Skocz do zawartości

Passat B8 FL


Cinos

Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, Cinos napisał:

jak np nie chcesz czekać, albo już zdążyło przymarznąć od środka?

jak wspomniałem wcześniej - od czasu jak miałem 125p nie przymarzła mi szyba od środka. 

 

Jeśli chodzi Ci o parowanie, to nawiew plus podgrzewana szyba załatwia sprawę chwila moment (sam nawiew zresztą też). Nie mam potrzeby mazać po szybach, a czyszczenie załatwia myjnia.

 

Natomiast w przedmiotowej dyskusji to dla mnie zupełnie bezsensowny argument. Nawet gdybym musiał wytrzeć szybę to i tak wybiorę auto z głębszym kokpitem bo bardziej mi się podoba i czuję się bardziej komfortowo.

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.06.2019 o 19:12, Azbest napisał:

Swoją drogą cena startowa na poziomie 135kPLN za passata ... ciekawie.

 

Ciekawe posunięcie, bo podobnie kosztują Mercedes C (podstawowy z manual jest nawet tańszy od Paśnika - 124 000 zł), BMW 3 (320i AT od 156 000 zł), Audi A4 (2.0 TSI AT od 147 000 zł). Ja takiej kasy bym za Passata nie zapłacił - cenowo to już jest za blisko marek premium... może i jakość wykonania też jest blisko premium, no ale nadal ten znaczek wskazuje, że to zwykły samochód dla ludu.  Wolałbym przy leasingu trochę dopłacić i kupić premium niż pospolitego passata, tym bardziej, że część tej dopłaty do premium można po 4-5 latach odzyskać przy odsprzedaży.

Chyba szukają pretekstu by Passata w takiej formie wyciąć z oferty, bo taki skok, przy spadającym popycie na modele klasy średniej, to brawurowe posunięcie, które może jeszcze bardziej przerzedzić kolejkę kupujących. Może za kilka lat Passat jako limo zniknie i kolejny Passat będzie crossoverem.

 

Lifting bardzo nudny. W sumie Passat nigdy porywający nie był i to się nie zmieniło, zawsze był bardzo przyzwoity i do bólu praktyczny, więc tylko dopasowali to do poziomu konkurentów tych nowych i ostatnio odświeżonych. W sumie to nudny do bólu, tyle że i  po prostu dobry. Nigdy Passata nie lubiłem, ale chyba się starzeję, bo mi się Passat Variant R-line zaczyna podobać ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Manx napisał:

 

Ciekawe posunięcie, bo podobnie kosztują Mercedes C (podstawowy z manual jest nawet tańszy od Paśnika - 124 000 zł), BMW 3 (320i AT od 156 000 zł), Audi A4 (2.0 TSI AT od 147 000 zł). Ja takiej kasy bym za Passata nie zapłacił - cenowo to już jest za blisko marek premium... może i jakość wykonania też jest blisko premium, no ale nadal ten znaczek wskazuje, że to zwykły samochód dla ludu.  Wolałbym przy leasingu trochę dopłacić i kupić premium niż pospolitego passata, tym bardziej, że część tej dopłaty do premium można po 4-5 latach odzyskać przy odsprzedaży.

Chyba szukają pretekstu by Passata w takiej formie wyciąć z oferty, bo taki skok, przy spadającym popycie na modele klasy średniej, to brawurowe posunięcie, które może jeszcze bardziej przerzedzić kolejkę kupujących. Może za kilka lat Passat jako limo zniknie i kolejny Passat będzie crossoverem.

 

Lifting bardzo nudny. W sumie Passat nigdy porywający nie był i to się nie zmieniło, zawsze był bardzo przyzwoity i do bólu praktyczny, więc tylko dopasowali to do poziomu konkurentów tych nowych i ostatnio odświeżonych. W sumie to nudny do bólu, tyle że i  po prostu dobry. Nigdy Passata nie lubiłem, ale chyba się starzeję, bo mi się Passat Variant R-line zaczyna podobać ;) 

 

Hmm to czemu nie kupiłaś A3 czy tam 1er tylko Leona? Trochę droższe, a odzyskal bys przy od sprzedaży. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Od dobrych 10 lat nie przypominam sobie takiej sytuacji...

Być może dlatego, ze oba auta parkują glownie w garażach podziemnych i nie ma w nich wilgoci.

On ma fiata. Parowanie szyby od wewnatrz jest w wyposazeniu standardowym.

