Jump to content
Lukass186

Duster 1.3tce opinie o silniku? Inne do ok. 60kzł

Recommended Posts

Posted (edited)

Witajcie,

 

Przymierzam się do Dustera. 1.6 115KM z LPG na którym mi zależało nie jest oferowany ze względu na zaostrzone normy spalin. Dzisiaj zaproponowano mi przejażdżkę 1.3tce 130KM. W porównaniu do 1.6 to przepaść, auto naprawdę ładnie się zbiera, jest dynamicznie turbo robi swoje, sześć biegów etc.

Ktoś z Was ma wiedzę jakie to są silniki? Bezpośredni wtrysk? Jest to prawdą że potrafią spalać między 6-7l/100km? Jakieś usterki, problemy?

Takie auto mógłbym mieć za 64kzł w najwyższej wersji prestige z climatronikiem i kamerą cofania. Czy za podobne pieniądze jestem w stanie znaleźć coś lepszego? Wertuje strony z ogłoszeniami i jedyną konkurencją może być Fiat Tipo albo Kia Venga.

 

Pozdrawiam :) 

 

 

Edited by Lukass186

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, Lukass186 napisał:

Witajcie,

 

Przymierzam się do Dustera. 1.6 115KM z LPG na którym mi zależało nie jest oferowany ze względu na zaostrzone normy spalin. Dzisiaj zaproponowano mi przejażdżkę 1.3tce 130KM. W porównaniu do 1.6 to przepaść, auto naprawdę ładnie się zbiera, jest dynamicznie turbo robi swoje, sześć biegów etc.

Ktoś z Was ma wiedzę jakie to są silniki? Bezpośredni wtrysk? Jest to prawdą że potrafią spalać między 6-7l/100km? Jakieś usterki, problemy?

Takie auto mógłbym mieć za 64kzł w najwyższej wersji prestige z climatronikiem i kamerą cofania. Czy za podobne pieniądze jestem w stanie znaleźć coś lepszego? Wertuje strony z ogłoszeniami i jedyną konkurencją może być Fiat Tipo albo Kia Venga.

 

Pozdrawiam :) 

 

 

To koprodukcja z Mercedresem. Wtrysk bezpośredni, jak dla mnie za krótko na rynku, żeby ocenić czy są równie udane jak 1.2 ;]

 

Ktoś od nas ma w Megane, poza tym poszperaj po forach np. Kaszkaja, tam już kilka osób ma, z tego co ludzie piszą to nie jest oszczędny jak TSI ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Dusterze bardziej bym oczekiwał spalania 7-8, niż 6-7.

 

Bez dołożenia minimum 5kPLN, a lepiej to 10kPLN, nie znajdziesz nic ciekawszego poza gołymi kompaktami lub nieźle wyposażonymi klasami B.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Lukass186 napisał:

Witajcie,

 

Przymierzam się do Dustera. 1.6 115KM z LPG na którym mi zależało nie jest oferowany ze względu na zaostrzone normy spalin. Dzisiaj zaproponowano mi przejażdżkę 1.3tce 130KM. W porównaniu do 1.6 to przepaść, auto naprawdę ładnie się zbiera, jest dynamicznie turbo robi swoje, sześć biegów etc.

Ktoś z Was ma wiedzę jakie to są silniki? Bezpośredni wtrysk? Jest to prawdą że potrafią spalać między 6-7l/100km? Jakieś usterki, problemy?

Takie auto mógłbym mieć za 64kzł w najwyższej wersji prestige z climatronikiem i kamerą cofania. Czy za podobne pieniądze jestem w stanie znaleźć coś lepszego? Wertuje strony z ogłoszeniami i jedyną konkurencją może być Fiat Tipo albo Kia Venga.

 

Poszukaj testów Megane czy Captura 1.3 TCe.

Czytałem kiedyś o jakiś problemach z rzężeniem w Renault, ale były to sporadyczne przypadki.

Podobno ważna jest też regularna wymiana oleju i pilnowanie jego poziomu - ale to chyba w większości nowoczesnych konstrukcji.

