Skocz do zawartości

Zakup hondy w komisie w ...Radomiu


AxiT

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie zastanawiam się nad ta honda

 

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-fr-v-salon-polska-ii-wlasciciel-bezwypadkowa-automat-ID6BYSRq.html

 

Co o niej myśli szanowne Grono. Pomijam aspekt wyglądu. Jedynie chodzi mi o silnik i o to czy jest tam faktycznie klasyczna hydrauliczna skrzynia biegów.

 

Do tego może ktoś zna ten Komis albo mamy kogoś z Radomia to mógłbyś zerknąć wstępnie żeby zaoszczędzić mi wycieczki ponad 100 km.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Azbest napisał:

... druga sprawa to 25kPLN za 12 letnią kompaktową hondę ... ceny powariowały, aż jestem ciekawy ile wart jest mój Civic '11 z niewielkim przebiegiem.

 

jak z 1.8 to pewnie i ze 40 klocków zrobisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, AxiT napisał:

 

Jak w temacie zastanawiam się nad ta honda

 

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-fr-v-salon-polska-ii-wlasciciel-bezwypadkowa-automat-ID6BYSRq.html

 

Co o niej myśli szanowne Grono. Pomijam aspekt wyglądu. Jedynie chodzi mi o silnik i o to czy jest tam faktycznie klasyczna hydrauliczna skrzynia biegów.

 

Do tego może ktoś zna ten Komis albo mamy kogoś z Radomia to mógłbyś zerknąć wstępnie żeby zaoszczędzić mi wycieczki ponad 100 km.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Silnik 1.8 jak w Civicu. Idiotoodporny. Jak padnie to słupek kupujesz za 800 zł. Jak dla mnie muł, ale to już kwestia punktu odniesienia ;) na forum civicowym wielbicieli tego silnika nazywamy zakonem R18 ;) bo uznają go za jedyny najlepszy i w ogole cud miód orzeszki.

 

Faktycznie jest bezawaryjny, jednak osiągi na papierze mają się nijak do zycia codziennego - bo trudno caly czas krecic pod czerwone pole, a moc i moment są wysoko, a sam moment nie powala na kolana. Więc silnik poprawny - ale do FRV wybrałbym albo K20 albo N22 - tylko nie wiem jak tam z występowaniem automatów. W dieslu moze nie byc, co do K20 do sprawdzenia

 

Jak na moje oko to klasyczne hydro. Porownalem na schematach w EPC tą skrzynię z iShitem z Civica i wyglada absolutnie nie tak samo ;) 

 

A co do konretnego egz. Jak juz napisal azbest. Kierownica styrana. Ale fajnie, ze exec, wiec wyposazeniowo malina :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Azbest napisał:

1.8, wersja executive, salon PL, 120kkm. Jesli ktoś by dał 40kPLN, to bym się nie zastanawiał długo.

 

Jak szukasz kupca to wystaw za 37 z transakcyjna 35 i moze sie ktos trafi. 

Pare ogloszen na poziomie 32/33 widzialem za polifty 1.8. A tu jeszcze Exec. Wiec ceny moze nie podbije ale podniesie zainteresowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Filipfm napisał:

 

Jak szukasz kupca to wystaw za 37 z transakcyjna 35 i moze sie ktos trafi. 

Pare ogloszen na poziomie 32/33 widzialem za polifty 1.8. A tu jeszcze Exec. Wiec ceny moze nie podbije ale podniesie zainteresowanie

Nie szukam kupca, bo w sumie lubię ten samochód ... ale obecne ceny używek powodują, że w sumie mógłbym się z nią rozstać, mając 2 inne samochody w domu. 40kPLN mocno kusi ... 35kPLN już mniej :)

To jest ostatni wypust Civica VIII z 2011r (kiedy sprzedawane już były IX) - taki drugi polift - siatkowy grill, alcantara w środku, exec + nawigacja, samochód z PL z oryginalnym lakierem i dodatkowo wyciszona podłoga... wiec dosyć unikatowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Azbest napisał:

Nie szukam kupca, bo w sumie lubię ten samochód ... ale obecne ceny używek powodują, że w sumie mógłbym się z nią rozstać, mając 2 inne samochody w domu. 40kPLN mocno kusi ... 35kPLN już mniej :)

To jest ostatni wypust Civica VIII z 2011r (kiedy sprzedawane już były IX) - taki drugi polift - siatkowy grill, alcantara w środku, exec + nawigacja, samochód z PL z oryginalnym lakierem i dodatkowo wyciszona podłoga... wiec dosyć unikatowy. 

 

Opisz jak tu nam, tylko 3x bardziej cukierkowo, ładnie obfoć i wystaw za 41,999zł - zobaczysz jaki będzie odzew.  :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, AxiT napisał:

Jedynie chodzi mi o silnik

 

Miałem 2.0. Bez większych emocji, więc pewnie tutaj będzie jeszcze wolniej.

 

2 godziny temu, Azbest napisał:

... druga sprawa to 25kPLN za 12 letnią kompaktową hondę ... ceny powariowały

 

W 2013 r. kupiłem krajową FR-V 2.0 z 2006 od pierwszego właściciela za 18,5k ;] Rok później sprzedałem za tysiaka więcej. Nadal trochę żałuję ;] 

Edytowane przez camel00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Azbest napisał:

Nie szukam kupca, bo w sumie lubię ten samochód ... ale obecne ceny używek powodują, że w sumie mógłbym się z nią rozstać, mając 2 inne samochody w domu. 40kPLN mocno kusi ... 35kPLN już mniej :)

To jest ostatni wypust Civica VIII z 2011r (kiedy sprzedawane już były IX) - taki drugi polift - siatkowy grill, alcantara w środku, exec + nawigacja, samochód z PL z oryginalnym lakierem i dodatkowo wyciszona podłoga... wiec dosyć unikatowy. 

 

Ja w zwiazku z tym, ze moj sadzomiot jest słabosprzedawalny z uwagi na psychozę dieslozę, to zostaje ze mna na dluzej i sie przymierzam do wygluszenia, zeby bylo ciszej przy wyzszych predkosciach - podrzucisz jakies szczegoly?

 

PS. u mnie tez krajowy, tez exec+navi 2.2, koncowka 2009, przebieg 135k ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, kenickie napisał:

 

Opisz jak tu nam, tylko 3x bardziej cukierkowo, ładnie obfoć i wystaw za 41,999zł - zobaczysz jaki będzie odzew.  :P

 

Chyba tak zrobię - problem jest tylko jeden .. czy wytrzymam te telefony i rozmowy z potencjalnymi klientami :D .. "uwielbiam" te rozmowy prowadzące donikąd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Filipfm napisał:

 

Ja w zwiazku z tym, ze moj sadzomiot jest słabosprzedawalny z uwagi na psychozę dieslozę, to zostaje ze mna na dluzej i sie przymierzam do wygluszenia, zeby bylo ciszej przy wyzszych predkosciach - podrzucisz jakies szczegoly?

 

PS. u mnie tez krajowy, tez exec+navi 2.2, koncowka 2009, przebieg 135k ;) 

Na ten moment wyciszyłem jedynie podłogę pod magic-seats i maskę od spodu, bo tam jest najłatwiejszy dostęp. Spod kanapy mocno słychać tłumik, który znajduje się pod tylną kanapą .. a wiadomo, że kanapa wisi w powietrzu

Maty butylowe + pianka gumowa 6 i 9mm + filc - jest zdecydowana poprawa, ale raczej poniżej prędkości autostradowych. Samochód stał się przyjemniejszy. To wyciszenie maski też sporo daje.

Na autostradzie to dźwięk dochodzi też od opływającego powietrza i silnik zaczyna wchodzić na obroty. Więc na autostradę to raczej kompletne wygłuszenie drzwi + ściana grodziowa ... a to już kupa roboty i rozbierania. Na autostradę to raczej trzeba zainwestować w PRO wygłuszenie i PRO firmę która to ogarnie. Może nawet trzeba wyciszać nadkola od zewnątrz czy podłogę jakimiś barankami.