 

Odkad pozbylem sie ceeda nie przypominam sobie zebym musial szybe od wewnatrz wycierac. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Manx napisał:

 

Ciekawe posunięcie, bo podobnie kosztują Mercedes C (podstawowy z manual jest nawet tańszy od Paśnika - 124 000 zł), BMW 3 (320i AT od 156 000 zł), Audi A4 (2.0 TSI AT od 147 000 zł).

U mnie w firmie ludzie wybieraja albo bidna 320 albo wypasionego passata 2.0 190KM. Cenowo to wychodzi podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, sdss napisał:

Hmm to czemu nie kupiłaś A3 czy tam 1er tylko Leona? Trochę droższe, a odzyskal bys przy od sprzedaży. 

Nie zdecydowałem się na A3 ani 1er, bo są dostępne tylko jako hatchbacki, w dodatku bardzo ciasne i dużo za drogie w stosunku do tego co oferują. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy dadzą 1.5 TSI 150KM czy podobnie jak w Audi A4/A5 - 2.0 TSI 150KM. Pewnie jak wyprzedadzą wersję sprzed liftingu zaczną uzupełniać tego o słabsze jednostki silnikowe i uboższe wersje wyposażenia. 

Edytowane przez gandw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, gandw napisał:

Ciekawe czy dadzą 1.5 TSI 150KM czy podobnie jak w Audi A4/A5 - 2.0 TSI 150KM. Pewnie jak wyprzedadzą wersję sprzed liftingu zaczną uzupełniać tego o słabsze jednostki silnikowe i uboższe wersje wyposażenia. 

w Passacie jest inaczej montowany silnik niz w Audi (poprzecznie vs wzdlużnie), sadze ze będzie tam dalej 1.5 TSI 150

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Manx napisał:

Nie zdecydowałem się na A3 ani 1er, bo są dostępne tylko jako hatchbacki, w dodatku bardzo ciasne i dużo za drogie w stosunku do tego co oferują. 

To samo można powiedzieć Passat vs A4 czy Cklas. Małe ciasne w porównaniu z VW 😂🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, sdss napisał:

To samo można powiedzieć Passat vs A4 czy Cklas. Małe ciasne w porównaniu z VW 😂🤣

Brawo - zestawiłeś modele które są tylko w hatchbacku z kombi i nadal nie rozumiesz, że to jest różnica i żę to nie są modele alternatywne z perspektywy kupującego :facepalm: 

Jeżeli ktoś liczy tylko bagażnik to faktycznie passat variant przewyższa 3 series, A4, C-class... ale nie każdy patrzy na to czy ma 10 cm więcej na długość i + 100 l bagażnika. Jakby ludzie patrzyli tylko na to, to nawet passat by poległ, bo wszyscy nabywcy samochodów klasy średniej, poslziby do Skody po Superba. 

Dla wielu  modele jak najbardziej alternatywne - klasa średnia, taka sama gama nadwoziowa, w podobnych pieniądzach, bo nie zalezy im na każdym centymetrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Manx napisał:

Brawo - zestawiłeś modele które są tylko w hatchbacku z kombi i nadal nie rozumiesz, że to jest różnica i żę to nie są modele alternatywne z perspektywy kupującego :facepalm:

EOT

A4 jest w kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, sdss napisał:

A4 jest w kombi.

i 3 series też, i C-class też.  Piłem do tego że ty mnie zapytałeś czemu wybrałem model marki popularnej w wersji kombi, zamiast premium hatchbacka.... no nie logiczne było to pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ciekawe posunięcie, bo podobnie kosztują Mercedes C (podstawowy z manual jest nawet tańszy od Paśnika - 124 000 zł), BMW 3 (320i AT od 156 000 zł), Audi A4 (2.0 TSI AT od 147 000 zł). Ja takiej kasy bym za Passata nie zapłacił - cenowo to już jest za blisko marek premium... może i jakość wykonania też jest blisko premium, no ale nadal ten znaczek wskazuje, że to zwykły samochód dla ludu.  Wolałbym przy leasingu trochę dopłacić i kupić premium niż pospolitego passata, tym bardziej, że część tej dopłaty do premium można po 4-5 latach odzyskać przy odsprzedaży.
Chyba szukają pretekstu by Passata w takiej formie wyciąć z oferty, bo taki skok, przy spadającym popycie na modele klasy średniej, to brawurowe posunięcie, które może jeszcze bardziej przerzedzić kolejkę kupujących. Może za kilka lat Passat jako limo zniknie i kolejny Passat będzie crossoverem.
 
