Skocz do zawartości

Leroy Merlin przygrało w kulki


Harnas80

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 26 kwietnia zamówiłem przęsła bramę i furtki w leroy. Zapłaciłem 50% ceny zamówienia. Akurat bramy nie mieli na miejscu a ja wszystkiego nie musiał mieć na już więc ustaliłem ze sprzedawcą że poczekam na bramę i wszystko przyjedzie jednym transportem. Miałem czekać na telefon po 15 maja. Oczywiście telefonu nie było. W sobotę 25 maja podjechałem dowiedzieć się co z moim zamówieniem. Po chwili zamieszania i kilku telefonach zostałem poinformowany że brama jest w drodze i będzie na miejscu w poniedziałek 27 maja. Miałem czekać na telefon. Dziś ponownie telefon do leroy i tu nagle dowiaduje się że brama jednak dojedzie do mnie bezpośrednio od producenta. Pracownik nic więcej nie wiedział. Znowu miałem czekać na telefon od koordynatora sprzedaży. Parę godzin później zadzwonił do mnie pracownik(nie koordynator) leroy z informacją że brama przyjedzie bezpośrednio od producenta a zamówiona reszta czeka na mój odbiór. Coś na zasadzie przyjedź Pan po zakupy bo ich długo nie będziemy trzymać. A co z bramą? A to będą się z Panem kontaktować bezpośrednio. A kiedy i co z kosztami transportu? A on nic nie wie on jest tylko zwykłym pracownikiem. Ja mu na to że wszystko miało być jednym transportem a nie żaden odbiór osobisty. Kupiłem wszystko w leroy. 

Jadę jutro zrobić tam mały raban i zaraz wysmaruję maila do jakiejś ich centrali. Jak ich jeszcze można podejść żeby nie dać się zrobić w balona? 

Edytowane przez robertharnas
  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, robertharnas napisał:

 

Jadę jutro zrobić tam mały raban i zaraz wysmaruję maila do jakiejś ich centrali. Jak ich jeszcze można podejść żeby nie dać się zrobić w balona? 

Gadaj tylko z białymi kołnierzykami :old:

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, robertharnas napisał:

W dniu 26 kwietnia zamówiłem przęsła bramę i furtki w leroy. Zapłaciłem 50% ceny zamówienia. Akurat bramy nie mieli na miejscu a ja wszystkiego nie musiał mieć na już więc ustaliłem ze sprzedawcą że poczekam na bramę i wszystko przyjedzie jednym transportem. Miałem czekać na telefon po 15 maja. Oczywiście telefonu nie było. W sobotę 25 maja podjechałem dowiedzieć się co z moim zamówieniem. Po chwili zamieszania i kilku telefonach zostałem poinformowany że brama jest w drodze i będzie na miejscu w poniedziałek 20 maja. Miałem czekać na telefon. Dziś ponownie telefon do leroy i tu nagle dowiaduje się że brama jednak dojedzie do mnie bezpośrednio od producenta. Pracownik nic więcej nie wiedział. Znowu miałem czekać na telefon od koordynatora sprzedaży. Parę godzin później zadzwonił do mnie pracownik(nie koordynator) leroy z informacją że brama przyjedzie bezpośrednio od producenta a zamówiona reszta czeka na mój odbiór. Coś na zasadzie przyjedź Pan po zakupy bo ich długo nie będziemy trzymać. A co z bramą? A to będą się z Panem kontaktować bezpośrednio. A kiedy i co z kosztami transportu? A on nic nie wie on jest tylko zwykłym pracownikiem. Ja mu na to że wszystko miało być jednym transportem a nie żaden odbiór osobisty. Kupiłem wszystko w leroy. 

