AxiT Napisano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2019 Potrzebuje opinii ludzi którzy przynajmniej jeździli chwile oboma egzemplarzami. Chodzi o ilość miejsca. Szczególnie na tylnej kanapie gdzie jeździć będzie sześciolatek i ja ... czasami. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2019 17 minut temu, AxiT napisał: Chodzi o ilość miejsca. Szczególnie na tylnej kanapie Accord się nie umywa. W CR-V z tyłu masz jak w biznes klasie a w Accordzie jak w BMW. Sześciolatek się zmieści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2019 Kolega mial CRV 1 teraz ma CRV 2 generalnie dramat. Ani to dzielne w terenie ani to szybkie ani oszczedne. Plus to jest wielkie auto. Z tylu miejsca jak w salonie. Ja bym bral Accorda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2019 Accord na tylnej kanapie to dramat, więcej miejsca jest w civicu 8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 26 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2019 2 minuty temu, wujekcybul napisał: Kolega mial CRV 1 teraz ma CRV 2 generalnie dramat. Ani to dzielne w terenie ani to szybkie ani oszczedne. Plus to jest wielkie auto. Z tylu miejsca jak w salonie. Ja bym bral Accorda. Tez miałem CRV I i II obie w manualu. Wiem że to nie terenówka, ani wyścigówka, ani oszczędna fura kurcze wiesz coś jak znajdę takiego automata to dalej kupię. Przymierzałem się do Acorda sedana jak w kombi jest z tyłu tyle samo miejsca to załamka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2019 13 minut temu, AxiT napisał: Tez miałem CRV I i II obie w manualu. Wiem że to nie terenówka, ani wyścigówka, ani oszczędna fura kurcze wiesz coś jak znajdę takiego automata to dalej kupię. Przymierzałem się do Acorda sedana jak w kombi jest z tyłu tyle samo miejsca to załamka. On ma 2.0 z automatem z LPG bo spalanie duze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 1 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2019 Ja mam CRV2. Nawet 2 sztuki. Jeden manual i jeden automat. Oba 2.0 Nie moge sie nie zgodzic z wujekcybul. Auto w ostrą jazde w teren sie nie nadaje. Za duze, za cięzkie, naped nie najlepszy w grzązki teren. Szybkie tez nie jest. Automat zwlaszcza. No i oszczedne tez napewno nie. Ale zato ja to widze tak. Wygodne niesamowicie. Z przodu sie super siedzi. A jak żona prowadzi to ja za nią z tyłu moge sie rozłozyć na pół leżąco jak król. Wjedzie w kazdą polną drogę. Lekkie błoto pokona bez problemu. W sniegu praktycznie z kazdej zaspy wyjedzie. Wysoki przeswit - wiec nie ma obawy o zahaczenie czymkolwiek. Do wyscigów to nie jest, ale spokojnie mozna osiągnąć normalne prekdkosci podróżne. Automatem sie jezdzi bardzo przyjemnie i plynnie jesli nie wciska sie gazu w podloge. A co do oszczednosci - to w Polskich warunkach ja założyłem LPG i wtedy koszty podrozowania nie sa zle. W miescie okolo 13 litrow LPG. W trasie miedzy 10 a 11. Ja od siebie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 3 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 (edytowane) Dnia 1.07.2019 o 23:39, CiniO napisał: Ja mam CRV2. Nawet 2 sztuki. Jeden manual i jeden automat. Oba 2.0 Nie moge sie nie zgodzic z wujekcybul. Auto w ostrą jazde w teren sie nie nadaje. Za duze, za cięzkie, naped nie najlepszy w grzązki teren. Szybkie tez nie jest. Automat zwlaszcza. No i oszczedne tez napewno nie. Ale zato ja to widze tak. Wygodne niesamowicie. Z przodu sie super siedzi. A jak żona prowadzi to ja za nią z tyłu moge sie rozłozyć na pół leżąco jak król. Wjedzie w kazdą polną drogę. Lekkie błoto pokona bez problemu. W sniegu praktycznie z kazdej zaspy wyjedzie. Wysoki przeswit - wiec nie ma obawy o zahaczenie czymkolwiek. Do wyscigów to nie jest, ale spokojnie mozna osiągnąć normalne prekdkosci podróżne. Automatem sie jezdzi bardzo przyjemnie i plynnie jesli nie wciska sie gazu w podloge. A co do oszczednosci - to w Polskich warunkach ja założyłem LPG i wtedy koszty podrozowania nie sa zle. W miescie okolo 13 litrow LPG. W trasie miedzy 10 a 11. Ja od siebie polecam. Panowie ja pytam o to porównanie ponieważ do niedawna nie miałem styczności z Acordem VII. Co do CRV to miałem dwie. Jedynkę i dwooooojkę więc plusy i minusy znam i ...... nadal chce taką kupić. Jest jedna koło Łodzi, ale jechać tyle km oglądać "ulepa" trochę mnie odstrasza. Ale ostatnio miałem "przyjemność" przejechać się u usiąść na wszystkich miejscach w Acordzie. I odnoszę wrażenie że więcej miejsca z tyłu ma moja żona w Hondzie JAZZ. Testowałem też np VOLVO S60 i ta sama historia. Po co są projektowane takie długie fury skoro z tyłu jest tak mało miejsca. EDIT Moja była własnie dojechała do Włoch. Ale tą można się już troszkę pościgać. Edytowane 3 Lipca 2019 przez AxiT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.