HelixSv Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 (edytowane) Skoro: - T3 jest za droga, glosna i niepraktyczna, - Kona za mala i dorga, - i3 za maly, - Leaf ma chademo, - ID 3 nadal niedostepny, - Zoe male i bez CCS, - Ioniq ma maly zasieg, - a plug-iny mi sie znudzily, a jedyne ktore bym rozwazyl - BMW 5 i 3 sa tylko w sedanach, a poza tym te ceny benzyny... ...wybor zawezil mi sie do: Kia e-Niro 64 kWh Samochod bardzo zwykly i nudny, ale: - relatywnie duzy - ma spory normalny bagaznik - duzy zasieg - CCS - przyzwoita deske - dobre wyposazenie - serwis na mojej wiosce Jezeli bedzie tak glosny jak ten, co testowalem, to zainwestuje w maty wyciszajace (szczegolnie w bagazniku). Odbior planuje na 1 Listopada, dzien wczesniej oddaje Paska. Edytowane 15 Lipca 2019 przez Cezh 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 1 godzinę temu, Cezh napisał: Skoro: - T3 jest za droga, glosna i niepraktyczna, - Kona za mala i dorga, - i3 za maly, - Leaf ma chademo, - ID 3 nadal niedostepny, - Zoe male i bez CCS, - Ioniq ma maly zasieg, - a plug-iny mi sie znudzily, a jedyne ktore bym rozwazyl - BMW 5 i 3 sa tylko w sedanach, a poza tym te ceny benzyny... ...wybor zawezil mi sie do: Kia e-Niro 64 kWh Samochod bardzo zwykly i nudny, ale: - relatywnie duzy - ma spory normalny bagaznik - duzy zasieg - CCS - przyzwoita deske - dobre wyposazenie - serwis na mojej wiosce Jezeli bedzie tak glosny jak ten, co testowalem, to zainwestuje w maty wyciszajace (szczegolnie w bagazniku). Odbior planuje na 1 Listopada, dzien wczesniej oddaje Paska. Potem tylko koszulka Zuch! Na dziś e-Niro to najrozsądniejszy wybór W Polsce miało być dostępne w styczniu 2019, nawet na stronie KIA już można było kliknąć sobie. Mamy koniec maja 2019, auto niedostępne i ze strony też zawinęli To czekamy na odbiór i spam wątki z użytkowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 CCS? ... To teraz do elektryków Countera dodają?! :-O ;-))))... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 15 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 Dzis sie dowiedzialem, ze odbior w tygodniu 8 2020r. Czyli 1-go marca. No to sobie poczekam. A w lutym mialem tym w Alpy jechac... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 15 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 Może zdążą nowy model wypuścić, albo chociaż lifta zrobić. Masakraaaaaaaaaa! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Cezh napisał: Dzis sie dowiedzialem, ze odbior w tygodniu 8 2020r. Czyli 1-go marca. No to sobie poczekam. A w lutym mialem tym w Alpy jechac... Oby to było ich ostatnie słowo Edytowane 15 Lipca 2019 przez mrBEAN 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 Jak sytuacja, termin aktualny? W Polsce Kia łaskawie od 2020 ma zacząć przyjmować zamówienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 16 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2019 14 minut temu, mrBEAN napisał: Jak sytuacja, termin aktualny? W Polsce Kia łaskawie od 2020 ma zacząć przyjmować zamówienia O właśnie! Przypomniało mi się. Dziś podjechałem do KIA spytać się, jak tam moje zamówienie. Sprzedawca (i zarazem współwłaściciel salonu) poinformował mnie, że aktualna data odbioru to tydzień 11. Ponad to powiedział mi ze smutkiem , że KIA opóźnia elektryki celowo, bo bilans co2 na 2019 ma ok i teraz pracuje na 2020. (Czytałem o tym również gdzieś w necie). Na koniec zaoferował się, że jak będę chciał znów pożyczyć jakieś auto od niego, to nie ma problemu. Dobrze się składa, bo za tydzień jadę do Geteborga. Więc wezmę eNiro albo