Skocz do zawartości

Mój Trafic też ma program do oszukiwania na badaniu technicznym


JacWeg

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem wczoraj moim Renault Trafic rocznik 2005 na corocznym badaniu technicznym.

 

Jeden z pierwszych punktów badania:

- proszę przegazować kilka razy auto i przytrzymać na wysokich obrotach

 

no to ja but w podłogę, a autko nie dość że się powoli wkręca na obroty, to doszło do 3000 i koniec....

 

diagnosta:

- a blokadę ma, to proszę przytrzymać wciśnięte sprzęgło i spróbować jeszcze raz

ja:

- to auto nie ma pedału sprzęgła (półautomat) ....

 

i  na tym zakończyło się badanie zadymienia w tym aucie.... diagnosta był niepocieszony

 

Sprytni Franzuci zrobili blokadę, na wkręcanie silnia na wysokie obroty, jak skrzynia biegów jest w neutralnym położeniu.....:)

Edytowane przez JacWeg
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, spavatch napisał:

A kto kręci diesla powyżej 3000 obr? Jaki w tym cel? default_hmm.gif

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Ja swojego. Żeby szybciej jechał.;]  moc max jestr przy 4000 a potem już nic sie nie dzieje.;]

W służbowym dsg w trybie sport też pod 4 kprm zmienia.;]

Edytowane przez Lupus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj moim Renault Trafic rocznik 2005 na corocznym badaniu technicznym.
 
Jeden z pierwszych punktów badania:
- proszę przegazować kilka razy auto i przytrzymać na wysokich obrotach
 
no to ja but w podłogę, a autko nie dość że się powoli wkręca na obroty, to doszło do 3000 i koniec....
 
diagnosta:
- a blokadę ma, to proszę przytrzymać wciśnięte sprzęgło i spróbować jeszcze raz
ja:
- to auto nie ma pedału sprzęgła (półautomat) ....
 
i  na tym zakończyło się badanie zadymienia w tym aucie.... diagnosta był niepocieszony
 
Sprytni Franzuci zrobili blokadę, na wkręcanie silnia na wysokie obroty, jak skrzynia biegów jest w neutralnym położeniu.....:)
Tobie się tylko wydaje że tak mają sprytni Francuzi, jest wiele aut które na luzie nie zakręca się wyżej niż do 3krpm. ;]

natapane Redmi5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bochumil napisał:

 

Czytałem też, że wysokie obroty są korzystne przy wypalaniu DPF.

Mój automat jeździ na bardzo niskich obrotach. Rzadko przekracza 2000. A najczęściej 1300-1500. I daje radę wypalać, a jeżdżę głównie po mieście i pod miasto. :ok:

Najważniejsze, by dać mu szansę, czyli jeździć odcinki co najmniej 20 km. Zimą nawet dłuższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.