Ja mam w planie jeszcze drzwi + bagażnik z tylnymi nadkolami. Materiały mam już kupione. To powinno już mnie zadowolić, bo wyciszenia ściany grodziowej się nie podejmę. Po wyciszeniu drzwi podobno audio zdecydowanie się poprawia .. a standardowe jest słabe, nawet z opcjonalną navi. Liczę na poprawę, ale nie robię tego w sposób profesjonalny, chociaż używam markowych materiałów.

 

Ja bym ci polecał zająć się maską w dieslu - ściągasz oryginalne wyciszenie i pod to kleisz maty butylowe + piankę ognioodporną - powinieneś mieć ulgę przy klekocie. Tylną podłogę też szybko i łatwo wykleisz matami + pianką gumową. Wystarczy ponieść fotele + oderwać plastikowe progi drzwi ... i pod nimi zaczynasz odrywać oryginalną wykładzinę. To dużo pomaga na odgłosy od drogi i z tłumika. Obie czynności zajmą ci 3-4h.

 

image.png.84598346e0778318e54520021b98a9f1.png

Edytowane przez Azbest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Azbest napisał:

Chyba tak zrobię - problem jest tylko jeden .. czy wytrzymam te telefony i rozmowy z potencjalnymi klientami 😄 .. "uwielbiam" te rozmowy prowadzące donikąd. 

Najlepsze są te, gdzie zanim ktoś zapyta cokolwiek o samochód to interesuje się rabatem. "Dzień dobry. Ten samochód to aktualny? Panie - daję 20 tysięcy mniej i pisz Pan umowę. Lepszych pieniędzy nikt nie da, bo to już x-letni samochód jest". :pifpaf:

 

Ja tam wkładam kartę do starego telefonu, żeby nie uszkodzić dobrego, kiedy mnie któryś wkurzy ;) 

  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Azbest napisał:

Na ten moment wyciszyłem jedynie podłogę pod magic-seats i maskę od spodu, bo tam jest najłatwiejszy dostęp. Spod kanapy mocno słychać tłumik, który znajduje się pod tylną kanapą .. a wiadomo, że kanapa wisi w powietrzu

 

Mierzyles, chociaz amatorsko apką w telefonie efekty? Pamietam, ze kolega z civicklubu głuszył całą podgłogę łącznie z bagaznikiem i uzyskał 3db roznicy czyli mega efekt,

 

 

15 minut temu, Azbest napisał:

Maty butylowe + pianka gumowa 6 i 9mm + filc - jest zdecydowana poprawa, ale raczej poniżej prędkości autostradowych. Samochód stał się przyjemniejszy. To wyciszenie maski też sporo daje.

Na autostradzie to dźwięk dochodzi też od opływającego powietrza i silnik zaczyna wchodzić na obroty. Więc na autostradę to raczej kompletne wygłuszenie drzwi + ściana grodziowa ... a to już kupa roboty i rozbierania. Na autostradę to raczej trzeba zainwestować w PRO wygłuszenie i PRO firmę która to ogarnie. Może nawet trzeba wyciszać nadkola od zewnątrz czy podłogę jakimiś barankami.

 

True. Na autostradzie szumi, ale pewnie troche tego szumu tez wchodzi przez podłogę, nadkola ... Sciana grodziowa to fakt - słaby punkt, ale cos tam mozna bez zdejmowania deski mozna sprobowac ;) 

 

15 minut temu, Azbest napisał:

Ja mam w planie jeszcze drzwi + bagażnik z tylnymi nadkolami. Materiały mam już kupione. To powinno już mnie zadowolić, bo wyciszenia ściany grodziowej się nie podejmę. Po wyciszeniu drzwi podobno audio zdecydowanie się poprawia .. a standardowe jest słabe, nawet z opcjonalną navi. Liczę na poprawę, ale nie robię tego w sposób profesjonalny, chociaż używam markowych materiałów.

