Skocz do zawartości

SWAP Punto II i przepustnica


Guzon87

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Mam pytanie odnośnie 16v z PII. 

Chodzi o pedał gazu i przepustnicę. Uparłem się na Ori osprzęt, lecz okazuje się, że mój silnik jakiś trochę dziwny jest. 2001 rok, brak czujnika wałka, 1 sonda, przepustnica ma 45 mm średnicy.

 

Do tego kupiłem kompletny blok z wiazką i osprzętem ale bez pedału gazu, który przyszedł osobno - ponoć wystarczy podłączyć go do wiązki, niestety brakuje w niej wtyczki... 

Jest Ktoś w stanie mi z tym pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Lesiu_Zett napisał:

Wszystkie wiazki masz z punto2, z 16v, przepustnica na kabelki, nie linka?

Tak, cała wiazka silnika, przepustnica na kabelki, i 3 wtyczki w stronę auta (skrzynka bezpieczników jak wnioskuję)

Tylko pedał osobno zakupiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jeat tak latwo, potrzebujesz tez bodycomp czyli taką szarą centralke ktora normalnie jest pospinana razem z bezpiecznikami pod deska rozdzielczą.

Komputer silnika ma dwie kostki, jedna kostka jest wiązką silnika, cala instalacja, druga kostka idzie z komputera silnika na kabine. Ona nie jest zakonczona kostkami tylko kabelki trzeba powpinac "na ostro" w instalacje seja.

Jest jeszcze trzecia kostka, taka prostokątna, wyglada jak klasyczna kostka kabinowa w starszych fiatach. Tam tez kilka kabli jest do powpinania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Lesiu_Zett napisał:

To nie jeat tak latwo, potrzebujesz tez bodycomp czyli taką szarą centralke ktora normalnie jest pospinana razem z bezpiecznikami pod deska rozdzielczą.

Komputer silnika ma dwie kostki, jedna kostka jest wiązką silnika, cala instalacja, druga kostka idzie z komputera silnika na kabine. Ona nie jest zakonczona kostkami tylko kabelki trzeba powpinac "na ostro" w instalacje seja.

Jest jeszcze trzecia kostka, taka prostokątna, wyglada jak klasyczna kostka kabinowa w starszych fiatach. Tam tez kilka kabli jest do powpinania.

Kurczę, akurat w trasie jestem. Ale mam taką dokładnie (już z instrukcją)

IMG_20170201_102728.jpg.2ae0093bdc1f1a1e7920e5573a2f2ec6.jpg

 

I obok niej 2 mniejsze.

Z tego co znalazłem - autor zdjęcia odpalił tak auto, bez body. 

 

Edit

Na foto kostka (1 z 3ech) w stronę kabiny

Edytowane przez Guzon87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz.z tym body to.masz racje. Punto nie ma cana to i bodycomp zbyteczny :)

co do  schematow to nie wiem, nigdy nie uczylem sie na pamiec ich, zawsze jak cos potrzebuje to szukam w necie i robie na bierząco. Z pamięci nic nie podpowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurka i tak świetnie mi temat naswietliłeś! 👍 Dalej już sobie poradzę.

 

A tak hipotetyczne pytanie mam, które dziś mnie naszło. 

SC MPi ma podobny osprzęt do PII (stukowy, położenie wału, sonda, stukowy) - gdyby zamontować koło rozrządu wału z SC do 16v + jakiś uchwyt/łapę z czujnikiem położenia wałka z mpi ma to szansę działać? Już pomijam kwestię kolektora, cewek i przepustnicy bo to oczywiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.