Co do zużycia paliwa, według spritmonitor średnio 7,3 l/100km, choć to dane z max 20 tankowań.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa nowe silniki ale IMO kupowac i nie wymyslac. Tylko trzeba pamietac, ze przy szybkiej jezdzie bedzie sporo palil. Ja zawsze dodaje to spalania producenta 2l i tak w sumie mi wychodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 z LPG jeszcze podobno są dostępne. Jest kilka na OtoMoto, a dwa dni temu ktoś pisał, że w salonie proponowali 115KM+LPG za 53.000zł

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Lukass186 napisał:

Witajcie,

 

Przymierzam się do Dustera. 1.6 115KM z LPG na którym mi zależało nie jest oferowany ze względu na zaostrzone normy spalin. Dzisiaj zaproponowano mi przejażdżkę 1.3tce 130KM. W porównaniu do 1.6 to przepaść, auto naprawdę ładnie się zbiera, jest dynamicznie turbo robi swoje, sześć biegów etc.

Ktoś z Was ma wiedzę jakie to są silniki? Bezpośredni wtrysk? Jest to prawdą że potrafią spalać między 6-7l/100km? Jakieś usterki, problemy?

Takie auto mógłbym mieć za 64kzł w najwyższej wersji prestige z climatronikiem i kamerą cofania. Czy za podobne pieniądze jestem w stanie znaleźć coś lepszego? Wertuje strony z ogłoszeniami i jedyną konkurencją może być Fiat Tipo albo Kia Venga.

 

Pozdrawiam :) 

 

 

 

Mam w Megane Grandtour wersję 140 KM. Generalnie silnik potrafi niewiele wypić. Teraz we Wrocławiu mam średnie spalanie  7.7 - 7.9 litra ale są wakacje. Średnia prędkość 30 km/h. W normalnych warunkach ze średnią na poziomie 20-23 km/h spala ok. 8.0 - 8.5 litra. Styl jazdy normalny w kierunku dynamiczny. Na trasie przy tempomacie ustawionym na 130 km/h i średniej prędkości 100 km/h z dystansu 700 km spalanie mi wyszło 7.0 litrów. IMO jest OK.

 

Co do kultury pracy - rewelacja ciągnie jak goopi od 1800 RPM do końca skali. Bardzo cichy chociaż przy wysokich obrotach wydaje odrobinę nieprzyjemny odgłos. W Megane silnik jest genialnie wyciszony i jest cichutko.

Z minusów - przy przebiegu 4000 km nagle wzrósł poziom oleju silnikowego. Okazało się, że w oleju jest benzyna. Skończyło się aktualizacją oprogramowania sterownika silnika i na dzień dzisiejszy, a przejechałem od tamtego momentu kolejne 2500 km jest wszystko OK.

Niektórzy użyszkodnicy raportują "rzężenie" z okolic skrzyni biegów, u mnie ten problem nie występuje albo go nie słyszę.

Jak będzie dalej? Zobaczymy. Jestem raczej dobrej myśli.

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Lukass186 napisał:

Witajcie,

 

Przymierzam się do Dustera. 1.6 115KM z LPG na którym mi zależało nie jest oferowany ze względu na zaostrzone normy spalin. Dzisiaj zaproponowano mi przejażdżkę 1.3tce 130KM. W porównaniu do 1.6 to przepaść, auto naprawdę ładnie się zbiera, jest dynamicznie turbo robi swoje, sześć biegów etc.

Ktoś z Was ma wiedzę jakie to są silniki? Bezpośredni wtrysk? Jest to prawdą że potrafią spalać między 6-7l/100km? Jakieś usterki, problemy?

Takie auto mógłbym mieć za 64kzł w najwyższej wersji prestige z climatronikiem i kamerą cofania. Czy za podobne pieniądze jestem w stanie znaleźć coś lepszego? Wertuje strony z ogłoszeniami i jedyną konkurencją może być Fiat Tipo albo Kia Venga.

 

Pozdrawiam :) 

 

 

Brać jak się podoba i tyle.