 

Drzwi przednie mam zrobione pod audio matami butylowymi + planki na boczki i jest spora roznica. A co do navi - nie rozni sie niczym poza jednostka centralna. Glosniki i wygluszenie, a raczej jego brak jest bez zmian w stosunku do zwyklego radia

 

16 minut temu, Azbest napisał:

Ja bym ci polecał zająć się maską w dieslu - ściągasz oryginalne wyciszenie i pod to kleisz maty butylowe + piankę ognioodporną - powinieneś mieć ulgę przy klekocie. Tylną podłogę też szybko i łatwo wykleisz matami + pianką gumową. Wystarczy ponieść fotele + oderwać plastikowe progi drzwi ... i pod nimi zaczynasz odrywać oryginalną wykładzinę. To dużo pomaga na odgłosy od drogi i z tłumika. Obie czynności zajmą ci 3-4h.

 

Tak, maskę też chcę ogarnąć, chociaz paradoksalnie w trasie diesel jest cichszy od benzyny, szczegolnie jak rozmawiamy o predkosciach autostradowych. Kultura pracy N22 przy stałej prędkości nie odbiega od benzyny a obroty sa zdecydowanie nizsze. 

 

Ja pewnie jak sie za to zabiore to wybebesze caly srodek. Mam doswiadczenie ;) ciagnalem kable do wzmacniacza do bagaznika, montowalem oswietlenie na nogi i listwy progowe i wymienialem fotele i kanape na półskóry z GT ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Filipfm napisał:

 

Mierzyles, chociaz amatorsko apką w telefonie efekty? Pamietam, ze kolega z civicklubu głuszył całą podgłogę łącznie z bagaznikiem i uzyskał 3db roznicy czyli mega efekt,

 

 

 

True. Na autostradzie szumi, ale pewnie troche tego szumu tez wchodzi przez podłogę, nadkola ... Sciana grodziowa to fakt - słaby punkt, ale cos tam mozna bez zdejmowania deski mozna sprobowac ;) 

 

 

Drzwi przednie mam zrobione pod audio matami butylowymi + planki na boczki i jest spora roznica. A co do navi - nie rozni sie niczym poza jednostka centralna. Glosniki i wygluszenie, a raczej jego brak jest bez zmian w stosunku do zwyklego radia

 

 

Tak, maskę też chcę ogarnąć, chociaz paradoksalnie w trasie diesel jest cichszy od benzyny, szczegolnie jak rozmawiamy o predkosciach autostradowych. Kultura pracy N22 przy stałej prędkości nie odbiega od benzyny a obroty sa zdecydowanie nizsze. 

 

Ja pewnie jak sie za to zabiore to wybebesze caly srodek. Mam doswiadczenie ;) ciagnalem kable do wzmacniacza do bagaznika, montowalem oswietlenie na nogi i listwy progowe i wymienialem fotele i kanape na półskóry z GT ;) 

 

Nie mierzyłem tego niczym, bo maty kupiłem na zabawy w cieplejsze dni ... a kiedyś spontanicznie zimą zabrałem się za te dwa najprostsze punkty. Jakaś poprawa jest - nie liczyłem na dużo, ale w sumie to byłem miło zaskoczony. Maskę wyciszyłem też w Mondeo MK5 które mam jako drugi samochód .. i też spora poprawa, mimo że samochód w stosunku do hondy jest ultra-cichy.

Chciałbym zrobić to bardziej kompleksowo, ale nie mam czasu i warunków - wiec już drzwi będą dla mnie wyzwaniem. Może uda mi się dotrzeć do przedniej podłogi/grodzi w jakiś sposób. Resztę wolnej przestrzeni uzupełnię filcem. Myślę że ciągle nie będzie to cichy samochód, ale liczę na zdecydowanie milsze podróże i lepsze audio. 

