Harnas80 Napisano 29 Maja 2019 Udostępnij Napisano 29 Maja 2019 (edytowane) W dniu 26 kwietnia zamówiłem przęsła bramę i furtki w leroy. Zapłaciłem 50% ceny zamówienia. Akurat bramy nie mieli na miejscu a ja wszystkiego nie musiał mieć na już więc ustaliłem ze sprzedawcą że poczekam na bramę i wszystko przyjedzie jednym transportem. Miałem czekać na telefon po 15 maja. Oczywiście telefonu nie było. W sobotę 25 maja podjechałem dowiedzieć się co z moim zamówieniem. Po chwili zamieszania i kilku telefonach zostałem poinformowany że brama jest w drodze i będzie na miejscu w poniedziałek 27 maja. Miałem czekać na telefon. Dziś ponownie telefon do leroy i tu nagle dowiaduje się że brama jednak dojedzie do mnie bezpośrednio od producenta. Pracownik nic więcej nie wiedział. Znowu miałem czekać na telefon od koordynatora sprzedaży. Parę godzin później zadzwonił do mnie pracownik(nie koordynator) leroy z informacją że brama przyjedzie bezpośrednio od producenta a zamówiona reszta czeka na mój odbiór. Coś na zasadzie przyjedź Pan po zakupy bo ich długo nie będziemy trzymać. A co z bramą? A to będą się z Panem kontaktować bezpośrednio. A kiedy i co z kosztami transportu? A on nic nie wie on jest tylko zwykłym pracownikiem. Ja mu na to że wszystko miało być jednym transportem a nie żaden odbiór osobisty. Kupiłem wszystko w leroy. Jadę jutro zrobić tam mały raban i zaraz wysmaruję maila do jakiejś ich centrali. Jak ich jeszcze można podejść żeby nie dać się zrobić w balona? Edytowane 30 Maja 2019 przez robertharnas 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Maja 2019 Udostępnij Napisano 29 Maja 2019 5 minut temu, robertharnas napisał: Jadę jutro zrobić tam mały raban i zaraz wysmaruję maila do jakiejś ich centrali. Jak ich jeszcze można podejść żeby nie dać się zrobić w balona? Gadaj tylko z białymi kołnierzykami 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 29 Maja 2019 Udostępnij Napisano 29 Maja 2019 26 minut temu, robertharnas napisał: W dniu 26 kwietnia zamówiłem przęsła bramę i furtki w leroy. Zapłaciłem 50% ceny zamówienia. Akurat bramy nie mieli na miejscu a ja wszystkiego nie musiał mieć na już więc ustaliłem ze sprzedawcą że poczekam na bramę i wszystko przyjedzie jednym transportem. Miałem czekać na telefon po 15 maja. Oczywiście telefonu nie było. W sobotę 25 maja podjechałem dowiedzieć się co z moim zamówieniem. Po chwili zamieszania i kilku telefonach zostałem poinformowany że brama jest w drodze i będzie na miejscu w poniedziałek 20 maja. Miałem czekać na telefon. Dziś ponownie telefon do leroy i tu nagle dowiaduje się że brama jednak dojedzie do mnie bezpośrednio od producenta. Pracownik nic więcej nie wiedział. Znowu miałem czekać na telefon od koordynatora sprzedaży. Parę godzin później zadzwonił do mnie pracownik(nie koordynator) leroy z informacją że brama przyjedzie bezpośrednio od producenta a zamówiona reszta czeka na mój odbiór. Coś na zasadzie przyjedź Pan po zakupy bo ich długo nie będziemy trzymać. A co z bramą? A to będą się z Panem kontaktować bezpośrednio. A kiedy i co z kosztami transportu? A on nic nie wie on jest tylko zwykłym pracownikiem. Ja mu na to że wszystko miało być jednym transportem a nie żaden odbiór osobisty. Kupiłem wszystko w leroy. Jadę jutro zrobić tam mały raban i zaraz wysmaruję maila do jakiejś ich centrali. Jak ich jeszcze można podejść żeby nie dać się zrobić w balona? niechaj zgadnę - Polbram mają jak co roku wtopę z dostawami od Polbramu i co najwyżej możesz wskórać to darmowy transport i symboliczny rabat.... do centrali możesz pisać maile...