Skocz do zawartości

Potrzebna pomoc


Gordonek13

Rekomendowane odpowiedzi

Po zakupie licencji MES 4.4 chciałem zobaczyć jak się ma do wersji 4.2, zwiększyłem prędkość w Hyper Terminalu i trochę narozrabiałem. Chciałem zobaczyć różnicę w działaniu i uruchomić menu świateł dziennych na Uconnect 7 "opcja włączenia/wyłączenia pojawia się w menu świateł". Zamiast podmienić jeden Bajt postanowiłem zrobić przez kopiuj wklej przez plik który przygotowałem sobie wcześniej ale coś chyba źle wpisałem  bo pojawiły mi się błędy, np. węzeł czujnika parkowania.  Przywróciłem ustawienia PROXI i przez moją nieuwagę wgrałem PROXI z mojego oryginalnego radia Uconnect 7, Trzy tygodnie temu zrobiłem podmiankę mojego radia Uconnect 7 na Uconnect 7 NAV+DAB. Wszystko było ok do wtorku. Po wgraniu PROXI. Znikneła mi nawigacja i DAB, radio które mam teraz zainstalowane nie różni się na wyświetlaczu od tego które miałem przed podmianką. Przeszukałem cały komputer i nie mogę znaleźć kopi PROXY które powinienem zrobić po wymianie radia. Prośba do kolegów którzy mają taką konfigurację TIPKA HB 1.4 TJET Uconnect 7 NAV nie koniecznie DAB (ale mile widziane) bez czujników parkowania, deszczu, o udostępnienie konfiguracji swojego PROXI. Chyba że ktoś ma inny pomysł jak przywrócić Nawigację i DAB. Po modyfikacji PROXI działa AA/Carplay i doszła opcja w menu świateł włącz/wyłącz światła dzienne.

Przed.jpg

Po.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, hulajnoga10 napisał:

Który bajt zmieniles i na jaka wartosc? 

123 na D5 pojawiło się DAB i NAV. Ale mam jeszcze zablokowaną funkcje nawigacji na panelu między zegarami. Mam OFF a nie ma ON. Prośba do kolegów którzy posiadają nawigację i mają możliwość z czytania PROXI o udostępnienie. Więcej czasu spędzam w Tipku niż z żoną. Grozi to konsekwencjami. Dzisiaj uruchomiłem CarPlay w 500 Abarth na Uconnect 7 poszło za pierwszym razem. Jak ktoś jest zainteresowany uruchomieniem AA/CP to zapraszam. 500 przyjechał  z Warszawy do Lublina.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Gordonek13 napisał:

@szastan Poszło bez problemu potrzebny żółty adapter aby się połączyć z CANSETUP i ta sama konfiguracja co w TIPO + uzupełnienie do 164 bajtu.

FESLog_1906011259_Fiat 500 1.4 Turbo 16V T-JetMultiAir Abarth.pdf 32 kB · 6 downloads

Witam. 

Możesz dokładnie opisać konfigurację dopisanych bitów i z którego roku jest ten abart?  Walczę z moim 500S z marca 2017r  i już tracę nadzieję na aa. Moja oryginalna konfiguracja, za sugestie bym był bardzo wdzięczny. 

Mój 500 ory proxi.txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.06.2019 o 20:20, mariokk napisał:

Witam. 

Możesz dokładnie opisać konfigurację dopisanych bitów i z którego roku jest ten abart?  Walczę z moim 500S z marca 2017r  i już tracę nadzieję na aa. Moja oryginalna konfiguracja, za sugestie bym był bardzo wdzięczny. 

Mój 500 ory proxi.txt 470 B · 2 downloads

Abarth jest z maja 2017 tydzień temu robili mu aktualizację Uconnecta wersji nie znam. Po uruchomieniu MESa  opcja CAN Setup/PROXI Alignment Procedure, żółty adapter do MESa. Wysyłam plik jak ja bym to zrobił ( tak samo zrobiłem w tamtej 500 ).i wszystko działało za pierwszym razem. Masz Uconnect 7?

pruba 500.txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uconnect live 7' mam bez nav, najnowszy flesz zrobiony. Próbowałem różnych kombinacji ale bez efektu. Testowałem układy bitów tylko z nowych 500ek, do takich ma łatwy dostęp. Dzięki za zainteresowanie, jutro w pracy przetestuję Twoją konfigurację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetestowałem ten układ bitów i niestety androida bak. Radio restartowało podczas osiowania, już myślałem że coś z tego będzie a tu lipa. Musi być jeszcze jakiś bit do zmiany. Pozostaje szukać auta z datą produkcji taką samą jak mojej 500ki i z androidem. Fiaty 500 z tego roku mają po 193 bity. Podaję dwa przykład, może komuś się przyda. Widać że 157 bit jest na 01.

BEZ AA.txt Z AA.txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w takim razie uda się to wykonać w Fiacie 500S 1.2 prod. 2016 zakup połowa 2017. Wersję Uconnect podnosiłem jeszcze w czasie gwarancji z powodu wyłączającego i zawieszającego się radia i jest to wersja 22.00.63.01. Niestety nie mam gdzie sprawdzić (chyba że się da gdzieś na tym dziwnym serwisie uconnect który działa bardzo marnie) ewentualnej dostępności nowszej wersji...rozumiem, że te podawane pod instrukcjami z AA i carplay są do Tipo i nie podejdą do mnie. 
Będę próbował zrobić to na tej wersji którą posiadam, ewentualnie jeśli ktoś z Was ma wiedzę chętnie przyjmę wiedzę i pomoc. Może uda wam się wcześniej niż ja coś dziś zdążę popsuć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok udało się! Za pierwszym razem, pomimo niższej wersji Uconnect wspomnianej wyżej, czyli nie tej wymaganej według instrukcji. 
CarPlay działa ale denerwujący jest fakt wyświetlania wszystkiego dookoła, widziałem w przeciwieństwie do Android Auto gdzie tam jest fullscreen. 
Jest na to jakiś patent? Od czegoś musi to chyba być zależne, że Carplay jest wykrojony i mały.
Gdyby ktoś był ciekawy, Fiat 500S 1.2 2016r proxy 157 bajt, ostatni bajt zmieniony z 00 na 01.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.