 

Diesel na autostradzie będzie cichszy niż benzyna N/A, bo ma niskie obroty. Civic 1.8 to jest bardzo przyjemny tak do 130km/h - później już dźwięki przebijają się mocno przez muzykę. Dopiero silniki turbo-benzynowe dają lepsze rezultaty od diesla ... ale to nie w tej generacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Silnik 1.8 jak w Civicu. Idiotoodporny. Jak padnie to słupek kupujesz za 800 zł. Jak dla mnie muł, ale to już kwestia punktu odniesienia  na forum civicowym wielbicieli tego silnika nazywamy zakonem R18  bo uznają go za jedyny najlepszy i w ogole cud miód orzeszki.

 

Faktycznie jest bezawaryjny, jednak osiągi na papierze mają się nijak do zycia codziennego - bo trudno caly czas krecic pod czerwone pole, a moc i moment są wysoko, a sam moment nie powala na kolana. Więc silnik poprawny - ale do FRV wybrałbym albo K20 albo N22 - tylko nie wiem jak tam z występowaniem automatów. W dieslu moze nie byc, co do K20 do sprawdzenia

 

Jak na moje oko to klasyczne hydro. Porownalem na schematach w EPC tą skrzynię z iShitem z Civica i wyglada absolutnie nie tak samo  

 

A co do konretnego egz. Jak juz napisal azbest. Kierownica styrana. Ale fajnie, ze exec, wiec wyposazeniowo malina  

 

U mnie w byłej crv II przy prawdziwych 130 km kiera wyglądała jeszcze gorzej . Wg mnie wykonane są z takiego kiepskiego materiału powierzchniowo.

Pytam o ten konkretny egzemplarz .

 

Pytanie czy mamy kogoś zokolicy?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, AxiT napisał:

 


U mnie w byłej crv II przy prawdziwych 130 km kiera wyglądała jeszcze gorzej . Wg mnie wykonane są z takiego kiepskiego materiału powierzchniowo.
Pytam o ten konkretny egzemplarz .
 

 

 

Na zdjęciach nic nie widać. Tym bardziej że są słabej jakości i z jakimś efektem rozmazania. 

Jak to w japończykach - na podnośnik i zobaczyć jak bardzo zardzewiała - tego nie ocenimy ze zdjęć. Ogólnie auto przy tym nalocie powinno być zwarte i bez większego zużycia. 

Jest tam LPG - warto mieć jakiś dowód na regulację zaworów. na LPG i noPB nie powinno być różnicy w pracy silnika.

Te 1.8 nie powinny brać oleju (0W30), wiec jakiekolwiek teksty, że honda zawsze pije olej to nie mają zastosowania. Rozrząd na łańcuchu, pancerny - sprawdź tylko czy nie hałasuje. Z silnikiem przy takim przebiegu nic się nie powinno dziać - nie ma on słabych punktów. Silnik ma pracować gładko, może przy spadku obrotów nurkować na chwilkę do ok 500rpm i zatrzęsie budą - norma przynajmniej w civicu. 

Sprawdź klimę - w civicu z tym silnikiem klima dmucha ok 10*C i nie jest jakaś super wydajna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, AxiT napisał:

 

U mnie w byłej crv II przy prawdziwych 130 km kiera wyglądała jeszcze gorzej . Wg mnie wykonane są z takiego kiepskiego materiału powierzchniowo.

Pytam o ten konkretny egzemplarz .

 

Pytanie czy mamy kogoś zokolicy?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Pewnie zalezy jak sie trzyma kierownice i jak nia kreci. A przede wszystkim czy przebiegi miejskie czy trasy. 

A zreszta to tez najmniejszy problem. Nawet w Radomiu u pana kierownicy dostaniesz na wymiane juz obszyta 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja w zwiazku z tym, ze moj sadzomiot jest słabosprzedawalny z uwagi na psychozę dieslozę, to zostaje ze mna na dluzej i sie przymierzam do wygluszenia, zeby bylo ciszej przy wyzszych predkosciach - podrzucisz jakies szczegoly?