życzę powodzenia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 29 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2019 Zestaw nero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 29 Maja 2019 Udostępnij Napisano 29 Maja 2019 19 minut temu, robertharnas napisał: Zestaw nero Nie ma tego na sklepach aby ściągnąć cesją do sklepu Tak jak pisałem , Polbram jest w tyle ...co roku od kilku lat w sezonie jest problem ...centrala nie rozumie w jakim położeniu jesteśmy na sklepach ...walnie karą dla dostawcy i tyle ... Zgłoś się do sklepu, podejdź do pkt informacyjnego i poproś Dyżurnego Sklepu ...z nim możesz rozmawiać bo tak naprawde on ma wladze na sklepie zeby dac Tobie sensowny rabat na towar. Nie zapomnij aby przy dostawie dokładnie obejrzeć ogrodzenia ...mają one tendencję do uszkodzeń powierzchni lakierowanej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 29 Maja 2019 Udostępnij Napisano 29 Maja 2019 2 godziny temu, robertharnas napisał: W sobotę 25 maja podjechałem dowiedzieć się co z moim zamówieniem. Po chwili zamieszania i kilku telefonach zostałem poinformowany że brama jest w drodze i będzie na miejscu w poniedziałek 20 maja. Nie wiedziałem, że gdzieś na Ziemi jest czarna dziura z horyzontem zdarzeń i wirem grawitacyjnym w okolicy Leroy Merlin.... 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 30 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2019 4 godziny temu, maras77 napisał: Nie wiedziałem, że gdzieś na Ziemi jest czarna dziura z horyzontem zdarzeń i wirem grawitacyjnym w okolicy Leroy Merlin.... Tak to jest pisać na tablecie oczywiście poniedziałek 27 maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 31 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2019 @4tyelement wielkie dzięki zrobiłem jak napisałeś. Konkretny młody chłopak mocno się zdziwił zaistniałą sytuacją. Dostałem 5% rabatu i darmowy transport. Brama ma być u mnie w połowie przyszłego tygodnia reszta elementów w sobotę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 31 Maja 2019 Udostępnij Napisano 31 Maja 2019 LM ma czasem wpadki, ale kopnięcie potrafi ich zmotywować. Szkoda tylko, że klienta o tym nie informują. Zamówiłem kiedyś na wymiar drzwi przesuwne do szafy wnękowej. Zbliżał się termin odbioru to wydzwoniłem, kiedy będzie to do odbioru. Cośtam zwodzili i kombinowali, ale termin mieli dotrzymać. W dniu odbioru okazało się, że drzwi nie ma. Wtedy nasmarowałem pismo - chyba wysyłałem faksem, bo to 10+ lat temu było - żeby mi to w gratisie dostarczyli w określonym terminie, bo jak nie do przyjeżdżam i dym robię. Oczywiście zastrzegłem, że mają mnie POINFORMOWAĆ, o tym że przywiozą mi moje zamówienie - tu podałem deadline. We wskazanym terminie nikt się ani nie pojawił, ani nikt nie zadzwonił. Pojechałem więc do LM zrobić jesień średniowiecza. Zamykam auto przed markietem a tu ktoś dzwoni: "To ja jestem z tymi drzwiami...". Wszystkie ręce mi opadły. Poinformowałem kuriera, że musi poczekać, bo market mnie nie poinformował o dostawie i że będę za jakiś czas dopiero. Oczywiście poszedłem do "kerownika" działu z opierd@!3m, szczególnie, że najmniej winny (kurier) sterczy pod blokiem z 2,5 metrowymi drzwiami. Już nie pamiętam, jak się to skończyło, ale chyba uzyskałem jeszcze dodatkowy rabat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 31 Maja 2019 Udostępnij Napisano 31 Maja 2019 5 minut temu, robertharnas napisał: @4tyelement wielkie dzięki zrobiłem jak napisałeś. Konkretny młody chłopak mocno się zdziwił zaistniałą sytuacją. Dostałem 5% rabatu i darmowy transport. Brama ma być u mnie w połowie przyszłego tygodnia reszta elementów w sobotę. I dobrze i źle Mianowicie Rabat 5% dostaje każdy kto założy ich kartę lojalnosciową ....spokojnie rabat do uzyskania to 15-20% to tak na przyszłość Jak już ta brama do Ciebie dojedzie to tak jak pisałem ..sprawdź czy nie jest obita...I teraz jeśli będzie obita to przyjmij ją lecz wpisz na dokumencie dostawy że towar jest uszkodzony bo jeśli jej nie przyjmiesz to znów czekasz jakieś 1.5miesiaca I teraz z tym dokumentem po raz kolejny podbijasz do sklepu do kolejnego dyżurnego i opisujesz swoją przygodę z informacją że towar jest uszkodzony . O ile nie będą to duże uszkodzenia a nie będą dostaniesz kolejny rabat. Aha sprawdź przy odbiorze czy w zestawie będzie lakier zaprawkowy... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 31 Maja 2019 Udostępnij Napisano 31 Maja 2019 (edytowane) Dnia 29.05.2019 o 20:31, 4tyelement napisał: niechaj zgadnę - Polbram mają jak co roku wtopę z dostawami od Polbramu i co najwyżej możesz wskórać to darmowy transport i symboliczny rabat.... do centrali możesz pisać maile...życzę powodzenia Pisałem do centrali Leroy Merlin jak mi ich transport uszkodził latarnię na osiedlu i podwykonawca nie śpieszył się z jej wymianą. Jeden mail do centrali LM i latarnia dwa dni później była naprawiona. Aha, pisałem na maile Dyrektorów Sprzedaży, Marketinu i Prezesa LM na Polskę. Edytowane 31 Maja 2019 przez spad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 31 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2019 2 godziny temu, 4tyelement napisał: I dobrze i źle Mianowicie Rabat 5% dostaje każdy kto założy ich kartę lojalnosciową ....spokojnie rabat do uzyskania to 15-20% to tak na przyszłość Jak już ta brama do Ciebie dojedzie to tak jak pisałem ..sprawdź czy nie jest obita...I teraz jeśli będzie obita to przyjmij ją lecz wpisz na dokumencie dostawy że towar jest uszkodzony bo jeśli jej nie przyjmiesz to znów czekasz jakieś 1.5miesiaca I teraz z tym dokumentem po raz kolejny podbijasz do sklepu do kolejnego dyżurnego i opisujesz swoją przygodę z informacją że towar jest uszkodzony . O ile nie będą to duże uszkodzenia a nie będą dostaniesz kolejny rabat. Aha sprawdź przy odbiorze czy w zestawie będzie lakier zaprawkowy... OK przypilnuje tego dzięki. Co to rabatu na początku zakupu to było tak. Założyłem sobie kartę dom ale okazało się że to powitalne 5% mogę dostać tylko na bramę ponieważ reszta elementów była na promocji internetowej a tam to 5% nie obowiązuje. W przypadku braku tego lakieru zaprawkowego mam to zaznaczyć przy odbiorze i mają mi go dostarczyć tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 31 Maja 2019 Udostępnij Napisano 31 Maja 2019 11 minut temu, robertharnas napisał: powitalne 5% mogę dostać tylko na bramę ponieważ reszta elementów była na promocji internetowej a tam to 5% nie obowiązuje. nie wiem czy coś się zmieniło w regulaminie ale nie powinno tak być natomiast rabat powitalny jest jednorazowy i ważny przez 30 dni - jednorazowy znaczy się do 1 paragonu/fv można by to rozegrać w ten sposób iż wszystko mogłoby być na zamówieniu i wtedy miałbyś 5% na wszystko - tak powinno być ponieważ rabat ten nie łączy się z innymi rabatami i dotyczy również cen promocyjnych - ale skoro będziesz miał 2 paragony to już nic tutaj nie wskuramy 14 minut temu, robertharnas napisał: W przypadku braku tego lakieru zaprawkowego mam to zaznaczyć przy odbiorze i mają mi go dostarczyć tak? nie wiem jak to jest teraz - kiedyś Polbram nie dawał do kompletu (nie było mnie w firmie od listopada 2017 więc nie wiem jak dziś jest) natomiast Polargos do każdego zestawu dawał lakier zaprawkowy. Do Polbramu była możliwość zakupu sztyftu zaprawkowego za 20parę złotych... możesz w przypadku zauważenia uszkodzenia poprosić o gratis w postaci sztyftu i rabat za uszkodzenie fabrycznej powłoki lakierniczej...ale nie ma co gdybać - sprawdź czy wszystko jest ok 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.