Producenci już się nauczyli robić małe doładowane benzyny więc jakiegoś masowego fakapu bym się już nie obawiał.

Natomiast jak to u francuzów bywa - pojawiają się choroby wieku dziecięcego w każdej generacji jak już wspominane dziwne dźwięki 😄

Dlatego warto wydłużyć gwarancję.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Lukass186 napisał:

Witajcie,

 

Przymierzam się do Dustera. 1.6 115KM z LPG na którym mi zależało nie jest oferowany ze względu na zaostrzone normy spalin. Dzisiaj zaproponowano mi przejażdżkę 1.3tce 130KM. W porównaniu do 1.6 to przepaść, auto naprawdę ładnie się zbiera, jest dynamicznie turbo robi swoje, sześć biegów etc.

Ktoś z Was ma wiedzę jakie to są silniki? Bezpośredni wtrysk? Jest to prawdą że potrafią spalać między 6-7l/100km? Jakieś usterki, problemy?

Takie auto mógłbym mieć za 64kzł w najwyższej wersji prestige z climatronikiem i kamerą cofania. Czy za podobne pieniądze jestem w stanie znaleźć coś lepszego? Wertuje strony z ogłoszeniami i jedyną konkurencją może być Fiat Tipo albo Kia Venga.

 

Pozdrawiam :) 

 

 

 

Za podobne pieniądze masz 1.0Turbo 120KM Suzuki Vitara w wersji Premium

https://suzuki.pl/auto/cennik

 

Musisz dopłacić 2tyś od ceny Dustera.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Lukass186 napisał:

Witajcie,

 

Przymierzam się do Dustera. 1.6 115KM z LPG na którym mi zależało nie jest oferowany ze względu na zaostrzone normy spalin. Dzisiaj zaproponowano mi przejażdżkę 1.3tce 130KM. W porównaniu do 1.6 to przepaść, auto naprawdę ładnie się zbiera, jest dynamicznie turbo robi swoje, sześć biegów etc.

Ktoś z Was ma wiedzę jakie to są silniki? Bezpośredni wtrysk? Jest to prawdą że potrafią spalać między 6-7l/100km? Jakieś usterki, problemy?

Takie auto mógłbym mieć za 64kzł w najwyższej wersji prestige z climatronikiem i kamerą cofania. Czy za podobne pieniądze jestem w stanie znaleźć coś lepszego? Wertuje strony z ogłoszeniami i jedyną konkurencją może być Fiat Tipo albo Kia Venga.

 

Pozdrawiam :) 

 

 

To jest nowy silnik .. mało opinii o bezawaryjności. Ale, to już nie te czasy żeby kupować wolnossące 1.6 :) Serio, weź ten 1.3T. Silnik montowany jest w nissanach i Mercedesach - duża szansa że będzie bez większych problemów jeździł. Chociaż przy cenie 64k może warto pooglądac inne samochody, jak wspomniana Vitara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugerowanie się spalaniem meganki to w sumie żaden punkt odniesienia. Duster zupełnie inna karoseria, inne opory powietrza, inne przełożenia skrzyni biegów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 godziny temu, kravitz napisał:

 

Za podobne pieniądze masz 1.0Turbo 120KM Suzuki Vitara w wersji Premium

https://suzuki.pl/auto/cennik

 

Musisz dopłacić 2tyś od ceny Dustera.

To jest boosterjet 3 cylindry turbo? 

 

Duster w tej cenie będzie miał klimatronic i alu 17", kamere cofania, czujnik martwego pola etc.  Muszę przejrzeć co Vitara w tej cenie oferuje chociaż mam złe skojarzenia z trzycylindrowcami.

 

 

Zapomniałem dodać że mam półroczne dziecko i potrzebny jest spory bagażnik. Vitara ma tylko 375l. Aktualnie Astra H caravan się sprawdza.

Edited by Lukass186

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Lukass186 napisał:

To jest boosterjet 3 cylindry turbo? 

