GreenCC Napisano 30 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2003 przy przez splanowanie głowicy o 0,5mm może powstawać spalanie stukowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miras_sc Napisano 30 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2003 > przy przez splanowanie głowicy o 0,5mm może powstawać spalanie > stukowe? w 1.1 spi nie wystapiło, ale nie wiem jak to jest w 16v..jak to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 30 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2003 > w 1.1 spi nie wystapiło, ale nie wiem jak to jest w 16v..jak to > chodzi? nie wiem na czym polega spalanie stukowe, silnik troche pryka i zastanawiam sie czy to nie spalanie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 30 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2003 > nie wiem na czym polega spalanie stukowe, silnik troche pryka i > zastanawiam sie czy to nie spalanie...? zawsze mnie uczono ze spalanie stukowe mozna rozpoznac jak samochod jedzie pod obciazeniem - np. mala predkosc - wysoki bieg i pedal gazu wcisnieniety na maxa - wtedy jak slychac takie stukanie/pyrkanie to oznacza ze jest spalanie stukowe pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 30 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2003 > zawsze mnie uczono ze spalanie stukowe mozna rozpoznac jak samochod > jedzie pod obciazeniem - np. mala predkosc - wysoki bieg i pedal > gazu wcisnieniety na maxa - wtedy jak slychac takie > stukanie/pyrkanie to oznacza ze jest spalanie stukowe > pzdr A JAK TO ROZPOZNAĆ NA JAŁOWYM? BEZ OBCIĄŻENIA?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 31 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2003 > A JAK TO ROZPOZNAĆ NA JAŁOWYM? BEZ OBCIĄŻENIA?? Na jalowym to tylko stetoskopem Prykanie silnika to na pewno nie spalanie stukowe , to wystepuje najczesciej tak jak ktos pisal wyzej , przy niskich obrotach , wysokim biegu i mocno otwartej przepustnicy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automaniak Napisano 31 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2003 > A JAK TO ROZPOZNAĆ NA JAŁOWYM? BEZ OBCIĄŻENIA?? na jalowym i bez obciążenia to raczej nie wystąpi, ale mogę się mylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kicus Napisano 1 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2004 > przy przez splanowanie głowicy o 0,5mm może powstawać spalanie > stukowe? Nie wiem jak rozpoznać ale wiem, że po GT (gdzie w skład przeróbek wchodzi splanowanie głowicy) zaleca sie tankowanie 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > przy przez splanowanie głowicy o 0,5mm może powstawać spalanie > stukowe? ..ten dzwiek przypomina "granie zaworkow" z starszych silnikach...taki metliczne trrrrrr kak dodasz gazu przy np.1500rpm na 3cim biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > zawsze mnie uczono ze spalanie stukowe mozna rozpoznac jak samochod > jedzie pod obciazeniem - np. mala predkosc - wysoki bieg i pedal > gazu wcisnieniety na maxa - wtedy jak slychac takie > stukanie/pyrkanie to oznacza ze jest spalanie stukowe > pzdr a co to w ogóle znaczy spalanie stukowe. czym to sie różni od nie stukowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > a co to w ogóle znaczy spalanie stukowe. czym to sie różni od nie > stukowego klik pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > ..ten dzwiek przypomina "granie zaworkow" z starszych > silnikach...taki metliczne trrrrrr kak dodasz gazu przy > np.1500rpm na 3cim biegu kurcze właśnie tak u mnie słychać, przy każdym przyśpieszaniu czy moża z tym jeździć czy to jest szkodliwe dla silnika? czy tankowanie 98 pomoże coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > kurcze właśnie tak u mnie słychać, przy każdym przyśpieszaniu czy > moża z tym jeździć czy to jest szkodliwe dla silnika? czy > tankowanie 98 pomoże coś? Jesli to jest spalanie stukowe to mozesz uszkodzic sobie silnik , za bardzo splanowales albo przyspieszyles zaplon , tankuj Pb98 , jesli nie pomoze to cofnij zaplon albo wymien glowice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > kurcze właśnie tak u mnie słychać, przy każdym przyśpieszaniu czy > moża z tym jeździć czy to jest szkodliwe dla silnika? czy > tankowanie 98 pomoże coś? ..mozesz wypalic nawetdziure w tloku...wiec albo 98...alebo szukanie nowej glowicy...alebo ...grubsza uszczelka podglowice...miedziana jakas...ponoc mozna do niektorych autek dostac takie..alebo odprezenie silnika innymi tlokami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > klik > pzdr THX trochę to przerazające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > THX > trochę to przerazające czasami lepiej zyc w nieswiadomosci pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > czasami lepiej zyc w nieswiadomosci > pzdr co racja to racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > Jesli to jest spalanie stukowe to mozesz uszkodzic sobie silnik , > za bardzo splanowales albo przyspieszyles zaplon , tankuj Pb98 , > jesli nie pomoze to cofnij zaplon albo wymien glowice głowica była planowana 0,5mm to chyba nie jest dużo a czy zapłon można cofnąć samym rozządem? miałem przespawywany czujnik położenia wału, ale raczej jest przyspawany na tej samej wysokości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > głowica była planowana 0,5mm to chyba nie jest dużo a czy zapłon > można cofnąć samym rozządem? miałem przespawywany czujnik > położenia wału, ale raczej jest przyspawany na tej samej > wysokości... ...zrob fasolkina kolefonicznym...uzyskasz mozliwosc przestawiania zaplonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > czasami lepiej zyc w nieswiadomosci > pzdr tylko że ta nieświadomość może prowadzić do uszkodzenia silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > ...zrob fasolkina kolefonicznym...uzyskasz mozliwosc przestawiania > zaplonu w szesnastce nie ma klina na kółku rozrządu i po zluzowaniu śruby kółko kręci się do okoła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > w szesnastce nie ma klina na kółku rozrządu i po zluzowaniu śruby > kółko kręci się do okoła ..mi chozi taczej o to kolko z ktorego czujnik polozenia walu bierze sygnala...wiec moze i cos pokrecilem z tym fonicznym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > ...zrob fasolkina kolefonicznym...uzyskasz mozliwosc przestawiania > zaplonu a sory nie doczytałem dokładnie, mówisz na kole fonicznym?? tzn rozpiłować trzy otwory na sróbki? a czy nie łatwiej byłoby przestawić na rozrządzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > a sory nie doczytałem dokładnie, mówisz na kole fonicznym?? tzn > rozpiłować trzy otwory na sróbki? a czy nie łatwiej byłoby > przestawić na rozrządzie? ...ccesz kolizji we slilniq??....tak...rozpiluj se te srobki...moze to cos da na tyle by sie detonacji pozbyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > ...ccesz kolizji we slilniq??....tak...rozpiluj se te srobki...moze > to cos da na tyle by sie detonacji pozbyc... spróbuje najpierw zalać pb98, a ile rozpiłować 1mm? i jeśli dobrze kojarzę to trzeba to zrobić zgodnie z kierunkiem ruchu silnika bo w przeciwną stronę się przyśpiesza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > spróbuje najpierw zalać pb98, a ile rozpiłować 1mm? i jeśli dobrze > kojarzę to trzeba to zrobić zgodnie z kierunkiem ruchu silnika > bo w przeciwną stronę się przyśpiesza? ...jak jusz zaczniesz pilowac to w obie strony ...bo tak lawiej w razie potrzeby i nie trzeba za chwilke sciagac kolka spowrotem... a od 98 zacznij... LPG ma ponad 100 oktan...rozwaz to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > ...jak jusz zaczniesz pilowac to w obie strony ...bo tak lawiej w > razie potrzeby i nie trzeba za chwilke sciagac kolka > spowrotem... > a od 98 zacznij... > LPG ma ponad 100 oktan...rozwaz to zaczne od 98 ale troche nie uśmiecha mi się jezdzić caly czas na 98...lpg tez by sie przydalo ale nie odrazu go zaloże(o ile wogole zaloze) bo za duzo kasy wydalem w ten samochod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > zaczne od 98 ale troche nie uśmiecha mi się jezdzić caly czas na > 98...lpg tez by sie przydalo ale nie odrazu go zaloże(o ile > wogole zaloze) bo za duzo kasy wydalem w ten samochod ...25 razy zatankujesz 98 to przy dzisiejszych cenach bedzie juz z 1/3 instalacji LPG.