Skocz do zawartości

Passat B8 FL


Cinos

Rekomendowane odpowiedzi

cos VW pomieszał z cenami i nowe nazwy wersji wyposażenia

przed FL

image.png.9e21a62e39deb16343469bf611ca1233.png

 

po FL

image.png.04c3f0198fc3d63668f66a88b2d48fd2.png

 

 

http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2019_RP2019/passat_limousine.pdf?intcmp=cennik-passat

http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2020_RP2019/passat_limousine.pdf

 

brak w ogóle 1.4 TSI

wersja bazowa wzrost o ponad 30%... dziwnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Cinos napisał:

cos VW pomieszał z cenami i nowe nazwy wersji wyposażenia

przed FL

 

 

po FL

 

 

 

http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2019_RP2019/passat_limousine.pdf?intcmp=cennik-passat

http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2020_RP2019/passat_limousine.pdf

 

brak w ogóle 1.4 TSI

wersja bazowa wzrost o ponad 30%... dziwnie

 

1.4 tsi od roku już nie ma, wieć jaka to nowość?
a wg mnie jak porównywasz jabłka z jabłkami to ceny się nie zmieniły

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, TomekD000 napisał:

 

1.4 tsi od roku już nie ma, wieć jaka to nowość?
a wg mnie jak porównywasz jabłka z jabłkami to ceny się nie zmieniły

 

tfu 1.5 TSI na razie nie ma i zamiast trendline ma byc essence jak w Arteonie chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, swienty napisał:

 

Po ok 100kkm?

Zauważ że sporo takich aut biorą floty, dla prywatnego się to nie oplaca. Mało który 3-letni diesel ma nalatane mniej niż 150kkm.

 

Diesel by musial palic 3l mniej niz noPB, zeby to sie zwrocilo po 100kkm...

To juz nie te czasy i obawiam sie, ze jak nie bedziesz ganial po autostradach grubo ponad limit to bedzie sie to zwracac ze 2 razy dluzej.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Diesel by musial palic 3l mniej niz noPB, zeby to sie zwrocilo po 100kkm...

To juz nie te czasy i obawiam sie, ze jak nie bedziesz ganial po autostradach grubo ponad limit to bedzie sie to zwracac ze 2 razy dluzej.

Druga sprawa jest taka, że w obecnych czasach wartość rynkowa takiego diesla przy odsprzedaży może być mniejsza niż analogicznej benzyny.

Sporo osób wyleczyło się z diesli, które zbliżając się do końca flotowego przebiegu zaczynają generować koszty w zupełnie innej dziedzinie niż spalanie ... a doprowadzenie ich do porządnego stanu jest bardzo kosztowne, zwłaszcza przy wydłużonych do maksimum interwałach serwisowych.

Edytowane przez Azbest
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Azbest napisał:

Druga sprawa jest taka, że w obecnych czasach wartość rynkowa takiego diesla może być mniejsza niż analogicznej benzyny.

Sporo osób wyleczyło się z diesli, które zbliżając się do końca flotowego przebiegu zaczynają generować koszty w zupełnie innej dziedzinie niż spalanie ... a doprowadzenie ich do porządnego stanu jest bardzo kosztowne, zwłaszcza przy wydłużonych do maksimum interwałach serwisowych.

 

To prawda, juz teraz ceny uzywek noPB potrafia byc wyzsze niz klekotow ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Azbest napisał:

Druga sprawa jest taka, że w obecnych czasach wartość rynkowa takiego diesla przy odsprzedaży może być mniejsza niż analogicznej benzyny.

Sporo osób wyleczyło się z diesli, które zbliżając się do końca flotowego przebiegu zaczynają generować koszty w zupełnie innej dziedzinie niż spalanie ... a doprowadzenie ich do porządnego stanu jest bardzo kosztowne, zwłaszcza przy wydłużonych do maksimum interwałach serwisowych.