Jadę jutro zrobić tam mały raban i zaraz wysmaruję maila do jakiejś ich centrali. Jak ich jeszcze można podejść żeby nie dać się zrobić w balona? 

niechaj zgadnę - Polbram

mają jak co roku wtopę z dostawami od Polbramu i co najwyżej możesz wskórać to darmowy transport i symboliczny rabat....
do centrali możesz pisać maile...życzę powodzenia  :lol:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, robertharnas napisał:

Zestaw nero

Nie ma tego na sklepach aby ściągnąć cesją do sklepu 

Tak jak pisałem , Polbram jest w tyle ...co roku od kilku lat w sezonie jest problem ...centrala nie rozumie w jakim położeniu jesteśmy na sklepach ...walnie karą dla dostawcy i tyle ...

 

Zgłoś się do sklepu, podejdź do pkt informacyjnego i poproś Dyżurnego Sklepu ...z nim możesz rozmawiać bo tak naprawde on ma wladze na sklepie zeby dac Tobie sensowny rabat na towar.

 

Nie zapomnij aby przy dostawie dokładnie obejrzeć ogrodzenia ...mają one tendencję do uszkodzeń powierzchni lakierowanej 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, robertharnas napisał:

W sobotę 25 maja podjechałem dowiedzieć się co z moim zamówieniem. Po chwili zamieszania i kilku telefonach zostałem poinformowany że brama jest w drodze i będzie na miejscu w poniedziałek 20 maja.

 

Nie wiedziałem, że gdzieś na Ziemi jest czarna dziura z horyzontem zdarzeń i wirem grawitacyjnym w okolicy Leroy Merlin....

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, maras77 napisał:

 

Nie wiedziałem, że gdzieś na Ziemi jest czarna dziura z horyzontem zdarzeń i wirem grawitacyjnym w okolicy Leroy Merlin....

Tak to jest pisać na tablecie 😁 oczywiście poniedziałek 27 maja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LM ma czasem wpadki, ale kopnięcie potrafi ich zmotywować. Szkoda tylko, że klienta o tym nie informują. ;]

Zamówiłem kiedyś na wymiar drzwi przesuwne do szafy wnękowej. Zbliżał się termin odbioru to wydzwoniłem, kiedy będzie to do odbioru. Cośtam zwodzili i kombinowali, ale termin mieli dotrzymać. W dniu odbioru okazało się, że drzwi nie ma. Wtedy nasmarowałem pismo - chyba wysyłałem faksem, bo to 10+ lat temu było - żeby mi to w gratisie dostarczyli w określonym terminie, bo jak nie do przyjeżdżam i dym robię. Oczywiście zastrzegłem, że mają mnie POINFORMOWAĆ, o tym że przywiozą mi moje zamówienie - tu podałem deadline. We wskazanym terminie nikt się ani nie pojawił, ani nikt nie zadzwonił. Pojechałem więc do LM zrobić jesień średniowiecza. Zamykam auto przed markietem a tu ktoś dzwoni: "To ja jestem z tymi drzwiami...". Wszystkie ręce mi opadły. Poinformowałem kuriera, że musi poczekać, bo market mnie nie poinformował o dostawie i że będę za jakiś czas dopiero. Oczywiście poszedłem do "kerownika" działu z opierd@!3m, szczególnie, że najmniej winny (kurier) sterczy pod blokiem z 2,5 metrowymi drzwiami. Już nie pamiętam, jak się to skończyło, ale chyba uzyskałem jeszcze dodatkowy rabat... :cfaniak:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, robertharnas napisał:

@4tyelement wielkie dzięki zrobiłem jak napisałeś. Konkretny młody chłopak mocno się zdziwił zaistniałą sytuacją. Dostałem 5% rabatu i darmowy transport. Brama ma być u mnie w połowie przyszłego tygodnia reszta elementów w sobotę. 😀👍

I dobrze i źle

Mianowicie 

Rabat 5% dostaje każdy kto założy ich kartę lojalnosciową ....spokojnie rabat do uzyskania to 15-20% to tak na przyszłość 

Jak już ta brama do Ciebie dojedzie to tak jak pisałem ..sprawdź czy nie jest obita...I teraz jeśli będzie obita to przyjmij ją lecz wpisz na dokumencie dostawy że towar jest uszkodzony bo jeśli jej nie przyjmiesz to znów czekasz jakieś 1.5miesiaca 

I teraz z tym dokumentem po raz kolejny podbijasz do sklepu do kolejnego dyżurnego i opisujesz swoją przygodę z informacją że towar jest uszkodzony . O ile nie będą to duże uszkodzenia a nie będą dostaniesz kolejny rabat.