 

Duster w tej cenie będzie miał klimatronic i alu 17", kamere cofania, czujnik martwego pola etc.  Muszę przejrzeć co Vitara w tej cenie oferuje chociaż mam złe skojarzenia z trzycylindrowcami

 

Z tego co na szybko sprawdziłem, to ta Vitara z wyposażeniem Premium ma te wszystkie elementy które wymieniłeś.

 

Tak, to są chyba 3 cylindry, ale moc podobna jak w Dacii.

Nie mam pojęcia jak to jedzie. Vitara chyba większa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, kravitz napisał:

Vitara chyba większa.

 

Vitara jest rozmiar mniejsza... To autko klasy B.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Vitara jest rozmiar mniejsza... To autko klasy B.

 

Ha, faktycznie :)

A wygląda na jakiś taki spory samochód.

 

No to może jechac podobnie do tego Dustera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam wrażenie że jest mniejsza od poprzedniej Vitary. 

Dziękuję za podpowiedzi 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Lukass186 napisał:

Mam wrażenie że jest mniejsza od poprzedniej Vitary. 

Dziękuję za podpowiedzi 😉

Mniejsza - to całkiem inny samochód.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
18 godzin temu, Lukass186 napisał:

Czy za podobne pieniądze jestem w stanie znaleźć coś lepszego?

Za ok 65k kupisz megane też z 1.3TCE.

Pytanie to czego ma służyć to auto? Przy częstych podróżach expresówkami wolałbym megi (ciszej na pewno będzie niż w dacii)

 

Choć dustera za 10 lat wystawisz na sprzedaż za 35k ;], a megi... :nie_wiem:

Edited by iwik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sugerowanie się spalaniem meganki to w sumie żaden punkt odniesienia. Duster zupełnie inna karoseria, inne opory powietrza, inne przełożenia skrzyni biegów.
I tak i nie. Po mieście różnice w bryle nadwozia nie będą mieć aż takiego znaczenia. Po drugie Megane jest 200 kg cięższa i ja jeżdżę na oponach 225.

Wysłane z mojego Huawei P30 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Phil_ips napisał:

 

Mam w Megane Grandtour wersję 140 KM. Generalnie silnik potrafi niewiele wypić. Teraz we Wrocławiu mam średnie spalanie  7.7 - 7.9 litra ale są wakacje. Średnia prędkość 30 km/h. W normalnych warunkach ze średnią na poziomie 20-23 km/h spala ok. 8.0 - 8.5 litra. Styl jazdy normalny w kierunku dynamiczny. Na trasie przy tempomacie ustawionym na 130 km/h i średniej prędkości 100 km/h z dystansu 700 km spalanie mi wyszło 7.0 litrów. IMO jest OK.

 

Co do kultury pracy - rewelacja ciągnie jak goopi od 1800 RPM do końca skali. Bardzo cichy chociaż przy wysokich obrotach wydaje odrobinę nieprzyjemny odgłos. W Megane silnik jest genialnie wyciszony i jest cichutko.

Z minusów - przy przebiegu 4000 km nagle wzrósł poziom oleju silnikowego. Okazało się, że w oleju jest benzyna. Skończyło się aktualizacją oprogramowania sterownika silnika i na dzień dzisiejszy, a przejechałem od tamtego momentu kolejne 2500 km jest wszystko OK.

Niektórzy użyszkodnicy raportują "rzężenie" z okolic skrzyni biegów, u mnie ten problem nie występuje albo go nie słyszę.

Jak będzie dalej? Zobaczymy. Jestem raczej dobrej myśli.

 

Haha zaczyna się :hehe: teraz będzie 100 wersji softu ;] Trzymam kciuki, żeby nie było geniuszu inżynierskiego z.1.2 tce :ok:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym przybywaniem oleju to pewnie za sprawą filtra GPF. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Z tym przybywaniem oleju to pewnie za sprawą filtra GPF. 

Raczej nie. Wg. instrukcji w trakcie wypalania zapala się kontrolka. U mnie nie świeciło. Poza tym w dieslach i pewnie w benzynach też, do wypalania jest osobny wtryskiwacz. Nigdy nie było problemu w dci z przybywającym olejem.