 

PS. u mnie tez krajowy, tez exec+navi 2.2, koncowka 2009, przebieg 135k  

A propo hałasu szwagier podrzucił patent na dłuższą trasę - wkładki do uszu 3M, scinają podobno 20 db.

Szwagier chwali sobie w astrze, że po dłuższej trasie jest mniej zmęczony (skrzynia piątka więc na autostradzie jest dosyć głośno).

Przetestuję

 

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, pij napisał:

A propo hałasu szwagier podrzucił patent na dłuższą trasę - wkładki do uszu 3M, scinają podobno 20 db.

Szwagier chwali sobie w astrze, że po dłuższej trasie jest mniej zmęczony (skrzynia piątka więc na autostradzie jest dosyć głośno).

Przetestuję emoji106.png

 

Motocyklisci czesto uzywaja tych stoperow:ok:

Ja np korzystam z nich w samolotach, albo na codzien jak nie moge zasnac bo jest jakis halas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Motocyklisci czesto uzywaja tych stoperow:ok:
Ja np korzystam z nich w samolotach, albo na codzien jak nie moge zasnac bo jest jakis halas.
Jakoś sceptyczny byłem myśląc, że to taki typowy stoper, ale powiedział, że nie traci się kontaktu z otoczeniem.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, pij napisał:

A propo hałasu szwagier podrzucił patent na dłuższą trasę - wkładki do uszu 3M, scinają podobno 20 db.

Szwagier chwali sobie w astrze, że po dłuższej trasie jest mniej zmęczony (skrzynia piątka więc na autostradzie jest dosyć głośno).

Przetestuję emoji106.png

 

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Ja bym nie potrafił tak jeździć ... Pomijam że jest to niebezpieczne. Nie słyszysz ruchu, karetek, nawet jakiegoś problemu z samochodem. Zdecydowanie nie.

Kiedyś jechałem w słuchawkach z ANC i też było mi nieswojo ... Akurat musiałem pogadać przez telefon i to odseparowanie od otoczenia  było bardzo dziwne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie potrafił tak jeździć ... Pomijam że jest to niebezpieczne. Nie słyszysz ruchu, karetek, nawet jakiegoś problemu z samochodem. Zdecydowanie nie.
Kiedyś jechałem w słuchawkach z ANC i też było mi nieswojo ... Akurat musiałem pogadać przez telefon i to odseparowanie od otoczenia  było bardzo dziwne
Dlatego upewniłem się, że nie odcinają od otoczenia. Przetestuję to napiszę.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Azbest napisał:

Ja bym nie potrafił tak jeździć ... Pomijam że jest to niebezpieczne. Nie słyszysz ruchu, karetek, nawet jakiegoś problemu z samochodem. Zdecydowanie nie.

Kiedyś jechałem w słuchawkach z ANC i też było mi nieswojo ... Akurat musiałem pogadać przez telefon i to odseparowanie od otoczenia  było bardzo dziwne

 

To nie odcina calkowicie od dzwiekow...

Pewnie bedzie porownywalne jak w aucie klasy premium, ktore jest bardzo dobrze wyciszone.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Azbest napisał:

1.8, wersja executive, salon PL, 120kkm. Jesli ktoś by dał 40kPLN, to bym się nie zastanawiał długo.

 

Ja myslalem czy mojego nie sprzedać, ale mysle że wiecej niz 10kpln to raczej nie mam szans dostac.

Moj jest 2009 rocznik, przebieg 275kkm, diesel, i do tego RHD (ale zarejestrowany w Polsce).

No i obnizony na eibachach :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, CiniO napisał:

 

Ja myslalem czy mojego nie sprzedać, ale mysle że wiecej niz 10kpln to raczej nie mam szans dostac.

Moj jest 2009 rocznik, przebieg 275kkm, diesel, i do tego RHD (ale zarejestrowany w Polsce).