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > głowica była planowana 0,5mm to chyba nie jest dużo a czy zapłon > można cofnąć samym rozządem? miałem przespawywany czujnik > położenia wału, ale raczej jest przyspawany na tej samej > wysokości... W tym czujniku bym szukal problemu , przesuniecie nawet o milimetr juz zmienia kat wyprzedzenia zaplonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > zaczne od 98 ale troche nie uśmiecha mi się jezdzić caly czas na > 98...lpg tez by sie przydalo ale nie odrazu go zaloże(o ile > wogole zaloze) bo za duzo kasy wydalem w ten samochod Ja jak tylko dotykalem silnik to zaczynalem jezdzic na Pb98 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > W tym czujniku bym szukal problemu , przesuniecie nawet o milimetr > juz zmienia kat wyprzedzenia zaplonu ...dokladnie...a wysokosc raczej niewiele ma wspolnego do usytuowania katowego tego czujnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > spróbuje najpierw zalać pb98, a ile rozpiłować 1mm? i jeśli dobrze > kojarzę to trzeba to zrobić zgodnie z kierunkiem ruchu silnika > bo w przeciwną stronę się przyśpiesza? A tak generalnie to co to jest za pomysl zeby przespawac mocowanie czujnika polozenia walu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > A tak generalnie to co to jest za pomysl zeby przespawac mocowanie > czujnika polozenia walu ? ..a bo mu chyba toto sie peklo i odpadlo jesli mnie ram nie myli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > A tak generalnie to co to jest za pomysl zeby przespawac mocowanie > czujnika polozenia walu ? bo nie było kółka fonicznego, i pan "fachowiec" z revoltecu, od którego kupowałem silnik powiedział, zę żeby założyć kółko foniczne od 1.1 trzeba przespawać czujnik, co do tego stukania to zastanawiam się czy to może być popychać bo bez obciążenia też czasem stuka, w 900 kiedyś mi tak stukał popychacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > bo nie było kółka fonicznego, i pan "fachowiec" z revoltecu, od > którego kupowałem silnik powiedział, zę żeby założyć kółko > foniczne od 1.1 trzeba przespawać czujnik, co do tego stukania > to zastanawiam się czy to może być popychać bo bez obciążenia > też czasem stuka, w 900 kiedyś mi tak stukał popychacz ...a czy tam jest "hudraulika" na zaworkach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > bo nie było kółka fonicznego, i pan "fachowiec" z revoltecu, od ostatnio głośno na forum o tych "fachowcach" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > ...a czy tam jest "hudraulika" na zaworkach?? tak, tzn chyba tak na zaworze jest taka szklanka odwrócona do góry dnem a w niej taki dzybdzelek który wciska zawór, jak się ręką wciska ten dzindzelek to jest miękki, więc to chyba popychacz hydrauliczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > ...a czy tam jest "hudraulika" na zaworkach?? Tak w 16v sa hydrauliczne popychacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > bo nie było kółka fonicznego, i pan "fachowiec" z revoltecu, od > którego kupowałem silnik powiedział, zę żeby założyć kółko > foniczne od 1.1 trzeba przespawać czujnik, co do tego stukania > to zastanawiam się czy to może być popychać bo bez obciążenia > też czasem stuka, w 900 kiedyś mi tak stukał popychacz No to masz spalanie stukowe czy stukaja Ci popychacze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > Tak w 16v sa hydrauliczne popychacze ...to one moga mu stukac ...eeeeeeehhhhhh....a moze to dzieciol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > ...to one moga mu stukac ...eeeeeeehhhhhh....a moze to dzieciol czyżby czyżyk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > czyżby czyżyk ? ...nie panie "starszy"...jaskolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > No to masz spalanie stukowe czy stukaja Ci popychacze ? nie wiem, stuka tylko podczas dodawania gazu i nie ma znaczenia czy robi się przygazówke czy sie przyśpiesza, bez obciążenia nie stuka więc popychacze raczej odpadają ale czy spalanie stukowe może wystąpić bez obciążenia tzn przy przygazówce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2004 > ...to one moga mu stukac ...eeeeeeehhhhhh....a moze to dzieciol nie stuka na jałowym tylko jak się robi przygazówke lub jak się przyśpiesza więc popychacze chyba odpadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.