Lepiej kupić TSI zrobione z gównolitu 🤣😁😂

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, sdss napisał:

Lepiej kupić TSI zrobione z gównolitu 🤣😁😂

Nie napisałem że lepiej ... napisałem. że diesel po przebiegu i serwisowaniu leasingowym potrafi generować ogromne koszty niezwiązane ze spalaniem. Sporo osób wyleczyło to z używanego diesla ... a nowego diesla przeciętny Kowalski zazwyczaj nie kupi, bo jest droższy i raczej nigdy się nie zwróci.

 

Najlepiej to iść i kupić nowy ... TSI czy TDI w zależności od potrzeb ... i uciekać jak producent zostawia cię sam z tym problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Maciej__ napisał:

Diesel by musial palic 3l mniej niz noPB, zeby to sie zwrocilo po 100kkm...

 

 

W mniejszym aucie zgoda, ale w passacie imo powinno się to opłacać. Imo zarządzający flotami potrafią liczyć kasę, i skoro biorą diesle to coś w tym musi być.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, swienty napisał:

 

W mniejszym aucie zgoda, ale w passacie imo powinno się to opłacać. Imo zarządzający flotami potrafią liczyć kasę, i skoro biorą diesle to coś w tym musi być.

 We flotach jest zazwyczaj pedal to the metal. Diesel jest bardziej odporny na jazdę z gazem w podłodze, a dziki kraj pozwala na razie na taką jazdę i dlatego diesel "się opłaca".

 

Gdybym latał w trasy dużo i szybko, też bym wybrał TDI, pomimo, że TSI jeździ się duuużo przyjemniej.

Edytowane przez mrBEAN
  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, swienty napisał:

 

W mniejszym aucie zgoda, ale w passacie imo powinno się to opłacać. Imo zarządzający flotami potrafią liczyć kasę, i skoro biorą diesle to coś w tym musi być.

większy zasięg,  od jednej stacji BP do drugiej,  bo tylko tam mogą tankować 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Azbest napisał:

Analogiczne wersje to nawet staniały - po prostu nie ma już silnika 1,5 z podstawowym wyposażeniem, wiec cena startuje wyżej. 

Swoją drogą cena startowa na poziomie 135kPLN za passata ... ciekawie.

Nikt tego 1.5 nie kupowal to wyrzucili. A moze maja nadal problem z homologacja. U mnie w firmie sa 2.0TSI ida jak swieze buleczki z dobra znizka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, wujekcybul napisał:

Nikt tego 1.5 nie kupowal to wyrzucili. A moze maja nadal problem z homologacja. U mnie w firmie sa 2.0TSI ida jak swieze buleczki z dobra znizka.

To dziwne, bo taki silnik wydaje się idealnym następcą wolnossących 2.0 starszej generacji diesli. Tym bardziej że te wszelkie 1.5T radzą sobie bardzo dobrze z segmentem D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Azbest napisał:

To dziwne, bo taki silnik wydaje się idealnym następcą wolnossących 2.0 starszej generacji diesli. Tym bardziej że te wszelkie 1.5T radzą sobie bardzo dobrze z segmentem D.

W PL Passata kupuja floty to i rabat lepszy. Dlatego 1.5 pewnie sie nie sprzedawal.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.06.2019 o 15:26, Cinos napisał:

cos VW pomieszał z cenami i nowe nazwy wersji wyposażenia

przed FL

image.png.9e21a62e39deb16343469bf611ca1233.png

 

po FL

image.png.04c3f0198fc3d63668f66a88b2d48fd2.png

 

 

http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2019_RP2019/passat_limousine.pdf?intcmp=cennik-passat

http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2020_RP2019/passat_limousine.pdf