Lifting bardzo nudny. W sumie Passat nigdy porywający nie był i to się nie zmieniło, zawsze był bardzo przyzwoity i do bólu praktyczny, więc tylko dopasowali to do poziomu konkurentów tych nowych i ostatnio odświeżonych. W sumie to nudny do bólu, tyle że i  po prostu dobry. Nigdy Passata nie lubiłem, ale chyba się starzeję, bo mi się Passat Variant R-line zaczyna podobać  
 
Popraw mnie jesli sie myle, ale wspomniana konkurencja to klasa C a Passat to D.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spad napisał:

Popraw mnie jesli sie myle, ale wspomniana konkurencja to klasa C a Passat to D.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
 

Merc C, BMW 3, Audi A4 zaliczają się do segmentu D, chociaż mogą być mniejsze od konkurencji w postaci Passata, Mondeo, itp.

Merc A,  BMW 1, Audi A3 to kompakty -> segment C.

Edytowane przez Azbest
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.06.2019 o 19:12, Azbest napisał:

Analogiczne wersje to nawet staniały - po prostu nie ma już silnika 1,5 z podstawowym wyposażeniem, wiec cena startuje wyżej. 

Swoją drogą cena startowa na poziomie 135kPLN za passata ... ciekawie.

zawsze był premium ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bielaPL napisał:

zawsze był premium ;)

w pewnych kręgach to nawet więcej niż premium .. to zaspokojenie wszelkich potrzeb motoryzacyjno-wizerunkowych. 

... ale trzeba przyznać że to zawsze był poprawny samochód ... może poza wtopami silnikowymi jak to u VW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bielaPL napisał:

zawsze był premium ;)

Ja nigdy tego nie zrozumiem - ot zwykły, dobrze wykonany samochód :) Zestawienie Passat i prestiż mnie zawsze śmieszy.

Pod tym względem nieco przypominamy Azję. Tam VW to też premium. W Wietnamie czy Chinach posiadanie dużego VW to symbol, że człowiekowi się w życiu powodzi. Jak taki azjata wyjedzie do EU, US i wyśle rodzinie zdjęcie że ma VW to chwalą się, że mieszka na zachodzie i jest bogaty. Wiadomość pozyskana bezpośrednio od sąsiada wietnamczyka i znajomego chińczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Manx napisał:

Ja nigdy tego nie zrozumiem - ot zwykły, dobrze wykonany samochód :) Zestawienie Passat i prestiż mnie zawsze śmieszy.

Pod tym względem nieco przypominamy Azję. Tam VW to też premium. W Wietnamie czy Chinach posiadanie dużego VW to symbol, że człowiekowi się w życiu powodzi. Jak taki azjata wyjedzie do EU, US i wyśle rodzinie zdjęcie że ma VW to chwalą się, że mieszka na zachodzie i jest bogaty. Wiadomość pozyskana bezpośrednio od sąsiada wietnamczyka i znajomego chińczyka.

 

Przypomina mi to kupowanie uzywanego A6 przez polskich imigrantow w UK i Austrii ;]

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, wladmar napisał:

 

Przypomina mi to kupowanie uzywanego A6 przez polskich imigrantow w UK i Austrii ;]

Takiego pełnoletniego najlepiej  :phi:

A potem przyjeżdżają z tym prestiżem do PL naprawić, bo w PL robocizna jest tańsza i przez święta stoi pełny parking "Austriaków" w Audi, Passatach, BMW pod warsztatami ;) Inne marki jakoś nie mają takiej popularności.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, wladmar napisał:

 

No takie sa najlepsze, teraz to jednorazowki robia, po dwoch latach sie sypia, a takie 15-letnie Audi jak nowe jest, spokojnie jeszcze 10 lat pojezdzi i jeszcze sprzeda sie z zyskiem ;]

A za 15 lat Ci ludzie będą jeździć, dzisiejszymi "jednorazówkami", a jednorazówkami będą nazywać samochody, które będą wówczas stać w salonach ;]

  • Lubię to 2
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nigdy tego nie zrozumiem - ot zwykły, dobrze wykonany samochód  Zestawienie Passat i prestiż mnie zawsze śmieszy.
Pod tym względem nieco przypominamy Azję. Tam VW to też premium. W Wietnamie czy Chinach posiadanie dużego VW to symbol, że człowiekowi się w życiu powodzi. Jak taki azjata wyjedzie do EU, US i wyśle rodzinie zdjęcie że ma VW to chwalą się, że mieszka na zachodzie i jest bogaty. Wiadomość pozyskana bezpośrednio od sąsiada wietnamczyka i znajomego chińczyka.