 

W serwisie stwierdzono problem ze zbyt dużą dawką paliwa. Tak jak już pisałem po wgraniu softu jest OK.

 

Wysłane z mojego Huawei P30 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Wolnossace 1.4, manualna klima, plastikowa kierownica i brak tempomatu ;]

 

Bagażnik 332l.  🙄 Góra z wózka będzie jeździć na przednim siedzeniu a rama w bagażniku jak w Corsie żony 😁 

 

 

Ktoś się orientuje jak z zabezpieczeniem antykorozyjnym w Dusterze 2 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Phil_ips napisał:

I tak i nie. Po mieście różnice w bryle nadwozia nie będą mieć aż takiego znaczenia. Po drugie Megane jest 200 kg cięższa i ja jeżdżę na oponach 225.

Wysłane z mojego Huawei P30 przy użyciu Tapatalka
 

porównując te same pojemności silnika Megane 1.6 i Duster 1.6 to Daćka spala więcej o ok. 2 litry. Pierwszy to stary renówkowski silnik (Meganka), drugi niby ten oszczędniejszy (niissanowski) w Daćce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
porównując te same pojemności silnika Megane 1.6 i Duster 1.6 to Daćka spala więcej o ok. 2 litry. Pierwszy to stary renówkowski silnik (Meganka), drugi niby ten oszczędniejszy (niissanowski) w Daćce.
Tyle, że w starych Dusterach skrzynia biegów jest bardzo krótka. Nie wierzę, że 1.33 będzie zestawiany z równie krótką skrzynią biegów. Co oczywiście nie znaczy, że róznic w spalaniu nie będzie. Generalnie zgadzam się z Tobą.

Taka ciekawostka - jeździłem ostatnio kilka dni nowym Capturem 1.2 120 KM Initiale Paris z automatem EDC. W tych samych warunkach palił co najmniej 1.5 litra więcej niż Megane.

Wysłane z mojego Huawei P30 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, r1sender napisał:

porównując te same pojemności silnika Megane 1.6 i Duster 1.6 to Daćka spala więcej o ok. 2 litry. Pierwszy to stary renówkowski silnik (Meganka), drugi niby ten oszczędniejszy (niissanowski) w Daćce.

W Dusterze przy silniku 1.3 jest skrzynia "szóstka". Przy 100km/h jest ok 2,3krpm na obrotomierzu

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Lukass186 napisał:

Bagażnik 332l.  🙄 Góra z wózka będzie jeździć na przednim siedzeniu a rama w bagażniku jak w Corsie żony 😁 

 

Zanim kupisz, to dziecko może przesiądzie się na mniejszy wózek ;)

Warto jeszcze dopytać, jak liczone jest to 332 litry. Taki Focus hatchback ma niby bagażnik jak przeciętny kompakt (375l), ale to w wersji z zestawem naprawczym, z dojazdówką już się robi 320 czy 340, a jak ktoś chce pełnowymiarowe koło zapasowe, to pojemność bagażnika spada bodaj do 275 czy coś koło tego - w starym Uno, Felicii czy Grande Punto albo Fieście, taką pojemność ma bagażnik z pełnowymiarowym  kołem pod podłogą. Wspominałeś o Tipo, hatchback też ma ponoć największy bagażnik w klasie - 440 litrów, ale z dojazdówką bądź zestawem Fix&Go, wnęka na zapas jest płytka i w autach z normalnym kołem albo butlą, podłoga jest wyżej o 10 centymetrów i już jest 360 litrów. 

 

14 godzin temu, Lukass186 napisał:

Ktoś się orientuje jak z zabezpieczeniem antykorozyjnym w Dusterze 2 ?

