Gokart Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 Zaraz się wykończę jak nie jedno to drugie. Mechanik umówiony na środę ale może sam dojdę do jakiś wniosków. Więc objawy są takie. Pukanie wydaje mi się że, przednie lewe koło ale z tym wydaje mi się to bywa różnie, może się okazać, że to lewy tył. Na wszelkich nierównościach cisza, przy hamowaniu, zwalnianiu cisza, przy ruszanie kierownicą na zapalonym i zgaszonym aucie cisza, ruszanie będą w lewo, prawa, przód czy tył cisza. Pojedyncze pukniecie pojawia się przy mocniejszym 'ruchu' samochodu do przodu. Czyli zmiana biegu normalne jest pukniecie chyba ze bardzo lekko miękko powoli zmienię bieg i nie ma takiego ruszenia do przodu wtedy pukniecia brak. No przede wszystkim bo gwałtownym dodawaniu i puszczaniu gazu obojętnie na jakim biegu najbardziej to słychać oczywiście na pirwszych biegach bo wtedy to szarpnięcie jest najmocniejsze i wyraźnie słuchać pukniecie. Ale co dziwne czasami puknie czasami mocniej czasami ciszej. Macie jakieś pomysły. Renault megane 2006 rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 Tuleje wahacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 A moze przegub zew lub wew? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 Poduszki silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 Miałem kiedyś podobną zagwozdkę i za pierwszym razem winnym był wypięty zaczep tłumika a za drugim razem winnym okazał się słoik z bigosem który wypadł z reklamówki i turlał się po bagażniku A tak na serio to ciężko takie rzeczy bez kanału/podnośnika i brechy znaleźć. Sprawdził bym najpierw dla świętego spokoju dokręcenie kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 @Gokart w mojej megance II za pierwszym razem stukało na tulejach wahaczy, za drugim razem poduszka od skrzyni biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 4 godziny temu, wladmar napisał: Tuleje wahacza. mogą być , dodatkowo podczas hamowania / przyspieszania ucekałaby kierownica . 2 godziny temu, Filipfm napisał: Poduszki silnika? mogą być 3 godziny temu, fanlan napisał: A moze przegub może być 2 godziny temu, Jaruga napisał: dokręcenie kół. może być 2 godziny temu, Jaruga napisał: zaczep tłumika może być - trzeba szarpnąc całym układem wydechowym 2 godziny temu, Jaruga napisał: słoik 2 godziny temu, Jaruga napisał: turlał się po bagażniku może być dodatkowo mocowanie amortyzatorów do nadkola , łożysko koła . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 1 godzinę temu, piter19731 napisał: mogą być , dodatkowo podczas hamowania / przyspieszania ucekałaby kierownica . mogą być może być może być może być - trzeba szarpnąc całym układem wydechowym może być dodatkowo mocowanie amortyzatorów do nadkola , łożysko koła . w sumie podnosnik i posprawdzanie mocowan np tlumika Mi kiedys w DU padnieta poduszka powodowala pukniecie. Poduszka byla rozerwana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 Mi na takie pukanie (w wielu autach) nigdy nie pomagała wymiana poduszki skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 26 minut temu, rostex napisał: nigdy nie pomagała wymiana poduszki skrzyni biegów. bo była inna przyczyna stuków , po co wymieniac dobrą część ? niestety , szukanie takich stuków to nie zawsze jest łatwe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 puka jak próbujesz mocno ruszyć z zaciągniętym ręcznym? otworz maske, zaciagnij reczny i niech ktoś próbuje ruszyć po prostu dynamicznie puszczajac sprzglo z gazem na ręcznym jak będzie się coś mocno bujać to zauważysz co czasami wystarczy próbować popchnąć samochód stojący na biegu i widać ze coś się nienaturalnie zbyt mocno rusza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gokart Napisano 23 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 No dobra zacząłem od tego żeby cały silnikiem potrząsnąc jak się da. I stukanie dochodzi z miejsca zaznaczonego. Wystarczy mocniej pobujac silnikiem. Poduszka czy coś innego? Mechanik umówiony na środę a przede mna jeszcze 500 km do zrobienia mogę jeździć ? Nie dobije auta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 5 minut temu, Gokart napisał: No dobra zacząłem od tego żeby cały silnikiem potrząsnąc jak się da. I stukanie dochodzi z miejsca zaznaczonego. Wystarczy mocniej pobujac silnikiem. Poduszka czy coś innego? Mechanik umówiony na środę a przede mna jeszcze 500 km do zrobienia mogę jeździć ? Nie dobije auta ? tak, to jest poduszka silnika gumowo/olejowa pewnie guma się poddała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 48 minut temu, Gokart napisał: No dobra zacząłem od tego żeby cały silnikiem potrząsnąc jak się da. I stukanie dochodzi z miejsca zaznaczonego. Wystarczy mocniej pobujac silnikiem. Poduszka czy coś innego? Mechanik umówiony na środę a przede mna jeszcze 500 km do zrobienia mogę jeździć ? Nie dobije auta ? Sprawdź dokręcenie śrub od poduszki do budy i do silnika. Ze szczególnym uwzględnieniem poziomej śruby łączącej poduszkę z aluminiową łapą przykręconą do silnika (łeb jej znajduję się od strony zbiorniczka wyrównawczego) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 Najlepiej skorzystaj z jakiegoś kanału. Włącz pierwszy bieg i od spodu staraj się ruszać samochodem do przodu i do tyłu. Jeżeli to nie pomoże to weź drugą osobę, która na zaciągniętym ręcznym będzie próbować ruszyć samochodem na zmianę do przodu i do tyłu, a Ty w kanale będziesz obserwował co się dzieje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 Dnia 23.05.2019 o 12:05, piter19731 napisał: mogą być , dodatkowo podczas hamowania / przyspieszania ucekałaby kierownica . mogą być może być może być może być - trzeba szarpnąc całym układem wydechowym może być dodatkowo mocowanie amortyzatorów do nadkola , łożysko koła . Dokładnie tak. Może być wszystko. Jednak fachowiec od danej marki i modelu może szybko zawęzić pole poszukiwań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.