To niestety wynika z lat zycia w biedzie i zazdroszczenia zachodnim sasiadom. Taki Kowalski, co ledwo na przechodzonego golfa uciupał, patrzył na Helmuta, ktory jeździł nowym Golfem albo Passatem, podjezdzal w piatek do Aldi, ladowal bagaznik do pelna i myslal, ze jakby mial rakie zycie, to juz by nic do szczescia nie potrzebowal. Lepsze samochody, lepsza margaryna i lepszy proszek do prania. Dziesiatki lat zazdrosci i kompleksow. Pozniej ten kult VW został ekstrapolowany na Skode, bo to przeciez takie samo, a tansze.
Trudno sie dziwic, trzeba zrozumiec i zaakceptowac.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, bergerac napisał:


To niestety wynika z lat zycia w biedzie i zazdroszczenia zachodnim sasiadom. Taki Kowalski, co ledwo na przechodzonego golfa uciupał, patrzył na Helmuta, ktory jeździł nowym Golfem albo Passatem, podjezdzal w piatek do Aldi, ladowal bagaznik do pelna i myslal, ze jakby mial rakie zycie, to juz by nic do szczescia nie potrzebowal. Lepsze samochody, lepsza margaryna i lepszy proszek do prania. Dziesiatki lat zazdrosci i kompleksow. Pozniej ten kult VW został ekstrapolowany na Skode, bo to przeciez takie samo, a tansze.
Trudno sie dziwic, trzeba zrozumiec i zaakceptowac.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dzisiaj imponuje sie jetem a nie autem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
2 godziny temu, Cinos napisał:

otrzeźwieli z cenami

Essence z 1.5 TSI EVO 150KM poniżej 100k według cennika

 

 

 

nie otrzeźwieli tylko weszły wersje gołas, które nigdy nie powinny się pojawić

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bielaPL napisał:

 

nie otrzeźwieli tylko weszły wersje gołas, które nigdy nie powinny się pojawić

dlaczego nie powinny? 

za 100kPLN + pakiet za 1800PLN masz duży samochód z silnikiem który sobie radzi bardzo dobrze z tą wielkością ... a standardowe wyposażenie może nie imponuje, ale ma wszystko co potrzeba włącznie z trójstrefową klimą, czujnikami parkowania, deszczu, zmierzchu, reflektory LED, tempomat, komplet bezpieczeństwa pasywnego ... i masą innego wyposażenia które jest standardem w segmencie D. 

Domyślam się, że VW da niezłe finansowanie i niekiedy jakąś zniżkę - nie zdziwię się że ten samochód da się wyrwać poniżej 90kPLN  ... teraz znajdź tak przestronną i wygodną alternatywę w trasy z podobnym wyposażeniem :)

Edytowane przez Azbest
  • Lubię to 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Azbest napisał:

dlaczego nie powinny? 

za 100kPLN + pakiet za 1800PLN masz duży samochód z silnikiem który sobie radzi bardzo dobrze z tą wielkością ... a standardowe wyposażenie może nie imponuje, ale ma wszystko co potrzeba włącznie z trójstrefową klimą, czujnikami parkowania, deszczu, zmierzchu, reflektory LED, tempomat, komplet bezpieczeństwa pasywnego ... i masą innego wyposażenia które jest standardem w segmencie D. 

Domyślam się, że VW da niezłe finansowanie i niekiedy jakąś zniżkę - nie zdziwię się że ten samochód da się wyrwać poniżej 90kPLN  ... teraz znajdź tak przestronną i wygodną alternatywę w trasy z podobnym wyposażeniem :)

Nie wybrzydzac i kupowac to pewnie ostatni passat f sedanie. Nowa generacja na EU moze byc tylko kombi albo wcale nie bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, wujekcybul napisał:

Nie wybrzydzac i kupowac to pewnie ostatni passat f sedanie. Nowa generacja na EU moze byc tylko kombi albo wcale nie bedzie.

... i bardzo dobrze że to ostatni sedan - sedany to dla mnie bezużyteczne samochody. Sam wybierając segment D skreśliłem wszystko co jest sedanem .. a kombi nie lubię/nie jest mi potrzebne. Wybierałem jedynie spośród liftbacków .. gdyby pasek był liftbackiem to mimo całej mojej niechęci do VW poszedł bym po ofertę na niego (arteon był za drogi). 

Edytowane przez Azbest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, TomekD000 napisał:

 

Do którego auta C jest 7k dopłaty do DSG? do golfa widzę 9,5kpln...