 

W internetach pisali, że ponoć lepiej niż np. w pierwszych Loganach. Bądź co bądź samochód z założenia może mieć do czynienia z trudniejszym terenem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Lukass186 napisał:

W Dusterze przy silniku 1.3 jest skrzynia "szóstka". Przy 100km/h jest ok 2,3krpm na obrotomierzu

ale był argument miasta, więc gdzie ten VI bieg zapinać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Wolnossace 1.4, manualna klima, plastikowa kierownica i brak tempomatu ;]

 

Dla lubiących turbo jest i 1.0. Plastikowa kiera to chyba std w tego typu autach. Tempomat w aucie miejskim to dyskusyjna sprawa :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, sherif napisał:

Dla lubiących turbo jest i 1.0. Plastikowa kiera to chyba std w tego typu autach. Tempomat w aucie miejskim to dyskusyjna sprawa :)

 

 

Co nie zmienia faktu, ze na tle Dustera wygląda biednie ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Co nie zmienia faktu, ze na tle Dustera wygląda biednie ;)

 

Dacia ma to wszystko w cenie 50kzł ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, sherif napisał:

Dacia ma to wszystko w cenie 50kzł ?

 

A skad to 50kPLN?

W pierwszym poscie jest mowa o wersji Prestige za 64kPLN z silnikiem 1.3Tce :ok:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

A skad to 50kPLN?

W pierwszym poscie jest mowa o wersji Prestige za 64kPLN z silnikiem 1.3Tce :ok:

 

Mniej więcej tyle kosztuje podstawowa wersja Kii, którą podałem a ty ją przyrównałeś do Dacii, jak widzę znacznie droższej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, sherif napisał:

Mniej więcej tyle kosztuje podstawowa wersja Kii, którą podałem a ty ją przyrównałeś do Dacii, jak widzę znacznie droższej.

 

Podstawowa wersji Kii która podales kosztuje 62 kPLN ;]

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Podstawowa wersji Kii która podales kosztuje 62 kPLN ;]

Racja już mi się sumy pomerdały . Akurat szwagier kupuje auto za 50-kilka tysi auto i stąd odniesienie. Porównywałem wersje tej Kii do Tipo i nie wygląda źle.

Edited by sherif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 11.07.2019 o 20:38, r1sender napisał:

porównując te same pojemności silnika Megane 1.6 i Duster 1.6 to Daćka spala więcej o ok. 2 litry. Pierwszy to stary renówkowski silnik (Meganka), drugi niby ten oszczędniejszy (niissanowski) w Daćce.

hmmmm

miałem nową megi III 2015 z 1.6 Renault z BRC i po miescie 12 LPG

teraz mam nową daczkę 2019 z nissan 115km z Landi i pali 2 mniej po mieście :) w trasie powyżej 140 pali faktycznie też 12 LPG ale to Duster :)

 

Także dodam, iż silnik nissana jest kilkukrotnie cichszy od silnika renaulta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, Camel napisał:

hmmmm

miałem nową megi III 2015 z 1.6 Renault z BRC i po miescie 12 LPG

teraz mam nową daczkę 2019 z nissan 115km z Landi i pali 2 mniej po mieście :) w trasie powyżej 140 pali faktycznie też 12 LPG ale to Duster :)

 

Także dodam, iż silnik nissana jest kilkukrotnie cichszy od silnika renaulta :)

ja jeżdżę jednym i drugim na bieżąco;] z meganki II (rok 2005) mam 8.2 litra, z dustera nigdy mniej niż 10 (rok 2015 z nissanowskim silnikiem i skrzynią 6), 13 litrów noPB to palił mondek 2.5 litra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, r1sender napisał:

ja jeżdżę jednym i drugim na bieżąco;] z meganki II (rok 2005) mam 8.2 litra, z dustera nigdy mniej niż 10 (rok 2015 z nissanowskim silnikiem i skrzynią 6), 13 litrów noPB to palił mondek 2.5 litra.

Piszemy o innych generacjach :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dowiedz się czy klomatronic już dobrze działa w dacii bo psioczyli użytkownicy na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 11.07.2019 o 15:56, rwIcIk napisał:

Mniejsza - to całkiem inny samochód.

 

Poprzednia nawet miała słowo Grand w nazwie ;)

Zresztą suzuki jakis czas temu odwróciło wielkośc aut... SX4 stał się wiekszy od Vitary....

