temu, iwik napisał: Teraz najtańszy golf 66k, najtańszy sportsvan o prawie 10k drożej niż ja kupiłem rok temu Jak oceniasz Sportsvana? Myślę o tym aucie jako transporcie codziennym dla rodziny 2+2, dzieci na razie szt 1, ale w perspektywie dalsze rozmnożenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 18 Maja 2019 Udostępnij Napisano 18 Maja 2019 22 godziny temu, bergerac napisał: z jednej strony tak, ale z drugiej jak już się wydaje tyle kasy to warto być zadowolonym. Jak kupowałem auto dla żony to też najpierw sobie postawiłem granicę 65 kPLN, a później - a to jeszcze automat, a jeszcze kolor, a multimedia, a mocniejszy silnik i się zrobiło prawie 80 kPLN w małym miejskim Suvie. Ale przynajmniej żona zadowolona kolega z pracy teraz kupuje auto dla żony. Z założonego budżetu 50 tys. wyszło ponad 60 za Kiję Rio. Tyle teraz kosztują samochody. Za klasę B trzeba liczyć te 60 tys i to wcale nie będzie jakiś wypas, a za kompakta 80 tys. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 18 Maja 2019 Udostępnij Napisano 18 Maja 2019 Dnia 15.05.2019 o 10:21, ⠀ napisał: Moim zdaniem po prostu VW wrócił do poprzedniej polityki cenowej. A seat bez zmian, trzeba zaśpiewać i zatańczyć by dostać byle jakie 3000zł rabatu na auto za 150k. dziwne, dstałem rabat 1500zł na ibize 1.0 mpi druga wersja od dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Maja 2019 Udostępnij Napisano 18 Maja 2019 dziwne, dstałem rabat 1500zł na ibize 1.0 mpi druga wersja od dołuCzyli tyle co nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 19 Maja 2019 Udostępnij Napisano 19 Maja 2019 Jak oceniasz Sportsvana? Myślę o tym aucie jako transporcie codziennym dla rodziny 2+2, dzieci na razie szt 1, ale w perspektywie dalsze rozmnożenie Na co dzień żona jeździ nim po mieście. Zewn. gabaryty auta są na tyle niewielkie, że jest raczej poręczny. Z drugiej strony pakujemy się na 2 tygodniowe wakacje w 2+2, choć muszę powiedzieć, że bagaznikowi brakuje tak ze 100 litrów do pojemności dobrego kombi (producent podaje 500l, ale to jest pewnie po doliczeniu przestrzeni pod podwójną podłogą. Na szczęście sytuację ratuje przesuwana tylna kanapa i naprawdę duża przestrzeń na nogi z tyłu. Przesuwamy kanapę max do przodu i dzieciaki nadal siadają swobodnie, a w bagażniku robi się konkretne miejsce Co do "perspektywy" to musisz przymierzyć tylko duży wózek do bagażnika, bo pewnie nie każda gondola wejdzie bez przesuwania kanapy. Ten temat na szczęście mnie już nie dotyczy, więc nie sprawdzałem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.