Aha sprawdź przy odbiorze czy w zestawie będzie lakier zaprawkowy...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.05.2019 o 20:31, 4tyelement napisał:

niechaj zgadnę - Polbram

mają jak co roku wtopę z dostawami od Polbramu i co najwyżej możesz wskórać to darmowy transport i symboliczny rabat....
do centrali możesz pisać maile...życzę powodzenia  :lol:

 

Pisałem do centrali Leroy Merlin jak mi ich transport uszkodził latarnię na osiedlu i podwykonawca nie śpieszył się z jej wymianą. Jeden mail do centrali LM i latarnia dwa dni później była naprawiona. Aha, pisałem na maile Dyrektorów Sprzedaży, Marketinu i Prezesa LM na Polskę.

Edytowane przez spad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, 4tyelement napisał:

I dobrze i źle

Mianowicie 

Rabat 5% dostaje każdy kto założy ich kartę lojalnosciową ....spokojnie rabat do uzyskania to 15-20% to tak na przyszłość 

Jak już ta brama do Ciebie dojedzie to tak jak pisałem ..sprawdź czy nie jest obita...I teraz jeśli będzie obita to przyjmij ją lecz wpisz na dokumencie dostawy że towar jest uszkodzony bo jeśli jej nie przyjmiesz to znów czekasz jakieś 1.5miesiaca 

I teraz z tym dokumentem po raz kolejny podbijasz do sklepu do kolejnego dyżurnego i opisujesz swoją przygodę z informacją że towar jest uszkodzony . O ile nie będą to duże uszkodzenia a nie będą dostaniesz kolejny rabat.

Aha sprawdź przy odbiorze czy w zestawie będzie lakier zaprawkowy...

OK przypilnuje tego dzięki. Co to rabatu na początku zakupu to było tak. Założyłem sobie kartę dom ale okazało się że to powitalne 5% mogę dostać tylko na bramę ponieważ reszta elementów była na promocji internetowej a tam to 5% nie obowiązuje. 

W przypadku braku tego lakieru zaprawkowego mam to zaznaczyć przy odbiorze i mają mi go dostarczyć tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, robertharnas napisał:

powitalne 5% mogę dostać tylko na bramę ponieważ reszta elementów była na promocji internetowej a tam to 5% nie obowiązuje. 

 nie wiem czy coś się zmieniło w regulaminie ale nie powinno tak być

natomiast rabat powitalny jest jednorazowy i ważny przez 30 dni - jednorazowy znaczy się do 1 paragonu/fv

można by to rozegrać w ten sposób iż wszystko mogłoby być na zamówieniu i wtedy miałbyś 5% na wszystko - tak powinno być ponieważ rabat ten nie łączy się z innymi rabatami i dotyczy również cen promocyjnych - ale skoro będziesz miał 2 paragony to już nic tutaj nie wskuramy

14 minut temu, robertharnas napisał:

W przypadku braku tego lakieru zaprawkowego mam to zaznaczyć przy odbiorze i mają mi go dostarczyć tak? 

nie wiem jak to jest teraz - kiedyś Polbram nie dawał do kompletu (nie było mnie w firmie od listopada 2017 więc nie wiem jak dziś jest) natomiast Polargos do każdego zestawu dawał lakier zaprawkowy. Do Polbramu była możliwość zakupu sztyftu zaprawkowego za 20parę  złotych... możesz w przypadku zauważenia uszkodzenia poprosić o gratis w postaci sztyftu i rabat za uszkodzenie fabrycznej powłoki lakierniczej...ale nie ma co gdybać - sprawdź czy wszystko jest ok

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.