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12.07.2019 o 13:58, sherif napisał:

Racja już mi się sumy pomerdały . Akurat szwagier kupuje auto za 50-kilka tysi auto i stąd odniesienie. Porównywałem wersje tej Kii do Tipo i nie wygląda źle.

U nas szybko poszło. Miał być Tipo albo Vitara staneło na Golfie 1.0 85KM. Deko przekroczył budżet, opcja niby bidna ale ma to co auto powinno mieć. No i najważniejsze jest na już, a był tylko jeden :).

Była fajna opcja na Vitarę, środkowa wersja wyposażenia 1.0 111KM i cena 62kzł :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, Camel napisał:

hmmmm

miałem nową megi III 2015 z 1.6 Renault z BRC i po miescie 12 LPG

teraz mam nową daczkę 2019 z nissan 115km z Landi i pali 2 mniej po mieście :) w trasie powyżej 140 pali faktycznie też 12 LPG ale to Duster :)

 

Także dodam, iż silnik nissana jest kilkukrotnie cichszy od silnika renaulta :)

 

Potwierdzam, tez mialem takie spalanie w 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, sherif napisał:

U nas szybko poszło. Miał być Tipo albo Vitara staneło na Golfie 1.0 85KM. Deko przekroczył budżet, opcja niby bidna ale ma to co auto powinno mieć. No i najważniejsze jest na już, a był tylko jeden :).

Była fajna opcja na Vitarę, środkowa wersja wyposażenia 1.0 111KM i cena 62kzł :ok:

Dlaczego akurat Golf🏌️ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, mati_lecha napisał:

Dlaczego akurat Golf🏌️ ?

Głównie dlatego, że spodobał się. Poza tym mieli kiedyś w młodości Golfa  ;). Auto na dojazdy do pracy głównie, więc spalanie powinno być znacznie lepsze niż w Tipo 1.4. W sumie auto wyszło 12kzł taniej niż w cenniku + rok gwarancji gratis.

Szwagier też ma zaufanie do VAGów, dotychczasowa Octavia, w którą gość im wjechał ma 624kkm i mechanicznie bez zarzutu :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12.07.2019 o 10:02, r1sender napisał:

ale był argument miasta, więc gdzie ten VI bieg zapinać?

 

W Golfie na rozgrzanym silniku pokazuje mi że mam wpiąć 6tkę jak ledwo przekroczę 60km/h

I tak jeżdżę. Fotoradady mnie przy tej prędkości nie zbierają.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, sherif napisał:

U nas szybko poszło. Miał być Tipo albo Vitara staneło na Golfie 1.0 85KM. Deko przekroczył budżet, opcja niby bidna ale ma to co auto powinno mieć. No i najważniejsze jest na już, a był tylko jeden :).

Była fajna opcja na Vitarę, środkowa wersja wyposażenia 1.0 111KM i cena 62kzł :ok:

 

Jakoś tak jest, że człowiek wybiera różne, a kupuje folksszmelcena ;]

 

Ja na ten przykład ostatnio siedziałem w zajefajnym czerwoniutkim Polo GTI ;]

A przysięgam, że chciałem kupić coś zupełnie innego

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, kravitz napisał:

 

Jakoś tak jest, że człowiek wybiera różne, a kupuje folksszmelcena ;]

 

Ja na ten przykład ostatnio siedziałem w zajefajnym czerwoniutkim Polo GTI ;]

A przysięgam, że chciałem kupić coś zupełnie innego

Ja osobiście kupiłbym mocniejszą i lepiej wyposażoną Vitarę, także różnie bywa. Golf jak piszą pismaki jest poprawny i tyle. Ani nie jest specjalnie ładny, ani tani ani super wyposażony :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kravitz napisał:

 

W Golfie na rozgrzanym silniku pokazuje mi że mam wpiąć 6tkę jak ledwo przekroczę 60km/h

I tak jeżdżę. Fotoradady mnie przy tej prędkości nie zbierają.

8]

Ja wbijam 6 przy 100km/h jest wtedy 2000 obrotów...

Po mieście jeżdżę na 3-4...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.