No i obnizony na eibachach :)

 

 

RHD to raczej ciezko rozpatrywac w kwestiach innych niz na czesci w PL ;]

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25kPLN za 12 letniego kompakta to ... :O
Ciekawe za ile mam wystawić niespełna 4 letnią Astrę IV kombi 1.4T automat z nalotem 60kkm? Może od 50k zacznę


To mam pytanie na ile wycenił byś Hondę CRV z 2003 r. z manualną skrzynią biegów gazem i potwierdzonym przebiegiem na 150 000 km. Auto miało malowany jeden element z lewej strony z przodu do tego było krzywo poskładane szczególnie zderzak i każdy pierwszy lepszy handlarz powiedziałby że odwinięty z przystanku. Konkurs za ile poszła?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, pij napisał:

A propo hałasu szwagier podrzucił patent na dłuższą trasę - wkładki do uszu 3M, scinają podobno 20 db.

Szwagier chwali sobie w astrze, że po dłuższej trasie jest mniej zmęczony (skrzynia piątka więc na autostradzie jest dosyć głośno).

Przetestuję emoji106.png

 

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Ale ja w trasie słucham audiobooków :) wiec nie wiem czy to dobra opcja

A swoją drogą to dziwne, ze system emitowania dzwięków w przeciwfazie się nie przyjął jakoś szczegolnie w autach.

Edytowane przez Filipfm
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Filipfm napisał:

A swoją drogą to dziwne, ze system emitowania dzwięków w przeciwfazie się nie przyjął jakoś szczegolnie w autach.

 

Mondeo mk5 ST-Line i Vignale z silnikami diesla i hybrydy mają ten system w standardzie. Natomiast w Mondeo mk5 po FL z silnikami diesla i w hybrydach system jest standardowo w każdej wersji wyposażeniowej (nawet tej najbiedniejszej) więc system się jednak przyjął.

Edytowane przez shapyr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ale ja w trasie słucham audiobooków  wiec nie wiem czy to dobra opcja
A swoją drogą to dziwne, ze system emitowania dzwięków w przeciwfazie się nie przyjął jakoś szczegolnie w autach.
A ja ogólnie muzyki, ale powyżej 140 to ciężko nazwać słuchaniem :)

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, shapyr napisał:

 

Mondeo mk5 ST-Line i Vignale z silnikami diesla i hybrydy mają ten system w standardzie. Natomiast w Mondeo mk5 po FL z silnikami diesla i w hybrydach system jest standardowo w każdej wersji wyposażeniowej (nawet tej najbiedniejszej) więc system się jednak przyjął.

 

Może inaczej. Jest wiele gadzetow, ktore sie pojawily w autach w czasach pierwszych systemów ANC i stały się powszechne i dostępne w standardzie czy opcji w wielu klasach aut, podczas gdy ANC jest jednak mniej powszechne. Juz powszechniejsze chyba staje sie emitowanie dzwięku wydechu i silnika z głośników ;) 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, AxiT napisał:

 


To mam pytanie na ile wycenił byś Hondę CRV z 2003 r. z manualną skrzynią biegów gazem i potwierdzonym przebiegiem na 150 000 km. Auto miało malowany jeden element z lewej strony z przodu do tego było krzywo poskładane szczególnie zderzak i każdy pierwszy lepszy handlarz powiedziałby że odwinięty z przystanku. Konkurs za ile poszła?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Pewnie za jakąś absurdalną sumę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, AxiT napisał:


Ponad 22 kpln to chyba nie tak absurdalna kwota. Ale powyżej jakiejś tam średniej.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

22kPLN za 16 letniego kompaktowego suvika to cena arcyabsurdalna. Jakbym miał strzelać to bym 12 obstawiał.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ceny używek są jakie są, każdy chce sprzedać drogo, nawet i Wy. Ceny poszybowały w górę, skoro auta się sprzedają to tak musi być. Przykład z ostatnich dni 10-letni Avensis sprzedany za 35 tyś. złotych i ludzie się jeszcze o niego bili.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.