 

W Kia jest zawsze +6kPLN do DCT, niezależnie czy 1.4T czy 1.6T, czy może diesel 115KM lub 136KM. Nieważne tez czy hatchback, kombi lub shooting brake...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



dlaczego nie powinny? 
za 100kPLN + pakiet za 1800PLN masz duży samochód z silnikiem który sobie radzi bardzo dobrze z tą wielkością ... a standardowe wyposażenie może nie imponuje, ale ma wszystko co potrzeba włącznie z trójstrefową klimą, czujnikami parkowania, deszczu, zmierzchu, reflektory LED, tempomat, komplet bezpieczeństwa pasywnego ... i masą innego wyposażenia które jest standardem w segmencie D. 
Domyślam się, że VW da niezłe finansowanie i niekiedy jakąś zniżkę - nie zdziwię się że ten samochód da się wyrwać poniżej 90kPLN  ... teraz znajdź tak przestronną i wygodną alternatywę w trasy z podobnym wyposażeniem 


Ale problem. Superb. Skoda jest od tego żeby było tanio. Poza tym to zawsze lipa że wiesz że mogłeś dopłacić i mieć lepiej. Dlatego często w uzywkach biorę topowe wersje i wtedy dostaje całego maxa takie jakie naprawdę jest te auto. A tak to znowu kompromis i racjonalizm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bielaPL napisał:

Ale problem. Superb. Skoda jest od tego żeby było tanio. Poza tym to zawsze lipa że wiesz że mogłeś dopłacić i mieć lepiej. Dlatego często w uzywkach biorę topowe wersje i wtedy dostaje całego maxa takie jakie naprawdę jest te auto. A tak to znowu kompromis i racjonalizm emoji14.png

 

Nie mam takich rozterek jak ty. Mam samochód z max wyposażeniem ... z wielu rzeczy nie korzystam ... niektóre wymagające dopłaty są dziś technologicznie śmieszne. W segmencie D nie ma już poważnych braków w wyposażeniu jak w niższych segmentach. Tam w standardzie jest wszystko czego potrzeba. Nie trzeba iść na szczególne kompromisy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Azbest napisał:

 Tam w standardzie jest wszystko czego potrzeba. Nie trzeba iść na szczególne kompromisy. 

To już mocno indywidualna sprawa. Czasami są braki jak np brak czujników parkowania lub w std są tylko z tyłu. Potrafi też brakować navi czy podgrzewanych siedzeń.

Osobiście jak wybierałem auto klasy D, żadne wyposażenie std czy to w VW, Skodzie czy BMW mnie nie zadowoliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sherif napisał:

To już mocno indywidualna sprawa. Czasami są braki jak np brak czujników parkowania lub w std są tylko z tyłu. Potrafi też brakować navi czy podgrzewanych siedzeń.

Osobiście jak wybierałem auto klasy D, żadne wyposażenie std czy to w VW, Skodzie czy BMW mnie nie zadowoliło.

 

Ale Ty nie kupujesz za swoje, wiec możesz być dużo bardziej wybredny ;]

Jak wykładasz swoja $$$ to zastanawiasz się 2 razy czy kolorowe podświetlenie schowka jest potrzebne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Ale Ty nie kupujesz za swoje, wiec możesz być dużo bardziej wybredny ;]

Jak wykładasz swoja $$$ to zastanawiasz się 2 razy czy kolorowe podświetlenie schowka jest potrzebne ;)

Jak kupowałem za swoje to kupowałem używane, ale wyposażenie było różnie ważne i brane pod uwagę. Poza Maluchem nigdy nie miałem auta ze std wyposażeniem.

W obecnym aucie nie ma opcji zmiany kolory podświetlenia (choć jest taka możliwość) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ale Ty nie kupujesz za swoje, wiec możesz być dużo bardziej wybredny ;]
Jak wykładasz swoja $$$ to zastanawiasz się 2 razy czy kolorowe podświetlenie schowka jest potrzebne
Ale dzisiejsze gadżety to ostatnia rzecz która pozwala na jakąś frajdę w autach. Bo tak to zwykle taczki nudne do bólu i nieciekawe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, bielaPL napisał:
3 godziny temu, Maciej__ napisał:
 
Ale Ty nie kupujesz za swoje, wiec możesz być dużo bardziej wybredny ;]
Jak wykładasz swoja $$$ to zastanawiasz się 2 razy czy kolorowe podświetlenie schowka jest potrzebne emoji6.png

Ale dzisiejsze gadżety to ostatnia rzecz która pozwala na jakąś frajdę w autach. Bo tak to zwykle taczki nudne do bólu i nieciekawe.

 

można tez czerpać frajde z innych rzeczy niż prozaiczna jazda autem...

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.