eSoula.Zawsze trochę koron zostanie w kieszeni i będzie trochę frajdy z jazdy. Jadąc do domu wpadłem do Volvo spytać się, ile się czeka na v60 t6 i v60 t8. Obydwa w przypadku zamówienia teraz byłyby dostarczone w marcu, więc czas czekania mniej więcej taki sam. Wiem, że rywalizacja eNiro vs v60 jest dziwna, ale tak to u mnie wygląda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 4 minuty temu, Cezh napisał: Ponad to powiedział mi ze smutkiem , że KIA opóźnia elektryki celowo, bo bilans co2 na 2019 ma ok i teraz pracuje na 2020. (Czytałem o tym również gdzieś w necie). Dokładnie tak jest. Wszyscy producenci się z tym czają. Dlatego w 2019 w zasadzie nic nie zostało wypuszczone, w 2020 trochę się wykluje nowości, ale dopiero od 2021 będzie większy wysyp, bo normy zaostrzają się jeszcze bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 27 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2019 No i skasowałem zamówienie. Kia ma duże problemy z planowaniem produkcji i dostaw. Początkowy termin to listopad, potem koniec lutego, potem koniec marca, potem połowa kwietnia. O ile przesunięcie listopad-luty potrafiłem sobie wytłumaczyć przesunięciem transzy CO2 na 2020 (choc klienta nie powinno to obchodzić). To pozostałe opóźnienia to pokaz indolencji i amatorszczyzny Kia. Jak z taką samą precyzją produkują jak planują dostawy, to ja dziękuję. Zamawiam i3s. Odbieram w pierwszych dniach stycznia. Opóźnienia nie będzie, bo i3s są na stanie ...ale dopóki nie będę miał kluczyków w ręku, to nigdy nie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 27 Października 2019 Udostępnij Napisano 27 Października 2019 (edytowane) 43 minuty temu, Cezh napisał: No i skasowałem zamówienie. Kia ma duże problemy z planowaniem produkcji i dostaw. Początkowy termin to listopad, potem koniec lutego, potem koniec marca, potem połowa kwietnia. O ile przesunięcie listopad-luty potrafiłem sobie wytłumaczyć przesunięciem transzy CO2 na 2020 (choc klienta nie powinno to obchodzić). To pozostałe opóźnienia to pokaz indolencji i amatorszczyzny Kia. Jak z taką samą precyzją produkują jak planują dostawy, to ja dziękuję. Zamawiam i3s. Odbieram w pierwszych dniach stycznia. Opóźnienia nie będzie, bo i3s są na stanie ...ale dopóki nie będę miał kluczyków w ręku, to nigdy nie wiadomo. I taki los czeka wszystkie premiery najbliższe. Dopóki fabryki baterii nie zaczną chodzić pełną parą to tak właśnie będzie. LG Chem nie wyrabia i limituje dostawy. Dlatego Tesla ma się coraz lepiej. Ciekaw jestem jakie u nas będą realne terminy, choć to z innej transzy będzie szło i jest szansa, że początkowo będą przystępne terminy. Z jakim pakietem baterii to i3s? // Zobaczymy jak się potoczą sprawy z ID.3, bo to też będzie pewien wyznacznik sytuacji na rynku. W Kobierzycach cały czas w budowie potężna fabryka LG Chem na potrzeby VW. Zobaczymy jak im się to zgra. Edytowane 27 Października 2019 przez mrBEAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 27 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2019 50 minut temu, mrBEAN napisał: I taki los czeka wszystkie premiery najbliższe. Dopóki fabryki baterii nie zaczną chodzić pełną parą to tak właśnie będzie. LG Chem nie wyrabia i limituje dostawy. Dlatego Tesla ma się coraz lepiej. Ciekaw jestem jakie u nas będą realne terminy, choć to z innej transzy będzie szło i jest szansa, że początkowo będą przystępne terminy. Z jakim pakietem baterii to i3s? // Zobaczymy jak się potoczą sprawy z ID.3, bo to też będzie pewien wyznacznik sytuacji na rynku. W Kobierzycach cały czas w budowie potężna fabryka