 

brak w ogóle 1.4 TSI

wersja bazowa wzrost o ponad 30%... dziwnie

Ceny tych samych wersji bez zmian. Pewnie będzie dostępne 1.5 tsi 150 i 2.0  tdi 150 za jakiś czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Cinos napisał:

najwiecej sie dzieje w środku, opis po angielsku

jakiś tu kosmicznych zmian nie widzę, ale kierunek na plus :ok:

to co mnie mocno znięchęciło w Pasku to fakt, że kokpit jest bardzo krótki. Jest mały dystans do szyby, jak w kompakcie, a nie jak w segmencie D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, bergerac napisał:

jakiś tu kosmicznych zmian nie widzę, ale kierunek na plus :ok:

to co mnie mocno znięchęciło w Pasku to fakt, że kokpit jest bardzo krótki. Jest mały dystans do szyby, jak w kompakcie, a nie jak w segmencie 

Do czego tak naprawdę długi kokpit jest potrzebny?

Ja tam czasem papiery rzucam, to fakt.

Dzięki tej "poleczce" w Insigni A mi nie wpadaja w podszybie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś tu kosmicznych zmian nie widzę, ale kierunek na plus :ok:
to co mnie mocno znięchęciło w Pasku to fakt, że kokpit jest bardzo krótki. Jest mały dystans do szyby, jak w kompakcie, a nie jak w segmencie D.
Nie wiem może gorszy opór powietrza (szyba bardziej w pionie) mniej strefy na ewentualny kontrolowany zgniot itp...

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, ZUBERTO napisał:

Do czego tak naprawdę długi kokpit jest potrzebny?

Ja tam czasem papiery rzucam, to fakt.

Dzięki tej "poleczce" w Insigni A mi nie wpadaja w podszybie.

to raczej potrzeba estetyczna, a nie jakaś użyteczna. Po prostu zdecydowanie bardziej komfortowo się czuję w aucie, które zapewnia dobrą pozycję kierowcy. Dla mnie dobra pozycja kierowcy to właśnie dość głeboki kokpit, fajna kierownica, szeroki tunel między siedzeniami, dobry podłokietnik, w miarę dobrej jakości materiały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bergerac napisał:

to raczej potrzeba estetyczna, a nie jakaś użyteczna. Po prostu zdecydowanie bardziej komfortowo się czuję w aucie, które zapewnia dobrą pozycję kierowcy. Dla mnie dobra pozycja kierowcy to właśnie dość głeboki kokpit, fajna kierownica, szeroki tunel między siedzeniami, dobry podłokietnik, w miarę dobrej jakości materiały.

spróbuj z miejsca kierowcy wytrzeć wtedy szybę ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bergerac napisał:

to raczej potrzeba estetyczna, a nie jakaś użyteczna. Po prostu zdecydowanie bardziej komfortowo się czuję w aucie, które zapewnia dobrą pozycję kierowcy. Dla mnie dobra pozycja kierowcy to właśnie dość głeboki kokpit, fajna kierownica, szeroki tunel między siedzeniami, dobry podłokietnik, w miarę dobrej jakości materiały.

 

 brzmisz jak klient na volvo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

A jakie to ma znaczenie? :nie_wiem:

Ja tez już nie pamiętam nawet, kiedy musialem wycierasz szybe po zaparował...

Odpalasz nawiew na szybe i tyle.

 

jak np nie chcesz czekać, albo już zdążyło przymarznąć od środka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Cinos napisał:

jak np nie chcesz czekać, albo już zdążyło przymarznąć od środka?

 

Od dobrych 10 lat nie przypominam sobie takiej sytuacji...

Być może dlatego, ze oba auta parkują glownie w garażach podziemnych i nie ma w nich wilgoci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Maciej__ napisał:

 

A jakie to ma znaczenie? :nie_wiem:

Ja tez już nie pamiętam nawet, kiedy musialem wycierasz szybe po zaparował...

Odpalasz nawiew na szybe i tyle.

 

Hmmm ja szybę przednią od środka czyszczę że 3-4 razy w roku- mniej paruje jak jest odtłuszczona i nie ma refleksów przy jeździe w nocy :ok:   

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.