LG Chem na potrzeby VW. Zobaczymy jak im się to zgra. https://ev-database.org/car/1149/BMW-i3s-120-Ah Id3 mid-range chciałbym dostać w listopadzie 2020. Ma zastąpić Mini, które do tego czasu będzie 'samochodem rodzinnym'. Mój dealer VW ma zacząć przyjmować zamówienia koło lutego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 27 Października 2019 Udostępnij Napisano 27 Października 2019 7 minut temu, Cezh napisał: https://ev-database.org/car/1149/BMW-i3s-120-Ah Id3 mid-range chciałbym dostać w listopadzie 2020. Ma zastąpić Mini, które do tego czasu będzie 'samochodem rodzinnym'. Mój dealer VW ma zacząć przyjmować zamówienia koło lutego. Ja czekam na testy, choć już widzę, że ID.3 chyba nie dla mnie jednak, ale zobaczymy. U mnie jakaś akcja pewnie bliżej 2021-22. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxit Napisano 27 Października 2019 Udostępnij Napisano 27 Października 2019 6 minut temu, mrBEAN napisał: Ja czekam na testy, choć już widzę, że ID.3 chyba nie dla mnie jednak, ale zobaczymy. U mnie jakaś akcja pewnie bliżej 2021-22. Od 1.5 roku jeździmy Ioniqiem, i dalej się okazuje, że to był dobry wybór Wszyscy wieszczyli rewolucję i zmiany na rynku, a wszystko stoi jak stało... BTW. Dziś znów przejechałem się i3 (tym razem z pierwszą żoną) i oboje uważamy, że to dramat, a nie samochód BTW2. Jaki ma realny zasięg to i3 38kWh? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 27 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2019 Godzinę temu, Maxit napisał: Od 1.5 roku jeździmy Ioniqiem, i dalej się okazuje, że to był dobry wybór Wszyscy wieszczyli rewolucję i zmiany na rynku, a wszystko stoi jak stało... BTW. Dziś znów przejechałem się i3 (tym razem z pierwszą żoną) i oboje uważamy, że to dramat, a nie samochód BTW2. Jaki ma realny zasięg to i3 38kWh? i3s realny (wg ev-database.org) - 230 km WLTP - 285 km NEDC - 345 km Ioniq 28kWh (dla porownania) NEDC - 280 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 27 Października 2019 Udostępnij Napisano 27 Października 2019 1 godzinę temu, Maxit napisał: Od 1.5 roku jeździmy Ioniqiem, i dalej się okazuje, że to był dobry wybór Wszyscy wieszczyli rewolucję i zmiany na rynku, a wszystko stoi jak stało... BTW. Dziś znów przejechałem się i3 (tym razem z pierwszą żoną) i oboje uważamy, że to dramat, a nie samochód BTW2. Jaki ma realny zasięg to i3 38kWh Dokładnie tak to wygląda. Choć powinno już zacząć coś się dziać w tym 2020, a auta pewnie realnie w 2021 Na razie najwięcej jest obietnic, a obiecują, bo Tesla ich gromi potężnie i nabiera na sile. Chcą ludzi zatrzymać na wszystkie sposoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 27 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2019 14 minut temu, mrBEAN napisał: Dokładnie tak to wygląda. Choć powinno już zacząć coś się dziać w tym 2020, a auta pewnie realnie w 2021 Na razie najwięcej jest obietnic, a obiecują, bo Tesla ich gromi potężnie i nabiera na sile. Chcą ludzi zatrzymać na wszystkie sposoby. Dealerzy Kia dostali polecenie, że jak przyjdzie klient na elektryka, to mają polecać auta zasilane kopalinami. Czy Kia jest aż tak naiwna? Dobrze, że nie proponują dorożek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 27 Października 2019 Udostępnij Napisano 27 Października 2019 2 minuty temu, Cezh napisał: Dealerzy Kia dostali polecenie, że jak przyjdzie klient na elektryka, to mają polecać auta zasilane kopalinami. Czy Kia jest aż tak naiwna? Dobrze, że nie proponują dorożek. Za dużo i za szybko jest do stracenia widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.